quote:
Dat is ook zo, ik 5.5 uur. Ook netjes.quote:Op donderdag 7 maart 2019 07:14 schreef Niels93 het volgende:
[..]
6 uurtjes. Stabiel tijdens deze week.
Ik hoop gewoon rond 11-12u inderdaadquote:Op donderdag 7 maart 2019 07:37 schreef Em31 het volgende:
Ooh ik hoop nog steeds dat we niet tot vanavond moeten wachten
Ik wel, anders ga ik echt aan werken amper toekomen vanwege teveel afleiding en dat is gewoon niet handig, ik wil rustig thuis op de bank in een papieren zakje kunnen ademen en kunnen juichen of rage-tweeten.quote:Op donderdag 7 maart 2019 07:37 schreef Em31 het volgende:
Ooh ik hoop nog steeds dat we niet tot vanavond moeten wachten
Ja voor de mensen die moeten werken snap ik hetquote:Op donderdag 7 maart 2019 07:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wel, anders ga ik echt aan werken amper toekomen vanwege teveel afleiding en dat is gewoon niet handig, ik wil rustig thuis op de bank in een papieren zakje kunnen ademen en kunnen juichen of rage-tweeten.
Heb je weer voldoende papieren zakjes in huis?quote:Op donderdag 7 maart 2019 07:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wel, anders ga ik echt aan werken amper toekomen vanwege teveel afleiding en dat is gewoon niet handig, ik wil rustig thuis op de bank in een papieren zakje kunnen ademen en kunnen juichen of rage-tweeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |