Het weer is vooralsnog prima.quote:
Hoi jijquote:
Dus daarom doe je zo met El_Thijs hierquote:Op dinsdag 5 maart 2019 07:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Dat doen ze meestal om te kijken hoe gek je op ze bent, is soort ego streling.
quote:
Dat kan je onderhand ook wel met je ogen dichtquote:
Halfje ben je ookquote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet leren klokkijken. Ik werd wakker en was al chagrijnig dat het zes uur was terwijl ik pas om half twee sliep. Maar blijkbaar was het acht uur.
Hmmm... Ligt eraan. Is het als ontbijt/lunch bedoeld of als tussendoortje?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:34 schreef Allures het volgende:
Customs Clearance Processing Complete![]()
Dat is lekker wakker worden
Hoeveel eten wil jij bij een high tea?
Cactus gepijptquote:
tussendoorquote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Ligt eraan. Is het als ontbijt/lunch bedoeld of als tussendoortje?
Dan niet zo heel veel. Wel lastig trouwens, als je allemaal kleine dingetjes serveert kan je al meer doen dan wanneer het grotere dingen zijn, want vol.quote:
Maar het moet er wel een beetje leuk uit zien met wat te kiezenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan niet zo heel veel. Wel lastig trouwens, als je allemaal kleine dingetjes serveert kan je al meer doen dan wanneer het grotere dingen zijn, want vol.
Bij mijn laatste high tea waren de brownies en scones echt heel groot, er was bijna geen ruimte meer voor een lekker chocolaatje of een kruimelkoekje in mijn maag.
Gaan voor kleine dingetjes en dan 6 of 7 soorten?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:47 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar het moet er wel een beetje leuk uit zien met wat te kiezen
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaan voor kleine dingetjes en dan 6 of 7 soorten?
dat is natuurlijk het leukst en baktechnisch het meest onhandigquote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaan voor kleine dingetjes en dan 6 of 7 soorten?
Ik weet niet veel van bakken, maar kiezen voor lekkers dat qua deegsoort dicht bij elkaar ligt? Zodat je van 1 deegsoort 2 of 3 soorten baksels kan maken?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:55 schreef Allures het volgende:
[..]
dat is natuurlijk het leukst en baktechnisch het meest onhandig
Ik bedoel totaal.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:58 schreef Allures het volgende:
Bedoel je dan trouwens alleen zoet of totaal?
dan wordt het of heel saai of er moet alsnog veel bij waarvan je dan de helft weg flikkertquote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet veel van bakken, maar kiezen voor lekkers dat qua deegsoort dicht bij elkaar ligt? Zodat je van 1 deegsoort 2 of 3 soorten baksels kan maken?
Ja en dit.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zou er eerder voor kiezen om dan lunch over te slaan en dat vervangen door de high tea
Ik zou sowieso voor beide gaanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zou er eerder voor kiezen om dan lunch over te slaan en dat vervangen door de high tea
Ik las gekonijntquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:10 schreef Samzz het volgende:
Wij hadden eens high tea voor ontbijt, daar hadden ze geloof ik 6 baksels per persoon. Moet wel zeggen dat ze op de etagère ook nog bonbonnetjes, noten en gekonfijt fruit e.d. verstopt hadden, naast de baksels. Dus al met al kwam t dan op een aardige bult eten
.
Dat is een beetje.. gek.quote:
Is de leeftijd, wordt alleen maar ergerquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:14 schreef Debsterr het volgende:
Zo, ben ik blij dat ik eindelijk van die kater af bensjezus hey, lange tijd niet zo belabberd gevoeld na een avondje stappen.
Ook nog zielig voor het beestjequote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is een beetje.. gek.
Zo, ben ik blij dat ik eindelijk van die kater af bensjezus hey, lange tijd niet zo belabberd gevoeld na een avondje stappen.
Nah, normaliter word ik niet eens echt dronken meer, kan het tegenwoordig beter hebben dan een paar jaar terug. Maar dit keer was ik zo dronken dat ik dubbel zagquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:17 schreef rival het volgende:
[..]
Is de leeftijd, wordt alleen maar erger
Naar de saunaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen op mijn vrije dag.
Mijn huis schoonmaken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoi jijquote:
je lamp poetsen om al die vreemde mensen bacteriën er af te krijgen voor ze ergens anders op klimmenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Over het algemeen heb ik nooit een hoge pet op van stagiaires, maar hier zit er nu 1 die wel van wanten weetquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoi. Moest mn stagiaire bezighouden. Nu mag mn collega dr even een uurtje hebben.
"Wie" was hier in het topic altijd de vraag.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Z'n vriendinnetjequote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:28 schreef rival het volgende:
[..]
"Wie" was hier in het topic altijd de vraag.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Over het algemeen heb ik nooit een hoge pet op van stagiaires, maar hier zit er nu 1 die wel van wanten weet
Ken geen goede hier in Eindhoven.quote:
Klinkt erg verleidelijk!quote:
Waren wel aardige mensen dus vertrouw ze wel. Kan wel zijn dat ik nog een uur op Marktplaats en Tweedehands.be ga zoeken naar iets anders.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:24 schreef Allures het volgende:
[..]
je lamp poetsen om al die vreemde mensen bacteriën er af te krijgen voor ze ergens anders op klimmen
Vertel ons allesquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Z'n vriendinnetje![]()
![]()
want C.E. is verlieeefddddd
![]()
![]()
Son & Breugel is fijnquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken geen goede hier in Eindhoven.![]()
Massage zou me ook wel goed doen[..]
Klinkt erg verleidelijk![..]
Waren wel aardige mensen dus vertrouw ze wel. Kan wel zijn dat ik nog een uur op Marktplaats en Tweedehands.be ga zoeken naar iets anders.
Je mag je hond meenemen en als je klaar bent met hem en die van mij naar het strandquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waren wel aardige mensen dus vertrouw ze wel. Kan wel zijn dat ik nog een uur op Marktplaats en Tweedehands.be ga zoeken naar iets anders.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Z'n vriendinnetje![]()
![]()
want C.E. is verlieeefddddd
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, Mistress TaMieke en zoquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]tis ook geen stagiaire. Maar dan klink ik wat belangrijker
Het is gewoon een collega die we wat taken moeten leren als back up.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De vlinders zijn nog rupsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oh. Hmm. Tsjaa. C.E heeft een neukertje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
ook aardige mensen hebben aidsquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:
Allergisch voor sportenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:34 schreef Faxie het volgende:
2 Dagen sporten, 4 weken buikpijn weer hoorSnap niet dat ik daar telkens last van heb
Zeewater inslikken?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:34 schreef Faxie het volgende:
2 Dagen sporten, 4 weken buikpijn weer hoorSnap niet dat ik daar telkens last van heb
Doe je iets fout?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:34 schreef Faxie het volgende:
Blijkbaar wel. Je lijf word ergens niet blij van.quote:
Wat voel je precies? Steken, kramp, etc?quote:
Ja dat heb ik ook, vooral omdat ik na het zwemmen drie kilo vreten naar binnen duw.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:34 schreef Faxie het volgende:
Lijkt me wel, anders zou je geen pijn hebben?quote:
dokter?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:34 schreef Faxie het volgende:
Steken vooralquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat voel je precies? Steken, kramp, etc?
Het zijn de buikspieren hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:49 schreef CherryLips het volgende:
Nee grapje, ik heb alleen een degree in Grey's Anatomy zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |