Stamppott.quote:Op maandag 4 maart 2019 09:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Denk dat ik vanavond maar stamppot boerenkool ga maken
Lekkerrrrquote:Op maandag 4 maart 2019 09:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Leuke erfenis gehad?quote:Op maandag 4 maart 2019 08:56 schreef HPLC het volgende:
hopelijk moet ik dit jaar niet weer 40k afdragen aan de belastingdienst
Klinkt goed, had zoiets met dit rotweer is een stevige kost wel gepastquote:Op maandag 4 maart 2019 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekkerrrr
Ik heb gisteren beef stroganoff gegetenen vandaag staat er Thaise kippensoep op het menu
Ja best wel, soepjes zijn ook welkomquote:Op maandag 4 maart 2019 09:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Klinkt goed, had zoiets met dit rotweer is een stevige kost wel gepast
Had laatst kippensoep gemaaktquote:Op maandag 4 maart 2019 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja best wel, soepjes zijn ook welkomgoed voor de weerstand, die bottenbouillon
Ben fan van deze: https://chickslovefood.com/recept/18869/quote:Op maandag 4 maart 2019 09:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Had laatst kippensoep gemaaktlekker makkelijk
Gadverdammequote:Op maandag 4 maart 2019 09:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Oh die klinkt erg goed, bewaar hem even, kan ik van de week eens proberenquote:Op maandag 4 maart 2019 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben fan van deze: https://chickslovefood.com/recept/18869/
Ik trek alleen wel zelf de kippenbouillon, inclusief knoflook, peper en gember etc.
Wat vind jij lekker eten dan ?quote:
Macaroniquote:Op maandag 4 maart 2019 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat vind jij lekker eten dan ?
Okeeequote:
Hij hoeft van mij ook niet helemaal groen te zijn, maak het altijd met rozemarijn, knoflook, vegetarische spekjes. alleen aardappels met boerenkool vind ik niet veel aanquote:Op maandag 4 maart 2019 09:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee maar ik hou absoluut niet van boerenkool.
Alsnog gadverdamme.quote:Op maandag 4 maart 2019 09:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hij hoeft van mij ook niet helemaal groen te zijn, maak het altijd met rozemarijn, knoflook, vegetarische spekjes. alleen aardappels met boerenkool vind ik niet veel aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |