Het weer is vooralsnog prima.quote:
Hoi jijquote:
Dus daarom doe je zo met El_Thijs hierquote:Op dinsdag 5 maart 2019 07:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Dat doen ze meestal om te kijken hoe gek je op ze bent, is soort ego streling.
quote:
Dat kan je onderhand ook wel met je ogen dichtquote:
Halfje ben je ookquote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet leren klokkijken. Ik werd wakker en was al chagrijnig dat het zes uur was terwijl ik pas om half twee sliep. Maar blijkbaar was het acht uur.
Hmmm... Ligt eraan. Is het als ontbijt/lunch bedoeld of als tussendoortje?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:34 schreef Allures het volgende:
Customs Clearance Processing Complete![]()
Dat is lekker wakker worden
Hoeveel eten wil jij bij een high tea?
Cactus gepijptquote:
tussendoorquote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Ligt eraan. Is het als ontbijt/lunch bedoeld of als tussendoortje?
Dan niet zo heel veel. Wel lastig trouwens, als je allemaal kleine dingetjes serveert kan je al meer doen dan wanneer het grotere dingen zijn, want vol.quote:
Maar het moet er wel een beetje leuk uit zien met wat te kiezenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan niet zo heel veel. Wel lastig trouwens, als je allemaal kleine dingetjes serveert kan je al meer doen dan wanneer het grotere dingen zijn, want vol.
Bij mijn laatste high tea waren de brownies en scones echt heel groot, er was bijna geen ruimte meer voor een lekker chocolaatje of een kruimelkoekje in mijn maag.
Gaan voor kleine dingetjes en dan 6 of 7 soorten?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:47 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar het moet er wel een beetje leuk uit zien met wat te kiezen
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaan voor kleine dingetjes en dan 6 of 7 soorten?
dat is natuurlijk het leukst en baktechnisch het meest onhandigquote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaan voor kleine dingetjes en dan 6 of 7 soorten?
Ik weet niet veel van bakken, maar kiezen voor lekkers dat qua deegsoort dicht bij elkaar ligt? Zodat je van 1 deegsoort 2 of 3 soorten baksels kan maken?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:55 schreef Allures het volgende:
[..]
dat is natuurlijk het leukst en baktechnisch het meest onhandig
Ik bedoel totaal.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:58 schreef Allures het volgende:
Bedoel je dan trouwens alleen zoet of totaal?
dan wordt het of heel saai of er moet alsnog veel bij waarvan je dan de helft weg flikkertquote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet veel van bakken, maar kiezen voor lekkers dat qua deegsoort dicht bij elkaar ligt? Zodat je van 1 deegsoort 2 of 3 soorten baksels kan maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |