Gaat ie niet meer mee doen dan?quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:06 schreef Mandy040986 het volgende:
Zal blij zijn als we het morgen weten. Kunnen we hyperen over de staking.
Ik ben onder m’n aanrecht vandaan gekomen. Hipsquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:05 schreef ato het volgende:
Ik ben van alles wat denk ik, als ik hyper ben ben ik zo gek als een deur en dubbel in alles.
Dat komt wel weer goed hoor na het hyper gedoe. Nu deelde rode wijn met George M onder de aanrecht. Haal je nog een fles George
Ik ben net begonnen, maar neem nog een flesquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben onder m’n aanrecht vandaan gekomen. Hips![]()
Nondejuu, moest veel bijlezen
Klopt. Wat ze bij Shownieuws lieten horen klonk meer richting rnb, maar had ook wat weg van Justin Timberlake vond ik persoonlijk. Het klonk wel een beetje 10 jaar geleden eigenlijk. Maar als ze in de tussentijd het lied een eigentijdse productie hebben gegeven, kan het wel wat worden. In het artikel van Fontys.nl stond over zijn EP: een album met 5 popsongs met internationale potentie. Zijn muziek is modern elektronisch met een melancholische onderlaag.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:10 schreef Spumonisal het volgende:
Als het Arcade is ben ik wel heel benieuwd hoe de definitieve versie gaat klinken. Ik herinner me een kort stukje bij boulevard of shownieuws?. Dat was meer r&b achtig? en de rustige live piano versie dus (die sowieso te lang is). En die Carlota had het over een electronische basis of zoiets.
Ja, ik heb mij intussen ook gesust met de gedachte dat we morgen een song krijgen te horen waarvan ik denk "dit heb ik nog nooooooit gehoord, wtf, wat gaaf!"quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:13 schreef grazz het volgende:
[..]
Klopt. Wat ze bij Shownieuws lieten horen klonk meer richting rnb, maar had ook wat weg van Justin Timberlake vond ik persoonlijk. Het klonk wel een beetje 10 jaar geleden eigenlijk. Maar als ze in de tussentijd het lied een eigentijdse productie hebben gegeven, kan het wel wat worden. In het artikel van Fontys.nl stond over zijn EP: een album met 5 popsongs met internationale potentie. Zijn muziek is modern elektronisch met een melancholische onderlaag.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:12 schreef ato het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen, maar neem nog een fles
Die Shownieuws-versie is een demo. Tenminste, kan me niet voorstellen dat het de definitieve versie is, want het klonk eerlijk gezegd nergens naar.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:13 schreef grazz het volgende:
[..]
Klopt. Wat ze bij Shownieuws lieten horen klonk meer richting rnb, maar had ook wat weg van Justin Timberlake vond ik persoonlijk. Het klonk wel een beetje 10 jaar geleden eigenlijk. Maar als ze in de tussentijd het lied een eigentijdse productie hebben gegeven, kan het wel wat worden. In het artikel van Fontys.nl stond over zijn EP: een album met 5 popsongs met internationale potentie. Zijn muziek is modern elektronisch met een melancholische onderlaag.
Oh dat zijn wij met zijn tweeen, wij zijn onder de aanrecht vandaanquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:17 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet wel een keer kunnen slapen natuurlijk![]()
Er was toch ook zo'n vlottere versie van, althans een kort fragment.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:17 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die Shownieuws-versie is een demo. Tenminste, kan me niet voorstellen dat het de definitieve versie is, want het klonk eerlijk gezegd nergens naar.
Ja dat zeker wel inderdaad, daar leent het zich perfect voor. Ik ben alleen bang dat ik morgen I miss you ga missenquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, ik heb mij intussen ook gesust met de gedachte dat we morgen een song krijgen te horen waarvan ik denk "dit heb ik nog nooooooit gehoord, wtf, wat gaaf!"![]()
Arcade is ook wel een nummer waar je denk ik heel veel kanten mee uitkan door het net even wat anders uit te voeren, net wat andere arrangementen, etc.
'en Ilse'.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Slow Down en Walk Along vond de commissie ook geweldige nummersEcht, wat zij vinden zegt he-le-maal niks.
Mag ik ook even mee zeuren over I miss you …...quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:23 schreef grazz het volgende:
Zo, ook weer bij. Gelukkig geen nieuwe leaksMaar zoals het nu lijkt, al helemaal uit de laatste post van hole1988, is het lied Arcade.
Ben nog steeds niet heel enthousiast op het moment. Ik herinner me de demo, die ik weken terug heb gehoord, als een nogal vlak refrein. Kan nu alleen maar hopen dat de nieuwe versie het nummer interessanter heeft gemaakt.
Nog één laatste zeurpost over I miss you. Voor mij klinkt dat als winnend materiaal, dus erg jammer als dit niet het lied is. Misschien dat Arcade morgen kan verrassen.
Ja, één en al gezelligheid met ons 2 ouwe besjesquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:19 schreef ato het volgende:
[..]
Oh dat zijn wij met zijn tweeen, wij zijn onder de aanrecht vandaan
Haha ja dat geloof ik graag! Het aftellen deze week tot morgen ging ook heuuul langzaam.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Erg he, maar zo gaat het echt ieder jaar hierVorig jaar in de week dat Waylon zijn liedjes bekendmaakte in DWDD hebben we er ook echt meerdere topics doorheen gejast.
Het was maar een week, maar voelde gevoelsmatig eerder aan als twee maanden of zo.
Ik hoop ook dat de clip morgen al overdag online komt! Is ook veel fijner dat er al meteen een clip is en we niet eerst een live versie krijgen die overal al wordt gedeeld.
Ja, volgens mij was het ook een demo, zo klonk het wel. Ben benieuwd wat ermee is gedaan.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:17 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die Shownieuws-versie is een demo. Tenminste, kan me niet voorstellen dat het de definitieve versie is, want het klonk eerlijk gezegd nergens naar.
Wie hebben er nu eigenlijk precies gezegd dat het een geweldig nummer is (van Duncan dan)? Cornald en Ilse toch?quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
'en Ilse'.
Kan me niet voorstellen dat én de commissie én Ilse alle vijf hebben gedacht 'potver wat goed' van een flutlied.
Jaquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:25 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, één en al gezelligheid met ons 2 ouwe besjes
Het stond in een spoiler maar daarna riepen sommigen hier 'het wordt dus Arcade' dus toen had de spoiler al geen zin meer. En daarna stond het op Songfestivalweblog en Telegraaf en was het helemaal niet meer te ontwijken helaas.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat van de spoilers is inderdaad wel handig ja. Ik had het liever ook echt nog niet geweten zo één dag van tevoren.
Pas op met wijn én slaaptabletten Atoquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:27 schreef ato het volgende:
Ik neem straks een paar slaaptabletten in, anders slaap ik never nooit vannacht![]()
Ik had 2 vrienden aan de telefoon die zeiden na mijn gehyper, Omg begint het weer.
In persbericht van AvroTros stond dat de hele commissie erdoor weggeblazen werd (geloof ik, staat het nog in de OP?) en Ilse zei in interviewtje dat ze er heel veel van verwacht en Cornald zei in ene tweet een tijdje geleden dacht ik 'ijzersterk nummer'.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wie hebben er nu eigenlijk precies gezegd dat het een geweldig nummer is (van Duncan dan)? Cornald en Ilse toch?
En de directeur, ik heb Jan en Daniël niets over gehoord. Wel dat de directeur van de Tros/AVRO zei dat zij allemaal weggeblazen waren en het zeker top 5) materiaal was.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wie hebben er nu eigenlijk precies gezegd dat het een geweldig nummer is (van Duncan dan)? Cornald en Ilse toch?
Dat laatste heb ik de directeur nergens zien zeggen? Toch?quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:30 schreef ato het volgende:
[..]
En de directeur, ik heb Jan en Daniël niets over gehoord. Wel dat de directeur van de Tros/AVRO zei dat zij allemaal weggeblazen waren en het zeker top 5) materiaal was.
Hahaquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:24 schreef summer52 het volgende:
[..]
Mag ik ook even mee zeuren over I miss you …...![]()
![]()
![]()
Ja, 11 uur, 11.30 uur, 19.00 uur en 19.30 uur oh en 13.00 uurquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:29 schreef Momo... het volgende:
Maar alle fakenews ter zijde, hebben we een tijd voor morgen?
Cornald, Ilse en de Avrotros directeur. Die laatste werd weggeblazenquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Neen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:29 schreef Momo... het volgende:
Maar alle fakenews ter zijde, hebben we een tijd voor morgen?
Dan moet het gewoon goed komen morgenquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
In persbericht van AvroTros stond dat de hele commissie erdoor weggeblazen werd (geloof ik, staat het nog in de OP?) en Ilse zei in interviewtje dat ze er heel veel van verwacht en Cornald zei in ene tweet een tijdje geleden dacht ik 'ijzersterk nummer'.
Nou ja dat dus. En Ilse die voor de camera zei dat ze er heel veel van verwacht. En Cornald tweette:quote:Algemeen directeur AVROTROS en lid van de selectiecommissie Eric van Stade: “We werden van onze stoel geblazen door deze song. Het is zo krachtig dat we unaniem hebben besloten dat Duncan onze man is.”
twitter:cornaldm twitterde op maandag 28-01-2019 om 17:54:49Mooie loting voor @dunclaurence en Nederland in tweede helft tweede halve finale. Een ijzersterke song haalt sowieso de finale, ongeacht de semi en de startplek. Wij hebben zo’n ijzersterke song. Wordt vervolgd op 7 maart! #Songfestival https://t.co/bhdpbi40Rm reageer retweet
Misschien nog wat weed erbij, nee hoor ik heb al genoeg van dat andere goedje. Waar ik het in de andere topic over gehad heb. Ben wel super hyper, bijna manischquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:29 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Pas op met wijn én slaaptabletten Ato
Spannend, verwacht rond 11 uur in de ochtend of rond 8 uur in de avond dan.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Neen.
Gewoon de Instagram van Duncan in de gaten houden denk ik.
Metal confirmedquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:32 schreef Greys het volgende:
Staat nog in de OP. Bericht van AvroTros.[..]
We werden van onze stoel geblazen door deze song
Ik ook, ben het van Ajax nog niet eens kwijtquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:32 schreef ato het volgende:
[..]
Misschien nog wat weed erbij, nee hoor ik heb al genoeg van dat andere goedje. Waar ik het in de andere topic over gehad heb. Ben wel super hyper, bijna manisch
Toch nog een redelijk geheugenquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:32 schreef Greys het volgende:
Staat nog in de OP. Bericht van AvroTros.[..]
quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:31 schreef grazz het volgende:
[..]
Hahaja mag hoor. We mogen het toch ontzettend jammer vinden?!
Volgens mij ben je goed uitgeslapenquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:31 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, 11 uur, 11.30 uur, 19.00 uur en 19.30 uur oh en 13.00 uur![]()
Geintje geintje
Jij met je Metalquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:33 schreef Momo... het volgende:
[..]
Spannend, verwacht rond 11 uur in de ochtend of rond 8 uur in de avond dan.
Hele dag F5-en[..]
Metal confirmed
Dan zijn ze op hun bestquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:30 schreef ato het volgende:
[..]
En de directeur, ik heb Jan en Daniël niets over gehoord. Wel dat de directeur van de Tros/AVRO zei dat zij allemaal weggeblazen waren en het zeker top 5) materiaal was.
Ik begin ook weer trek te krijgen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:35 schreef grazz het volgende:
Nog één allerlaatste post over I miss you.... Waarom zou je dat nummer offline halen als het toch niet het nummer is? Het was toch van zijn afstudeerproject of iets dergelijks? Lijkt me dat je daar als artiest trots op bent en dat online laat staan als je met een heel ander nummer gaat.
Ik laat het nu echt gaan. Ik smeer ff een broodje met oude kaas. Yum
quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:33 schreef Momo... het volgende:
[..]
Spannend, verwacht rond 11 uur in de ochtend of rond 8 uur in de avond dan.
Hele dag F5-en[..]
Metal confirmed
quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:35 schreef summer52 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je goed uitgeslapen![]()
Zo voelt het niet, heb esf/Ajax slaapgebrekquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:35 schreef summer52 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je goed uitgeslapen
Wat errugquote:
Stond dat wel op z'n eigen youtube account? Ik geloof van niet maar weet het niet meer. Misschien dacht iemand anders, toen zijn naam als deelnemer bekend werd, oei snel maar even weghalen voor als dit per ongeluk het nummer wordt. Ofzo. Geen idee.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:35 schreef grazz het volgende:
Nog één allerlaatste post over I miss you.... Waarom zou je dat nummer offline halen als het toch niet het nummer is? Het was toch van zijn afstudeerproject of iets dergelijks? Lijkt me dat je daar als artiest trots op bent en dat online laat staan als je met een heel ander nummer gaat.
Ja, vond ik ook raar. Maar dat nummer werd nog ontkend als HET lied door z'n management? Bij Arcade nooit gezien ergens, en dat werd ook genoemd als mogelijke inzending. Plus dat er ook online verwijzingen naar Arcade werden verwijderd meen ik.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:35 schreef grazz het volgende:
Dat zou wel echt een plottwist zijnquote:
quote:
Nee, was een account van iemand anders. Ik zou, als het mijn filmpje was geweest, niet uit mezelf hebben weggehaald. Mogelijk hebben ze vanuit de avrotros dat filmpje laten blokkeren? Of zijn platenmaatschappij.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Stond dat wel op z'n eigen youtube account? Ik geloof van niet maar weet het niet meer. Misschien dacht iemand anders, toen zijn naam als deelnemer bekend werd, oei snel maar even weghalen voor als dit per ongeluk het nummer wordt. Ofzo. Geen idee.
Ik heb nog niks geluisterdquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:45 schreef Em31 het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die de versie op de piano al best mooi vondof in ieder geval dat ik dacht, hier kunnen ze wel wat mee
Ja, dat ook. Had ik nog niet eens over nagedacht eigenlijkquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:44 schreef Cee het volgende:
Moet me ook alvast voorbereiden op het einde van een periode waarin ik rustig op Twitter en YouTube comments kan lezen over ESF zonder het risico te lopen me kwaad te maken om negatieve reacties op ‘onze’ inzending, ongeacht wat ik zelf van het nummer vind.
Ik ook hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:45 schreef Em31 het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die de versie op de piano al best mooi vondof in ieder geval dat ik dacht, hier kunnen ze wel wat mee
Slim, kun je in ieder geval niet vergelijkenquote:
Stel het is I miss you, dan zou ik het ook ontkennen, want je wil houden aan de afgesproken datum van bekendmaking. En in die versie was I miss you zo'n 5 minuten meen ik me te herinneren. Dus nee, in die versie was het zeker niet de inzending geweestquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:41 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook raar. Maar dat nummer werd nog ontkend als HET lied door z'n management? Bij Arcade nooit gezien ergens, en dat werd ook genoemd als mogelijke inzending. Plus dat er ook online verwijzingen naar Arcade werden verwijderd meen ik.
Ja, ik kreeg al weer een beetje hoop toen ik het typte en dacht: ja ze gaan dat natuurlijk niet al bevestigen weken van tevorenquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:53 schreef grazz het volgende:
[..]
Stel het is I miss you, dan zou ik het ook ontkennen, want je wil houden aan de afgesproken datum van bekendmaking. En in die versie was I miss you zo'n 5 minuten meen ik me te herinneren. Dus nee, in die versie was het zeker niet de inzending geweestAch, waarom houd ik mezelf voor de gek.
![]()
Op Arcade hebben ze idd nooit gereageerd. Dat vond ik ook wel vreemd. SBS was de eerste die met dat demootje kwam. Door niet te reageren kan het lijken alsof ze daarmee bevestigen dat dit de inzending is. Ik denk dat ze gewoon hadden besloten om gewoon nergens meer op te reageren tot 7 maart.
Nou ja, 'best mooi' is wel een goede omschrijving. Maar geen 'ijzersterke song'... niet in die versie tenminste.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:45 schreef Em31 het volgende:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:13 schreef aarontje112 het volgende:
Hmm dacht dat San Marino er zo aan kwam, maar das blijkbaar pas morgenavond
quote:
twitter:ESF_FOK twitterde op donderdag 07-03-2019 om 00:21:07IT'S D(uncan)-DAY! 🎉🇳🇱#Eurovision #Netherlands#ESC2019 #ESC #TeamDuncan #DuncanLaurence #DDay https://t.co/d31ITTzQVM
reageer retweet
quote:
Dat is ook zo, ik 5.5 uur. Ook netjes.quote:Op donderdag 7 maart 2019 07:14 schreef Niels93 het volgende:
[..]
6 uurtjes. Stabiel tijdens deze week.
Ik hoop gewoon rond 11-12u inderdaadquote:Op donderdag 7 maart 2019 07:37 schreef Em31 het volgende:
Ooh ik hoop nog steeds dat we niet tot vanavond moeten wachten
Ik wel, anders ga ik echt aan werken amper toekomen vanwege teveel afleiding en dat is gewoon niet handig, ik wil rustig thuis op de bank in een papieren zakje kunnen ademen en kunnen juichen of rage-tweeten.quote:Op donderdag 7 maart 2019 07:37 schreef Em31 het volgende:
Ooh ik hoop nog steeds dat we niet tot vanavond moeten wachten
Ja voor de mensen die moeten werken snap ik hetquote:Op donderdag 7 maart 2019 07:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wel, anders ga ik echt aan werken amper toekomen vanwege teveel afleiding en dat is gewoon niet handig, ik wil rustig thuis op de bank in een papieren zakje kunnen ademen en kunnen juichen of rage-tweeten.
Heb je weer voldoende papieren zakjes in huis?quote:Op donderdag 7 maart 2019 07:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wel, anders ga ik echt aan werken amper toekomen vanwege teveel afleiding en dat is gewoon niet handig, ik wil rustig thuis op de bank in een papieren zakje kunnen ademen en kunnen juichen of rage-tweeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |