Wat een onzin. Asfalteer die longen alsof het de A4 is!quote:Op maandag 4 maart 2019 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Schijnt in ene gezond voor je te zijn ofzo
[..]
Ieder zijn ding.
Rare veronderstellingquote:Op maandag 4 maart 2019 16:17 schreef Flamarande het volgende:
Denken jullie dat Noel is gestopt om zo cachet terug te krijgen?
Zou er als een blok voor vallen ja.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat wel. Is ook wel een romantische manier om je ex terug te winnen.
Met regelmaat gerookt maar nooit een vaste roker geweest.quote:
Noel lees je dit?quote:
Zeker sigaar?quote:Op maandag 4 maart 2019 16:20 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik rook alleen als ik helemaal bezopen ben, om de een of andere reden.
Wat is de scheidingslijn tussen regelmatig en vast?quote:Op maandag 4 maart 2019 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met regelmaat gerookt maar nooit een vaste roker geweest.
Nee gewoon whatever ik van de mensen om me heen kan bietsen. Laatste keer (ruim half jaar geleden overigens) had ik plotseling een menthol-sigaret in mn klauwenquote:
En een plofje danquote:Op maandag 4 maart 2019 16:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee gewoon whatever ik van de mensen om me heen kan bietsen. Laatste keer (ruim half jaar geleden overigens) had ik plotseling een menthol-sigaret in mn klauwen
Jezus wat gayquote:Op maandag 4 maart 2019 16:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee gewoon whatever ik van de mensen om me heen kan bietsen. Laatste keer (ruim half jaar geleden overigens) had ik plotseling een menthol-sigaret in mn klauwen
Ook wel hoorquote:Op maandag 4 maart 2019 16:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nog steeds goed. Hoe gaat het met jou?
haha domme sukkel geen ruggengraatquote:Op maandag 4 maart 2019 16:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ik was niet echt nuchter![]()
Gebeurt me 2 keer per jaar ofzo
Komt goed, laat het een leerpunt zijn voor jequote:Op maandag 4 maart 2019 16:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ik was niet echt nuchter![]()
Gebeurt me 2 keer per jaar ofzo
Soms savonds een of met uitgaan bijvoorbeeld. Verder niet.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat is de scheidingslijn tussen regelmatig en vast?
Care toch?quote:Op maandag 4 maart 2019 16:21 schreef Solotov het volgende:
[..]
Kan er niet op reageren anders loopt iedereen weer te huilen dat ik altijd op cachet reageer
Ja, daarom zeg ik het ook tegen een ajaciedquote:Op maandag 4 maart 2019 15:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zat jij laatst niet te janken in ONZ dat Ajax-supporters alleen maar naar het zilverwerk keken?
Ik bestempel jou dan gewoon als 'iemand die rookt' dan hoor.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms savonds een of met uitgaan bijvoorbeeld. Verder niet.
Dus heel anders dan iemand die opstaat en gelijk moet roken.
Dit slaat nergens opquote:Op maandag 4 maart 2019 16:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, daarom zeg ik het ook tegen een ajacied
Heb je evenquote:Op maandag 4 maart 2019 16:29 schreef Cronometer het volgende:
Wat is er mis met mij dat ik weer hier hang.
Dus je kijkt een beetje vanaf de zijLIJN toe?quote:Op maandag 4 maart 2019 16:30 schreef Solotov het volgende:
Wel chill die nieuwe collega, nu hoef k nog minder te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |