Dat zou wel echt een plottwist zijnquote:
quote:
Nee, was een account van iemand anders. Ik zou, als het mijn filmpje was geweest, niet uit mezelf hebben weggehaald. Mogelijk hebben ze vanuit de avrotros dat filmpje laten blokkeren? Of zijn platenmaatschappij.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Stond dat wel op z'n eigen youtube account? Ik geloof van niet maar weet het niet meer. Misschien dacht iemand anders, toen zijn naam als deelnemer bekend werd, oei snel maar even weghalen voor als dit per ongeluk het nummer wordt. Ofzo. Geen idee.
Ik heb nog niks geluisterdquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:45 schreef Em31 het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die de versie op de piano al best mooi vondof in ieder geval dat ik dacht, hier kunnen ze wel wat mee
Ja, dat ook. Had ik nog niet eens over nagedacht eigenlijkquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:44 schreef Cee het volgende:
Moet me ook alvast voorbereiden op het einde van een periode waarin ik rustig op Twitter en YouTube comments kan lezen over ESF zonder het risico te lopen me kwaad te maken om negatieve reacties op ‘onze’ inzending, ongeacht wat ik zelf van het nummer vind.
Ik ook hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:45 schreef Em31 het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die de versie op de piano al best mooi vondof in ieder geval dat ik dacht, hier kunnen ze wel wat mee
Slim, kun je in ieder geval niet vergelijkenquote:
Stel het is I miss you, dan zou ik het ook ontkennen, want je wil houden aan de afgesproken datum van bekendmaking. En in die versie was I miss you zo'n 5 minuten meen ik me te herinneren. Dus nee, in die versie was het zeker niet de inzending geweestquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:41 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook raar. Maar dat nummer werd nog ontkend als HET lied door z'n management? Bij Arcade nooit gezien ergens, en dat werd ook genoemd als mogelijke inzending. Plus dat er ook online verwijzingen naar Arcade werden verwijderd meen ik.
Ja, ik kreeg al weer een beetje hoop toen ik het typte en dacht: ja ze gaan dat natuurlijk niet al bevestigen weken van tevorenquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:53 schreef grazz het volgende:
[..]
Stel het is I miss you, dan zou ik het ook ontkennen, want je wil houden aan de afgesproken datum van bekendmaking. En in die versie was I miss you zo'n 5 minuten meen ik me te herinneren. Dus nee, in die versie was het zeker niet de inzending geweestAch, waarom houd ik mezelf voor de gek.
![]()
Op Arcade hebben ze idd nooit gereageerd. Dat vond ik ook wel vreemd. SBS was de eerste die met dat demootje kwam. Door niet te reageren kan het lijken alsof ze daarmee bevestigen dat dit de inzending is. Ik denk dat ze gewoon hadden besloten om gewoon nergens meer op te reageren tot 7 maart.
Nou ja, 'best mooi' is wel een goede omschrijving. Maar geen 'ijzersterke song'... niet in die versie tenminste.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:45 schreef Em31 het volgende:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:13 schreef aarontje112 het volgende:
Hmm dacht dat San Marino er zo aan kwam, maar das blijkbaar pas morgenavond
quote:
twitter:ESF_FOK twitterde op donderdag 07-03-2019 om 00:21:07IT'S D(uncan)-DAY! 🎉🇳🇱#Eurovision #Netherlands#ESC2019 #ESC #TeamDuncan #DuncanLaurence #DDay https://t.co/d31ITTzQVM
reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |