quote:Op maandag 4 maart 2019 10:00 schreef skysherrif het volgende:
Omdat je impliceert dat hij buitenlandse ervaring heeft waar je vertrouwen uit kan putten als fan, dat lijkt mij totaal niet terecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Wat bedoel je dan met je post scrummie?quote:Op maandag 4 maart 2019 10:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat 'waar je vertrouwen uit kan putten' verzin je er ter plekke even bij.
Je kan toch lezen? Ik bedoel wat er létterlijk staat. Hij heeft ervaring, voornamelijk in het buitenland. Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op maandag 4 maart 2019 10:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met je post scrummie?
Ik zie in deze reeks alweer een hoop simpele reacties dat Feyenoord best tevreden moet zijn met Stam terwijl die sample size gigantisch klein is.quote:
Dus je wou gewoon even het feitje benoemen dat hij training heeft gegeven in het buitenland, okequote:Op maandag 4 maart 2019 10:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je kan toch lezen? Ik bedoel wat er létterlijk staat. Hij heeft ervaring, voornamelijk in het buitenland. Zo moeilijk is het toch niet?
Imo zou Stam halen, wanbeleid zijn van de bovenste plank.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moet Feyenoord niet verder kijken en evt aan een buitenlandse trainer denken?
Dat.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Imo zou Stam halen, wanbeleid zijn van de bovenste plank.
Dat weet ik niet. Echt veel keus heeft Feyenoord ook weer niet. Financiele middelen zijn er nauwelijks waardoor de trainers van hogere categorie er niet veel zin in hebben denk ik. Al heeft Stam natuurlijk nauwelijks iets bewezen waardoor je je kan afvragen of je winterstop 2020 niet met gebakken peren zit.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Imo zou Stam halen, wanbeleid zijn van de bovenste plank.
Jezus, wat ben jij een vies vervelend varken zeg.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dus je wou gewoon even het feitje benoemen dat hij training heeft gegeven in het buitenland, oke
Ik vraag me gewoon heel erg af waarom en hoe ze bij Stam uitkomen en ik gok dan toch een beetje omdat hij zelf een naam is als speler in de voetballerij, maar totaal niet door zijn bewezen trainerscapaciteiten.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Echt veel keus heeft Feyenoord ook weer niet. Financiele middelen zijn er nauwelijks waardoor de trainers van hogere categorie er niet veel zin in hebben denk ik. Al heeft Stam natuurlijk nauwelijks iets bewezen waardoor je je kan afvragen of je winterstop 2020 niet met gebakken peren zit.
Er zal nieuw elan moeten komen bij Feyenoord en dat wordt een lastig verhaal zonder een zak geld en een verouderde selectie. Ik weet niet of er nog wat leuks rondloopt in Varkensoord. Het is wel een beetje droevig allemaal.
Ja.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die hebben ook ervaring in het buitenland.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuk GGMM, leuk.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die hebben ook ervaring in het buitenland.
Een trainer die graag op het veld staat, ja kut man.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:24 schreef skysherrif het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)gn=socialsharing_web
En als trainer lijkt me dit ook gewoon geen handige eigenschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |