Mis nog meer kruidenquote:Op maandag 4 maart 2019 09:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hij hoeft van mij ook niet helemaal groen te zijn, maak het altijd met rozemarijn, knoflook, vegetarische spekjes. alleen aardappels met boerenkool vind ik niet veel aan
Ja, gewoon.. alsof ik een kind van 3 jaar hoor.quote:
Ik heb gewoon smaak. Moet al die Nederlandse meuk niet.quote:Op maandag 4 maart 2019 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gewoon.. alsof ik een kind van 3 jaar hoor.
Nou eh.. ik had ergens boerenkool zonder jus gegeten,dus alleen aardappelen met boerenkool.quote:Op maandag 4 maart 2019 09:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hij hoeft van mij ook niet helemaal groen te zijn, maak het altijd met rozemarijn, knoflook, vegetarische spekjes. alleen aardappels met boerenkool vind ik niet veel aan
Ik vind macaroni wel getuigen van smaak ja.quote:Op maandag 4 maart 2019 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon smaak. Moet al die Nederlandse meuk niet.
Macaroni genot beste genotquote:Op maandag 4 maart 2019 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind macaroni wel getuigen van smaak ja.
Ja dan is het erg saai en smakeloosquote:Op maandag 4 maart 2019 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou eh.. ik had ergens boerenkool zonder jus gegeten,dus alleen aardappelen met boerenkool.
Dat was goor
Ik wel ik vind dat tikken van de regen irritant.quote:
Dat slaapt wel lekker vind ik.quote:Op maandag 4 maart 2019 09:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik wel ik vind dat tikken van de regen irritant.
Je ligt wel lekker omdat je denkt HAHAATJES IK LIG LEKKER IN BED.quote:Op maandag 4 maart 2019 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat slaapt wel lekker vind ik.
Goed bezig collega en vriend.quote:
Nachtdienst gedraaid?quote:
Mits geraspte kaasquote:
Kippensoep ?quote:Op maandag 4 maart 2019 09:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik ga gewoon straks naar de winkel en dan ga ik die soep maken, nu ben ik gewoon benieuwd
Lekker man en als docent heb je straks weer 2 maanden vakantie natuurlijkquote:Op maandag 4 maart 2019 09:33 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Lekker, nog maar 8 weken ziekmelden
Laat even weten wat je ervan vindtquote:
Stamppot hoort rookworst bij, geen gehaktbalquote:Op maandag 4 maart 2019 09:48 schreef Myrr het volgende:
Stamppot is lekker man. Met echte jus en een sappige gehaktbal met goeie mayo.
Gvd zin in.
Rest van mijn leven vakantie jaquote:Op maandag 4 maart 2019 09:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lekker man en als docent heb je straks weer 2 maanden vakantie natuurlijk
Komt goed, heb dan ook meteen weer wat voor morgen. Momenteel staat brood mij enorm tegenquote:Op maandag 4 maart 2019 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat even weten wat je ervan vindt
Terecht. Weet je hoe kut en vermoeiend kinderen x 20+ zijn. En dan zitten tegenwoordig ook de labiele kapotte in reguliere klassen gestopt.quote:Op maandag 4 maart 2019 09:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lekker man en als docent heb je straks weer 2 maanden vakantie natuurlijk
Ik had gisteren een broodje kaas, heb ik tegen heug en meug zitten eten (met lange tanden)quote:Op maandag 4 maart 2019 09:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Komt goed, heb dan ook meteen weer wat voor morgen. Momenteel staat brood mij enorm tegen
* maakt carrièreswitchquote:Op maandag 4 maart 2019 09:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
In de scheepvaart verdien je gewoon een boel geld
jaquote:Op maandag 4 maart 2019 09:51 schreef Myrr het volgende:
Weet je hoe kut en vermoeiend kinderen zijn.
Moeten echt beter filteren op de Hogescholen ipv de gok te nemen wegens tekorten en mensen hun tijd laten verspillen om daarna iets anders te gaan doen.quote:
x 20 ?quote:Op maandag 4 maart 2019 09:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Terecht. Weet je hoe kut en vermoeiend kinderen x 20+ zijn. En dan zitten tegenwoordig ook de labiele kapotte in reguliere klassen gestopt.
Oh ben niet de enige die dat soms heeft, vind het dan niet smaakvol.quote:Op maandag 4 maart 2019 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had gisteren een broodje kaas, heb ik tegen heug en meug zitten eten (met lange tanden)
Werk is wel leuk hoor maar de werkdruk bij ons is niet te doen. Hebben zich nu 4 collega’s in mijn team ziekgemeldquote:Op maandag 4 maart 2019 09:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moeten echt beter filteren op de Hogescholen ipv de gok te nemen wegens tekorten en mensen hun tijd laten verspillen om daarna iets anders te gaan doen.
Nee, ik wil eigenlijk ook nooit brood meenemen als lunch, maar heb het wel een tijdje gedaan om wat te bezuinigenquote:Op maandag 4 maart 2019 09:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oh ben niet de enige die dat soms heeft, vind het dan niet smaakvol.
Ik wil mij ook ziekmelden maar de laatste keer was in december. En dat was toen ik ook echt 2 dagen ziek was ivm bacterie. Maar die maand is juist chill dus zou ik mij nooit ziek melden normaal gesprokenquote:Op maandag 4 maart 2019 09:55 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Werk is wel leuk hoor maar de werkdruk bij ons is niet te doen. Hebben zich nu 4 collega’s in mijn team ziekgemeld
Als ik kijk naar mijn hbo klas.. we begonnen met + 22 mensen (is al niet zo heel veel voor een klas) en we eindigden met 2 mensen die nominaal afstudeerde, eentje wilde haar scriptie niet verbeteren / verdedigenquote:Op maandag 4 maart 2019 09:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja true maar dat is alleen het eerste jaar. Daarna faalt en kapt een groot deel.
quote:Op maandag 4 maart 2019 09:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Best zwaar werk hoor, vooral het leunen maakt het zwaar
Bij de Lidl kun je van die dingen kopen, dat zijn bladerdeeg dingetjes met geitenkaas, die vind ik dan wel weer lekker, ze even 10 minuutjes in de ovenquote:Op maandag 4 maart 2019 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik wil eigenlijk ook nooit brood meenemen als lunch, maar heb het wel een tijdje gedaan om wat te bezuinigen
Lekker dan. Zou elders solliciteren en gelijk kijken of je kunt opschalen.quote:Op maandag 4 maart 2019 09:55 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Werk is wel leuk hoor maar de werkdruk bij ons is niet te doen. Hebben zich nu 4 collega’s in mijn team ziekgemeld
Zou gewoon doenquote:Op maandag 4 maart 2019 09:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik wil mij ook ziekmelden maar de laatste keer was in december. En dat was toen ik ook echt 2 dagen ziek was ivm bacterie. Maar die maand is juist chill dus zou ik mij nooit ziek melden normaal gesproken
Klinkt goedquote:Op maandag 4 maart 2019 09:57 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Bij de Lidl kun je van die dingen kopen, dat zijn bladerdeeg dingetjes met geitenkaas, die vind ik dan wel weer lekker, ze even 10 minuutjes in de oven
Dat is wel voordeel van thuis werken, hoef niet met anderen rekening te houdenquote:Op maandag 4 maart 2019 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt goedwe hebben alleen geen oven/ magnetron hier.. want anders gaat het stinken en dan zijn er weer mensen die daarover gaan janken
Heb al een ander aanbod gehad maar ik blijf liever de hele dag thuis om te fok!enquote:Op maandag 4 maart 2019 09:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Lekker dan. Zou elders solliciteren en gelijk kijken of je kunt opschalen.
Zeker, ik mis het nogalquote:Op maandag 4 maart 2019 10:00 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat is wel voordeel van thuis werken, hoef niet met anderen rekening te houden
Als het nodig is is het nodig.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:00 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Heb al een ander aanbod gehad maar ik blijf liever de hele dag thuis om te fok!en
Ik nietquote:Op maandag 4 maart 2019 10:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Mis wel eens het contact met collega's.
Zeker sinds jij er werkt.quote:Op maandag 4 maart 2019 09:55 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Lijkt me zo tof om je ontslag aan te bieden.quote:
Nou ja, dat had ik bij PostNL - bijbaantjequote:Op maandag 4 maart 2019 10:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Had altijd wel leuke collega's, was net een sociale werkplaats
ik ben hetquote:Op maandag 4 maart 2019 10:07 schreef Solotov het volgende:
Onze nieuwe collega is zo'n balletje haah leuk
Heb je in ieder geval een gelijk gestemde nu binnen het bedrijfquote:Op maandag 4 maart 2019 10:07 schreef Solotov het volgende:
Onze nieuwe collega is zo'n balletje haah leuk
Maar echt..quote:
Ga sparen.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Iedere dag sta ik op met de wens ontslag te kunnen nemen maar geld blijft altijd een dingetje
Geld en onzekerheid ...quote:Op maandag 4 maart 2019 10:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Iedere dag sta ik op met de wens ontslag te kunnen nemen maar geld blijft altijd een dingetje
Was het leven maar meer zoals vroeger waarbij je alleen voor je vreten hoefde te zorgen en je eigen huis kon bouwen met wat takken en stenenquote:
En dan af en toe een brontosaurus naar binnen slepen voor de extra proteïne.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was het leven maar meer zoals vroeger waarbij je alleen voor je vreten hoefde te zorgen en je eigen huis kon bouwen met wat takken en stenen
Eh ja als ik er niet had gewerkt had ik niet geweten dat ze zich hadden ziekgemeld beetje domme opmerking weer ditquote:
Klinkt vermoeiendquote:Op maandag 4 maart 2019 10:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was het leven maar meer zoals vroeger waarbij je alleen voor je vreten hoefde te zorgen en je eigen huis kon bouwen met wat takken en stenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |