quote:Op maandag 4 maart 2019 10:00 schreef skysherrif het volgende:
Omdat je impliceert dat hij buitenlandse ervaring heeft waar je vertrouwen uit kan putten als fan, dat lijkt mij totaal niet terecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Wat bedoel je dan met je post scrummie?quote:Op maandag 4 maart 2019 10:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat 'waar je vertrouwen uit kan putten' verzin je er ter plekke even bij.
Je kan toch lezen? Ik bedoel wat er létterlijk staat. Hij heeft ervaring, voornamelijk in het buitenland. Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op maandag 4 maart 2019 10:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met je post scrummie?
Ik zie in deze reeks alweer een hoop simpele reacties dat Feyenoord best tevreden moet zijn met Stam terwijl die sample size gigantisch klein is.quote:
Dus je wou gewoon even het feitje benoemen dat hij training heeft gegeven in het buitenland, okequote:Op maandag 4 maart 2019 10:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je kan toch lezen? Ik bedoel wat er létterlijk staat. Hij heeft ervaring, voornamelijk in het buitenland. Zo moeilijk is het toch niet?
Imo zou Stam halen, wanbeleid zijn van de bovenste plank.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moet Feyenoord niet verder kijken en evt aan een buitenlandse trainer denken?
Dat.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Imo zou Stam halen, wanbeleid zijn van de bovenste plank.
Dat weet ik niet. Echt veel keus heeft Feyenoord ook weer niet. Financiele middelen zijn er nauwelijks waardoor de trainers van hogere categorie er niet veel zin in hebben denk ik. Al heeft Stam natuurlijk nauwelijks iets bewezen waardoor je je kan afvragen of je winterstop 2020 niet met gebakken peren zit.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Imo zou Stam halen, wanbeleid zijn van de bovenste plank.
Jezus, wat ben jij een vies vervelend varken zeg.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dus je wou gewoon even het feitje benoemen dat hij training heeft gegeven in het buitenland, oke
Ik vraag me gewoon heel erg af waarom en hoe ze bij Stam uitkomen en ik gok dan toch een beetje omdat hij zelf een naam is als speler in de voetballerij, maar totaal niet door zijn bewezen trainerscapaciteiten.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Echt veel keus heeft Feyenoord ook weer niet. Financiele middelen zijn er nauwelijks waardoor de trainers van hogere categorie er niet veel zin in hebben denk ik. Al heeft Stam natuurlijk nauwelijks iets bewezen waardoor je je kan afvragen of je winterstop 2020 niet met gebakken peren zit.
Er zal nieuw elan moeten komen bij Feyenoord en dat wordt een lastig verhaal zonder een zak geld en een verouderde selectie. Ik weet niet of er nog wat leuks rondloopt in Varkensoord. Het is wel een beetje droevig allemaal.
Ja.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die hebben ook ervaring in het buitenland.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuk GGMM, leuk.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die hebben ook ervaring in het buitenland.
Een trainer die graag op het veld staat, ja kut man.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:24 schreef skysherrif het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)gn=socialsharing_web
En als trainer lijkt me dit ook gewoon geen handige eigenschap
Hey, het maakt mij niks uit pik. Als jullie graag stam aan het roer hebben, be my guest. Maar het lijkt me niet verkeerd om mogelijke zwakke plekken van hem aan te wijzen.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Een trainer die graag op het veld staat, ja kut man.
Dat is wat ik benoem in het vorige topic.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:30 schreef El-Stinho het volgende:
Hoe kan je in godsnaam blind de aanstelling van Stam met een applaussalvo begroeten terwijl Feyenoord tot voor kort alleen Dick Advocaat op het lijstje had staan?
Ik zie geen applaussalvo's hier eigenlijkquote:Op maandag 4 maart 2019 10:30 schreef El-Stinho het volgende:
Hoe kan je in godsnaam blind de aanstelling van Stam met een applaussalvo begroeten terwijl Feyenoord tot voor kort alleen Dick Advocaat op het lijstje had staan?
Gematigd positief is ook een vorm van positiviteit.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is wat ik benoem in het vorige topic.
Maar wie applaudisseert hier verder dan eigenlijk? Ik zie enkel gematigd positieven.
Maar dat is wel wat anders dan blind de aanstelling van Stam met applaussalvo begroeten.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gematigd positief is ook een vorm van positiviteit.
Ik heb hem helemaal niet graag als trainer. Kan geen goed argument verzinnen waarom hij een goede kandidaat zou zijn, maar dat artikel waar jij naar linkte is wat mij betreft ook weer geen reden om hem niet te willen. Hij vond die lessen kut, tja dat heb ik wel vaker gehoord van cursisten. De link met z’n werkzaamheden als trainer zie ik niet.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hey, het maakt mij niks uit pik. Als jullie graag stam aan het roer hebben, be my guest. Maar het lijkt me niet verkeerd om mogelijke zwakke plekken van hem aan te wijzen.
quote:Op maandag 4 maart 2019 10:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is wat ik benoem in het vorige topic.
Maar wie applaudisseert hier verder dan eigenlijk? Ik zie enkel gematigd positieven.
Flauw, dat was natuurlijk beeldspraak, maar ook gematigd positief over deze trainer kan ik echt moeilijk begrijpen.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie geen applaussalvo's hier eigenlijk
Sorry, makkelijk, maar na je vorige posts richting mij vind ik het niet erg raar dat jij moeite hebt met iets begrijpen.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Flauw, dat was natuurlijk beeldspraak, maar ook gematigd positief over deze trainer kan ik echt moeilijk begrijpen.
Dat begrijp ik heus wel maar dat klinkt voor mij toch beetje als gejuich en dat zie ik hier niet. Er is begrip maar tegelijkertijd kritische kanttekeningen.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Flauw, dat was natuurlijk beeldspraak, maar ook gematigd positief over deze trainer kan ik echt moeilijk begrijpen.
Hij geeft ook aan niet om te kunnen gaan met groepsbesprekingen etc, in een organisatie als feyenoord zullen dat soort gespreken met de rest van het management vaak genoeg moeten plaatsvinden.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb hem helemaal niet graag als trainer. Kan geen goed argument verzinnen waarom hij een goede kandidaat zou zijn, maar dat artikel waar jij naar linkte is wat mij betreft ook weer geen reden om hem niet te willen. Hij vond die lessen kut, tja dat heb ik wel vaker gehoord van cursisten. De link met z’n werkzaamheden als trainer zie ik niet.
Maar goed, ga lekker verder met vervelend doen.
Het is wat meid.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Sorry, makkelijk, maar na je vorige posts richting mij vind ik het niet erg raar dat jij moeite hebt met iets begrijpen.
Oke prima, ik vroeg me ook gewoon af of mensen er idd hier positief over waren, dat dacht ik op te kunnen maken uit sommige posts. En vooral, waarom zou je positief over hem zijn.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat begrijp ik heus wel maar dat klinkt voor mij toch beetje als gejuich en dat zie ik hier niet. Er is begrip maar tegelijkertijd kritische kanttekeningen.
Dit had Van Hanegem precies zo.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:24 schreef skysherrif het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)gn=socialsharing_web
En als trainer lijkt me dit ook gewoon geen handige eigenschap
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vrij weinig weet van zijn trainerscarriere uit eigen ervaring.quote:
Ik kreeg het toevallig mee naar aanleiding van de festiviteiten voor zijn 75e verjaardag. Maar die heeft het volgens mij bij Feyenoord prima gedaan, vooral in de eerste jaren. Ik bedoelde het vooral dat het niet per se wil zeggen dat je dan niet geschikt als trainer bent. (ik vind de keuze voor Stam verder maar raar en opportunistisch)quote:Op maandag 4 maart 2019 10:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vrij weinig weet van zijn trainerscarriere uit eigen ervaring.
Bedoel je dit ter ondersteuning van Stam of juist niet?
Geen idee, maar ben geen fan van trainers die ergens steeds slechts 1 jaar werken.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:03 schreef skysherrif het volgende:
Ivan Leko heeft ook een grote kans op ontslag bij Brugge, heeft vorig jaar heel goed voetbal daar laten zien, ook misschien wel een interessante optie.
welkom in de voetbalwereldquote:Op maandag 4 maart 2019 10:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kreeg het toevallig mee naar aanleiding van de festiviteiten voor zijn 75e verjaardag. Maar die heeft het volgens mij bij Feyenoord prima gedaan, vooral in de eerste jaren. Ik bedoelde het vooral dat het niet per se wil zeggen dat je dan niet geschikt als trainer bent. (ik vind de keuze voor Stam verder maar raar en opportunistisch)
Wel wie Martin van Geel zou moeten opvolgen?quote:Op maandag 4 maart 2019 11:03 schreef onlogisch het volgende:
Ik zou eigenlijk echt niet weten wie er voor de ploeg moet gaan staan
Max Huiberts zie ik wel zitten.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel wie Martin van Geel zou moeten opvolgen?
Die van AZ?quote:
Een kinderhand is gauw gevuld met Martin van Geel in de gelederen.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die van AZ?
Maar hoezo dan? Die blinken daar ook niet echt heel erg uit in aankopen, voor de één of twee aardige aankopen komt er ook heel veel rommel binnen.
Ja of deze :quote:
quote:Vraag: “Moet Feyenoord weg uit De Kuip?”
Antwoord: “Nee, het móet niet.”
Vraag: “Waarom geen renovatie?”
Antwoord: “Daar is geen geld voor.”
Vraag: “Wat is nu het grootste obstakel voor nieuwbouw?”
Antwoord: “De financiering”
Die is 2-3 weken geleden ontslagen bij Brøndby. Collega van me (fanatiek Brøndby supporter) zegt dat Zorniger een goede trainer is voor de eerste 2 jaar bij zijn laatste 3 clubs, daarna gaat het berg af. Goede trainer in de zin van status quo uitdagen, spelers wakker schudden en verzorgd voetbal spelen. Zijn persoonlijkheid is daarentegen een uitdaging, b.v. dat hij regelmatig met supporters langs de lijn in discussie ging bij Brøndby - met andere woorden, hij pakt alles aan, echt alles; geen voorstander van het 'pick your fights' principe dus.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:06 schreef Oldground het volgende:
Is de naam Alexander Zorniger al eens genoemd?
Hij zal trouwens best beter zijn dan Van Geel, maar bij AZ komen die betere spelers ook voornamelijk uit de jeugd en ook daar halen ze vaak spelers op van subtoppers (waarvan een Janssen en Jahanbaksh dan slagen, maar je ook veel types van het niveau Bel Hassani hebt).quote:Op maandag 4 maart 2019 12:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een kinderhand is gauw gevuld met Martin van Geel in de gelederen.
Zonder gein ;
AZ speelt bij tijd en wijlen attractief voetbal. Dan kan je zeggen dat de trainer daar verantwoordelijk voor is, maar je moet er ook wel de spelers voor hebben.
"Hoop is vaak de uitstelling van teleurstelling, dat zeggen we bij Feyenoord altijd", vond ik ook wel een goede.quote:
Een frisse wind met verzorgd pressing voetbal is natuurlijk wel wat we zoeken. Heb ook verhalen gehoord van een supporter die vond dat ze af en toe voetbal speelden zoals Barcelona. Die houdbaarheidsdatum is wel een dingetje.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:04 schreef Sejt het volgende:
[..]
Die is 2-3 weken geleden ontslagen bij Brøndby. Collega van me (fanatiek Brøndby supporter) zegt dat Zorniger een goede trainer is voor de eerste 2 jaar bij zijn laatste 3 clubs, daarna gaat het berg af. Goede trainer in de zin van status quo uitdagen, spelers wakker schudden en verzorgd voetbal spelen. Zijn persoonlijkheid is daarentegen een uitdaging, b.v. dat hij regelmatig met supporters langs de lijn in discussie ging bij Brøndby - met andere woorden, hij pakt alles aan, echt alles; geen voorstander van het 'pick your fights' principe dus.
2-jarig contract dus aanbieden. Daarna een nieuwe trainer. (Kuyt)
Eigenlijk gewoon een gehandicapte versie van Moniz dus .quote:Op maandag 4 maart 2019 12:04 schreef Sejt het volgende:
[..]
Die is 2-3 weken geleden ontslagen bij Brøndby. Collega van me (fanatiek Brøndby supporter) zegt dat Zorniger een goede trainer is voor de eerste 2 jaar bij zijn laatste 3 clubs, daarna gaat het berg af. Goede trainer in de zin van status quo uitdagen, spelers wakker schudden en verzorgd voetbal spelen. Zijn persoonlijkheid is daarentegen een uitdaging, b.v. dat hij regelmatig met supporters langs de lijn in discussie ging bij Brøndby - met andere woorden, hij pakt alles aan, echt alles; geen voorstander van het 'pick your fights' principe dus.
2-jarig contract dus aanbieden. Daarna een nieuwe trainer. (Kuyt)
Samequote:Op maandag 4 maart 2019 13:27 schreef Elan het volgende:
@:klaasweetalles ging me quoten inONZ dat hij gelijk had gekregen met Jaap Stam.
Schrok me ff de tering.
Jammer dat hij er dan weer zo mee te koop moet lopen.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:38 schreef skysherrif het volgende:
stiekem heeft klaas best vaak gelijk uiteindelijk
Het orakel van VBL.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:38 schreef skysherrif het volgende:
Vooral dit inderdaad. Hoe dan ook is elke trainer een gok. Dat stuk in de VI over hem sprak me wel aan, maar als trainer ken ik hem niet goed.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Volgens mij heeft iedereen bij Jaap Stam een beetje van ‘het kon erger’.
Mijn kapotte klok ook twee keer per dagquote:Op maandag 4 maart 2019 13:38 schreef skysherrif het volgende:
Nee.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon een gehandicapte versie van Moniz dus .
Waarom niet?quote:
dat zou best kunnen maar ik heb toch wel het idee dat ze de trainers laten zwemmen bij Feyenoord, die is er gewoon om de klappen op te vangen en de rest uit de wind te houdenquote:Op maandag 4 maart 2019 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Begrijp je vergelijking tussen Moniz en Zorniger wel, maar Verbeek was natuurlijk weer een ander probleem. Hij heeft zich eerder onmogelijk gemaakt door oudere spelers te behandelen alsof het pupillen zijn.
Hij heeft ook buiten de spelersgroep zichzelf niet populair gemaakt met bepaalde maatregelen. Zoals het kantoor van Gerard Meijer leegruimen en zijn spullen bij de vuilnis zetten of die idioterie toen hij zelf als terreinknecht aan de slag besloot te gaan en daarbij het complete trainingsveld naar de klote hielp (lol) .quote:Op maandag 4 maart 2019 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Begrijp je vergelijking tussen Moniz en Zorniger wel, maar Verbeek was natuurlijk weer een ander probleem. Hij heeft zich eerder onmogelijk gemaakt door oudere spelers te behandelen alsof het pupillen zijn.
Dat is gewoon inherent aan een topclub. Je wordt geacht het kunstje al te beheersen voordat je aan de job begint.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zou best kunnen maar ik heb toch wel het idee dat ze de trainers laten zwemmen bij Feyenoord, die is er gewoon om de klappen op te vangen en de rest uit de wind te houden
Zeg ik ergens dat ik Moniz bij Feyenoord zou willen? Nee. Volgens mij was jij dat.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom niet?
Moniz laat zijn ploegen tactisch goed en georganiseerd spelen en heeft in Oostenrijk nog de dubbel gewonnen.... Qua karakter schijnt het echter flamboyante narcist te zijn, wat gewoon lastig werken is. Helemaal bij een Feyenoord wat geen provincieclubje is maar een instituut is waar van alle kanten krachten werken.
Bedoel: We hebben allemaal kunnen zien hoe goed een eigenzinnig trainingsbeest als Verbeek wie zich binnen alle gelederen in de club overal tegenaan liep te bemoeien heeft uitgepakt.
Jij zat die vent hier constant op te hemelen als potentiële trainer en nu is hij ontslagen (lol)quote:Op maandag 4 maart 2019 15:16 schreef Oldground het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat ik Moniz bij Feyenoord zou willen? Nee. Volgens mij was jij dat.
De vergelijking slaat nergens op. En dan ook weer het Verbeek-argument.
het feit dat Gio nu weggaat maar de rest blijft zitten zegt toch wel watquote:Op maandag 4 maart 2019 15:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is gewoon inherent aan een topclub. Je wordt geacht het kunstje al te beheersen voordat je aan de job begint.
En dan bij Feyenoord nog in een mindere mate dan bij PSV of Ajax .
Doe je rare dingen of blijven de prestaties achter schrijven meteen alle kranten over je en zal de druk toenemen.
Oke Elan.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij zat die vent hier constant op te hemelen als potentiële trainer en nu is hij ontslagen (lol)
Wat zegt dat dan volgens jou?quote:Op maandag 4 maart 2019 15:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
het feit dat Gio nu weggaat maar de rest blijft zitten zegt toch wel wat
zijn assistenten blijven, Van Geel blijft dus veel zal er niet veranderen, lijkt me ook heel moeilijk voor een nieuwe trainerquote:Op maandag 4 maart 2019 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat zegt dat dan volgens jou?
Na 4 jaar is de koek gewoon op, hij heeft het voor Feyenoord-begrippen fantastisch gedaan. Alles gewonnen.
Tijd voor een nieuwe uitdaging
Omdat nog niet duidelijk is hoe het gaat lopen en wie de nieuwe trainer is laat staan wat zijn wensen zijn.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn assistenten blijven, Van Geel blijft dus veel zal er niet veranderen, lijkt me ook heel moeilijk voor een nieuwe trainer
dat zou helemaal vreemd zijn, dan hadden ze hem meteen door moeten schuivenquote:Op maandag 4 maart 2019 15:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat nog niet duidelijk is hoe het gaat lopen en wie de nieuwe trainer is laat staan wat zijn wensen zijn.
Misschien schuiven ze uiteindelijk Van Gastel nog wel door als hoofdtrainer
Elke trainer die je vanaf nu kiest weet toch dat hij geen eerste keus was want Advocaat. Is dat zo'n big deal dan?quote:Op maandag 4 maart 2019 15:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zou helemaal vreemd zijn, dan hadden ze hem meteen door moeten schuiven
Niet 1e keus zijn is mss nog niet t grootste probleem. Maar totaal wat anders dan in elk genoemd profiel vallen des te meer.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Elke trainer die je vanaf nu kiest weet toch dat hij geen eerste keus was want Advocaat. Is dat zo'n big deal dan?
als je al in de staf zit wel ja lijkt me, dat Stam er niet te zwaar aan tilt begrijp ik beterquote:Op maandag 4 maart 2019 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Elke trainer die je vanaf nu kiest weet toch dat hij geen eerste keus was want Advocaat. Is dat zo'n big deal dan?
O absoluut, het is geen geheim dat Gio dit seizoen de klappen moest opvangen voor aanhoudend wanbeleid. Natuurlijk heeft Gio zelf ook fouten gemaakt, maar ik weet wel zeker dat hij zichzelf nooit boven de club heeft gezet en altijd zijn verantwoordelijkheid heeft genomen. Wat dat betreft is trainer van Feyenoord zijn een enorm ondankbare taak.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zou best kunnen maar ik heb toch wel het idee dat ze de trainers laten zwemmen bij Feyenoord, die is er gewoon om de klappen op te vangen en de rest uit de wind te houden
Hoop toch wel dat ze met wat beters aankomen als Stam. Dan liever intern iemand doorschuiven.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je al in de staf zit wel ja lijkt me, dat Stam er niet te zwaar aan tilt begrijp ik beter
ik ken Stam niet als trainer maar dat hij interesse heeft begrijp ik wel, toen hij dat goeie seizoen draaide in de premiership kon hij ook naar een PL club, dat hij dat toen niet gedaan heeft zal hij nu wel een beetje spijt van hebbenquote:Op maandag 4 maart 2019 16:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoop toch wel dat ze met wat beters aankomen als Stam. Dan liever intern iemand doorschuiven.
Lopen er zat met een trainingsdiploma.
Gio is zelf net zo goed onderdeel van het wanbeleid. Het is niet dat hij de afgelopen 2 seizoenen het maximale rendement uit de selectie gehaald heeft.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O absoluut, het is geen geheim dat Gio dit seizoen de klappen moest opvangen voor aanhoudend wanbeleid. Natuurlijk heeft Gio zelf ook fouten gemaakt, maar ik weet wel zeker dat hij zichzelf nooit boven de club heeft gezet en altijd zijn verantwoordelijkheid heeft genomen. Wat dat betreft is trainer van Feyenoord zijn een enorm ondankbare taak.
Liever een trainer die het twee jaar heel goed doet, een cultuurverandering door weet te voeren en dan ontslagen wordt, dan 5 jaar middelmatigheid.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij zat die vent hier constant op te hemelen als potentiële trainer en nu is hij ontslagen (lol)
Met Reading speelde hij heel lelijk saai en vooral opportunistisch voetbal in zijn tweede seizoen.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ken Stam niet als trainer maar dat hij interesse heeft begrijp ik wel, toen hij dat goeie seizoen draaide in de premiership kon hij ook naar een PL club, dat hij dat toen niet gedaan heeft zal hij nu wel een beetje spijt van hebben
ja maar op z'n Peps red je het daar ook niet, zeker niet met het materiaal voorhanden dus niet geheel onbegrijpelijkquote:Op maandag 4 maart 2019 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Met Reading speelde hij heel lelijk saai en vooral opportunistisch voetbal in zijn tweede seizoen.
Klassiek kick en rush voetbal, trap de bal naar voren en hoop dat hij bij een spits terecht komt.
Zo'n gewenste cultuurverandering begint altijd bovenin. Zolang Van Geel er zit en de club voorziet van verse aanwas qua aidsspelers zal een andere trainer weinig verschil maken voor het spelbeeld de komende jaren.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Liever een trainer die het twee jaar heel goed doet, een cultuurverandering door weet te voeren en dan ontslagen wordt, dan 5 jaar middelmatigheid.
Ik zat vanochtend dat VI Pro artikel te lezen waarin juist stond dat ie dat niet deed in zijn 2e jaar.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Met Reading speelde hij heel lelijk saai en vooral opportunistisch voetbal in zijn tweede seizoen.
Klassiek kick en rush voetbal, trap de bal naar voren en hoop dat hij bij een spits terecht komt.
Ging dat niet over het eerste seizoen daar? Zijn eerste jaar was echt heel goed, klassieke hollandse school en fris en aanvallend voetbal.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik zat vanochtend dat VI Pro artikel te lezen waarin juist stond dat ie dat niet deed in zijn 2e jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |