quote:Op maandag 4 maart 2019 10:00 schreef skysherrif het volgende:
Omdat je impliceert dat hij buitenlandse ervaring heeft waar je vertrouwen uit kan putten als fan, dat lijkt mij totaal niet terecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Wat bedoel je dan met je post scrummie?quote:Op maandag 4 maart 2019 10:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat 'waar je vertrouwen uit kan putten' verzin je er ter plekke even bij.
Je kan toch lezen? Ik bedoel wat er létterlijk staat. Hij heeft ervaring, voornamelijk in het buitenland. Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op maandag 4 maart 2019 10:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met je post scrummie?
Ik zie in deze reeks alweer een hoop simpele reacties dat Feyenoord best tevreden moet zijn met Stam terwijl die sample size gigantisch klein is.quote:
Dus je wou gewoon even het feitje benoemen dat hij training heeft gegeven in het buitenland, okequote:Op maandag 4 maart 2019 10:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je kan toch lezen? Ik bedoel wat er létterlijk staat. Hij heeft ervaring, voornamelijk in het buitenland. Zo moeilijk is het toch niet?
Imo zou Stam halen, wanbeleid zijn van de bovenste plank.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moet Feyenoord niet verder kijken en evt aan een buitenlandse trainer denken?
Dat.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Imo zou Stam halen, wanbeleid zijn van de bovenste plank.
Dat weet ik niet. Echt veel keus heeft Feyenoord ook weer niet. Financiele middelen zijn er nauwelijks waardoor de trainers van hogere categorie er niet veel zin in hebben denk ik. Al heeft Stam natuurlijk nauwelijks iets bewezen waardoor je je kan afvragen of je winterstop 2020 niet met gebakken peren zit.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Imo zou Stam halen, wanbeleid zijn van de bovenste plank.
Jezus, wat ben jij een vies vervelend varken zeg.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dus je wou gewoon even het feitje benoemen dat hij training heeft gegeven in het buitenland, oke
Ik vraag me gewoon heel erg af waarom en hoe ze bij Stam uitkomen en ik gok dan toch een beetje omdat hij zelf een naam is als speler in de voetballerij, maar totaal niet door zijn bewezen trainerscapaciteiten.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Echt veel keus heeft Feyenoord ook weer niet. Financiele middelen zijn er nauwelijks waardoor de trainers van hogere categorie er niet veel zin in hebben denk ik. Al heeft Stam natuurlijk nauwelijks iets bewezen waardoor je je kan afvragen of je winterstop 2020 niet met gebakken peren zit.
Er zal nieuw elan moeten komen bij Feyenoord en dat wordt een lastig verhaal zonder een zak geld en een verouderde selectie. Ik weet niet of er nog wat leuks rondloopt in Varkensoord. Het is wel een beetje droevig allemaal.
Ja.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die hebben ook ervaring in het buitenland.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuk GGMM, leuk.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die hebben ook ervaring in het buitenland.
Een trainer die graag op het veld staat, ja kut man.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:24 schreef skysherrif het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)gn=socialsharing_web
En als trainer lijkt me dit ook gewoon geen handige eigenschap
Hey, het maakt mij niks uit pik. Als jullie graag stam aan het roer hebben, be my guest. Maar het lijkt me niet verkeerd om mogelijke zwakke plekken van hem aan te wijzen.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Een trainer die graag op het veld staat, ja kut man.
Dat is wat ik benoem in het vorige topic.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:30 schreef El-Stinho het volgende:
Hoe kan je in godsnaam blind de aanstelling van Stam met een applaussalvo begroeten terwijl Feyenoord tot voor kort alleen Dick Advocaat op het lijstje had staan?
Ik zie geen applaussalvo's hier eigenlijkquote:Op maandag 4 maart 2019 10:30 schreef El-Stinho het volgende:
Hoe kan je in godsnaam blind de aanstelling van Stam met een applaussalvo begroeten terwijl Feyenoord tot voor kort alleen Dick Advocaat op het lijstje had staan?
Gematigd positief is ook een vorm van positiviteit.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is wat ik benoem in het vorige topic.
Maar wie applaudisseert hier verder dan eigenlijk? Ik zie enkel gematigd positieven.
Maar dat is wel wat anders dan blind de aanstelling van Stam met applaussalvo begroeten.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gematigd positief is ook een vorm van positiviteit.
Ik heb hem helemaal niet graag als trainer. Kan geen goed argument verzinnen waarom hij een goede kandidaat zou zijn, maar dat artikel waar jij naar linkte is wat mij betreft ook weer geen reden om hem niet te willen. Hij vond die lessen kut, tja dat heb ik wel vaker gehoord van cursisten. De link met z’n werkzaamheden als trainer zie ik niet.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hey, het maakt mij niks uit pik. Als jullie graag stam aan het roer hebben, be my guest. Maar het lijkt me niet verkeerd om mogelijke zwakke plekken van hem aan te wijzen.
quote:Op maandag 4 maart 2019 10:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is wat ik benoem in het vorige topic.
Maar wie applaudisseert hier verder dan eigenlijk? Ik zie enkel gematigd positieven.
Flauw, dat was natuurlijk beeldspraak, maar ook gematigd positief over deze trainer kan ik echt moeilijk begrijpen.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie geen applaussalvo's hier eigenlijk
Sorry, makkelijk, maar na je vorige posts richting mij vind ik het niet erg raar dat jij moeite hebt met iets begrijpen.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Flauw, dat was natuurlijk beeldspraak, maar ook gematigd positief over deze trainer kan ik echt moeilijk begrijpen.
Dat begrijp ik heus wel maar dat klinkt voor mij toch beetje als gejuich en dat zie ik hier niet. Er is begrip maar tegelijkertijd kritische kanttekeningen.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Flauw, dat was natuurlijk beeldspraak, maar ook gematigd positief over deze trainer kan ik echt moeilijk begrijpen.
Hij geeft ook aan niet om te kunnen gaan met groepsbesprekingen etc, in een organisatie als feyenoord zullen dat soort gespreken met de rest van het management vaak genoeg moeten plaatsvinden.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb hem helemaal niet graag als trainer. Kan geen goed argument verzinnen waarom hij een goede kandidaat zou zijn, maar dat artikel waar jij naar linkte is wat mij betreft ook weer geen reden om hem niet te willen. Hij vond die lessen kut, tja dat heb ik wel vaker gehoord van cursisten. De link met z’n werkzaamheden als trainer zie ik niet.
Maar goed, ga lekker verder met vervelend doen.
Het is wat meid.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Sorry, makkelijk, maar na je vorige posts richting mij vind ik het niet erg raar dat jij moeite hebt met iets begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |