quote:Op maandag 4 maart 2019 10:00 schreef skysherrif het volgende:
Omdat je impliceert dat hij buitenlandse ervaring heeft waar je vertrouwen uit kan putten als fan, dat lijkt mij totaal niet terecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Wat bedoel je dan met je post scrummie?quote:Op maandag 4 maart 2019 10:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat 'waar je vertrouwen uit kan putten' verzin je er ter plekke even bij.
Je kan toch lezen? Ik bedoel wat er létterlijk staat. Hij heeft ervaring, voornamelijk in het buitenland. Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op maandag 4 maart 2019 10:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met je post scrummie?
Ik zie in deze reeks alweer een hoop simpele reacties dat Feyenoord best tevreden moet zijn met Stam terwijl die sample size gigantisch klein is.quote:
Dus je wou gewoon even het feitje benoemen dat hij training heeft gegeven in het buitenland, okequote:Op maandag 4 maart 2019 10:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je kan toch lezen? Ik bedoel wat er létterlijk staat. Hij heeft ervaring, voornamelijk in het buitenland. Zo moeilijk is het toch niet?
Imo zou Stam halen, wanbeleid zijn van de bovenste plank.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moet Feyenoord niet verder kijken en evt aan een buitenlandse trainer denken?
Dat.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Imo zou Stam halen, wanbeleid zijn van de bovenste plank.
Dat weet ik niet. Echt veel keus heeft Feyenoord ook weer niet. Financiele middelen zijn er nauwelijks waardoor de trainers van hogere categorie er niet veel zin in hebben denk ik. Al heeft Stam natuurlijk nauwelijks iets bewezen waardoor je je kan afvragen of je winterstop 2020 niet met gebakken peren zit.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Imo zou Stam halen, wanbeleid zijn van de bovenste plank.
Jezus, wat ben jij een vies vervelend varken zeg.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dus je wou gewoon even het feitje benoemen dat hij training heeft gegeven in het buitenland, oke
Ik vraag me gewoon heel erg af waarom en hoe ze bij Stam uitkomen en ik gok dan toch een beetje omdat hij zelf een naam is als speler in de voetballerij, maar totaal niet door zijn bewezen trainerscapaciteiten.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Echt veel keus heeft Feyenoord ook weer niet. Financiele middelen zijn er nauwelijks waardoor de trainers van hogere categorie er niet veel zin in hebben denk ik. Al heeft Stam natuurlijk nauwelijks iets bewezen waardoor je je kan afvragen of je winterstop 2020 niet met gebakken peren zit.
Er zal nieuw elan moeten komen bij Feyenoord en dat wordt een lastig verhaal zonder een zak geld en een verouderde selectie. Ik weet niet of er nog wat leuks rondloopt in Varkensoord. Het is wel een beetje droevig allemaal.
Ja.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die hebben ook ervaring in het buitenland.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuk GGMM, leuk.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die hebben ook ervaring in het buitenland.
Een trainer die graag op het veld staat, ja kut man.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:24 schreef skysherrif het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)gn=socialsharing_web
En als trainer lijkt me dit ook gewoon geen handige eigenschap
Hey, het maakt mij niks uit pik. Als jullie graag stam aan het roer hebben, be my guest. Maar het lijkt me niet verkeerd om mogelijke zwakke plekken van hem aan te wijzen.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Een trainer die graag op het veld staat, ja kut man.
Dat is wat ik benoem in het vorige topic.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:30 schreef El-Stinho het volgende:
Hoe kan je in godsnaam blind de aanstelling van Stam met een applaussalvo begroeten terwijl Feyenoord tot voor kort alleen Dick Advocaat op het lijstje had staan?
Ik zie geen applaussalvo's hier eigenlijkquote:Op maandag 4 maart 2019 10:30 schreef El-Stinho het volgende:
Hoe kan je in godsnaam blind de aanstelling van Stam met een applaussalvo begroeten terwijl Feyenoord tot voor kort alleen Dick Advocaat op het lijstje had staan?
Gematigd positief is ook een vorm van positiviteit.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is wat ik benoem in het vorige topic.
Maar wie applaudisseert hier verder dan eigenlijk? Ik zie enkel gematigd positieven.
Maar dat is wel wat anders dan blind de aanstelling van Stam met applaussalvo begroeten.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gematigd positief is ook een vorm van positiviteit.
Ik heb hem helemaal niet graag als trainer. Kan geen goed argument verzinnen waarom hij een goede kandidaat zou zijn, maar dat artikel waar jij naar linkte is wat mij betreft ook weer geen reden om hem niet te willen. Hij vond die lessen kut, tja dat heb ik wel vaker gehoord van cursisten. De link met z’n werkzaamheden als trainer zie ik niet.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hey, het maakt mij niks uit pik. Als jullie graag stam aan het roer hebben, be my guest. Maar het lijkt me niet verkeerd om mogelijke zwakke plekken van hem aan te wijzen.
quote:Op maandag 4 maart 2019 10:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is wat ik benoem in het vorige topic.
Maar wie applaudisseert hier verder dan eigenlijk? Ik zie enkel gematigd positieven.
Flauw, dat was natuurlijk beeldspraak, maar ook gematigd positief over deze trainer kan ik echt moeilijk begrijpen.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie geen applaussalvo's hier eigenlijk
Sorry, makkelijk, maar na je vorige posts richting mij vind ik het niet erg raar dat jij moeite hebt met iets begrijpen.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Flauw, dat was natuurlijk beeldspraak, maar ook gematigd positief over deze trainer kan ik echt moeilijk begrijpen.
Dat begrijp ik heus wel maar dat klinkt voor mij toch beetje als gejuich en dat zie ik hier niet. Er is begrip maar tegelijkertijd kritische kanttekeningen.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Flauw, dat was natuurlijk beeldspraak, maar ook gematigd positief over deze trainer kan ik echt moeilijk begrijpen.
Hij geeft ook aan niet om te kunnen gaan met groepsbesprekingen etc, in een organisatie als feyenoord zullen dat soort gespreken met de rest van het management vaak genoeg moeten plaatsvinden.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb hem helemaal niet graag als trainer. Kan geen goed argument verzinnen waarom hij een goede kandidaat zou zijn, maar dat artikel waar jij naar linkte is wat mij betreft ook weer geen reden om hem niet te willen. Hij vond die lessen kut, tja dat heb ik wel vaker gehoord van cursisten. De link met z’n werkzaamheden als trainer zie ik niet.
Maar goed, ga lekker verder met vervelend doen.
Het is wat meid.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Sorry, makkelijk, maar na je vorige posts richting mij vind ik het niet erg raar dat jij moeite hebt met iets begrijpen.
Oke prima, ik vroeg me ook gewoon af of mensen er idd hier positief over waren, dat dacht ik op te kunnen maken uit sommige posts. En vooral, waarom zou je positief over hem zijn.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat begrijp ik heus wel maar dat klinkt voor mij toch beetje als gejuich en dat zie ik hier niet. Er is begrip maar tegelijkertijd kritische kanttekeningen.
Dit had Van Hanegem precies zo.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:24 schreef skysherrif het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)gn=socialsharing_web
En als trainer lijkt me dit ook gewoon geen handige eigenschap
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vrij weinig weet van zijn trainerscarriere uit eigen ervaring.quote:
Ik kreeg het toevallig mee naar aanleiding van de festiviteiten voor zijn 75e verjaardag. Maar die heeft het volgens mij bij Feyenoord prima gedaan, vooral in de eerste jaren. Ik bedoelde het vooral dat het niet per se wil zeggen dat je dan niet geschikt als trainer bent. (ik vind de keuze voor Stam verder maar raar en opportunistisch)quote:Op maandag 4 maart 2019 10:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vrij weinig weet van zijn trainerscarriere uit eigen ervaring.
Bedoel je dit ter ondersteuning van Stam of juist niet?
Geen idee, maar ben geen fan van trainers die ergens steeds slechts 1 jaar werken.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:03 schreef skysherrif het volgende:
Ivan Leko heeft ook een grote kans op ontslag bij Brugge, heeft vorig jaar heel goed voetbal daar laten zien, ook misschien wel een interessante optie.
welkom in de voetbalwereldquote:Op maandag 4 maart 2019 10:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kreeg het toevallig mee naar aanleiding van de festiviteiten voor zijn 75e verjaardag. Maar die heeft het volgens mij bij Feyenoord prima gedaan, vooral in de eerste jaren. Ik bedoelde het vooral dat het niet per se wil zeggen dat je dan niet geschikt als trainer bent. (ik vind de keuze voor Stam verder maar raar en opportunistisch)
Wel wie Martin van Geel zou moeten opvolgen?quote:Op maandag 4 maart 2019 11:03 schreef onlogisch het volgende:
Ik zou eigenlijk echt niet weten wie er voor de ploeg moet gaan staan
Max Huiberts zie ik wel zitten.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel wie Martin van Geel zou moeten opvolgen?
Die van AZ?quote:
Een kinderhand is gauw gevuld met Martin van Geel in de gelederen.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die van AZ?
Maar hoezo dan? Die blinken daar ook niet echt heel erg uit in aankopen, voor de één of twee aardige aankopen komt er ook heel veel rommel binnen.
Ja of deze :quote:
quote:Vraag: “Moet Feyenoord weg uit De Kuip?”
Antwoord: “Nee, het móet niet.”
Vraag: “Waarom geen renovatie?”
Antwoord: “Daar is geen geld voor.”
Vraag: “Wat is nu het grootste obstakel voor nieuwbouw?”
Antwoord: “De financiering”
Die is 2-3 weken geleden ontslagen bij Brøndby. Collega van me (fanatiek Brøndby supporter) zegt dat Zorniger een goede trainer is voor de eerste 2 jaar bij zijn laatste 3 clubs, daarna gaat het berg af. Goede trainer in de zin van status quo uitdagen, spelers wakker schudden en verzorgd voetbal spelen. Zijn persoonlijkheid is daarentegen een uitdaging, b.v. dat hij regelmatig met supporters langs de lijn in discussie ging bij Brøndby - met andere woorden, hij pakt alles aan, echt alles; geen voorstander van het 'pick your fights' principe dus.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:06 schreef Oldground het volgende:
Is de naam Alexander Zorniger al eens genoemd?
Hij zal trouwens best beter zijn dan Van Geel, maar bij AZ komen die betere spelers ook voornamelijk uit de jeugd en ook daar halen ze vaak spelers op van subtoppers (waarvan een Janssen en Jahanbaksh dan slagen, maar je ook veel types van het niveau Bel Hassani hebt).quote:Op maandag 4 maart 2019 12:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een kinderhand is gauw gevuld met Martin van Geel in de gelederen.
Zonder gein ;
AZ speelt bij tijd en wijlen attractief voetbal. Dan kan je zeggen dat de trainer daar verantwoordelijk voor is, maar je moet er ook wel de spelers voor hebben.
"Hoop is vaak de uitstelling van teleurstelling, dat zeggen we bij Feyenoord altijd", vond ik ook wel een goede.quote:
Een frisse wind met verzorgd pressing voetbal is natuurlijk wel wat we zoeken. Heb ook verhalen gehoord van een supporter die vond dat ze af en toe voetbal speelden zoals Barcelona. Die houdbaarheidsdatum is wel een dingetje.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:04 schreef Sejt het volgende:
[..]
Die is 2-3 weken geleden ontslagen bij Brøndby. Collega van me (fanatiek Brøndby supporter) zegt dat Zorniger een goede trainer is voor de eerste 2 jaar bij zijn laatste 3 clubs, daarna gaat het berg af. Goede trainer in de zin van status quo uitdagen, spelers wakker schudden en verzorgd voetbal spelen. Zijn persoonlijkheid is daarentegen een uitdaging, b.v. dat hij regelmatig met supporters langs de lijn in discussie ging bij Brøndby - met andere woorden, hij pakt alles aan, echt alles; geen voorstander van het 'pick your fights' principe dus.
2-jarig contract dus aanbieden. Daarna een nieuwe trainer. (Kuyt)
Eigenlijk gewoon een gehandicapte versie van Moniz dus .quote:Op maandag 4 maart 2019 12:04 schreef Sejt het volgende:
[..]
Die is 2-3 weken geleden ontslagen bij Brøndby. Collega van me (fanatiek Brøndby supporter) zegt dat Zorniger een goede trainer is voor de eerste 2 jaar bij zijn laatste 3 clubs, daarna gaat het berg af. Goede trainer in de zin van status quo uitdagen, spelers wakker schudden en verzorgd voetbal spelen. Zijn persoonlijkheid is daarentegen een uitdaging, b.v. dat hij regelmatig met supporters langs de lijn in discussie ging bij Brøndby - met andere woorden, hij pakt alles aan, echt alles; geen voorstander van het 'pick your fights' principe dus.
2-jarig contract dus aanbieden. Daarna een nieuwe trainer. (Kuyt)
Samequote:Op maandag 4 maart 2019 13:27 schreef Elan het volgende:
@:klaasweetalles ging me quoten inONZ dat hij gelijk had gekregen met Jaap Stam.
Schrok me ff de tering.
Jammer dat hij er dan weer zo mee te koop moet lopen.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:38 schreef skysherrif het volgende:
stiekem heeft klaas best vaak gelijk uiteindelijk
Het orakel van VBL.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:38 schreef skysherrif het volgende:
Vooral dit inderdaad. Hoe dan ook is elke trainer een gok. Dat stuk in de VI over hem sprak me wel aan, maar als trainer ken ik hem niet goed.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Volgens mij heeft iedereen bij Jaap Stam een beetje van ‘het kon erger’.
Mijn kapotte klok ook twee keer per dagquote:Op maandag 4 maart 2019 13:38 schreef skysherrif het volgende:
Nee.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon een gehandicapte versie van Moniz dus .
Waarom niet?quote:
dat zou best kunnen maar ik heb toch wel het idee dat ze de trainers laten zwemmen bij Feyenoord, die is er gewoon om de klappen op te vangen en de rest uit de wind te houdenquote:Op maandag 4 maart 2019 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Begrijp je vergelijking tussen Moniz en Zorniger wel, maar Verbeek was natuurlijk weer een ander probleem. Hij heeft zich eerder onmogelijk gemaakt door oudere spelers te behandelen alsof het pupillen zijn.
Hij heeft ook buiten de spelersgroep zichzelf niet populair gemaakt met bepaalde maatregelen. Zoals het kantoor van Gerard Meijer leegruimen en zijn spullen bij de vuilnis zetten of die idioterie toen hij zelf als terreinknecht aan de slag besloot te gaan en daarbij het complete trainingsveld naar de klote hielp (lol) .quote:Op maandag 4 maart 2019 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Begrijp je vergelijking tussen Moniz en Zorniger wel, maar Verbeek was natuurlijk weer een ander probleem. Hij heeft zich eerder onmogelijk gemaakt door oudere spelers te behandelen alsof het pupillen zijn.
Dat is gewoon inherent aan een topclub. Je wordt geacht het kunstje al te beheersen voordat je aan de job begint.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zou best kunnen maar ik heb toch wel het idee dat ze de trainers laten zwemmen bij Feyenoord, die is er gewoon om de klappen op te vangen en de rest uit de wind te houden
Zeg ik ergens dat ik Moniz bij Feyenoord zou willen? Nee. Volgens mij was jij dat.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom niet?
Moniz laat zijn ploegen tactisch goed en georganiseerd spelen en heeft in Oostenrijk nog de dubbel gewonnen.... Qua karakter schijnt het echter flamboyante narcist te zijn, wat gewoon lastig werken is. Helemaal bij een Feyenoord wat geen provincieclubje is maar een instituut is waar van alle kanten krachten werken.
Bedoel: We hebben allemaal kunnen zien hoe goed een eigenzinnig trainingsbeest als Verbeek wie zich binnen alle gelederen in de club overal tegenaan liep te bemoeien heeft uitgepakt.
Jij zat die vent hier constant op te hemelen als potentiële trainer en nu is hij ontslagen (lol)quote:Op maandag 4 maart 2019 15:16 schreef Oldground het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat ik Moniz bij Feyenoord zou willen? Nee. Volgens mij was jij dat.
De vergelijking slaat nergens op. En dan ook weer het Verbeek-argument.
het feit dat Gio nu weggaat maar de rest blijft zitten zegt toch wel watquote:Op maandag 4 maart 2019 15:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is gewoon inherent aan een topclub. Je wordt geacht het kunstje al te beheersen voordat je aan de job begint.
En dan bij Feyenoord nog in een mindere mate dan bij PSV of Ajax .
Doe je rare dingen of blijven de prestaties achter schrijven meteen alle kranten over je en zal de druk toenemen.
Oke Elan.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij zat die vent hier constant op te hemelen als potentiële trainer en nu is hij ontslagen (lol)
Wat zegt dat dan volgens jou?quote:Op maandag 4 maart 2019 15:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
het feit dat Gio nu weggaat maar de rest blijft zitten zegt toch wel wat
zijn assistenten blijven, Van Geel blijft dus veel zal er niet veranderen, lijkt me ook heel moeilijk voor een nieuwe trainerquote:Op maandag 4 maart 2019 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat zegt dat dan volgens jou?
Na 4 jaar is de koek gewoon op, hij heeft het voor Feyenoord-begrippen fantastisch gedaan. Alles gewonnen.
Tijd voor een nieuwe uitdaging
Omdat nog niet duidelijk is hoe het gaat lopen en wie de nieuwe trainer is laat staan wat zijn wensen zijn.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn assistenten blijven, Van Geel blijft dus veel zal er niet veranderen, lijkt me ook heel moeilijk voor een nieuwe trainer
dat zou helemaal vreemd zijn, dan hadden ze hem meteen door moeten schuivenquote:Op maandag 4 maart 2019 15:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat nog niet duidelijk is hoe het gaat lopen en wie de nieuwe trainer is laat staan wat zijn wensen zijn.
Misschien schuiven ze uiteindelijk Van Gastel nog wel door als hoofdtrainer
Elke trainer die je vanaf nu kiest weet toch dat hij geen eerste keus was want Advocaat. Is dat zo'n big deal dan?quote:Op maandag 4 maart 2019 15:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zou helemaal vreemd zijn, dan hadden ze hem meteen door moeten schuiven
Niet 1e keus zijn is mss nog niet t grootste probleem. Maar totaal wat anders dan in elk genoemd profiel vallen des te meer.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Elke trainer die je vanaf nu kiest weet toch dat hij geen eerste keus was want Advocaat. Is dat zo'n big deal dan?
als je al in de staf zit wel ja lijkt me, dat Stam er niet te zwaar aan tilt begrijp ik beterquote:Op maandag 4 maart 2019 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Elke trainer die je vanaf nu kiest weet toch dat hij geen eerste keus was want Advocaat. Is dat zo'n big deal dan?
O absoluut, het is geen geheim dat Gio dit seizoen de klappen moest opvangen voor aanhoudend wanbeleid. Natuurlijk heeft Gio zelf ook fouten gemaakt, maar ik weet wel zeker dat hij zichzelf nooit boven de club heeft gezet en altijd zijn verantwoordelijkheid heeft genomen. Wat dat betreft is trainer van Feyenoord zijn een enorm ondankbare taak.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zou best kunnen maar ik heb toch wel het idee dat ze de trainers laten zwemmen bij Feyenoord, die is er gewoon om de klappen op te vangen en de rest uit de wind te houden
Hoop toch wel dat ze met wat beters aankomen als Stam. Dan liever intern iemand doorschuiven.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je al in de staf zit wel ja lijkt me, dat Stam er niet te zwaar aan tilt begrijp ik beter
ik ken Stam niet als trainer maar dat hij interesse heeft begrijp ik wel, toen hij dat goeie seizoen draaide in de premiership kon hij ook naar een PL club, dat hij dat toen niet gedaan heeft zal hij nu wel een beetje spijt van hebbenquote:Op maandag 4 maart 2019 16:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoop toch wel dat ze met wat beters aankomen als Stam. Dan liever intern iemand doorschuiven.
Lopen er zat met een trainingsdiploma.
Gio is zelf net zo goed onderdeel van het wanbeleid. Het is niet dat hij de afgelopen 2 seizoenen het maximale rendement uit de selectie gehaald heeft.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O absoluut, het is geen geheim dat Gio dit seizoen de klappen moest opvangen voor aanhoudend wanbeleid. Natuurlijk heeft Gio zelf ook fouten gemaakt, maar ik weet wel zeker dat hij zichzelf nooit boven de club heeft gezet en altijd zijn verantwoordelijkheid heeft genomen. Wat dat betreft is trainer van Feyenoord zijn een enorm ondankbare taak.
Liever een trainer die het twee jaar heel goed doet, een cultuurverandering door weet te voeren en dan ontslagen wordt, dan 5 jaar middelmatigheid.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij zat die vent hier constant op te hemelen als potentiële trainer en nu is hij ontslagen (lol)
Met Reading speelde hij heel lelijk saai en vooral opportunistisch voetbal in zijn tweede seizoen.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ken Stam niet als trainer maar dat hij interesse heeft begrijp ik wel, toen hij dat goeie seizoen draaide in de premiership kon hij ook naar een PL club, dat hij dat toen niet gedaan heeft zal hij nu wel een beetje spijt van hebben
ja maar op z'n Peps red je het daar ook niet, zeker niet met het materiaal voorhanden dus niet geheel onbegrijpelijkquote:Op maandag 4 maart 2019 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Met Reading speelde hij heel lelijk saai en vooral opportunistisch voetbal in zijn tweede seizoen.
Klassiek kick en rush voetbal, trap de bal naar voren en hoop dat hij bij een spits terecht komt.
Zo'n gewenste cultuurverandering begint altijd bovenin. Zolang Van Geel er zit en de club voorziet van verse aanwas qua aidsspelers zal een andere trainer weinig verschil maken voor het spelbeeld de komende jaren.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Liever een trainer die het twee jaar heel goed doet, een cultuurverandering door weet te voeren en dan ontslagen wordt, dan 5 jaar middelmatigheid.
Ik zat vanochtend dat VI Pro artikel te lezen waarin juist stond dat ie dat niet deed in zijn 2e jaar.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Met Reading speelde hij heel lelijk saai en vooral opportunistisch voetbal in zijn tweede seizoen.
Klassiek kick en rush voetbal, trap de bal naar voren en hoop dat hij bij een spits terecht komt.
Ging dat niet over het eerste seizoen daar? Zijn eerste jaar was echt heel goed, klassieke hollandse school en fris en aanvallend voetbal.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik zat vanochtend dat VI Pro artikel te lezen waarin juist stond dat ie dat niet deed in zijn 2e jaar.
Waarschijnlijk heb je gelijk. Ik leef nog in de illusie dat Van Geel op 1 of andere manier deze zomer ook nog vertrekt, maar dat zal er wel niet in zitten.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo'n gewenste cultuurverandering begint altijd bovenin. Zolang Van Geel er zit en de club voorziet van verse aanwas qua aidsspelers zal een andere trainer weinig verschil maken voor het spelbeeld de komende jaren.
Heb het niet in detail gelezen want zat op werk, maar wat ik eruit opmaakte was dat hij ook in zijn 2e jaar zo wou spelen, echter was er afscheid genomen van een aantal bepalende spelers zonder dat er wat voor terugkwam, waardoor die speelstijl niet uit de verf kwam.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Ging dat niet over het eerste seizoen daar? Zijn eerste jaar was echt heel goed, klassieke hollandse school en fris en aanvallend voetbal.![]()
Jammer genoeg net die promotie misgelopen.
Wie zegt uberhaupt dat ‘ie is benaderd? Volgens Jo was het juist zo opvallend dat die gesprekken al een tijdje gaande zijn en het is stilgehouden.quote:
Gio heeft zeker schuld, maar zoals je nu al duidelijk zegt: hij is een onderdeel, maar niet het wanbeleid zelf. Zo werd zijn rol wel een beetje neergezet. Hij heeft echt veel klappen gekregen van supporters en bestuur die hij niet verdiende. Van Geel zijn waardeloze investeringen, en daarnaast het gepruts bij de scouting en jeugdopleiding, is veel schadelijker geweest dan Gio die -weliswaar met oogaids- vierde en derde wordt.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Gio is zelf net zo goed onderdeel van het wanbeleid. Het is niet dat hij de afgelopen 2 seizoenen het maximale rendement uit de selectie gehaald heeft.
Het is dan misschien geen topelftal maar de volledig onherkenbare spelpatronen resulterend in complete fc oogaids waar wij heel regelmatig op worden getrakteerd heeft primair te maken hoe hij de poppetjes traint en het neer zet.
Nee.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:11 schreef Mansjester het volgende:
Is van Gastel geen optie?Het ging bij de opvolging van Koeman toch tussen hem en Gio?Heeft ie niet de stappen gemaakt om nu door te stromen als hoofdcoach?
Gewoon Van Persie volgend jaar als speler/coach, ja toch niet dan.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Man man man, elk interviewtje/wedstrijd met Van Persie ga je toch hopen dat ie toch nog een jaartje erbij aanplakt. Gaat ie niet doen, maar man
Wat is ie goed, wat is ie grandioos.. wat zonde
Zou er direct voor tekenen als dat betekent dat we nog een jaar van hem mogen genietenquote:Op maandag 4 maart 2019 19:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gewoon Van Persie volgend jaar als speler/coach, ja toch niet dan.
Ik blijf de hangende tribunes en het ovale aan de binnenkant missen. Niet dat daar ooit sprake van was, maar tochquote:
Hoezo moet je om trainer te zijn van Feyenoord een 'Feyenoord verleden' hebben ?quote:Op maandag 4 maart 2019 17:00 schreef Moustachio het volgende:
StamTrainer zonder Feyenoord verleden en ervaring. Toppertje weer hoor van het duo de Jong/van Geel.
Stam had gewoon nee moeten zeggen. Afbraakrisico is enorm groot zolang van Geel TD is en je met B-spelers moet gaan werken. Geen slimme carrierestap.
Daar begrijp ik ook niets vanquote:Op maandag 4 maart 2019 20:25 schreef TLC het volgende:
[..]
Hoezo moet je om trainer te zijn van Feyenoord een 'Feyenoord verleden' hebben ?
Stukje Henk Fraser.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar begrijp ik ook niets van
Wat een enorme dooddoener is dat joh.
Werd Morten Olsen niet kampioen met Ajax? Robson bij PSV? Eric Gerets bij PSV.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:35 schreef Caland het volgende:
‘Gewoon’ een buitenlander
Wat is eigenlijk de laatste buitenlandse trainer die geslaagd is in de top 3 van Nederland? Happel?
Desalniettemin geen hele bijzondere lijst. Dus zo gewoon is dat allemaal niet.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Werd Morten Olsen niet kampioen met Ajax? Robson bij PSV? Eric Gerets bij PSV.
Oh, dat klopt.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Desalniettemin geen hele bijzondere lijst. Dus zo gewoon is dat allemaal niet.
Waarom zou je überhaupt naar staatjes kijken over het verleden van buitenlandse trainers in onze competitie. Het zegt slechts gedeeltelijk iets; voor Feyenoord zou het prima zijn om te breken met de wetten en de voorspelbare types die de revue passeren. Alleen gaat Feyenoord dat niet doen met Van Geel als sheriff dus eigenlijk is filosoferen daarover compleet kansloos.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Werd Morten Olsen niet kampioen met Ajax? Robson bij PSV? Eric Gerets bij PSV.
Ja, klopt.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt naar staatjes kijken over het verleden van buitenlandse trainers in onze competitie. Het zegt slechts gedeeltelijk iets; voor Feyenoord zou het prima zijn om te breken met de wetten en de voorspelbare types die de revue passeren. Alleen gaat Feyenoord dat niet doen met Van Geel als sheriff dus eigenlijk is filosoferen daarover compleet kansloos.
En wat is de laatste die mislukt is?quote:Op maandag 4 maart 2019 20:35 schreef Caland het volgende:
‘Gewoon’ een buitenlander
Wat is eigenlijk de laatste buitenlandse trainer die geslaagd is in de top 3 van Nederland? Happel?
Gert Jan Verbeekquote:Op maandag 4 maart 2019 20:45 schreef Oldground het volgende:
[..]
En wat is de laatste die mislukt is?
Ik denk ook niet dat er nog een Nederlander is die dat gewoon vindt, maar een betere optie is er sinpelweg niet, vind ik.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Desalniettemin geen hele bijzondere lijst. Dus zo gewoon is dat allemaal niet.
Stijngodquote:Op maandag 4 maart 2019 20:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt naar staatjes kijken over het verleden van buitenlandse trainers in onze competitie. Het zegt slechts gedeeltelijk iets; voor Feyenoord zou het prima zijn om te breken met de wetten en de voorspelbare types die de revue passeren. Alleen gaat Feyenoord dat niet doen met Van Geel als sheriff dus eigenlijk is filosoferen daarover compleet kansloos.
Je noemt helemaal geen optie, slechts een kenmerk.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:48 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er nog een Nederlander is die dat gewoon vindt, maar een betere optie is er sinpelweg niet, vind ik.
Moet niet natuurlijk maar wel vreemd een trainer te nemen die succesvol was bij PSV en Ajax als speler.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:25 schreef TLC het volgende:
[..]
Hoezo moet je om trainer te zijn van Feyenoord een 'Feyenoord verleden' hebben ?
http://lmgtfy.com/?q=Ronald+Koeman+wikiquote:Op maandag 4 maart 2019 20:53 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Moet niet natuurlijk maar wel vreemd een trainer te nemen die succesvol was bij PSV en Ajax als speler.
Succesvol bij Ajax?quote:Op maandag 4 maart 2019 20:53 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Moet niet natuurlijk maar wel vreemd een trainer te nemen die succesvol was bij PSV en Ajax als speler.
Vreemde vergelijking.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=Ronald+Koeman+wiki
quote:
Noem het maar niks.quote:Stam was named team captain upon his arrival at the club. In his first season, he won both the Johan Cruijff-schaal and the KNVB Cup; another Johan Cruijff-schaal was added to his trophies at the start of the 2007–08 season.
quote:Op maandag 4 maart 2019 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De Johan Cruijffschaal en de KNVB Beker waren toch geen echte prijzen voor Ajax, of wel?
Nou en? Dat was Ronald Koeman ook.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:53 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Voor Feyenoord zijn het hoofdprijzen dus kun je concluderen dat Stam succesvol was bij Ajax.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De Johan Cruijffschaal en de KNVB Beker waren toch geen echte prijzen voor Ajax, of wel?
Maar die heeft bij Feyenoord gespeeld. Dus telt niet.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou en? Dat was Ronald Koeman ook.
Niet zo negatief, je bent toch niet het spandoek tijdens zijn afscheid vergeten?quote:Op maandag 4 maart 2019 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Fantastisch. Heel die terugkeer was een flop.
Heb me ook echt de tyfus zitten ergeren.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:22 schreef fetX het volgende:
Jongens, Jan de Jong was wel duidelijk. Waar maken we ons druk om? Er is in principe helemaal niks aan de hand bij onze club.
K ken 'm verder niet natuurlijk, maar wel verrassender dan studio sport scoutingquote:'Feyenoord heeft verrassende aankoop in het vizier'
Feyenoord speelt dit seizoen geen rol van betekenis en aast daarom onder een nieuwe trainer op revanche. Voor volgend seizoen heeft de club al een nieuwe aanwinst in het vizier.
Onlangs werd al duidelijk dat Feyenoord op de tribune zat tijdens de beladen clash tussen Rode Ster Belgrado en Partizan Belgrado (1-1). Op dat moment was nog onduidelijk wie de club in het vizier had, maar Transfermarketweb weet inmiddels om wie het gaat: de 22-jarige Srdjan Babic.
Babic werd in de zomer door Real Sociedad opgepikt bij FK Vojvodina Novi Sad, maar slaagde niet bij de Baskische club. Na een huurconstructie werd hij afgelopen zomer voor circa 800.000 euro overgenomen door Rode Ster Belgrado.
De kans is groot dat de club uit Belgrado niet lang kan genieten van Babic. Naast Feyenoord hebben ook AS Monaco, OGC Nice en Celtic de linksbenige verdediger op de korrel.
Dit soort berichten zijn altijd wel leuk, maar vervolgens komt ie meestal niet en als ie komt is het waarschijnlijk weer een Sinisterra of Harmeet Singh (Noorse Iniestaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:03 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
K ken 'm verder niet natuurlijk, maar wel verrassender dan studio sport scouting![]()
Harmeet Singhquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit soort berichten zijn altijd wel leuk, maar vervolgens komt ie meestal niet en als ie komt is het waarschijnlijk weer een Sinisterra of Harmeet Singh (Noorse Iniesta).
quote:Op maandag 4 maart 2019 22:45 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Niet zo negatief, je bent toch niet het spandoek tijdens zijn afscheid vergeten?
Ach dit is gewoon een gesprek. Altijd dat vergelijk met 020 word ik simpel van. Totaal onnodig. Betere tijden zullen ook voor ons wel weer komen.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Heb me ook echt de tyfus zitten ergeren.
VdV: "Over die talenten ook weet je... Het valt wel op bij Feyenoord ook, door de jaren heen eigenlijk... dat, ze komen er wel, maar ze blijven er niet echt. Of, ze groeien niet door naar, dat er eentje verkocht wordt voor echt heel veel geld."
JdJ: " Nja, dat is echt niet waar, er zijn de aflopen jaren echt wel spelers voor veel geld..."
TE: " Martins Indi is voor heel veel verkocht"
JdJ: "Ja, en nog wel een paar hoor. Clasie is ook voor heel veel verkocht."
Dit is dus de norm van JdJ.
Het is normaal dat een bepalende speler van Feyenoord net zoveel oplevert (6 mio voor Martins Indi) als een (halve) bankzitter van Ajax (El Ghazi, Gudelj)![]()
Clasie, die qua verkoopinkomsten al opviel in positieve zin, leverde (ruimschoots) minder op dan bijvoorbeeld Justin Kluivert, Milik (ruim het dubbele!), Locadia - geen van ellen dragende spelers bij Ajax/PSV.
Ja, vaak is het niets nee, maar ik wil het niet op voorhand afschrijven. Het stelt me toch wel een beetje gerust dat we zo nu en dan toch in ieder geval verder zoeken dan (ex-)eredivisie.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit soort berichten zijn altijd wel leuk, maar vervolgens komt ie meestal niet en als ie komt is het waarschijnlijk weer een Sinisterra of Harmeet Singh (Noorse Iniesta).
O, haha. Ook in de wedstrijd waar we zogezegd voor hem zouden zijn gaan kijken, heeft hij geen minuut gespeeld, dat helpt niet echt als je hem wilt scoutenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hij is alleen geen basisspeler daar
In die tijd hadden we ook giganten als Goossens en (koekoek) Verhoekquote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:00 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Harmeet Singhwat een god was dat samen met Omar Elabdellaoui
Lijkt me sterk, Kiev heeft ook een capaciteit van 63kquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar het is toch te klein voor een CL finale?
OK, ik dacht dat het minimaal 70K moest zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, Kiev heeft ook een capaciteit van 63k
Ze hebben aan het volledige eisenpakket van de UEFA voldaan. Op zich logisch wel met een nieuw stadion maar toch begrijp ik het ook niet. Eens in de 10/15 jaar kom je in aanmerking om een finale te organiseren en zelfs dan moet er nog gekozen worden uit 2 of 3 stadions. Dat je je stadion er gereed voor maakt is logisch, maar ik vind niet dat je het moet aandragen als argument om maar een nieuw stadion te bouwen. Nu is dat niet de hoofdmoot bij Feyenoord, maar zo nu & dan treedt het toch wel op de voorgrond.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, ik dacht dat het minimaal 70K moest zijn
Ze voldoen slechts aan de hoogste eisen die worden gesteld door de UEFA, dat lijkt me geen verkeerd uitgangspunt als je een nieuw stadion bouwt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze hebben aan het volledige eisenpakket van de UEFA voldaan. Op zich logisch wel met een nieuw stadion maar toch begrijp ik het ook niet. Eens in de 10/15 jaar kom je in aanmerking om een finale te organiseren en zelfs dan moet er nog gekozen worden uit 2 of 3 stadions. Dat je je stadion er gereed voor maakt is logisch, maar ik vind niet dat je het moet aandragen als argument om maar een nieuw stadion te bouwen. Nu is dat niet de hoofdmoot bij Feyenoord, maar zo nu & dan treedt het toch wel op de voorgrond.
Zeker nietquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze voldoen slechts aan de hoogste eisen die worden gesteld door de UEFA, dat lijkt me geen verkeerd uitgangspunt als je een nieuw stadion bouwt.
Volgens mij heeft de FIFA eisen voor 80K voor de openings- en finalewedstrijd van een wk.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, daar is geen harde eis meer voor. Al is de kans dat je een finale krijgt onder de 60.000 natuurlijk erg klein.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is in het oude classificatie-systeem van voor 2006.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:38 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
De hoogste UEFA classificatie benodigt (oa) 50.000 plaatsen
voor het EK 2020 is het wel zo misschien dat ik dat in gedachten hadquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:01 schreef Oldground het volgende:
[..]
Nee, daar is geen harde eis meer voor. Al is de kans dat je een finale krijgt onder de 60.000 natuurlijk erg klein.
Bij dit soort projecten zoeken ze dat wel uit.
Dat zou goed kunnen, maar dat is natuurlijk een speciale editie. Voor een normaal EK zijn die minimale eisen niet zo hoog. Volgens mij zelfs maar 50.000.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor het EK 2020 is het wel zo misschien dat ik dat in gedachten had
De minimale capaciteit voor de stadions voor de verschillende fases van het toernooi was als volgt vastgesteld:
70.000 voor de halve finale en finale,
60.000 voor de kwartfinales,
50.000 voor de achtste finale en de groepswedstrijden.
Ik ben inmiddels zo stadion-moe dat ik hoop dat het er zo snel mogelijk staat.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:24 schreef fetX het volgende:
Ik vind het eigenlijk best wel tof allemaal, dat nieuwe stadion.
Volgens mij heb jij last van depressies.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik ben inmiddels zo stadionmoe dat ze er van mij nu alvast een bom op mogen gooien
Neuh, meer van verveling. Beter is het om niet te reageren he. Ben overigens wel ff moe van Feyenoord maar ja.. wie niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij last van depressies.
Mee eens. Wat een ongelooflijk langdradig en vermoeiend dossier is dat geworden. Hopelijk gaat z.s.m. de eerste paal erin.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels zo stadion-moe dat ik hoop dat het er zo snel mogelijk staat.
We zijn al bijna 20 jaar bezig voor een nieuw stadion. Als Feyenoord City nu nog klapt dan kunnen ze die club beter opdoeken.
Ik acht de kans dat het nog klapt best klein, maar bij Feyenoord weet je het nooitquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik hoop dat dat hele Feyenoord City klapt en we alsnog de Kuip gaan verbouwen.
Jorien is het met mij eens.
Nihil eigenlijk. Maar toch, inderdaad, ik geloof pas dat er iets nieuws komt als de bouw begonnen is.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik acht de kans dat het nog klapt best klein, maar bij Feyenoord weet je het nooit
Eerst van Geel maar wegsturen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nihil eigenlijk. Maar toch, inderdaad, ik geloof pas dat er iets nieuws komt als de bouw begonnen is.
Feyenoord City klapt echt niet meer. 2023 hebben we een nieuw onderkomen. (Hopelijk neem jij tegen die tijd wél een SCC)quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik hoop dat dat hele Feyenoord City klapt en we alsnog de Kuip gaan verbouwen.
Jorien is het met mij eens.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
vGeel heeft al een hele lijsten gemaakt met spelers van Studio Sport die gehaald kunnen worden als het nieuwe stadion er is. Geruchten gaan dat hij een poging gaat wagen om íédere Eredivisiespeler te halen, want als de kleinere clubs geen spelers meer hebben, verliezen we er ook niet uit van natuurlijk!
Trump zou ook geen president worden, en we zouden met 0-5 van Ajax verliezen toen het 6-2 werd.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord City klapt echt niet meer. 2023 hebben we een nieuw onderkomen. (Hopelijk neem jij tegen die tijd wél een SCC)
0-3quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Trump zou ook geen president worden, en we zouden met 0-5 van Ajax verliezen toen het 6-2 werd.
Ik wacht het rustig af.
Tante Ans, ome Jan en oma Beppie vinden dit leuk. 272 keer gedeeld.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
vGeel heeft al een hele lijsten gemaakt met spelers van Studio Sport die gehaald kunnen worden als het nieuwe stadion er is. Geruchten gaan dat hij een poging gaat wagen om íédere Eredivisiespeler te halen, want als de kleinere clubs geen spelers meer hebben, verliezen we er ook niet uit van natuurlijk!
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Trump zou ook geen president worden, en we zouden met 0-5 van Ajax verliezen toen het 6-2 werd.
Ik wacht het rustig af.
Ik zag laatst een lijstje van Arno Vermeulen. Volgens mij is dat familie van Van Geel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oja. Detail..
Wat verwacht je van je club vanavond?
Er is qua shirtsponsor toch juist met Droomparken een overeenkomst gekomen tót het nieuwe stadion er is? Het lijkt me dan toch eerder dat die willekeurige commerciële partij zich dus juist wel aan beiden wilt verbinden?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ben benieuwd welke commerciële partij het is die wel zijn naam aan het nieuwe stadion wil binden maar niet aan het shirt en hoofdsponsorschap van Feyenoord.
Martin schijnt ‘de gele chinees’ te worden genoemd. Goed team samen met Vermeulen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag laatst een lijstje van Arno Vermeulen. Volgens mij is dat familie van Van Geel.
Dat filmpje over hoe dicht we op het veld zitten spreekt mij ook wel aan. Het dichtst bij van alle stadionsquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Moet overigens wel zeggen dat die buitenkant van het stadion wel steeds mooier is. Moest er even aan wennen, maar elke keer als ik er naar kijk is het weer mooier.
Ik vind hem wel wat klein ogen, maar dat komt blijkbaar omdat je al binnenkomt (op ‘straat’niveau) bovenaan de eerste ring. Dat is natuurlijk dan wel weer indrukwekkend bij de entree.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Moet overigens wel zeggen dat die buitenkant van het stadion wel steeds mooier is. Moest er even aan wennen, maar elke keer als ik er naar kijk is het weer mooier.
Ja dat is ook leuk ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat filmpje over hoe dicht we op het veld zitten spreekt mij ook wel aan. Het dichtst bij van alle stadions
Schaal is sowieso lastig in te schatten. Benieuwd of er een VR dingetje komt, dan is het qua schaal wat duidelijker.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind hem wel wat klein ogen, maar dat komt blijkbaar omdat je al binnenkomt (op ‘straat’niveau) bovenaan de eerste ring. Dat is natuurlijk dan wel weer indrukwekkend bij de entree.
Volgens mij nog niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:06 schreef onlogisch het volgende:
Het enige waar ik straks bang voor ben is dat de goedkoopste plekken ergens bovenin weggestopt worden. Heeft Feyenoord zich daar al eens over uitgelaten?
Gaat mij er meer om dat de fanatieke havenslaven dicht op het veld staan en dat zorgt voor de sfeer in het stadion zoals hij er doorgaans is. Wanneer die goedkoopste plekken straks link bovenin zitten, zal het snel met die sfeer gedaan zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet.
Maar goed, nu begrijp ik het wel. Als het regent ben je zeiknat als je echt aan het veld staat. In dat nieuwe stadion idd een andere situatie.
Ach toeristen uit Azië kunnen ook gezellig zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gaat mij er meer om dat de fanatieke havenslaven dicht op het veld staan en dat zorgt voor de sfeer in het stadion zoals hij er doorgaans is. Wanneer die goedkoopste plekken straks link bovenin zitten, zal het snel met die sfeer gedaan zijn.
Eens.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gaat mij er meer om dat de fanatieke havenslaven dicht op het veld staan en dat zorgt voor de sfeer in het stadion zoals hij er doorgaans is. Wanneer die goedkoopste plekken straks link bovenin zitten, zal het snel met die sfeer gedaan zijn.
Daar zou ik niet op rekenen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:57 schreef Sejt het volgende:
Kenneth Perez heeft MvG gebeld met de naam Kasper Hjulmand. De trainer van FC Nordsjælland heeft een aflopend contract deze zomer en wordt niet verlengd. Hjulmand staat bekend om aanvallende speelstijl, werd kampioen in de Superliga met een club die de jeugdopleiding hoog in het vaandel heeft staan.
Zou het deze verrassing worden?
Financiering gaat nog wel een dingetje worden denk, er moet nog best wat geld komen van private partijen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik acht de kans dat het nog klapt best klein, maar bij Feyenoord weet je het nooit
Volgens mij was het wel de bedoeling dat er nog een VR zou komen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Schaal is sowieso lastig in te schatten. Benieuwd of er een VR dingetje komt, dan is het qua schaal wat duidelijker.
Van Geel die een risico neemt ?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:57 schreef Sejt het volgende:
Kenneth Perez heeft MvG gebeld met de naam Kasper Hjulmand. De trainer van FC Nordsjælland heeft een aflopend contract deze zomer en wordt niet verlengd. Hjulmand staat bekend om aanvallende speelstijl, werd kampioen in de Superliga met een club die de jeugdopleiding hoog in het vaandel heeft staan.
Zou het deze verrassing worden?
Wat is dat toch met journalisten en namen noemen voor Feyenoordquote:Koert Westerman tipt in het voetbalpraatprogramma twee spelers van Vitesse voor aankomend seizoen: ''Bryan Linssen. Die is heel erg ontevreden bij Vitesse. Die vindt het onder Sloetski helemaal niet leuk meer en dan haal ik ook Thomas Bruns, zijn maatje.''
Je zou denken dat het zo'n unieke gebeurtenis is, dat ze groot uitpakken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:31 schreef Caland het volgende:
Jong Feyenoord heeft vanmiddag een wedstrijd gespeeld maar blijkbaar is dat inmiddels zo onbelangrijk dat er niet eens meer een nieuwsberichtje uitgaat
Feyenoordgoden
Zelfs geen tweetquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:31 schreef Caland het volgende:
Jong Feyenoord heeft vanmiddag een wedstrijd gespeeld maar blijkbaar is dat inmiddels zo onbelangrijk dat er niet eens meer een nieuwsberichtje uitgaat
Feyenoordgoden
Onderdeel van het viersporen beleid.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zelfs geen tweet
Misschien denken ze dat mensen dat team vanzelf vergeten als ze er zo min mogelijk over berichten.
Lijkt me ook onwaarschijnlijk, maar aan de andere kant, als ze de sfeer echt zo veel mogelijk zouden willen kopiëren, en zo veel mogelijk mensen achter het stadion zouden willen krijgen, is dit wel een van de wenselijke pijlers/elementen die veel genoemd is.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:13 schreef Caland het volgende:
Korte zijdes zullen wel goedkoop (of relatief duur, zoals nu al het geval is) blijven. Lange zijdes kan je wel vergeten.
Maar hebben ze gewonnen dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:31 schreef Caland het volgende:
Feyenoordgoden
Tja.twitter:VI_nl twitterde op woensdag 06-03-2019 om 00:39:03Jaap Stam volgt Giovanni van Bronckhorst op als trainer van Feyenoord. PEC Zwolle moet dus al na een half jaar op zoek naar een nieuwe coach. https://t.co/tf4hCX4NV3 reageer retweet
quote:Ik was dertig jaar en dacht alles wel te hebben gezien. Maar toen kwam Jaap.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-ooit-heb-gehad.html
Schijnt inderdaad dat ie om is geleid via Peru.quote:Op woensdag 6 maart 2019 01:34 schreef Moustachio het volgende:
Verrassende keus van van Geel. Heeft hij zeker lang naar moeten zoeken in zijn internationaal netwerk?
quote:Op woensdag 6 maart 2019 01:41 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Schijnt inderdaad dat ie om is geleid via Peru.
Daar speelde een jaar geleden een Peruviaanse buitenspeler met flaporen, bijgenaamd: het konijn.
Deze speler is later vertrokken naar een Oost Europese club, ik meen dat hij ergens in Tsjechië of in Roemenië voetbalt.
Martin Van Geel zag dat deze beflapte oorhaas het wel aardig deed daar en besloot er nog maar eens heen te gaan, om te zien of hij het konijn mee kon nemen naar zijn circus liet v. Geel het konijn een wortel zien.
Het konijn had echter geen trek en zo vertrok Martin weer met zijn pipowagen richting circus Rotterdam.
Onderweg echter strandde hij bij een Servische derby.
Daar heeft hij een baas van een ander circusgenootschap ontmoet die hem vertelde over een grote kale reus die bij hem had gewerkt.
Martin bedacht zich geen moment en vroeg waar hij deze grote kale reus zou kunnen vinden. "in Zwolle" antwoordde de Servische circusdirecteur.
En zo geschiedde het dat Martin van Geel met zijn pipowagen van Servie naar Zwolle reed om daar de grote kale reus te zoeken.
En de rest.... De rest is hedendaagse geschiedenis.
Jezus...quote:Op woensdag 6 maart 2019 01:41 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Schijnt inderdaad dat ie om is geleid via Peru.
Daar speelde een jaar geleden een Peruviaanse buitenspeler met flaporen, bijgenaamd: het konijn.
Deze speler is later vertrokken naar een Oost Europese club, ik meen dat hij ergens in Tsjechië of in Roemenië voetbalt.
Martin Van Geel zag dat deze beflapte oorhaas het wel aardig deed daar en besloot er nog maar eens heen te gaan, om te zien of hij het konijn mee kon nemen naar zijn circus liet v. Geel het konijn een wortel zien.
Het konijn had echter geen trek en zo vertrok Martin weer met zijn pipowagen richting circus Rotterdam.
Onderweg echter strandde hij bij een Servische derby.
Daar heeft hij een baas van een ander circusgenootschap ontmoet die hem vertelde over een grote kale reus die bij hem had gewerkt.
Martin bedacht zich geen moment en vroeg waar hij deze grote kale reus zou kunnen vinden. "in Zwolle" antwoordde de Servische circusdirecteur.
En zo geschiedde het dat Martin van Geel met zijn pipowagen van Servie naar Zwolle reed om daar de grote kale reus te zoeken.
En de rest.... De rest is hedendaagse geschiedenis.
Hij speelde bij al z’n teams afbraakvoetbal in de befaamde u-vorm van Gio. Van de regen in de drup. Zelfs bij Jong Ajax waren ze blij dat ‘ie opgerot is.quote:Op woensdag 6 maart 2019 04:23 schreef ace_eleven het volgende:
Ik ben wel benieuwd. Ik heb wel het gevoel dat hij het wel op de rit kan krijgen. Iemand met autoriteit, die de nadruk probeert te leggen in het verzorgd maar aanvallend voetbal spelen. Maar ja, we gaan het zien, inderdaad weinig ervaring als hoofdtrainer.
Ik vind het overigens wel een vreemde keuze nadat je eerst bij Dickie aanklopt. Lijken me totaal andere type trainers, dus van een gewenst trainersprofiel hoeven we sowieso niet uit te gaan
Die zal lekker op zijn Italiaans catenaccio spelenquote:Op woensdag 6 maart 2019 07:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij speelde bij al z’n teams afbraakvoetbal in de befaamde u-vorm van Gio. Van de regen in de drup. Zelfs bij Jong Ajax waren ze blij dat ‘ie opgerot is.
Laat je toch niks wijsmaken door VI.
Daar zoekt Martin toch op?quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Hep dat op de LinkedIn van Stam gestaan?
Hey, maar wel een viersporenbeleid en de Robin Hood van de NLse competitie.quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:09 schreef onlogisch het volgende:
• Jaap aan het roer.
• van Persie die stopt
• Vilhena/Jorgenson die wel zullen vertrekken.
• Berghuis ook wellicht?
• Feyenoord City om de hoek met 63k capaciteit terwijl het nu al niet meer vol zit.
• Geen geld voor nieuwe spelers.
• van Geel die lijkt te blijven zitten.
Nu al zin in volgend seizoen.
Ik zie niet echt hoe deze keuze nou zo substantieel anders is.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:04 schreef fetX het volgende:
Nou, ja. In ieder geval geen Advocaat of Fraser. Dat was toch wel waar ik een beetje bang voor was.
Ik schat de kans bij Stam groter dan 10% dat ie ons positief gaat verrassen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie niet echt hoe deze keuze nou zo substantieel anders is.
Het interview in VI over hem sprak mij wel aan. Verder ken ik Stam als trainer niet goed. Maar Fraser en Advocaat wél en dat vind ik beide helemaal niks.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie niet echt hoe deze keuze nou zo substantieel anders is.
Ja anekdotes van oud spelers doen het altijd goed. Die branden maar zelden iemand af.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Het interview in VI over hem sprak mij wel aan. Verder ken ik Stam als trainer niet goed. Maar Fraser en Advocaat wél en dat vind ik beide helemaal niks.
Het eerste jaar bij Reading schijnt erg goed te zijn geweest. Daarna is het leeggekocht en was het niks meer las ik. Verder weet ik het niet zo. Volg PEC ook niet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja anekdotes van oud spelers doen het altijd goed. Die branden maar zelden iemand af.
Als je kijkt naar wat voor soort voetbal al zijn teams op de mat legden stemt mij dat nou niet meteen heel hoopvol.
het getuigt inderdaad niet van veel visie om hem aan te stellen, meer snelle actie om de rust te bewarenquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja anekdotes van oud spelers doen het altijd goed. Die branden maar zelden iemand af.
Als je kijkt naar wat voor soort voetbal al zijn teams op de mat legden stemt mij dat nou niet meteen heel hoopvol.
Dat eerste jaar was vooral met veel kunst- en vliegwerk en bijzonder saai voetbal. Maar wellicht dat het baanbrekend was voor de championship.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Het eerste jaar bij Reading schijnt erg goed te zijn geweest. Daarna is het leeggekocht en was het niks meer las ik. Verder weet ik het niet zo. Volg PEC ook niet.
Zijn persoonlijkheid staat me in ieder geval wel aan. Die gaat na een slappe kutwedstrijd helemaal los.
Dat moet je niet eens meer willen proberen. Weg met die vent. Kan er geen reet van.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Misschien kan hij van Beek leren verdedigen.
Dan zit 'ie in oktober met een burnout thuis.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Het eerste jaar bij Reading schijnt erg goed te zijn geweest. Daarna is het leeggekocht en was het niks meer las ik. Verder weet ik het niet zo. Volg PEC ook niet.
Zijn persoonlijkheid staat me in ieder geval wel aan. Die gaat na een slappe kutwedstrijd helemaal los.
Oké. Nou ja, ik weet te weinig van hem. Het voordeel vind ik wel is dat het geen ‘echt Feyenoorder’ is. Dus zo achterlijk veel krediet als Gio zal hij zeker niet hebben en krijgen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat eerste jaar was vooral met veel kunst- en vliegwerk en bijzonder saai voetbal. Maar wellicht dat het baanbrekend was voor de championship.
Ach, dan is het seizoen toch alweer ongeveer voorbij.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dan zit 'ie in oktober met een burnout thuis.
Ik weet eerlijk gezegd te weinig van hem, maar ik had de indruk dat hij het met vooral Jong Ajax wel goed deed ook?quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoeveel potjes heb jij dat jaar gezien dat je zo goed een mening erover kan vormen?quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat eerste jaar was vooral met veel kunst- en vliegwerk en bijzonder saai voetbal. Maar wellicht dat het baanbrekend was voor de championship.
Van Geel is gewoon keihard overruled. Zover is wel duidelijk.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:09 schreef OProg het volgende:
Je kan er eigenlijk niks van zeggen.
Reading was vooral een knap resultaat in een competitie die je toch al niet kan roemen om mooi voetbal. Jong Ajax was een eerste hoofdtrainersklus en dit PEC heeft toch niet meer doel dan niet degraderen en pas net bezig.
Daarom deze nog maar eens:
https://www.feyenoordping(...)-voor-mij-belangrijk
Ik denk vooral dat de Vrienden voor Feyenoord een grote hand hebben gehad in de keuze voor Jaap Stam.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:09 schreef OProg het volgende:
Je kan er eigenlijk niks van zeggen.
Reading was vooral een knap resultaat in een competitie die je toch al niet kan roemen om mooi voetbal. Jong Ajax was een eerste hoofdtrainersklus en dit PEC heeft toch niet meer doel dan niet degraderen en pas net bezig.
Daarom deze nog maar eens:
https://www.feyenoordping(...)-voor-mij-belangrijk
Eerste jaar was goed, speelden aanvallend voetbal 433 punt naar voren.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:41 schreef Caland het volgende:
[..]
4 of 5 denk ik. Dat het nou zo bizar verzorgd voetbal was is nogal overdreven.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hoeveel potjes heb jij dat jaar gezien dat je zo goed een mening erover kan vormen?
Nouja, wellicht dat de Ajax-kenners hier hun licht kunnen laten schijnen op de periode Stam bij Jong Ajax. Ik hoorde toen maar zelden positieve verhalen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerste jaar was goed, speelden aanvallend voetbal 433 punt naar voren.
Zelfde als hoe hij met de jeugdelftallen bij Ajax speelde. Daarna werd het noodgedwongen allemaal een stuk behoudender.
Komt omdat Stam altijd koos voor harde werkers ipv technisch vaardige spelers.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, wellicht dat de Ajax-kenners hier hun licht kunnen laten schijnen op de periode Stam bij Jong Ajax. Ik hoorde toen maar zelden positieve verhalen.
@:El-Stinho
Acceptabel aantal. Dan is je mening in elk geval wat waard.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:11 schreef Caland het volgende:
[..]
4 of 5 denk ik. Dat het nou zo bizar verzorgd voetbal was is nogal overdreven.
Bij Jong Ajax?quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt omdat Stam altijd koos voor harde werkers ipv technisch vaardige spelers.
Gelukkig hebben jullie die niet.
Ik had het over kenners Renéquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt omdat Stam altijd koos voor harde werkers ipv technisch vaardige spelers.
Gelukkig hebben jullie die niet.
Ja die praat ik ook na.quote:
Ja Joey van den Berg vond hem de beste trainer die hij heeft meegemaakt. Gelukkig heeft Joey genoeg vergelijkingsmateriaal.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:30 schreef Elan het volgende:
Als ik spelers lees die daadwerkelijk met hem gewerkt hebben dan lijkt het hele beeld dat menigeen heeft van hard werken, norse man en lelijk betonvoetbal je reinste bullshit.
Beerens (wie?) komt met hetzelfde verhaal.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja Joey van den Berg vond hem de beste trainer die hij heeft meegemaakt. Gelukkig heeft Joey genoeg vergelijkingsmateriaal.
Ja, 2 hele wedstrijden.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Beerens (wie?) komt met hetzelfde verhaal.
Maar buiten die meningkjes om:
PEC speelt ten opzichte van voorgaande seizoenen ook gewoon heel aardig voetbal sinds hij daar zit?
Hij won drie keer op rij. Maar het gaat om de speelstijl, wat je voor ogen hebt als trainer. Niet per se de resultaten. Helemaal niet bij een PEC.quote:
Nee dat niet, hij past sowieso niet echt in het profiel van Van Geel want ervaren trainerquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik zou PEC niet gebruiken als argument of het nou een slechte of goede trainer is.
Eigenlijk kan je er gewoon geen reet over zeggen zodat het niet duidelijk is hoe je selectie er volgend jaar uit gaat zien.
Toen Koeman kwam waren de meningen ook niet onverdeeld positief. Mislukt bij AZ en die moet Feyenoord even uit het slop gaan trekken zeker. Rightquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:43 schreef GGMM het volgende:
Als Feyenoord mijn club was was ik echt woest geworden om het aantrekken van Jaap Stam.
Maar goed, ik heb het wanbeleid van de 10 jaar die hier aan voorafging niet als supporter meegekregen, dus ik ben ook weinig gewend.
Droomparken vergeten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:09 schreef onlogisch het volgende:
• Jaap aan het roer.
• van Persie die stopt
• Vilhena/Jorgenson die wel zullen vertrekken.
• Berghuis ook wellicht?
• Feyenoord City om de hoek met 63k capaciteit terwijl het nu al niet meer vol zit.
• Geen geld voor nieuwe spelers.
• van Geel die lijkt te blijven zitten.
Nu al zin in volgend seizoen.
Welke andere trainers zijn nu beschikbaar die jij eerder zou zien? Elke trainer die Feyenoord neemt is ‘een gok’.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:43 schreef GGMM het volgende:
Als Feyenoord mijn club was was ik echt woest geworden om het aantrekken van Jaap Stam.
Maar goed, ik heb het wanbeleid van de 10 jaar die hier aan voorafging niet als supporter meegekregen, dus ik ben ook weinig gewend.
nja, ook het interview met Jan Everse, die vind ik ook nog wel regelmatig prima dingen zeggen over voetbal, leek het een vrij okeeje keuze. Hij had ook met hem gewerkt in Stam zijn 1e periode PEC.quote:
Zwolle en Reading toch wel prima buitenlandse ervaring. Straks 2,5 jaar.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2 jaar Reading en daar de laan uitgestuurd. Jong Ajax gedaan en 7 wedstrijden PEC
klopt wel al was dat voornamelijk omdat hij teveel voor winnen ging ipv opleidenquote:Op woensdag 6 maart 2019 07:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij speelde bij al z’n teams afbraakvoetbal in de befaamde u-vorm van Gio. Van de regen in de drup. Zelfs bij Jong Ajax waren ze blij dat ‘ie opgerot is.
Laat je toch niks wijsmaken door VI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |