Interesseert me nietquote:
ja ik spring maar van een brug afquote:Op maandag 4 maart 2019 08:45 schreef HPLC het volgende:
zo snel ging het nog nooit doordeweeks over cavia's
quote:Op maandag 4 maart 2019 08:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest, maar las wel eens wat over haar op het forum. Haha dat doe ik ook altijd, als ik dan toch naar de dierenarts ga neem ik de anderen ook even mee, intree is dan toch al betaald
Als je op haar valt overleef je het ook nogquote:Op maandag 4 maart 2019 08:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
wil toch niet naast jou te pletter vallen?
misschien kun je op haar springenquote:Op maandag 4 maart 2019 08:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
wil toch niet naast jou te pletter vallen?
Nee hoor, maar je bent wel een beetje aan het jankenquote:Op maandag 4 maart 2019 08:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
ga je daar moeilijk over doen? de laatste 20 posts van jullie interesseren mij ook niet
Helemaal naar Eva rijden zal een 60 euro kosten als ik de diesel van mijn vriend leen, maar hier in Assen kost een knaagdier consult 19 euro.quote:Op maandag 4 maart 2019 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nou ja, het is dus gewoon wel goedkoper incl. benzine enz.. want als je kijkt naar wat NL dierenartsen vragen XD
Alleen kom ik uit ZH en jij ergens uit het Noorden of zo? Dus dan zal je misschien wel meer kwijt zijn
Nou ja, als het maar goed zit met de kennis en kunde.quote:Op maandag 4 maart 2019 08:53 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Helemaal naar Eva rijden zal een 60 euro kosten als ik de diesel van mijn vriend leen, maar hier in Assen kost een knaagdier consult 19 euro.
1 april laat ik de Duitse reus helpen, dat is ook niet zo duur, kost bij de dierenarts in Smilde 50 euro.
Ik ook.quote:Op maandag 4 maart 2019 08:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heb afgelopen vrijdag de belastingaangiftes al gedaan. Mooi op tijd komt de terug gave tenminste binnen voor de vakantie
De dierenarts die eerder de praktijk runde hier naast die was wel heel kundig, was er ook altijd heel druk, maar was tijd om met pensioen te gaan. Die er nu zit trekt niet zoveel mensen, heb ook niets met haar, de praktijk heeft ook geen speek uur meer, het is nu alleen nog maar op afspraak.quote:Op maandag 4 maart 2019 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, als het maar goed zit met de kennis en kunde.
De dierenarts hier in Den Haag wilde Carprofen meegeven en een AB voor een week (moet minimaal 2 weken)..
quote:Op maandag 4 maart 2019 08:56 schreef HPLC het volgende:
hopelijk moet ik dit jaar niet weer 40k afdragen aan de belastingdienst
zo te lezen zijn er anders meer die het niet interesserenquote:Op maandag 4 maart 2019 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je bent wel een beetje aan het janken
Oke, is goed.quote:Op maandag 4 maart 2019 08:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
zo te lezen zijn er anders meer die het niet interesseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |