quote:
Wat een paradoxale vraag.quote:Op maandag 4 maart 2019 00:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga je je nu ook zo achterlijk gedragen of blijf jij wel jezelf
Onder welke steen heb jij gelegen?quote:
Doet hij al hoor, maat.quote:Op maandag 4 maart 2019 00:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga je je nu ook zo achterlijk gedragen of blijf jij wel jezelf
quote:
Ik waaide bijna weg.quote:
quote:
Bietje druk, maar dat is juist leuk en bij jou ?quote:
Ja goed, ook lekker bezig. Ben erg in mijn nopjes, heb tot nu toe nog geen uitval van cavia's gehadquote:Op maandag 4 maart 2019 08:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bietje druk, maar dat is juist leuk en bij jou ?
Hoeveel heb je er nu momenteel?quote:Op maandag 4 maart 2019 08:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja goed, ook lekker bezig. Ben erg in mijn nopjes, heb tot nu toe nog geen uitval van cavia's gehad
Een 60, normaal overlijden er in de winter altijd wel 2 a 3, maar ze doen het erg goed momenteel. kan wel zeggen dat die sirocco poeder een succes isquote:Op maandag 4 maart 2019 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er nu momenteel?
Oreo's achterpootjes beginnen nu een beetje met uitvallen, daar had ze al wel eerder last van, maar ze sleept ze nu een soort van over de grond :/
En je bent nu gestopt met fokken, toch ?quote:Op maandag 4 maart 2019 08:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Een 60, normaal overlijden er in de winter altijd wel 2 a 3, maar ze doen het erg goed momenteel. kan wel zeggen dat die sirocco poeder een succes is
Nee hoor.quote:
Klopt, geen jongen meer, heb de beertjes laten castreren.quote:Op maandag 4 maart 2019 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En je bent nu gestopt met fokken, toch ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heeft Oreo dan? een tekort of een zenuw klem?
quote:Op maandag 4 maart 2019 08:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Klopt, geen jongen meer, heb de beertjes laten castreren.
Kijk eens wat een snoepie, ze zit eindelijk weer fatsoenlijk in het haarWat een lieve pruik op pootjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heeft Oreo dan? een tekort of een zenuw klem?![]()
![]()
![]()
Ja, ik heb geen idee, ze krijgt elke dag een vit C tabletje en groenten..
Misschien moet ik weer eens langs die Belgische caviadokter, want de vorige keer heeft ze haar ook ook zo goed geholpen.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Eva Stoffels toch? Ja is namelijk wel heel apart. Oreo eet verder wel goed en is vrolijk?quote:Op maandag 4 maart 2019 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een lieve pruik op pootjes![]()
![]()
![]()
Ja, ik heb geen idee, ze krijgt elke dag een vit C tabletje en groenten..
Misschien moet ik weer eens langs die Belgische caviadokter, want de vorige keer heeft ze haar ook ook zo goed geholpen.
Begrijp niet dat mensen met zo'n beest naar een dierenarts gaan. Voor paar euro heb je een nieuwequote:Op maandag 4 maart 2019 08:45 schreef HPLC het volgende:
zo snel ging het nog nooit doordeweeks over cavia's
Klopt, ook een apart mens, maar zeer kundigquote:Op maandag 4 maart 2019 08:45 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Eva Stoffels toch? Ja is namelijk wel heel apart. Oreo eet verder wel goed en is vrolijk?
Ben er nog nooit geweest, maar las wel eens wat over haar op het forum. Haha dat doe ik ook altijd, als ik dan toch naar de dierenarts ga neem ik de anderen ook even mee, intree is dan toch al betaaldquote:Op maandag 4 maart 2019 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, ook een apart mens, maar zeer kundig![]()
Oreo is zeer levendig en met 6 jaar speelt ze nog met takken en jaagt ze Cloud weg enzAlleen dat lopen ziet er een beetje raar uit, ze komt nog wel heel snel vooruit, maar het kan geen kwaad om het eens te onderzoeken, kan gelijk heel de bups weer mee voor een APK
Het is ook niet echt weer voor het strandjequote:Op maandag 4 maart 2019 08:45 schreef HPLC het volgende:
Interesseert me nietquote:
ja ik spring maar van een brug afquote:Op maandag 4 maart 2019 08:45 schreef HPLC het volgende:
quote:Op maandag 4 maart 2019 08:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest, maar las wel eens wat over haar op het forum. Haha dat doe ik ook altijd, als ik dan toch naar de dierenarts ga neem ik de anderen ook even mee, intree is dan toch al betaald
Als je op haar valt overleef je het ook nogquote:Op maandag 4 maart 2019 08:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
wil toch niet naast jou te pletter vallen?
misschien kun je op haar springenquote:Op maandag 4 maart 2019 08:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
wil toch niet naast jou te pletter vallen?
Nee hoor, maar je bent wel een beetje aan het jankenquote:Op maandag 4 maart 2019 08:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
ga je daar moeilijk over doen? de laatste 20 posts van jullie interesseren mij ook niet
Helemaal naar Eva rijden zal een 60 euro kosten als ik de diesel van mijn vriend leen, maar hier in Assen kost een knaagdier consult 19 euro.quote:Op maandag 4 maart 2019 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nou ja, het is dus gewoon wel goedkoper incl. benzine enz.. want als je kijkt naar wat NL dierenartsen vragen XD
Alleen kom ik uit ZH en jij ergens uit het Noorden of zo? Dus dan zal je misschien wel meer kwijt zijn
Nou ja, als het maar goed zit met de kennis en kunde.quote:Op maandag 4 maart 2019 08:53 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Helemaal naar Eva rijden zal een 60 euro kosten als ik de diesel van mijn vriend leen, maar hier in Assen kost een knaagdier consult 19 euro.
1 april laat ik de Duitse reus helpen, dat is ook niet zo duur, kost bij de dierenarts in Smilde 50 euro.
Ik ook.quote:Op maandag 4 maart 2019 08:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heb afgelopen vrijdag de belastingaangiftes al gedaan. Mooi op tijd komt de terug gave tenminste binnen voor de vakantie
De dierenarts die eerder de praktijk runde hier naast die was wel heel kundig, was er ook altijd heel druk, maar was tijd om met pensioen te gaan. Die er nu zit trekt niet zoveel mensen, heb ook niets met haar, de praktijk heeft ook geen speek uur meer, het is nu alleen nog maar op afspraak.quote:Op maandag 4 maart 2019 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, als het maar goed zit met de kennis en kunde.
De dierenarts hier in Den Haag wilde Carprofen meegeven en een AB voor een week (moet minimaal 2 weken)..
quote:Op maandag 4 maart 2019 08:56 schreef HPLC het volgende:
hopelijk moet ik dit jaar niet weer 40k afdragen aan de belastingdienst
zo te lezen zijn er anders meer die het niet interesserenquote:Op maandag 4 maart 2019 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je bent wel een beetje aan het janken
Oke, is goed.quote:Op maandag 4 maart 2019 08:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
zo te lezen zijn er anders meer die het niet interesseren
Stamppott.quote:Op maandag 4 maart 2019 09:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Denk dat ik vanavond maar stamppot boerenkool ga maken
Lekkerrrrquote:Op maandag 4 maart 2019 09:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Leuke erfenis gehad?quote:Op maandag 4 maart 2019 08:56 schreef HPLC het volgende:
hopelijk moet ik dit jaar niet weer 40k afdragen aan de belastingdienst
Klinkt goed, had zoiets met dit rotweer is een stevige kost wel gepastquote:Op maandag 4 maart 2019 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekkerrrr
Ik heb gisteren beef stroganoff gegetenen vandaag staat er Thaise kippensoep op het menu
Ja best wel, soepjes zijn ook welkomquote:Op maandag 4 maart 2019 09:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Klinkt goed, had zoiets met dit rotweer is een stevige kost wel gepast
Had laatst kippensoep gemaaktquote:Op maandag 4 maart 2019 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja best wel, soepjes zijn ook welkomgoed voor de weerstand, die bottenbouillon
Ben fan van deze: https://chickslovefood.com/recept/18869/quote:Op maandag 4 maart 2019 09:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Had laatst kippensoep gemaaktlekker makkelijk
Gadverdammequote:Op maandag 4 maart 2019 09:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Oh die klinkt erg goed, bewaar hem even, kan ik van de week eens proberenquote:Op maandag 4 maart 2019 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben fan van deze: https://chickslovefood.com/recept/18869/
Ik trek alleen wel zelf de kippenbouillon, inclusief knoflook, peper en gember etc.
Wat vind jij lekker eten dan ?quote:
Macaroniquote:Op maandag 4 maart 2019 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat vind jij lekker eten dan ?
Okeeequote:
Hij hoeft van mij ook niet helemaal groen te zijn, maak het altijd met rozemarijn, knoflook, vegetarische spekjes. alleen aardappels met boerenkool vind ik niet veel aanquote:Op maandag 4 maart 2019 09:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee maar ik hou absoluut niet van boerenkool.
Alsnog gadverdamme.quote:Op maandag 4 maart 2019 09:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hij hoeft van mij ook niet helemaal groen te zijn, maak het altijd met rozemarijn, knoflook, vegetarische spekjes. alleen aardappels met boerenkool vind ik niet veel aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |