Nee ik las dat ook.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij zei toch echt dat er iets Afrikaans van 30 cm in hem zat? of las ik het verkeerd?
Rtquote:Op maandag 4 maart 2019 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Had ik maar zulke grote dumplings om te eten.
Ah gelukkig dan sloeg ik deze keer geen flater.quote:
Doe je sws niet vriendquote:Op maandag 4 maart 2019 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah gelukkig dan sloeg ik deze keer geen flater.
Dit is srs erg geil.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zou de liefde met Crono bedrijven tot ze stop zegt. En dan ga ik door.
Ik heb mijn momenten net als een ieder.quote:
Het is een tekenfilm natuurlijk dus strookt niet altijd met de waarheidquote:Op maandag 4 maart 2019 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
Snap nooit hoe ze dat doen, zoveel en zo snel eten zonder te kauwen!!!
!!
![]()
Maar dbs is op waarheid gebaseerd toch?quote:Op maandag 4 maart 2019 14:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is een tekenfilm natuurlijk dus strookt niet altijd met de waarheid
Was dat maar zoquote:Op maandag 4 maart 2019 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar dbs is op waarheid gebaseerd toch?
Dacht ik altijd.quote:
Jazeker, niet geheel verrassend dat hij dat heeftquote:Op maandag 4 maart 2019 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij zei toch echt dat er iets Afrikaans van 30 cm in hem zat? of las ik het verkeerd?
lafbekquote:Op maandag 4 maart 2019 14:46 schreef Solotov het volgende:
Sneu dat jullie m'n post veranderen in die quotes
Bij mij staat hij nog goed vriendquote:Op maandag 4 maart 2019 14:46 schreef Solotov het volgende:
Sneu dat jullie m'n post veranderen in die quotes
quote:Op maandag 4 maart 2019 14:46 schreef Solotov het volgende:
Leuk dat jullie m'n post veranderen in die quotes
Wiequote:Op maandag 4 maart 2019 14:49 schreef Cronometer het volgende:
Jongens even een shout out naar Sam Smith
Hij moet zich gewoon aan de policy houdenquote:Op maandag 4 maart 2019 14:49 schreef Kiid het volgende:
Ik ga denk ik geen TR zetten want ik mag Noel wel
Eens.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jazeker, niet geheel verrassend dat hij dat heeft
Dacht altijd dat ik daar een uitzondering op wasquote:Op maandag 4 maart 2019 14:51 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hij moet zich gewoon aan de policy houden
Welke?quote:Op maandag 4 maart 2019 14:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Vond die stripboekjes altijd erg grappig
Waarom?quote:Op maandag 4 maart 2019 14:49 schreef Cronometer het volgende:
Jongens even een shout out naar Sam Smith
ARE U HIGH ENOUGH!?quote:
Ze mistte mij.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:55 schreef scrupuleus het volgende:
Crono wat doe je hier?
Wat gaat er mis in je leven?
Alles. Hopeloos.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:55 schreef scrupuleus het volgende:
Crono wat doe je hier?
Wat gaat er mis in je leven?
Test geslaagd, goed bezig vriend.quote:
Las jij de stripjes? wowquote:
Ja joh, elke maand kocht ik een nieuw boekje, heb er 40, toen verdween de stripboekenhandel hierquote:
quote:Ajax zorgde namelijk voor 23 van de 34 UEFA-punten die de Nederlandse delegatie dit seizoen veroverde, oftewel 67,6 procent. PSV leverde met acht punten nog een aardige bijdrage, maar Vitesse (anderhalf punt), AZ (één punt) en Feyenoord (een half punt) konden het Nederlandse coëfficiënt niet bepaald een boost bezorgen.
quote:Als Ajax had gepresteerd als de andere vier Nederlandse clubs, had de Eredivisie nu plek 29 ingenomen.
Nou poepoe Ajax haalt ook eens 2 jaar achter elkaar punten binnen voor nlquote:
Heb je die nog?quote:Op maandag 4 maart 2019 15:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja joh, elke maand kocht ik een nieuw boekje, heb er 40, toen verdween de stripboekenhandel hier
watquote:
Hoe zou jij het vinden als ik helemaal geen 28 zou zijn, maar slechts 25 en dat ik dat alleen zei om indruk te maken?quote:
Jammer dat daar geen trofee voor staat anders hadden jullie missen toch een prijs kunnen pakkenquote:
Interesseert mij geen zier. En indruk maken met je leeftijd? watquote:Op maandag 4 maart 2019 15:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als ik helemaal geen 28 zou zijn, maar slechts 25 en dat ik dat alleen zei om indruk te maken?
Vriend ik ben 27, wat vind je hiervan?quote:Op maandag 4 maart 2019 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Interesseert mij geen zier. En indruk maken met je leeftijd? wat
Wow heb in ene veel meer respect voor jou.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vriend ik ben 27, wat vind je hiervan?
ah echt nice manquote:Op maandag 4 maart 2019 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow heb in ene veel meer respect voor jou.
Kilo?quote:Op maandag 4 maart 2019 15:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vriend ik ben 27, wat vind je hiervan?
Kleuters doen dat. Ik ben ál (!) 6 jaar oud.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Interesseert mij geen zier. En indruk maken met je leeftijd? wat
Ik nog meer als hij de 27 club joined.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow heb in ene veel meer respect voor jou.
Ah ja, zou dat ook bij de act horen?quote:Op maandag 4 maart 2019 15:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Kleuters doen dat. Ik ben ál (!) 6 jaar oud.
Oefquote:
Hjb.🥰quote:Op maandag 4 maart 2019 15:22 schreef Solotov het volgende:
Niet te bevatten dat ik jarenlang naar rook heb geroken
Jezus man wat tyfussmerig
hou even op met deze aandachtvragerij plsquote:Op maandag 4 maart 2019 15:22 schreef Solotov het volgende:
Stop deze act.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:22 schreef Solotov het volgende:
quote:Op maandag 4 maart 2019 15:22 schreef Solotov het volgende:
Maak jezelf dat maar wijs. Er zullen nog vele zomeravonden komen dat je een vleugje rook ruikt en dat je het daar eigenlijk zelf ook wel een mooi moment voor vindt. Maar het niet doet. Maar je vindt het stiekem wel.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:22 schreef Solotov het volgende:
quote:Op maandag 4 maart 2019 15:08 schreef Solotov het volgende:
[..]
Nou poepoe Ajax haalt ook eens 2 jaar achter elkaar punten binnen voor nl
Meteen grote tyfusbek
quote:Zoals bekend wordt de coëfficiëntenlijst opgemaakt op basis van de laatste vijf seizoenen, dus momenteel telt alles vanaf 2014/15 mee. Ook in het voorbije lustrum is Ajax - buiten de grenzen - de best presterende Nederlandse club geweest. De Amsterdammers leverden 70 van de 165 Nederlandse UEFA-punten, oftewel 42,4 procent.
Mwah dunnoquote:Op maandag 4 maart 2019 15:25 schreef Chia het volgende:
[..]
Maak jezelf dat maar wijs. Er zullen nog vele zomeravonden komen dat je een vleugje rook ruikt en dat je het daar eigenlijk zelf ook wel een mooi moment voor vindt. Maar het niet doet. Maar je vindt het stiekem wel.
Heb ik nog steeds. Maar de gewenning is ondertussen om daar niets mee te doen.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:25 schreef Chia het volgende:
[..]
Maak jezelf dat maar wijs. Er zullen nog vele zomeravonden komen dat je een vleugje rook ruikt en dat je het daar eigenlijk zelf ook wel een mooi moment voor vindt. Maar het niet doet. Maar je vindt het stiekem wel.
Zat jij laatst niet te janken in ONZ dat Ajax-supporters alleen maar naar het zilverwerk keken?quote:Op maandag 4 maart 2019 15:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jammer dat daar geen trofee voor staat anders hadden jullie missen toch een prijs kunnen pakken
Maak shoarmatostiquote:Op maandag 4 maart 2019 15:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb shoarma in de koelkast liggen
Straks uitje snipperen, beetje paprikapoeder, lekker hoor.
Okquote:Op maandag 4 maart 2019 15:34 schreef Crack_ het volgende:
YOU FUCKING READY ALL MY FIGHTERS, ALL MY WARRIORS
WHERE YOU AAAAAAAAAAAAAT whoooooooooooooooooo-aaaauw
?quote:Op maandag 4 maart 2019 15:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had je vader kunnen wezen ja.
Stop maar met deze actquote:Op maandag 4 maart 2019 15:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk voor de 8ste keer in 3 jaar tijd naar Ierland
Noorwegen is wel tof jaquote:Op maandag 4 maart 2019 15:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ghehe, Noorwegen waarschijnlijk, vanavond ga ik weer even kijken
Was je daar niet ook eerder geweest?quote:Op maandag 4 maart 2019 15:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ghehe, Noorwegen waarschijnlijk, vanavond ga ik weer even kijken
over 3 jaar dus hahaquote:Op maandag 4 maart 2019 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben er 2x geweest, ga ooit wel terug als ik 60+ ben.
Oh, ja of ik vergis me met de andere landen hoor. Lijkt me ook mooiquote:Op maandag 4 maart 2019 15:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, heb het hier misschien wel eens over gehad
Moet jij van Ikea niet verplicht naar Zweden?quote:Op maandag 4 maart 2019 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja of ik vergis me met de andere landen hoor. Lijkt me ook mooi
Zeker als ik die foto's zie, supermooiquote:Op maandag 4 maart 2019 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja of ik vergis me met de andere landen hoor. Lijkt me ook mooi
xDquote:Op maandag 4 maart 2019 15:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet jij van Ikea niet verplicht naar Zweden?
Ik weet het niet maar zijn bepaalde dingen niet super vergelijkbaar in de natuur met landen zoals IJsland en Finland etc?quote:
Is braddie jouw ex?quote:
Het binnenland van Noorwegen misschien een beetje, maar IJsland, Finland en Noorwegen zijn niet te vergelijken. IJsland is juist erg kaal, nauwelijks bomen, uniek landschap. Finland veel naaldbossen en meren, Noorwegen de fjorden. Zweden lijkt mij dan misschien nog de saaiste, maar daar ga ik ook nog een keertje heenquote:Op maandag 4 maart 2019 15:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar zijn bepaalde dingen niet super vergelijkbaar in de natuur met landen zoals IJsland en Finland etc?
Ik vond Finland echt ronduit saai eigenlijk.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het binnenland van Noorwegen misschien een beetje, maar IJsland, Finland en Noorwegen zijn niet te vergelijken. IJsland is juist erg kaal, nauwelijks bomen, uniek landschap. Finland veel naaldbossen en meren, Noorwegen de fjorden. Zweden lijkt mij dan misschien nog de saaiste, maar daar ga ik ook nog een keertje heen
Om door te rijden wel, maar om in te (wild)kamperen was het schitterend. Geen idee wat je daar hebt gedaan?quote:Op maandag 4 maart 2019 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vond Finland echt ronduit saai eigenlijk.
Dat heb ik niet gedaan nee, daar dan. Was er maar 1 dag eigenlijk.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Om door te rijden wel, maar om in te (wild)kamperen was het schitterend
Hmm, dat is wel anders inderdaadquote:Op maandag 4 maart 2019 15:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het binnenland van Noorwegen misschien een beetje, maar IJsland, Finland en Noorwegen zijn niet te vergelijken. IJsland is juist erg kaal, nauwelijks bomen, uniek landschap. Finland veel naaldbossen en meren, Noorwegen de fjorden. Zweden lijkt mij dan misschien nog de saaiste, maar daar ga ik ook nog een keertje heen
Man man manquote:Op maandag 4 maart 2019 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gedaan nee, daar dan. Was er maar 1 dag eigenlijk.
moest lachenquote:Op maandag 4 maart 2019 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gedaan nee, daar dan. Was er maar 1 dag eigenlijk.
Goed bedachtquote:Op maandag 4 maart 2019 15:58 schreef Solotov het volgende:
Straks zo enorm veel andijviestamppot maken
Die piepers schillen heb k alleen echt geen zin in dus haal voor 1 keer al geschilde kruimige piepers
Cambodja. Ben de landen in Azie af aan het strepen, veruit mijn favoriete continent/vakantiebestemming.quote:
Onzin.quote:
Hij hapt altijd.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze adoreerde hem, hij hapte echter niet toe
Lekker zeevissen zeker?quote:
Dat zie ik ter plekke wel. Er werd me aangeraden te gaan duiken met lichtgevend plankton ofzo.quote:
Altijd leuk om de armoede bij de gele medemens te bekijkenquote:Op maandag 4 maart 2019 15:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Cambodja. Ben de landen in Azie af aan het strepen, veruit mijn favoriete continent/vakantiebestemming.
zolang ik maar goedkoop kan eten natuurlijkquote:Op maandag 4 maart 2019 16:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Altijd leuk om de armoede bij de gele medemens te bekijken
Ja dat lijkt mij ook wel gruwelijkquote:Op maandag 4 maart 2019 16:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat zie ik ter plekke wel. Er werd me aangeraden te gaan duiken met lichtgevend plankton ofzo.
Ghehe, maar wel briljant. Singapore staat ik denk bij mij op 1 qua meest verrassende land, had daar zo'n ander idee bij.quote:
Tof, wil je echt naar alle landen? Lijkt me ook wel verschil in zittenquote:Op maandag 4 maart 2019 15:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Cambodja. Ben de landen in Azie af aan het strepen, veruit mijn favoriete continent/vakantiebestemming.
Oh dat ziet er wel vet uit ja. We gaan rondreizen, dus zal wel genoeg zien. Angkor Wat lijkt me ook tofquote:
Hoor daar echt alleeeen maar positive dingen overquote:Op maandag 4 maart 2019 16:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ghehe, maar wel briljant. Singapore staat ik denk bij mij op 1 qua meest verrassende land, had daar zo'n ander idee bij.
Was wel vet, maar mij net wat te klinisch zeg maar.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ghehe, maar wel briljant. Singapore staat ik denk bij mij op 1 qua meest verrassende land, had daar zo'n ander idee bij.
Naja niet in heel Azie, maar het hoekje zuidoost-azie wel jaquote:Op maandag 4 maart 2019 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tof, wil je echt naar alle landen? Lijkt me ook wel verschil in zitten
quote:Op maandag 4 maart 2019 16:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Was wel vet, maar mij net wat te klinisch zeg maar.
[..]
Naja niet in heel Azie, maar het hoekje zuidoost-azie wel ja
Ja, beetje vergelijkbaar met noorderlicht... Angkor Wat, ja wel vet maar zal wel smoordruk met toerisme zijn.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh dat ziet er wel vet uit ja. We gaan rondreizen, dus zal wel genoeg zien. Angkor Wat lijkt me ook tof
Ben al een heel eind: Thailand, Maleisië, Singapore, China, India en Vietnam al gehad. Nu is China niet echt zuidoost-azie maar goedquote:
Shanghai of Sjanghai is de grootste stad van China. De gemeente is sinds 2005 een van de vijf steden in China die de status van nationale centrale stad hebben. Tevens is Shanghai qua inwoneraantal de grootste gemeente ter wereld en is het een van de drie grootste metropolen ter wereld.quote:
Dacht meer aan potsierlijk en overschatquote:Op maandag 4 maart 2019 16:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Shanghai of Sjanghai is de grootste stad van China. De gemeente is sinds 2005 een van de vijf steden in China die de status van nationale centrale stad hebben. Tevens is Shanghai qua inwoneraantal de grootste gemeente ter wereld en is het een van de drie grootste metropolen ter wereld.
KOEKOEKquote:Op maandag 4 maart 2019 16:11 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Dacht meer aan potsierlijk en overschat
oh ja kan welquote:Op maandag 4 maart 2019 16:11 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Dacht meer aan potsierlijk en overschat
Bedankt vanillepediaquote:Op maandag 4 maart 2019 16:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Shanghai of Sjanghai is de grootste stad van China. De gemeente is sinds 2005 een van de vijf steden in China die de status van nationale centrale stad hebben. Tevens is Shanghai qua inwoneraantal de grootste gemeente ter wereld en is het een van de drie grootste metropolen ter wereld.
Act kan verwijzen naar:quote:Op maandag 4 maart 2019 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik deed dat al eerder dit topic, dus verzin maar je eigen act.
Haha duidelijkquote:Op maandag 4 maart 2019 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen die veel naar Azië gaan kijk ik altijd met een scheef hoofd aan. Zijn bijna altijd pedo's
quote:Op maandag 4 maart 2019 16:14 schreef TARDIS. het volgende:
Cachie, ik heb berouw van wat ik zojuist deed. Vergeef mij.
quote:Op maandag 4 maart 2019 16:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hou je bek, vieze vette vuile dikke gore piepzak.
quote:Op maandag 4 maart 2019 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen die veel naar Azië gaan kijk ik altijd met een scheef oog aan. Zijn bijna altijd pedo's
Huh? waarom heb je oog in hoofd verandert in mijn quote?quote:
Ben je ook gestopt met roken?quote:
Niet zes jaar gestopt dus.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:17 schreef Cronometer het volgende:
Ben 6 jaar gestopt. Laatste tijd rook ik weleens een peuk.
Ik denk dat niet, maar ik weet er het fijne natuurlijk niet van.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:17 schreef Flamarande het volgende:
Denken jullie dat Noel is gestopt om zo cachet terug te krijgen?
Ik rook alleen als ik in de fik sta. Dat komt niet heel vaak voor, moet ik eerlijk erbij vertellen.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:17 schreef Cronometer het volgende:
Ben 6 jaar gestopt. Laatste tijd rook ik weleens een peuk.
Schijnt in ene gezond voor je te zijn ofzoquote:Op maandag 4 maart 2019 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is dat voor rare trend dat iedereen ineens stopt met roken?
Ieder zijn ding.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Terecht. Al die mensen die naar rook ruiken gadverdamme
Ik denk dat wel. Is ook wel een romantische manier om je ex terug te winnen.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:17 schreef Flamarande het volgende:
Wat een onzin. Asfalteer die longen alsof het de A4 is!quote:Op maandag 4 maart 2019 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Schijnt in ene gezond voor je te zijn ofzo
[..]
Ieder zijn ding.
Rare veronderstellingquote:Op maandag 4 maart 2019 16:17 schreef Flamarande het volgende:
Zou er als een blok voor vallen ja.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat wel. Is ook wel een romantische manier om je ex terug te winnen.
Met regelmaat gerookt maar nooit een vaste roker geweest.quote:
Noel lees je dit?quote:
Zeker sigaar?quote:Op maandag 4 maart 2019 16:20 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik rook alleen als ik helemaal bezopen ben, om de een of andere reden.
Wat is de scheidingslijn tussen regelmatig en vast?quote:Op maandag 4 maart 2019 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met regelmaat gerookt maar nooit een vaste roker geweest.
Nee gewoon whatever ik van de mensen om me heen kan bietsen. Laatste keer (ruim half jaar geleden overigens) had ik plotseling een menthol-sigaret in mn klauwenquote:
En een plofje danquote:Op maandag 4 maart 2019 16:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee gewoon whatever ik van de mensen om me heen kan bietsen. Laatste keer (ruim half jaar geleden overigens) had ik plotseling een menthol-sigaret in mn klauwen
Jezus wat gayquote:Op maandag 4 maart 2019 16:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee gewoon whatever ik van de mensen om me heen kan bietsen. Laatste keer (ruim half jaar geleden overigens) had ik plotseling een menthol-sigaret in mn klauwen
Ook wel hoorquote:Op maandag 4 maart 2019 16:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nog steeds goed. Hoe gaat het met jou?
haha domme sukkel geen ruggengraatquote:Op maandag 4 maart 2019 16:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ik was niet echt nuchter![]()
Gebeurt me 2 keer per jaar ofzo
Komt goed, laat het een leerpunt zijn voor jequote:Op maandag 4 maart 2019 16:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ik was niet echt nuchter![]()
Gebeurt me 2 keer per jaar ofzo
Soms savonds een of met uitgaan bijvoorbeeld. Verder niet.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat is de scheidingslijn tussen regelmatig en vast?
Care toch?quote:Op maandag 4 maart 2019 16:21 schreef Solotov het volgende:
[..]
Kan er niet op reageren anders loopt iedereen weer te huilen dat ik altijd op cachet reageer
Ja, daarom zeg ik het ook tegen een ajaciedquote:Op maandag 4 maart 2019 15:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zat jij laatst niet te janken in ONZ dat Ajax-supporters alleen maar naar het zilverwerk keken?
Ik bestempel jou dan gewoon als 'iemand die rookt' dan hoor.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms savonds een of met uitgaan bijvoorbeeld. Verder niet.
Dus heel anders dan iemand die opstaat en gelijk moet roken.
Dit slaat nergens opquote:Op maandag 4 maart 2019 16:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, daarom zeg ik het ook tegen een ajacied
Heb je evenquote:Op maandag 4 maart 2019 16:29 schreef Cronometer het volgende:
Wat is er mis met mij dat ik weer hier hang.
Dus je kijkt een beetje vanaf de zijLIJN toe?quote:Op maandag 4 maart 2019 16:30 schreef Solotov het volgende:
Wel chill die nieuwe collega, nu hoef k nog minder te doen
Waarom zou je inderdaad aan je eigen ontwikkeling werkenquote:Op maandag 4 maart 2019 16:30 schreef Solotov het volgende:
Wel chill die nieuwe collega, nu hoef k nog minder te doen
quote:Op maandag 4 maart 2019 16:31 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ja toch of niet dan vriend topmod van me
Ja Jezus neem alles lekker serieus.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom zou je inderdaad aan je eigen ontwikkeling werken
Geen idee, ik zit al jaren niet meer op Facebookquote:Op maandag 4 maart 2019 16:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Facebook is helemaal verpest door zulk soort volk met zulke plaatjes.
Vanmorgen ging het over boerenkool, dat is al niet te vreten maar hutspot is ook niet veel beter.quote:
Boerenkool is vrij smaakloze troep ja. Dan is alleen de rookworst lekker.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanmorgen ging het over boerenkool, dat is al niet te vreten maar hutspot is ook niet veel beter.
quote:Op maandag 4 maart 2019 16:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Boerenkool is vrij smaakloze troep ja. Dan is alleen de rookworst lekker.
quote:Op maandag 4 maart 2019 16:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
In elk grapje zit een kern van waarheid
Doe even normaal.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:34 schreef Vanillekwark het volgende:
Boerenkool met jus en spekjes en een stuk rookworst
Het is wel te doen, maar er zijn smaakvollere gerechten.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:34 schreef Vanillekwark het volgende:
Zoals macaroni bijvoorbeeldquote:Op maandag 4 maart 2019 16:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is wel te doen, maar er zijn smaakvollere gerechten.
Ja, zelfs daar zit meer smaak aan.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zoals macaroni bijvoorbeeld
quote:Op maandag 4 maart 2019 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zoals macaroni bijvoorbeeld
Deze man weetquote:Op maandag 4 maart 2019 16:34 schreef Vanillekwark het volgende:
GAD VER DAMMEquote:Op maandag 4 maart 2019 16:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
beetje mosterd erbij, heerlijk
Al isAndijviestamppot
natuurlijk nog veel chiller
Nou getverdemme hoor. Dat is al helemaal stuk gras met aardappelen.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Al isAndijviestamppot
quote:Op maandag 4 maart 2019 16:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Al isAndijviestamppot
Welnee johquote:Op maandag 4 maart 2019 16:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Echt smerigste vorm van pasta aller tijden
De helft van de boerenkool opbakken met tabasco, zoete paprikapoeder en stukjes chorizo, dotje crème fraîche erdoorheen en je kwijlt uit al je gaten zo lekker.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Boerenkool is vrij smaakloze troep ja. Dan is alleen de rookworst lekker.
Stop met deze act.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Macaroni genot beste genot na Lunchgenot. Zelfs boven seksgenot.
quote:Op maandag 4 maart 2019 16:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Echt smerigste vorm van pasta aller tijden
quote:
Dan heb jij echt verdomd slechte seks.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Macaroni genot beste genot na Lunchgenot. Zelfs boven seksgenot.
Of hele goede macaroniquote:Op maandag 4 maart 2019 16:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan heb jij echt verdomd slechte seks.
Dat is niet het originele Tatta recept he.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De helft van de boerenkool opbakken met tabasco, zoete paprikapoeder en stukjes chorizo, dotje crème fraîche erdoorheen en je kwijlt uit al je gaten zo lekker.
HUTSPOT A NIFFOquote:Op maandag 4 maart 2019 16:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan heb jij echt verdomd slechte seks.
Mijn moeder had zo'n zak bij de AH gehaald met zo'n 35% kortingsticket erop. Nu staat er echt Huts.quote:
Alle saaie smakeloze dingen in het leven kunnen verbeterd worden.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is niet het originele Tatta recept he.
Lolquote:Op maandag 4 maart 2019 16:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn moeder had zo'n zak bij de AH gehaald met zo'n 35% kortingsticket erop. Nu staat er echt Huts.
We hadden het over de originele recepten.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle saaie smakeloze dingen in het leven kunnen verbeterd worden.
Helemaal niet!quote:Op maandag 4 maart 2019 16:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, als je eten boven seks verkiest gaat er iets mis.
De laatste keer dat een Fok!ker dat vroeg zouden we koffie gaan drinken. Nooit meer wat van gehoord. Ik doe het niet meer. Mijn vertrouwen is geschaad.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mag jou steeds meer. Wanneer heb jij tijd om te daten?
Ik neem een pan met macaroni mee.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
De laatste keer dat een Fok!ker dat vroeg zouden we koffie gaan drinken. Nooit meer wat van gehoord. Ik doe het niet meer. Mijn vertrouwen is geschaad.
quote:Op maandag 4 maart 2019 16:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn moeder had zo'n zak bij de AH gehaald met zo'n 35% kortingsticket erop. Nu staat er echt Huts.
Waarom heb jij 't bijna altijd over seks manquote:Op maandag 4 maart 2019 16:41 schreef UitStraling het volgende:
Seks met macaroni, dat je weken naderhand nog macaroni terug vind in huidplooien en zelden gebruikte gaatjes
Hij komt wat tekortquote:Op maandag 4 maart 2019 16:42 schreef Solotov het volgende:
[..]
Waarom heb jij 't bijna altijd over seks man
Weet je wat ook ideaal is in Den Haag? Dat je gewoon je pan macaroni naar beneden ken pleurenquote:Op maandag 4 maart 2019 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik neem een pan met macaroni mee.
Haha jaquote:Op maandag 4 maart 2019 16:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Weet je wat ook ideaal is in Den Haag? Dat je gewoon je pan macaroni naar beneden ken pleuren
heeeyyyy
quote:Op maandag 4 maart 2019 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik neem een pan met macaroni mee.
Ja ook dat.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is gewoon een erg leuk onderwerp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |