Oke. Omdat jij het bentquote:Op maandag 4 maart 2019 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is hier ook geen ONZ.
Maar ik vraag gewoon om uitleg meer niet.
quote:
Ohzo, ja die kunnen ook meestal het grootste geld bieden en daar zijn de meeste mensen nog steeds gevoelig voor. Heel logisch dus allemaal.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Oke. Omdat jij het bent
De arbeidsmarkt zit momenteel in een belabberde situatie. De meeste mensen die kunnen werken zijn ook aan het werk. Sporadisch komt er een goed iemand vrij waar je wat mee kan, maar die gaan dan ala minuut naar grote productiebedrijven die iedereen aannemen met twee handen. Ondanks dat daar 0 toekomstperspectief is, maar die mensen ben je dan wel weer kwijt.
Ja, als je wat anders hebt dan iPhonna en daar geef je dan commentaar op dan heb ik zoiets van tja... had ik je ook kunnen vertellenquote:
Heb je nog banen voor 5k in de maand zonder ervaring ik ben me uitkering zat maar werken moet wel lonenquote:Op maandag 4 maart 2019 14:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Oke. Omdat jij het bent
De arbeidsmarkt zit momenteel in een belabberde situatie. De meeste mensen die kunnen werken zijn ook aan het werk. Sporadisch komt er een goed iemand vrij waar je wat mee kan, maar die gaan dan ala minuut naar grote productiebedrijven die iedereen aannemen met twee handen. Ondanks dat daar 0 toekomstperspectief is, maar die mensen ben je dan wel weer kwijt.
Mensen vinden snel een baan, hoe is dat een belabberde situatie? De meeste mensen met een beetje opleiding moeten de recruiters juist van zich af slaan.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Oke. Omdat jij het bent
Van harte eens natuurlijk.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, als je wat anders hebt dan iPhonna en daar geef je dan commentaar op dan heb ik zoiets van tja... had ik je ook kunnen vertellen
Hangt af van de sector natuurlijk.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:03 schreef Vanillekwark het volgende:
De meeste mensen met een beetje opleiding moeten de recruiters juist van zich af slaan.
Ja, bar weinig voor de HBO'er/zelfs WO'er afgestudeerd in Culturele Wetenschappen.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2019 14:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, bar weinig voor de HBO'er/zelfs WO'er afgestudeerd in Culturele Wetenschappen.
Ik had het over opleidingen met een praktisch nut
quote:
Ik proef dat hier een iPhone gebruiker spreekt?quote:
Nja, als je een dergelijke opleiding gaat volgen moet je ook niet gaan miepen dat je geen werk in je sector vindt, dat had iedereen in je omgeving je kunnen vertellen voordat je aan die opleiding begon natuurlijk.quote:
Trots sinds 2010quote:Op maandag 4 maart 2019 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik proef dat hier een iPhone gebruiker spreekt?
He dat wil ik gaan studerenquote:Op maandag 4 maart 2019 14:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, bar weinig voor de HBO'er/zelfs WO'er afgestudeerd in Culturele Wetenschappen.
Ik had het over opleidingen met een praktisch nut
Netjesquote:
Niet per se. Ik ben tekstschrijver en taaladviseur, iets waar tegelijk veel vraag naar is maar iedereen en z'n moeder heeft die functie dus als ik nu ontslag zou nemen ben ik niet direct weer aan de bak.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nja, als je een dergelijke opleiding gaat volgen moet je ook niet gaan miepen dat je geen werk in je sector vindt, dat had iedereen in je omgeving je kunnen vertellen voordat je aan die opleiding begon natuurlijk.
Sinds mijn 3GS nooit meer een ander merk gehad.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Netjestoentertijd een juiste beslissing genomen om die Pocketline Swing weg te doen en een Apple te nemen.
Same hier.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sinds mijn 3GS nooit meer een ander merk gehad.
We zijn nu eenmaal een land met een overvloed aan mensen met een alfa-opleiding terwijl we een tekort hebben aan de bèta-mensen.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet per se. Ik ben tekstschrijver en taaladviseur, iets waar tegelijk veel vraag naar is maar iedereen en z'n moeder heeft die functie dus als ik nu ontslag zou nemen ben ik niet direct weer aan de bak.
waren het die dooie mensen waard?quote:Op maandag 4 maart 2019 13:56 schreef Vanillekwark het volgende:
Huizen erven
Kan het echt iedereen aanraden.
Genoeg beta mensen hier op FOK!quote:Op maandag 4 maart 2019 14:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
We zijn nu eenmaal een land met een overvloed aan mensen met een alfa-opleiding terwijl we een tekort hebben aan de bèta-mensen.
Betaquote:Op maandag 4 maart 2019 14:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
We zijn ontstaan uit sterrenstof, en we zullen eindigen als sterrenstof.
Met of zonder kappen?quote:
KwarkGod 👊quote:Op maandag 4 maart 2019 14:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Haagsgod
Gvd ruikt hier naar succes
Beter dan naar tabakquote:Op maandag 4 maart 2019 14:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Haagsgod
Gvd ruikt hier naar succes
Wat een zeikerd.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:22 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Zonder, en opgevoerd dus ik mocht er niet mee de weg op van mijn vader
Neem je hem dat nog steeds kwalijk?quote:Op maandag 4 maart 2019 14:22 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Zonder, en opgevoerd dus ik mocht er niet mee de weg op van mijn vader
taaladviseur wtfquote:Op maandag 4 maart 2019 14:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet per se. Ik ben tekstschrijver en taaladviseur, iets waar tegelijk veel vraag naar is maar iedereen en z'n moeder heeft die functie dus als ik nu ontslag zou nemen ben ik niet direct weer aan de bak.
Je komt intelligentie tekort, begrijpelijk dat je het niet snapt.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:33 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik word ook niet wijs uit haar posts, lijkt wel alsof ze een hersenbloeding ofzo heeft
Je komt iets te kort of hebt een tekort aan.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:23 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je komt intelligentie tekort, begrijpelijk dat je het niet snapt.
2NutZ die anderen gaat verbeteren op taal. Ik moet huilen van geluk.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je komt iets te kort of hebt een tekort aan.
wowquote:
Ja deze post klopt dus ook weer van geen kantquote:Op maandag 4 maart 2019 14:23 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je komt intelligentie tekort, begrijpelijk dat je het niet snapt.
Ik ben sneaky ah fokken, even negeren dat ik niet goed tik.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je komt iets te kort of hebt een tekort aan.
Deze ook niet. En nu?quote:Op maandag 4 maart 2019 14:24 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja deze post klopt dus ook weer van geen kant
Misschien ben ik ook wel taaladviseur en is dat mijn act.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
2NutZ die anderen gaat verbeteren op taal. Ik moet huilen van geluk.
Ik zal jou eens goed tikkenquote:Op maandag 4 maart 2019 14:25 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ben sneaky ah fokken, even negeren dat ik niet goed tik.
Negeer dat sowieso altijd van iedereen maar had nu zin om er wat van te zeggen.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:25 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ben sneaky ah fokken, even negeren dat ik niet goed tik.
Heel fijn inderdaad.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
2NutZ die anderen gaat verbeteren op taal. Ik moet huilen van geluk.
Neem je ook wel eens een besnorde man in de kont?quote:Op maandag 4 maart 2019 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel taaladviseur en is dat mijn act.
Ik mis foto's van random kutjes.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:26 schreef Cronometer het volgende:
Soms mis ik Crip en haar sneaky gedrag door mij foto's en info te verschaffen over random kutjes.
Wel een beetje sneu als uiterlijk het enige is waar je iemand op probeert te pakken hequote:Op maandag 4 maart 2019 14:26 schreef Cronometer het volgende:
Soms mis ik Crip en haar sneaky gedrag door mij foto's en info te verschaffen over random kutjes.
Mongools. Mooie taal is datquote:
Primaquote:Op maandag 4 maart 2019 14:26 schreef Cronometer het volgende:
Spreekwoordelijk wel, in supersmash bros.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Neem je ook wel eens een besnorde man in de kont?
Ook ik ben hierin geïnteresseerd.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Neem je ook wel eens een besnorde man in de kont?
Crip had nog meer, maar ik luisterde slecht naar haar. Stomquote:Op maandag 4 maart 2019 14:27 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Wel een beetje sneu als uiterlijk het enige is waar je iemand op probeert te pakken he
Van Aber? niet. Die lijkt op Sita. Als je crip bedoelt dan ook niet, die lijkt op een gepofte aardappel.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:27 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dan moet je haar foto's zien. Net een kut.
Wat moet dat bereïnteressant zijn geweest.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:26 schreef Cronometer het volgende:
Waar lijk ik op? Mijn doel is junk, maar moet dan minder eten.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van Aber? niet. Die lijkt op Sita. Als je crip bedoelt dan ook niet, die lijkt op een gepofte aardappel.
Er zijn maar een paar honderd man incluis jij die daar een antwoord op hebben.quote:
Leuk meidje.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:28 schreef TARDIS. het volgende:
- Hier stond een foto van iets wat sprekend op abers kut lijkt -
Lijkt Abers kut hierop?!
Sow shots hoorquote:Op maandag 4 maart 2019 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar honderd man incluis jij die daar een antwoord op hebben.
#sow #pieuwpieuw
Gemiddelde baklava verkoper in een markthal.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:29 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Waar lijk ik op? Mijn doel is junk, maar moet dan minder eten.
Jup, gatenkaas.quote:
Ik ook.quote:
Turken hebben geen krullen en een figuur als de mijne.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gemiddelde baklava verkoper in een markthal.
Heb je dat besloten?quote:Op maandag 4 maart 2019 14:32 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga niet meer naar mijn vader voor reparaties.
Touche.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:32 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Turken hebben geen krullen en een figuur als de mijne.
Mits ik single was, tuurlijk. Ook als zij dat niet zou willen.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou jij Cronometer doen? Gewoon zo in het kutje?
Nu?quote:
haha homoquote:
Ik zou de liefde met Crono bedrijven tot ze stop zegt. En dan ga ik door.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mits ik single was, tuurlijk. Ook als zij dat niet zou willen.
Moet je wel een echte automonteur kunnen betalenquote:Op maandag 4 maart 2019 14:32 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga niet meer naar mijn vader voor reparaties.
Wou net zeggen zou dan juist doorgaan en veel ruiger ookquote:Op maandag 4 maart 2019 14:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zou de liefde met Crono bedrijven tot ze stop zegt. En dan ga ik door.
Dan ben ik zelf allang klaarquote:Op maandag 4 maart 2019 14:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zou de liefde met Crono bedrijven tot ze stop zegt. En dan ga ik door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |