heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:49 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ga op de bank liggen met mijn mobiel, tot zo.
niets grappigs aanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou pas humor zijn als dat weer zo’n duidelijke buitenspelsituatie is zoals in de heenwedstrijd.
De scheids maakt een terechte beslissing maar zonder de var was deze goedgekeurd!!1!!11!quote:
Marketing en Korea act in 1.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:50 schreef KingRoland het volgende:
Die s10 reclame is wel nice alleen is het jammer dat Samsung het koreaanse niet naar haar producten vertaalt
#marketing
Utrecht > Real Madridquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:52 schreef TLC het volgende:
Ik heb er toch n beetje n hard hoofd in, als je in t Polman stadion al niet kunt winnen waarom in Bernabeu dan wel ?
MARK VAN DER MAARELquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Utrecht > Real Madrid
Paul gaat nu soppen
Ron 11quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:54 schreef Caland het volgende:
Volwassen mannen die hun voornaam op een voetbalshirtje zetten
Ik zal het nooit begrijpen
Slappe hapquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:54 schreef PicoMMP het volgende:
Ik lig nu op de bank met een cola zero en een bakje ovenchips.
Sneijder heeft het hele hoofd van Yolanthe op de zij staan.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:54 schreef Caland het volgende:
Geniet ervan ouwe reus.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:54 schreef PicoMMP het volgende:
Ik lig nu op de bank met een cola zero en een bakje ovenchips.
Is er een andere club met een nog treuriger clubicoon?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Club gelijk in een ravijn gooien als dat je clubicoon is
Mooi man , eindelijk een fatsoenlijke spits.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heel belangrijk, beste jongen. Voor Leganes/Malaga niet meer te houden.
Lekker laten weglaserenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sneijder heeft het hele hoofd van Yolanthe op de zij staan.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:54 schreef Caland het volgende:
Er is zelfs een club met Ronald Waterreus als clubicoon.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is er een andere club met een nog treuriger clubicoon?
Willem 2 had ooit Arjan Swinkels .quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is er een andere club met een nog treuriger clubicoon?
Nee joh hij is Willy en gij Renequote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is zelfs een club met Ronald Waterreus als clubicoon.
Ik denk eerder dat JR "dit is gespeeld" postquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:57 schreef PicoMMP het volgende:
Ik hoop ergens in deze wedstrijd JAAAAAAAAAAAAAAAAA te kunnen posten.
Veel plezier, jongens!
En GGMM.
Die heeft zelfs een Fox Sports Docu gekregen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Willem 2 had ooit Arjan Swinkels .
Een wilde varkensboer met spastische bewegingen .
Dit is toch geen banaanvraag hequote:
Dat zou zuur zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:58 schreef Zorro het volgende:
Punten voor Nederland!
Overwinning voor ajax!
0-1
Zelfs seniele VVV fans krijgen daar een ''docu'' . Genot welquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die heeft zelfs een Fox Sports Docu gekregen.
Rood bij de eerste tacklequote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoevaak zullen we genaaid worden door het arbitaire kwartet?
https://www.veronicatv.nl(...)ons-league-redirect/quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:59 schreef Landgeld het volgende:
Iemand een online stream voor de wedstrijd?
Jaquote:
De Jong een linie terug.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:00 schreef PicoMMP het volgende:
Stel je voor dat je doorgaat, maar dat je gehele defensie een gele kaart heeft gekregen.![]()
Sinkgraven, Magallan, Veltman, Kristensen genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |