Het weer is vooralsnog prima.quote:
Hoi jijquote:
Dus daarom doe je zo met El_Thijs hierquote:Op dinsdag 5 maart 2019 07:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Dat doen ze meestal om te kijken hoe gek je op ze bent, is soort ego streling.
quote:
Dat kan je onderhand ook wel met je ogen dichtquote:
Halfje ben je ookquote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet leren klokkijken. Ik werd wakker en was al chagrijnig dat het zes uur was terwijl ik pas om half twee sliep. Maar blijkbaar was het acht uur.
Hmmm... Ligt eraan. Is het als ontbijt/lunch bedoeld of als tussendoortje?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:34 schreef Allures het volgende:
Customs Clearance Processing Complete![]()
Dat is lekker wakker worden
Hoeveel eten wil jij bij een high tea?
Cactus gepijptquote:
tussendoorquote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Ligt eraan. Is het als ontbijt/lunch bedoeld of als tussendoortje?
Dan niet zo heel veel. Wel lastig trouwens, als je allemaal kleine dingetjes serveert kan je al meer doen dan wanneer het grotere dingen zijn, want vol.quote:
Maar het moet er wel een beetje leuk uit zien met wat te kiezenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan niet zo heel veel. Wel lastig trouwens, als je allemaal kleine dingetjes serveert kan je al meer doen dan wanneer het grotere dingen zijn, want vol.
Bij mijn laatste high tea waren de brownies en scones echt heel groot, er was bijna geen ruimte meer voor een lekker chocolaatje of een kruimelkoekje in mijn maag.
Gaan voor kleine dingetjes en dan 6 of 7 soorten?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:47 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar het moet er wel een beetje leuk uit zien met wat te kiezen
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaan voor kleine dingetjes en dan 6 of 7 soorten?
dat is natuurlijk het leukst en baktechnisch het meest onhandigquote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaan voor kleine dingetjes en dan 6 of 7 soorten?
Ik weet niet veel van bakken, maar kiezen voor lekkers dat qua deegsoort dicht bij elkaar ligt? Zodat je van 1 deegsoort 2 of 3 soorten baksels kan maken?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:55 schreef Allures het volgende:
[..]
dat is natuurlijk het leukst en baktechnisch het meest onhandig
Ik bedoel totaal.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:58 schreef Allures het volgende:
Bedoel je dan trouwens alleen zoet of totaal?
dan wordt het of heel saai of er moet alsnog veel bij waarvan je dan de helft weg flikkertquote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet veel van bakken, maar kiezen voor lekkers dat qua deegsoort dicht bij elkaar ligt? Zodat je van 1 deegsoort 2 of 3 soorten baksels kan maken?
Ja en dit.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zou er eerder voor kiezen om dan lunch over te slaan en dat vervangen door de high tea
Ik zou sowieso voor beide gaanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zou er eerder voor kiezen om dan lunch over te slaan en dat vervangen door de high tea
Ik las gekonijntquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:10 schreef Samzz het volgende:
Wij hadden eens high tea voor ontbijt, daar hadden ze geloof ik 6 baksels per persoon. Moet wel zeggen dat ze op de etagère ook nog bonbonnetjes, noten en gekonfijt fruit e.d. verstopt hadden, naast de baksels. Dus al met al kwam t dan op een aardige bult eten
.
Dat is een beetje.. gek.quote:
Is de leeftijd, wordt alleen maar ergerquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:14 schreef Debsterr het volgende:
Zo, ben ik blij dat ik eindelijk van die kater af bensjezus hey, lange tijd niet zo belabberd gevoeld na een avondje stappen.
Ook nog zielig voor het beestjequote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is een beetje.. gek.
Zo, ben ik blij dat ik eindelijk van die kater af bensjezus hey, lange tijd niet zo belabberd gevoeld na een avondje stappen.
Nah, normaliter word ik niet eens echt dronken meer, kan het tegenwoordig beter hebben dan een paar jaar terug. Maar dit keer was ik zo dronken dat ik dubbel zagquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:17 schreef rival het volgende:
[..]
Is de leeftijd, wordt alleen maar erger
Naar de saunaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen op mijn vrije dag.
Mijn huis schoonmaken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoi jijquote:
je lamp poetsen om al die vreemde mensen bacteriën er af te krijgen voor ze ergens anders op klimmenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Over het algemeen heb ik nooit een hoge pet op van stagiaires, maar hier zit er nu 1 die wel van wanten weetquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoi. Moest mn stagiaire bezighouden. Nu mag mn collega dr even een uurtje hebben.
"Wie" was hier in het topic altijd de vraag.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Z'n vriendinnetjequote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:28 schreef rival het volgende:
[..]
"Wie" was hier in het topic altijd de vraag.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Over het algemeen heb ik nooit een hoge pet op van stagiaires, maar hier zit er nu 1 die wel van wanten weet
Ken geen goede hier in Eindhoven.quote:
Klinkt erg verleidelijk!quote:
Waren wel aardige mensen dus vertrouw ze wel. Kan wel zijn dat ik nog een uur op Marktplaats en Tweedehands.be ga zoeken naar iets anders.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:24 schreef Allures het volgende:
[..]
je lamp poetsen om al die vreemde mensen bacteriën er af te krijgen voor ze ergens anders op klimmen
Vertel ons allesquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Z'n vriendinnetje![]()
![]()
want C.E. is verlieeefddddd
![]()
![]()
Son & Breugel is fijnquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken geen goede hier in Eindhoven.![]()
Massage zou me ook wel goed doen[..]
Klinkt erg verleidelijk![..]
Waren wel aardige mensen dus vertrouw ze wel. Kan wel zijn dat ik nog een uur op Marktplaats en Tweedehands.be ga zoeken naar iets anders.
Je mag je hond meenemen en als je klaar bent met hem en die van mij naar het strandquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waren wel aardige mensen dus vertrouw ze wel. Kan wel zijn dat ik nog een uur op Marktplaats en Tweedehands.be ga zoeken naar iets anders.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Z'n vriendinnetje![]()
![]()
want C.E. is verlieeefddddd
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, Mistress TaMieke en zoquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]tis ook geen stagiaire. Maar dan klink ik wat belangrijker
Het is gewoon een collega die we wat taken moeten leren als back up.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De vlinders zijn nog rupsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oh. Hmm. Tsjaa. C.E heeft een neukertje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
ook aardige mensen hebben aidsquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:
Allergisch voor sportenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:34 schreef Faxie het volgende:
2 Dagen sporten, 4 weken buikpijn weer hoorSnap niet dat ik daar telkens last van heb
Zeewater inslikken?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:34 schreef Faxie het volgende:
2 Dagen sporten, 4 weken buikpijn weer hoorSnap niet dat ik daar telkens last van heb
Doe je iets fout?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:34 schreef Faxie het volgende:
Blijkbaar wel. Je lijf word ergens niet blij van.quote:
Wat voel je precies? Steken, kramp, etc?quote:
Ja dat heb ik ook, vooral omdat ik na het zwemmen drie kilo vreten naar binnen duw.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:34 schreef Faxie het volgende:
Lijkt me wel, anders zou je geen pijn hebben?quote:
dokter?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:34 schreef Faxie het volgende:
Steken vooralquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat voel je precies? Steken, kramp, etc?
Het zijn de buikspieren hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:49 schreef CherryLips het volgende:
Nee grapje, ik heb alleen een degree in Grey's Anatomy zeg maar.
Das geen buikpijn, mietjequote:
Nou dat helpt dus nietquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:50 schreef Vinniiee het volgende:
Toch maar wat vaker sit-ups en planks doen
Maar Chinees, tost's en frietjes.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:58 schreef Harmankardon het volgende:
Minder Chinees, tosti’s en frietjes.
Als ik een goede periode heb en om de 2 of 3 dagen sport, met dus genoeg rust tussendoor, heb ik er alsnog elke keer last van. Vind dat een beetje irritant worden...quote:
Heb nog pizza gelukkigquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:58 schreef Harmankardon het volgende:
Minder Chinees, tosti’s en frietjes.
5 minuten was het toch? En dan niet vergeten het hollen naar de trein. Sow hee.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Gister stukje gefietst, had helemaal zere benen![]()
M'n conditie wat doe je.
Tienquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
5 minuten was het toch? En dan niet vergeten het hollen naar de trein. Sow hee.
M'n motto.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon niet sporten, heb je ook geen spierpijn
Maar ik heb net een pull up stang opgehangenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon niet sporten, heb je ook geen spierpijn
Kilometertje. Was te doen. Wel veel dronken carnavallers.quote:
Extra wasrekje, altijd handigquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
Maar ik heb net een pull up stang opgehangen
Wel gezellig dan.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kilometertje. Was te doen. Wel veel dronken carnavallers.
Hmm, dat is wel vreemdquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik een goede periode heb en om de 2 of 3 dagen sport, met dus genoeg rust tussendoor, heb ik er alsnog elke keer last van. Vind dat een beetje irritant worden...
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Extra wasrekje, altijd handig
En waar zijn de posticons gebleven
Allemaal nieuwe functies op mobiel maar de PI's weggehaald?
Moet je aanvinken onder opties.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Extra wasrekje, altijd handig
En waar zijn de posticons gebleven
Allemaal nieuwe functies op mobiel maar de PI's weggehaald?
... wait whut?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:43 schreef Allures het volgende:
Ik heb mijn op mijn vingerszo irritant alrijd
High van de dampenquote:
jij op een fiets?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:38 schreef TaMieke het volgende:
Ik moest zaterdag fietsen. Voelde het gisteren nog in mijn benen
Ik loop achter
Windows Presentation Foundation?quote:
Was dat maar zoquote:
Ik vind die sluitinkjes met ijzerdraad zo verraderlijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb zin om een pak stroopwafels op te eten.
daarom pak leeg eten dan kan die meteen wegquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind die sluitinkjes met ijzerdraad zo verraderlijk.
Ik wil wel helpen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb zin om een pak stroopwafels op te eten.
Ik ben trots op je.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb warme chocolademelk op maar een deel zit op m'n trui.
Er uit zuigen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Dat laatste had je er niet bij hoeven zetten. Hadden we zelf wel kunnen deduceren uit het eerste.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon doenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:04 schreef Debsterr het volgende:
Volgens mij is vriendje een beetje cranky. Twijfel of ik nu wel of niet moet voorstellen vanavond naar de bios te gaan.
eerst even deze draaien. Dan wordt iedereen wel weer vrolijkquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:04 schreef Debsterr het volgende:
Volgens mij is vriendje een beetje cranky. Twijfel of ik nu wel of niet moet voorstellen vanavond naar de bios te gaan.
Ik ga wel mee dan.quote:
Ja maar hij is thuis en ik op kantoor. Dat gaat dan lastig.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:09 schreef Allures het volgende:
[..]
eerst even deze draaien. Dan wordt iedereen wel weer vrolijk
Jezus, je lijkt wel 'n wijfquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:09 schreef Debsterr het volgende:
Irritante is dat ik altijd onzeker word als hij cranky is. Ik betrek dingen nogal snel op mijzelf.
appenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar hij is thuis en ik op kantoor. Dat gaat dan lastig.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon sms'en met de vraag of je iets verkeerds hebt gezegd.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:09 schreef Allures het volgende:
[..]
eerst even deze draaien. Dan wordt iedereen wel weer vrolijk
Dus dan val je ons er maar mee lastig?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:11 schreef Debsterr het volgende:
Gelukkig weet ik wel beter dan daaraan toegeven en hem ermee lastig vallen.
Onzekerheid is onaantrekkelijk, maar gelukkig is de buit al binnenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:09 schreef Debsterr het volgende:
Irritante is dat ik altijd onzeker word als hij cranky is. Ik betrek dingen nogal snel op mijzelf.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon sms'en met de vraag of je iets verkeerds hebt gezegd.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:11 schreef Debsterr het volgende:
Gelukkig weet ik wel beter dan daaraan toegeven en hem ermee lastig vallen.
Jepquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dus dan val je ons er maar mee lastig?
Haha nou nou, zo dramatisch is het nou ook weer niet. Maar soms stel ik me graag even aanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:13 schreef Allures het volgende:
Sorry maar dat is toch geen leven als je half para word als zijn onderbroek een keer verkeerd zit?
Gewoon je eigen muziek wat harder zetten en hij gaat maar lekker vanavond wat voor zichzelf doen hoor
Zometeen kort pittig kapsel aanmeten.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Onzekerheid is onaantrekkelijk, maar gelukkig is de buit al binnen
Het is al rood dus die stap is snel gemaaktquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zometeen kort pittig kapsel aanmeten.
Bianca van HR. Of Femke van de receptiequote:
Komt Debsterr goed weg aangezien koffiemeneer voor zichzelf werkt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bianca van HR. Of Femke van de receptie
Dat zou wel een behoorlijke plot twist zijn.quote:
Nou ik vind dat je gedachten een vrij extreme kronkel makenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha nou nou, zo dramatisch is het nou ook weer niet. Maar soms stel ik me graag even aan
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt Debsterr goed weg aangezien koffiemeneer voor zichzelf werkt.[..]
Dat zou wel een behoorlijke plot twist zijn.
He kutquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt Debsterr goed weg aangezien koffiemeneer voor zichzelf werkt.[..]
Okay.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:17 schreef Allures het volgende:
[..]
Nou ik vind dat je gedachten een vrij extreme kronkel maken
En? Deed je dat ookquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn ex-vriendin vroeg zich ook wel eens af of ik niet extra vaak naar het buitenland ging voor mijn werk om haar te ontlopen
Een ex van mij onderwierp me altijd aan een verhoor als ik bij een vriendin was geweestquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn ex-vriendin vroeg zich ook wel eens af of ik niet extra vaak naar het buitenland ging voor mijn werk om haar te ontlopen
Was het toen al je ex: jaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij had toch met die chick uit CUL, ben haar naam kwijt
Doet Miss ook altijd bij mij; soort van pre-selectie om te bepalen of de betreffende dame voldoende waardig is om uit te nodigen voor een triootje.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een ex van mij onderwierp me altijd aan een verhoor als ik bij een vriendin was geweest
Dat was dit nietquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doet Miss ook altijd bij mij; soort van pre-selectie om te bepalen of de betreffende dame voldoende waardig is om uit te nodigen voor een triootje.
En gaan al je inspanningen richting Samzz nog iets opleveren?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doet Miss ook altijd bij mij; soort van pre-selectie om te bepalen of de betreffende dame voldoende waardig is om uit te nodigen voor een triootje.
Nee.quote:
Toen het net over was kwam het wel goed uit dat ik een week in het buitenland zat. In hetzelfde huis blijven wonen is niet relaxt als je al uit elkaar bent.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was het toen al je ex: ja
Nog niet: ja
Misschien heeft het dat al gedaan.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:22 schreef MCH het volgende:
[..]
En gaan al je inspanningen richting Samzz nog iets opleveren?
Discretie weerhoudt mij ervan hier verder iets over te vertellen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben ZO blij dat mijn ex naar zijn vader vertrok, heeft er wel voor gezorgd ook denk ik dat we nu nog steeds okay zijn met elkaar.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee.[..]
Toen het net over was kwam het wel goed uit dat ik een week in het buitenland zat. In hetzelfde huis blijven wonen is niet relaxt als je al uit elkaar bent.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Het stopt nog niet dus ik denk dat Air nog steeds probeert.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien heeft het dat al gedaan.
Ik zie mijn exen nooit meer. Ook geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben ZO blij dat mijn ex naar zijn vader vertrok, heeft er wel voor gezorgd ook denk ik dat we nu nog steeds okay zijn met elkaar.
Vraagquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoe heet dat dat kortpittige druifje nou die je hebt gehad
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Het is frietquote:
De Brams gaat weer open in Gouda dus ze gaan gratis patat uitdelen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is friet
ik ben nog een beetje misselijk van de friet zondag
Zin in friet nu.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is friet
De eerste is verhuisd naar Groningen, de tweede is getrouwd en heeft een kind, en de derde heeft nu een blond pornokapsel en werkt in een café.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:37 schreef TaMieke het volgende:
Ik was blij dat 1 ex op 1,5uur rijden woonde en dat ik hem nooit meer tegenkwam. Anders was ik volgens mij heel lastig vanaf gekomen.
Laatste ex spreek ik nog wel eens op whatsapp. Dat is het dan ook wel.
Zeefje?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Wel van verschillende pluimage, die laatste had je zeker via polishbrides.pl besteld?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De eerste is verhuisd naar Groningen, de tweede is getrouwd en heeft een kind, en de derde heeft nu een blond pornokapsel en werkt in een café.
Laatste ex is ook het dorp ontvlucht. Friesland is vast heel blij met hemquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De eerste is verhuisd naar Groningen, de tweede is getrouwd en heeft een kind, en de derde heeft nu een blond pornokapsel en werkt in een café.
Heel leuk als je ze dan tegenkomt en dat ze dan gaan zeggen wat voor leuke jongen je was en dat jij alleen maar kan denken hoe hard je je ex altijd uitwoondequote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:40 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb 2 exen binnen 5 km wonen maar ik heb ze beiden al respectievelijk 17 jaar en 12 jaar niet meer gezien![]()
ex schoonouders wel een paar keer tegengekomen
Zo'n stevige Friezin die hem even de les leestquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Laatste ex is ook het dorp ontvlucht. Friesland is vast heel blij met hem
Ja hij zit wel onder de plak nuquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo'n stevige Friezin die hem even de les leest
Gaat ie je dan alle hoeken laten zien?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:43 schreef Allures het volgende:
Goed dat jullie het zeggen trouwens, een bepaalde ex appen staat al weken op mijn to do lijstje
Moet er eigenlijk weer eens heen want hij is verhuist en heb zijn nieuwe huis nog niet gezien
Dat is wel een bizar toevalquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:46 schreef Kopjechino het volgende:
Ik ben met mijn ex absoluut niet als vrienden uit elkaar gegaan. Gelukkig wonen we redelijk ver van elkaar vandaan.
Laatst moest ik in Rotterdam zijn en stond ik toevallig met mijn auto naast hem voor het stoplicht. Heb nog nooit zo snel opgetrokken
Valt dat niet onder huiselijk geweld?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat ie je dan alle hoeken laten zien?
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:46 schreef Kopjechino het volgende:
Ik ben met mijn ex absoluut niet als vrienden uit elkaar gegaan. Gelukkig wonen we redelijk ver van elkaar vandaan.
Laatst moest ik in Rotterdam zijn en stond ik toevallig met mijn auto naast hem voor het stoplicht. Heb nog nooit zo snel opgetrokken
Gewoon in je eentje gaan! Dat zal hem lerenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:47 schreef Debsterr het volgende:
Bios idee wordt niet omarmd, maar dat had ik al wel verwacht
Als 'ie vanavond nog brak en cranky is ga ik wel iets in mijn eentje doen jaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon in je eentje gaan! Dat zal hem leren
Naar welke film wil je? In Eindhoven zeker?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:47 schreef Debsterr het volgende:
Bios idee wordt niet omarmd, maar dat had ik al wel verwacht
Ja, inderdaad. Hoop hem nu nooit meer te hoeven zienquote:
Yes, Greenbook. Enige fatsoenlijke wat nu draait.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Naar welke film wil je? In Eindhoven zeker?
Huehuequote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als 'ie vanavond nog brak en cranky is ga ik wel iets in mijn eentje doen ja.
Meh, te ver.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yes, Greenbook. Enige fatsoenlijke wat nu draait.
Geef die arme jongen eens wat ruimte joh.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die isquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yes, Greenbook. Enige fatsoenlijke wat nu draait.
Kwam mijn laatste ex tegen toen ze achterop bij haar vriend op de motor zat. Herkende dat kapsel dat onder die helm uitkwam onmiddellijkquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Hoop hem nu nooit meer te hoeven zien
Ehm, volgens mij doe ik dat ookquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geef die arme jongen eens wat ruimte joh.
Moet je patat eten. Dan heb je dat niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:33 schreef ArTiC het volgende:
Toch ook logisch als hij brak en moe is dat hij niet naar de bios wil. Beter iets voorstellen als lekker samen eten en thuis filmpje kijken onder een dekentje dan. En vroeg naar bedquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Siamese-tweeling ditdat.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:53 schreef Allures het volgende:
Of elkaar gewoon ff niet zien en vroeg gaan slapen?
Oh nee dat is ook geen probleem hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Toch ook logisch als hij brak en moe is dat hij niet naar de bios wil. Beter iets voorstellen als lekker samen eten en thuis filmpje kijken onder een dekentje dan. En vroeg naar bed
Heel gek misschien dat mensen elkaar graag willen zien. Maar het kan echt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Siamese-tweeling ditdat.
Wat een empathisch typje ben jij.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh nee dat is ook geen probleem hoorsowieso zou ik al de boodschappen meenemen straks. Maar ik weet dat 'ie soms stiekem ook even behoefte heeft aan alleen zijn, maar het ook nogal moeilijk vindt dat uit te spreken. Dus dan kan ik 'm ook altijd zelf die ruimte even bieden
.
Haha, ik had dat met zijn baardquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kwam mijn laatste ex tegen toen ze achterop bij haar vriend op de motor zat. Herkende dat kapsel dat onder die helm uitkwam onmiddellijk
dat laatste niet teveel doen hoor. Jij kan niet voor hem denken en zorgt alleen maar voor meer onzekerheidquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh nee dat is ook geen probleem hoorsowieso zou ik al de boodschappen meenemen straks. Maar ik weet dat 'ie soms stiekem ook even behoefte heeft aan alleen zijn, maar het ook nogal moeilijk vindt dat uit te spreken. Dus dan kan ik 'm ook altijd zelf die ruimte even bieden
.
Net zoals met katers.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Moet je patat eten. Dan heb je dat niet.
Of gewoon even niks.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Toch ook logisch als hij brak en moe is dat hij niet naar de bios wil. Beter iets voorstellen als lekker samen eten en thuis filmpje kijken onder een dekentje dan. En vroeg naar bed
Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
dat laatste niet teveel doen hoor. Jij kan niet voor hem denken en zorgt alleen maar voor meer onzekerheid
Heb je al een date? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha, ik had dat met zijn baard
Ik dacht eerst twee seconden nog: goh die lijkt veel op hem en toen zag ik dat hij het echt was..
Jezus nee.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heel gek misschien dat mensen elkaar graag willen zien. Maar het kan echt.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je al een date? Ik vraag dit voor een vriend.
Zoals de meeste hier intussen wel weten vond ik een jongen leuk uit mijn vriendengroep, maar heb besloten dat het beter is om gewoon vrienden te blijven.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je al een date? Ik vraag dit voor een vriend.
Waarom zeg je niks tegen hem?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zoals de meeste hier intussen wel weten vond ik een jongen leuk uit mijn vriendengroep, maar heb besloten dat het beter is om gewoon vrienden te blijven.
Dus zeg maar tegen je vriend: nee
Piknijd.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:59 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Daarom. Nu uit nijd flink cockblocken toch.
Oh, ik zal het doorgevenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zoals de meeste hier intussen wel weten vond ik een jongen leuk uit mijn vriendengroep, maar heb besloten dat het beter is om gewoon vrienden te blijven.
Dus zeg maar tegen je vriend: nee
Ik kan daar een heel uitgebreid antwoord op geven, maar dat ga ik niet doen. Heb er gewoon even heel goed over nagedacht, en met m'n vrienden over gepraat en toen tot deze conclusie gekomenquote:
moet er niet aan denkenquote:
Maar weet nu iedereen het behalve die kerel?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik kan daar een heel uitgebreid antwoord op geven, maar dat ga ik niet doen. Heb er gewoon even heel goed over nagedacht, en met m'n vrienden over gepraat en toen tot deze conclusie gekomen
Niet te lichtzinnig omgaan met depressie, vinnie.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zondag nog afspraak afgezegd omdat ik geen zin had in mensen.
Gewoon even doorpakken toch.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet te lichtzinnig omgaan met depressie, vinnie.
Van mijn broer gehoord dat een vriend de hele dealio had verteld (viel te verwachten) tegen hem en dat hij helemaal oké is met gewoon vrienden blijven. Dus vind het prima zoquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:03 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar weet nu iedereen het behalve die kerel?
Woon je in zo'n inteeltdorp?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Van mijn broer gehoord dat een vriend de hele dealio had verteld (viel te verwachten) tegen hem en dat hij helemaal oké is met gewoon vrienden blijven. Dus vind het prima zo
als ie je zag zitten had ie ook wel doorgepakt dan lijkt mequote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Van mijn broer gehoord dat een vriend de hele dealio had verteld (viel te verwachten) tegen hem en dat hij helemaal oké is met gewoon vrienden blijven. Dus vind het prima zo
Je moet wel beetje je best doen natuurlijk. Anders gaat het nooit wat worden.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:06 schreef Allures het volgende:
Ik wil ook weer eens op date maar weet niet hoe zonder er moeite in te stoppen
Iemand had er op gehint in een mail
En nu denk ik steeds 'Owja ik moet hem nog terug mailen en dat vergeet ik al een week
Dus dat wordt niks
Ergo: ik wil op een heel luie date met iemand die hier gewoon aanbelt
Ga jij nou gewoon even daten met d'r, zijn we ook van dat gehint af.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet wel beetje je best doen natuurlijk. Anders gaat het nooit wat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |