Mis nog meer kruidenquote:Op maandag 4 maart 2019 09:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hij hoeft van mij ook niet helemaal groen te zijn, maak het altijd met rozemarijn, knoflook, vegetarische spekjes. alleen aardappels met boerenkool vind ik niet veel aan
Ja, gewoon.. alsof ik een kind van 3 jaar hoor.quote:
Ik heb gewoon smaak. Moet al die Nederlandse meuk niet.quote:Op maandag 4 maart 2019 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gewoon.. alsof ik een kind van 3 jaar hoor.
Nou eh.. ik had ergens boerenkool zonder jus gegeten,dus alleen aardappelen met boerenkool.quote:Op maandag 4 maart 2019 09:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hij hoeft van mij ook niet helemaal groen te zijn, maak het altijd met rozemarijn, knoflook, vegetarische spekjes. alleen aardappels met boerenkool vind ik niet veel aan
Ik vind macaroni wel getuigen van smaak ja.quote:Op maandag 4 maart 2019 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon smaak. Moet al die Nederlandse meuk niet.
Macaroni genot beste genotquote:Op maandag 4 maart 2019 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind macaroni wel getuigen van smaak ja.
Ja dan is het erg saai en smakeloosquote:Op maandag 4 maart 2019 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou eh.. ik had ergens boerenkool zonder jus gegeten,dus alleen aardappelen met boerenkool.
Dat was goor
Ik wel ik vind dat tikken van de regen irritant.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |