Zeker als ik die foto's zie, supermooiquote:Op maandag 4 maart 2019 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja of ik vergis me met de andere landen hoor. Lijkt me ook mooi
xDquote:Op maandag 4 maart 2019 15:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet jij van Ikea niet verplicht naar Zweden?
Ik weet het niet maar zijn bepaalde dingen niet super vergelijkbaar in de natuur met landen zoals IJsland en Finland etc?quote:
Is braddie jouw ex?quote:
Het binnenland van Noorwegen misschien een beetje, maar IJsland, Finland en Noorwegen zijn niet te vergelijken. IJsland is juist erg kaal, nauwelijks bomen, uniek landschap. Finland veel naaldbossen en meren, Noorwegen de fjorden. Zweden lijkt mij dan misschien nog de saaiste, maar daar ga ik ook nog een keertje heenquote:Op maandag 4 maart 2019 15:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar zijn bepaalde dingen niet super vergelijkbaar in de natuur met landen zoals IJsland en Finland etc?
Ik vond Finland echt ronduit saai eigenlijk.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het binnenland van Noorwegen misschien een beetje, maar IJsland, Finland en Noorwegen zijn niet te vergelijken. IJsland is juist erg kaal, nauwelijks bomen, uniek landschap. Finland veel naaldbossen en meren, Noorwegen de fjorden. Zweden lijkt mij dan misschien nog de saaiste, maar daar ga ik ook nog een keertje heen
Om door te rijden wel, maar om in te (wild)kamperen was het schitterend. Geen idee wat je daar hebt gedaan?quote:Op maandag 4 maart 2019 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vond Finland echt ronduit saai eigenlijk.
Dat heb ik niet gedaan nee, daar dan. Was er maar 1 dag eigenlijk.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Om door te rijden wel, maar om in te (wild)kamperen was het schitterend
Hmm, dat is wel anders inderdaadquote:Op maandag 4 maart 2019 15:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het binnenland van Noorwegen misschien een beetje, maar IJsland, Finland en Noorwegen zijn niet te vergelijken. IJsland is juist erg kaal, nauwelijks bomen, uniek landschap. Finland veel naaldbossen en meren, Noorwegen de fjorden. Zweden lijkt mij dan misschien nog de saaiste, maar daar ga ik ook nog een keertje heen
Man man manquote:Op maandag 4 maart 2019 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gedaan nee, daar dan. Was er maar 1 dag eigenlijk.
moest lachenquote:Op maandag 4 maart 2019 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gedaan nee, daar dan. Was er maar 1 dag eigenlijk.
Goed bedachtquote:Op maandag 4 maart 2019 15:58 schreef Solotov het volgende:
Straks zo enorm veel andijviestamppot maken
Die piepers schillen heb k alleen echt geen zin in dus haal voor 1 keer al geschilde kruimige piepers
Cambodja. Ben de landen in Azie af aan het strepen, veruit mijn favoriete continent/vakantiebestemming.quote:
Onzin.quote:
Hij hapt altijd.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze adoreerde hem, hij hapte echter niet toe
Lekker zeevissen zeker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |