THEO IS PUUR.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:45 schreef Caland het volgende:
Ik geloof dat Theo niet zo’n fan is van Maduro.twitter:THEOJANSSEN1981 twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 20:17:37@:madurohedwiges Eigenlijk alles dus reageer retweet
Wie wel?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:45 schreef Caland het volgende:
Ik geloof dat Theo niet zo’n fan is van Maduro.twitter:THEOJANSSEN1981 twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 20:17:37@:madurohedwiges Eigenlijk alles dus reageer retweet
Het zou pas humor zijn als dat weer zo’n duidelijke buitenspelsituatie is zoals in de heenwedstrijd.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:47 schreef El-Stinho het volgende:
Benieuwd welke 'fout' de scheidsrechter(s) gaan maken waar vervolgens nog een week ziedend over kan worden gedaan.
VARREDquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:47 schreef El-Stinho het volgende:
Benieuwd welke 'fout' de scheidsrechter(s) gaan maken waar vervolgens nog een week ziedend over kan worden gedaan.
Ach ja, we kunnen toch al los na berichten over gebrek aan vertrouwen onderling bij scheidsrechterskorps vanavond.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:47 schreef El-Stinho het volgende:
Ook leuk. Ik blijf me altijd verbazen over hoe lang mensen niet ziedend kunnen zijn over een scheidsrechter.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou pas humor zijn als dat weer zo’n duidelijke buitenspelsituatie is zoals in de heenwedstrijd.
Verlengen..quote:
God.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:49 schreef TLC het volgende:
Boskamp zegt dus 3-0 bij Koning Toto, en die kan t weten
heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:49 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ga op de bank liggen met mijn mobiel, tot zo.
niets grappigs aanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou pas humor zijn als dat weer zo’n duidelijke buitenspelsituatie is zoals in de heenwedstrijd.
De scheids maakt een terechte beslissing maar zonder de var was deze goedgekeurd!!1!!11!quote:
Marketing en Korea act in 1.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:50 schreef KingRoland het volgende:
Die s10 reclame is wel nice alleen is het jammer dat Samsung het koreaanse niet naar haar producten vertaalt
#marketing
Utrecht > Real Madridquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:52 schreef TLC het volgende:
Ik heb er toch n beetje n hard hoofd in, als je in t Polman stadion al niet kunt winnen waarom in Bernabeu dan wel ?
MARK VAN DER MAARELquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Utrecht > Real Madrid
Paul gaat nu soppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |