Gaat ie niet meer mee doen dan?quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:06 schreef Mandy040986 het volgende:
Zal blij zijn als we het morgen weten. Kunnen we hyperen over de staking.
Ik ben onder m’n aanrecht vandaan gekomen. Hipsquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:05 schreef ato het volgende:
Ik ben van alles wat denk ik, als ik hyper ben ben ik zo gek als een deur en dubbel in alles.
Dat komt wel weer goed hoor na het hyper gedoe. Nu deelde rode wijn met George M onder de aanrecht. Haal je nog een fles George
Ik ben net begonnen, maar neem nog een flesquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben onder m’n aanrecht vandaan gekomen. Hips![]()
Nondejuu, moest veel bijlezen
Klopt. Wat ze bij Shownieuws lieten horen klonk meer richting rnb, maar had ook wat weg van Justin Timberlake vond ik persoonlijk. Het klonk wel een beetje 10 jaar geleden eigenlijk. Maar als ze in de tussentijd het lied een eigentijdse productie hebben gegeven, kan het wel wat worden. In het artikel van Fontys.nl stond over zijn EP: een album met 5 popsongs met internationale potentie. Zijn muziek is modern elektronisch met een melancholische onderlaag.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:10 schreef Spumonisal het volgende:
Als het Arcade is ben ik wel heel benieuwd hoe de definitieve versie gaat klinken. Ik herinner me een kort stukje bij boulevard of shownieuws?. Dat was meer r&b achtig? en de rustige live piano versie dus (die sowieso te lang is). En die Carlota had het over een electronische basis of zoiets.
Ja, ik heb mij intussen ook gesust met de gedachte dat we morgen een song krijgen te horen waarvan ik denk "dit heb ik nog nooooooit gehoord, wtf, wat gaaf!"quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:13 schreef grazz het volgende:
[..]
Klopt. Wat ze bij Shownieuws lieten horen klonk meer richting rnb, maar had ook wat weg van Justin Timberlake vond ik persoonlijk. Het klonk wel een beetje 10 jaar geleden eigenlijk. Maar als ze in de tussentijd het lied een eigentijdse productie hebben gegeven, kan het wel wat worden. In het artikel van Fontys.nl stond over zijn EP: een album met 5 popsongs met internationale potentie. Zijn muziek is modern elektronisch met een melancholische onderlaag.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:12 schreef ato het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen, maar neem nog een fles
Die Shownieuws-versie is een demo. Tenminste, kan me niet voorstellen dat het de definitieve versie is, want het klonk eerlijk gezegd nergens naar.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:13 schreef grazz het volgende:
[..]
Klopt. Wat ze bij Shownieuws lieten horen klonk meer richting rnb, maar had ook wat weg van Justin Timberlake vond ik persoonlijk. Het klonk wel een beetje 10 jaar geleden eigenlijk. Maar als ze in de tussentijd het lied een eigentijdse productie hebben gegeven, kan het wel wat worden. In het artikel van Fontys.nl stond over zijn EP: een album met 5 popsongs met internationale potentie. Zijn muziek is modern elektronisch met een melancholische onderlaag.
Oh dat zijn wij met zijn tweeen, wij zijn onder de aanrecht vandaanquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:17 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet wel een keer kunnen slapen natuurlijk![]()
Er was toch ook zo'n vlottere versie van, althans een kort fragment.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:17 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die Shownieuws-versie is een demo. Tenminste, kan me niet voorstellen dat het de definitieve versie is, want het klonk eerlijk gezegd nergens naar.
Ja dat zeker wel inderdaad, daar leent het zich perfect voor. Ik ben alleen bang dat ik morgen I miss you ga missenquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, ik heb mij intussen ook gesust met de gedachte dat we morgen een song krijgen te horen waarvan ik denk "dit heb ik nog nooooooit gehoord, wtf, wat gaaf!"![]()
Arcade is ook wel een nummer waar je denk ik heel veel kanten mee uitkan door het net even wat anders uit te voeren, net wat andere arrangementen, etc.
'en Ilse'.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Slow Down en Walk Along vond de commissie ook geweldige nummersEcht, wat zij vinden zegt he-le-maal niks.
Mag ik ook even mee zeuren over I miss you …...quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:23 schreef grazz het volgende:
Zo, ook weer bij. Gelukkig geen nieuwe leaksMaar zoals het nu lijkt, al helemaal uit de laatste post van hole1988, is het lied Arcade.
Ben nog steeds niet heel enthousiast op het moment. Ik herinner me de demo, die ik weken terug heb gehoord, als een nogal vlak refrein. Kan nu alleen maar hopen dat de nieuwe versie het nummer interessanter heeft gemaakt.
Nog één laatste zeurpost over I miss you. Voor mij klinkt dat als winnend materiaal, dus erg jammer als dit niet het lied is. Misschien dat Arcade morgen kan verrassen.
Ja, één en al gezelligheid met ons 2 ouwe besjesquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:19 schreef ato het volgende:
[..]
Oh dat zijn wij met zijn tweeen, wij zijn onder de aanrecht vandaan
Haha ja dat geloof ik graag! Het aftellen deze week tot morgen ging ook heuuul langzaam.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Erg he, maar zo gaat het echt ieder jaar hierVorig jaar in de week dat Waylon zijn liedjes bekendmaakte in DWDD hebben we er ook echt meerdere topics doorheen gejast.
Het was maar een week, maar voelde gevoelsmatig eerder aan als twee maanden of zo.
Ik hoop ook dat de clip morgen al overdag online komt! Is ook veel fijner dat er al meteen een clip is en we niet eerst een live versie krijgen die overal al wordt gedeeld.
Ja, volgens mij was het ook een demo, zo klonk het wel. Ben benieuwd wat ermee is gedaan.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:17 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die Shownieuws-versie is een demo. Tenminste, kan me niet voorstellen dat het de definitieve versie is, want het klonk eerlijk gezegd nergens naar.
Wie hebben er nu eigenlijk precies gezegd dat het een geweldig nummer is (van Duncan dan)? Cornald en Ilse toch?quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
'en Ilse'.
Kan me niet voorstellen dat én de commissie én Ilse alle vijf hebben gedacht 'potver wat goed' van een flutlied.
Jaquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:25 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, één en al gezelligheid met ons 2 ouwe besjes
Het stond in een spoiler maar daarna riepen sommigen hier 'het wordt dus Arcade' dus toen had de spoiler al geen zin meer. En daarna stond het op Songfestivalweblog en Telegraaf en was het helemaal niet meer te ontwijken helaas.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat van de spoilers is inderdaad wel handig ja. Ik had het liever ook echt nog niet geweten zo één dag van tevoren.
Pas op met wijn én slaaptabletten Atoquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:27 schreef ato het volgende:
Ik neem straks een paar slaaptabletten in, anders slaap ik never nooit vannacht![]()
Ik had 2 vrienden aan de telefoon die zeiden na mijn gehyper, Omg begint het weer.
In persbericht van AvroTros stond dat de hele commissie erdoor weggeblazen werd (geloof ik, staat het nog in de OP?) en Ilse zei in interviewtje dat ze er heel veel van verwacht en Cornald zei in ene tweet een tijdje geleden dacht ik 'ijzersterk nummer'.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wie hebben er nu eigenlijk precies gezegd dat het een geweldig nummer is (van Duncan dan)? Cornald en Ilse toch?
En de directeur, ik heb Jan en Daniël niets over gehoord. Wel dat de directeur van de Tros/AVRO zei dat zij allemaal weggeblazen waren en het zeker top 5) materiaal was.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wie hebben er nu eigenlijk precies gezegd dat het een geweldig nummer is (van Duncan dan)? Cornald en Ilse toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |