Je moeder ook.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:34 schreef Raap het volgende:
Eigenlijk zou Real nu nog een rode kaart moeten krijgen
quote:
Zeg het hem tim!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eventjes je grote bek houden tegen Corrie, gek
Zo ver wil ik nog niet gaan, maar het lijkt me duidelijk dat ze Real Madrid niet al in de achtste finales kwijt willen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit ja. Madrid moet en zal de finale halen.
Ik was wat sarcastisch.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zo ver wil ik nog niet gaan, maar het lijkt me duidelijk dat ze Real Madrid niet al in de achtste finales kwijt willen.
Zal zo dus wel 1-2 wordenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:35 schreef skysherrif het volgende:
Wat een kansen joh
Had al 0 3 moeten staan
Ja die moet er ook echt komen, 0-2 gaat niet genoeg zijn denk ikquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:35 schreef skysherrif het volgende:
Wat een kansen joh
Had al 0 3 moeten staan
VOlgens mij is Lans ook niet meer piep hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig heeft geen respect meer voor hun ouderen
Straks nadat door een penalty de 2-2 valt in de 92ste minuut gaan we daar nog eens aan denken ...quote:
Echt? Heeft ie een NLse moeder ofzo?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:35 schreef Caland het volgende:
Dit weten niet veel mensen, maar die Willemsen is een halve Nederlander.
Hoi!quote:
In de rust herpakken ze zich ongetwijfeld nog, die Madrilenen.quote:
Ajax verdient helemaal niets. Beetje janken dat je je rust moet pakken tegen fkng PECquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:36 schreef VeX- het volgende:
Jongens, ik vrees voor een onverdiende goal in de komende tien min. Het is zo'n avond waarbij je eigenlijk gewoon 1-1 staat en het deksel gewoon weer op deneus krijgt.
Zullen we dit gewoon tussen ons houden ja?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
VOlgens mij is Lans ook niet meer piep hoor
Ja jongemanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zullen we dit gewoon tussen ons houden ja?
Wat komen hier af en toe toch briljante analyses langs he.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:37 schreef -Chakotay- het volgende:
nog een doelpunt voor ajax = 3 voor reaal om door te gaan
Denk aan het Nederlands voetbal jongen. Dit is voor iedereen goed, niet haten.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:37 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ajax verdient helemaal niets. Beetje janken dat je je rust moet pakken tegen fkng PEC
klopt niet vriend..quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:38 schreef VeX- het volgende:
[..]
Denk aan het Nederlands voetbal jongen. Dit is voor iedereen goed, niet haten.
Hoezo is dit voor PEC goed in 's hemelsnaam?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:38 schreef VeX- het volgende:
[..]
Feyenoord.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:39 schreef Houtenbeen het volgende:
Tegen wie zouden jullie het liefst spelen in de volgende ronde?
Dit gebeurt in elke competitie idiootquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:39 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
klopt niet vriend..
competitievervalsing
Wel echt zo hard lekker voor ze dat Ramos ze op deze manier heeft gedupeerdquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Dit Real mist een type Sergio Ramos Matthijs de Ligt.
Met Ramos waren die goals nooit gevallen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Dit Real mist een type Sergio Ramos Matthijs de Ligt.
Ja. In Spanje bv.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:40 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Dit gebeurt in elke competitie idioot
Interesseert mij dat Nederlandse voetbal.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:38 schreef VeX- het volgende:
[..]
Niemand kijkt naar PECquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoezo is dit voor PEC goed in 's hemelsnaam?
Die speelt ook een wereldpot.quote:
Na rust is idd beter.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:40 schreef Karina het volgende:
Alsjeblieft geen tegengoal net voor rust he.
Weet je niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:40 schreef VeX- het volgende:
[..]
Met Ramos waren die goals nooit gevallen.
Nou sla je doorquote:
VBL-dagjesvolk on tourquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:41 schreef Doublepain het volgende:
Dagjesvolk vallen elkaar aan hier, spannend
Voor zijn doen hèquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |