SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overige namen die misschien lang rond het podium kunnen schaatsen, of excelleren op een individuele afstand:
Vrouwen Ivanie Blondin, Natalia Voronina, Francesca Lollobrigida, Jevgenia Lalenkova,
Mannen Sergej Trofimov, Danila Semerikov, Ted-Jan Bloemen, Bart Swings (?).
In ieder geval doen niet mee, Peter Michael (geen startplek) en Seitaro Ichinohe (De Japanse bond stuurt liever de broers Tsuchiya die er, met alle respect, niet zoveel van kunnen, maar die zich kwalificeerden in een wedstrijd waar Ichinohe ziek was).
De omstandigheden in Calgary zijn ongunstig, want het is er momenteel stervenskoud en de luchtdruk ligt ongekend hoog - wat weer ten dele gecompenseerd wordt door de kou. Toch werd er in een oefenritje van het weekend al redelijk doorgeschaatst door onder andere Esmee Visser (doet niet mee), dus het kan nog steeds, snelle tijden in Calgary.
Hier komt het schema met starttijden en uitslagen te staan.Citius, Altius, Fortius.
Neenquote:Op zondag 3 maart 2019 22:04 schreef Slobeend het volgende:
Rijden ze volgende week ook een 5km? Nee zeker.
Waarom zou ze 7 seconden onder haar PR gaan rijden?quote:Op zondag 3 maart 2019 22:04 schreef franklop het volgende:
Toch denk ik dat Takagi het red, mits ze verstandig rijdt
quote:Op zondag 3 maart 2019 22:05 schreef TAV74 het volgende:
Hoe kun je zo vlak na een 1500 meter een WR op de 5K rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waarom zou ze 7 seconden onder haar PR gaan rijden?
quote:Op zondag 3 maart 2019 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Blijft de mooiste dopingfoto ooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou inderdaadquote:Op zondag 3 maart 2019 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou ja, met 2 WR's verdien je allroundtitel ook wel
Tijd voor vakantie, ze is haar energie nogal kwijt nu (begrijpelijk)quote:
SPOILER: ISU World All Round - LadiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
In 2015 werd Wust nog derde met 7.03.99.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat uberhaupt 7 vd 8 rijdsters onder de 7.00 rijden zegt wel iets over dat de omstandigheden toch wel vrij aardig waren.
Ja echt, onbetaalbaar dat gezichtquote:Op zondag 3 maart 2019 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik moet er elke keer om lachen. Schitterend
Tsja... ik zou bijna zeggen 'als je met 37,2 en 7.02 nog geen allroundkampioen kan worden dan weet ik niet waar je het nog kan winnen'.quote:
Rekenen kunnen ze al hele maal niet. Na afloop van de 1500 meter werd gezegd bij het het verschillen plaatsje dat Douwe de Vries bijna 9 seconden achter op Sven Kramer lag op de 10 kilometer. En dat Douwe bijna 20 seconden voor lag op de nummer 5 van het tussenklassement.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:17 schreef DeeBee het volgende:
Wel weer gelachen dat Hersman en ander kansloos NOS mannetje nog ronden lang deden alsof het spannend was, terwijl je allang zag dat Takagi 32.0 nodig had ofzo laatste 3 ronden...
Ja, pech voor Beckert..quote:Op zondag 3 maart 2019 22:21 schreef Wombcat het volgende:
Hej, is Semerikov niet eens gediskwlificeerd met al zijn foute wissels?
Gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk gaat Sven proberen het WR terug te pakken. Met 2*5km + 20 seconde moet het net kunnen lukken.
Mwah, zie dat eigenlijk bij lange na niet gebeuren, qua vorm en 10km van de laatste tijd. Behalve die op het EK danquote:Op zondag 3 maart 2019 22:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk gaat Sven proberen het WR terug te pakken. Met 2*5km + 20 seconde moet het net kunnen lukken.
Welke UI had je in gedachten?quote:Op zondag 3 maart 2019 22:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren.
Daar durf ik wel een UI op te zetten
Ik doe met je meequote:Op zondag 3 maart 2019 22:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren.
Daar durf ik wel een UI op te zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfoe goede. Twijfel tussen Naomi, Kjeld of Erbenquote:
NOSgodenquote:
Die wereldrecords van TJ Flowers mogen van mij heel snel uit de boeken.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 22:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik doe met je meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Done dealquote:
Jupquote:Op zondag 3 maart 2019 22:29 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Toen was ie op z'n bek gegaan bij een ochtendje MTB'en in Pyeongchang.
12:34.56 zou leuk zijn, maar zal wel andersom zijn.quote:
Ik riep dat gisteren ook al tegen mijn eega.. waarom moet je tussen de 500 en de 3km lippenstift opdoen!?!?quote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 22:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze verzinnen vast wel iets om nog een halve rit te missen.
Ja beter, 6:00 gaat de wekkerquote:Op zondag 3 maart 2019 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi zo, dan is deze flauwekul om half 12 klaar.
quote:Op zondag 3 maart 2019 22:35 schreef Zorro het volgende:
De NOS denkt dat er iemand naar Studio Voetbal kijkt.
Gelachen.
Met levchenko, de beer van Minsk.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:35 schreef Zorro het volgende:
De NOS denkt dat er iemand naar Studio Voetbal kijkt.
Gelachen.
Ik denk dat we wel goed zittenquote:Op zondag 3 maart 2019 22:39 schreef Max23 het volgende:
Als TJ maar 12:53 rijdt gaat er echt niemand onder de 12:40 rijden
Dan had Silovs afgezegd, denk ikquote:Op zondag 3 maart 2019 22:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wel goed dat de loting van rit 1 en 2 niet anders was, dan had Bloemen Silovs (waarschijnlijk) op bijna 2 rondjes gezet.
Hij ging zelf maanden op vakantie. Hij weet zelf ook wel dat hij niets te eisen heeft. Maar ja de commentatoren vinden dat alles moet gebeuren zoals zij het willenquote:Op zondag 3 maart 2019 22:37 schreef VoMy het volgende:
Weer huilen dat Bloemen zich niet kwalificeerde voor het WK Afstanden. Of ze in Canada even mensen met een Nederlands tintje een voorkeursbehandeling willen geven.
quote:Op zondag 3 maart 2019 22:43 schreef -XOR- het volgende:
Godverdomme, in de tijd dat deze boys eindelijk de 10K hebben volbracht heeft Tom Egberts minstens 3 zinnen uitgesproken.
Dit had ik willen zienquote:Op zondag 3 maart 2019 22:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wel goed dat de loting van rit 1 en 2 niet anders was, dan had Bloemen Silovs (waarschijnlijk) op bijna 2 rondjes gezet.
NEDERLANDS TINTJEquote:Op zondag 3 maart 2019 22:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Elke rit met een Noor “de Noorse trainer komt uit het kamp Orie”
Ja, nu weten we het wel hoor
quote:Op zondag 3 maart 2019 22:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deze tijden
Altijd zo zinloos zulke ritten
25 jaar geleden op laagland en met vaste schaatsenquote:Op zondag 3 maart 2019 22:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar een paar tienden langzamer dan Koss ooit was..
12:55 wordt al lastig zatquote:Op zondag 3 maart 2019 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Pedersen moet 12:45 rijden om Roest nerveus te maken
Nope, lage rondjes 31 brengen je naar 13:00quote:Op zondag 3 maart 2019 23:01 schreef FarandWide het volgende:
Ik zie SL niet zomaar even 7 seconden inlopen op het schema van TJ vanaf nu.
Vet sneller dan Dijkstra destijdsquote:Op zondag 3 maart 2019 22:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Had 'ie in 1988 toch maar mooi zilver mee gehaald (Silovs).
En dan nog een 32-er als laatste ronde?quote:Op zondag 3 maart 2019 23:03 schreef Max23 het volgende:
Ik zie Pedersen nog wel lage 30ers rijden naar het einde toe
Gaat Pedersen niet kapot op de 10?quote:Op zondag 3 maart 2019 23:03 schreef Max23 het volgende:
Ik zie Pedersen nog wel lage 30ers rijden naar het einde toe
Ik ging uit van een nog meer stuk gaande Pedersen, maar hij komt nu teveel terug.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:07 schreef FarandWide het volgende:
Kramer gaat geen zilver pakken. Kramer rijdt straks een goede 12:48
moet je kijken hoe ver hij gebukt die rondjes rijd toen was zijn rug nog echt in goed in ordequote:Op zondag 3 maart 2019 23:16 schreef Remzz het volgende:
Elk jaar bekijk ik hem even, rondje 27.9 op de 10 kilometer
Als ze heel streng zijn jaquote:Op zondag 3 maart 2019 23:17 schreef Wombcat het volgende:
Kramer die overeind komt, kan dat niet DSQ Roest zijn?
Hij staat ook bijna als je hem nu ziet ronschaatsenquote:Op zondag 3 maart 2019 23:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
moet je kijken hoe ver hij gebukt die rondjes rijd toen was zijn rug nog echt in goed in orde
Dat vroeg ik me ook af jaquote:
Daar heeft Kramer wel meer ervaring mee...quote:
Dat weet ik nogquote:Op zondag 3 maart 2019 23:16 schreef Remzz het volgende:
Kramer kan altijd heerlijk spelen met zijn tegenstanderquote:Op zondag 3 maart 2019 23:16 schreef Remzz het volgende:
Ik zie die jury het nog zo interpreteren ook, terwijl dat helemaal niet de bedoeling was van Kramerquote:
Als je zelfde jury hebt die Bob in zijn laatste rit diskwalificeerdequote:Op zondag 3 maart 2019 23:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik zie die jury het nog zo interpreteren ook, terwijl dat helemaal niet de bedoeling was van Kramer
Ik denk dat Kramer even iets probeerde en voelde dat 30.3 te moeilijk was en het niet tot het einde kon volhouden.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik had het idee dat Kramer even dacht 'kan ik Pedersen niet gewoon toch pakken' maar teruggefloten werd door de coach. Maar ik ga er van uit dat ie daar te professioneel voor is.
Daarom noemde ik het ook een domme wissel. Door overeind te komen loop je de kans dat Roest een DQ krijgt.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik zie die jury het nog zo interpreteren ook, terwijl dat helemaal niet de bedoeling was van Kramer
Het was wel heel opzichtig.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daarom noemde ik het ook een domme wissel. Door overeind te komen loop je de kans dat Roest een DQ krijgt.
Heeft gewoon gereden voor Roest.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:26 schreef Max23 het volgende:
Kramer heeft met de handrem gereden, die is totaal niet moe.
Hege?quote:
Roest 4de na de 1500. Dit was geen PR.quote:
SPOILER: ISU World All Round - MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Nog niet. Pedersen staat nu 0,1 punt achter Bokko.quote:
schaatsen is een B-Sport in het buitenland!quote:Op zondag 3 maart 2019 23:30 schreef Handleiding het volgende:
Wat een troosteloze hal. Er zit echt niemand. Er kan ook niemand zitten.
Het is allemaal redelijk troosteloos. Als Pedersen toevallig een griepje heeft heb je geen toernooi meer.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:30 schreef Handleiding het volgende:
Wat een troosteloze hal. Er zit echt niemand. Er kan ook niemand zitten.
Joh...quote:Op zondag 3 maart 2019 23:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
schaatsen is een B-Sport in het buitenland!
Is hij ook wel volgens mij, zeker de laatste jaren. Ik snap niet helemaal waar die reputatie 'onsympathiek' vandaan komtquote:Op zondag 3 maart 2019 23:40 schreef FarandWide het volgende:
Sven best wel sympathiek in dat interview.
Een carrière van >15 jaarquote:Op zondag 3 maart 2019 23:43 schreef Jason22 het volgende:
In 2020 rijdt Sven waarschijnlijk gewoon nog een WK. Dat had ik aan het begin van dit decennium niet gedacht.
Op weg naar de Olympische tien kilometer van Beijing.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:43 schreef Jason22 het volgende:
In 2020 rijdt Sven waarschijnlijk gewoon nog een WK. Dat had ik aan het begin van dit decennium niet gedacht.
Waarbij het wel zo was dat bij de vrouwen bijvoorbeeld Wüst en de Jong ook geen supertijden neerzetten. Denk dat het beeld wel een beetje vertekent door de fantastische tijd van Takagi op de 500 meter (maar ze reed vorige week in Heerenveen niet veel langzamer, dus dat lag ook niet direct aan de baan) en Sablikova met onmogelijke tijden op de lange afstanden..quote:Op maandag 4 maart 2019 08:53 schreef Ericr het volgende:
Goed gedaan door Roest, alleen jammer dat het niveau niet net zo hoog was als bij de vrouwen. Tijden vallen toch wat tegen.
Achtereekte reed PR's of rond haar PR's. Zal heus sneller zijn geweest bij beter ijs maar een Takaga (na een WK sprint),, Achtereekte en Sablikova hebben een hoger niveau dan de top bij de mannen.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarbij het wel zo was dat bij de vrouwen bijvoorbeeld Wüst en de Jong ook geen supertijden neerzetten. Denk dat het beeld wel een beetje vertekent door de fantastische tijd van Takagi op de 500 meter (maar ze reed vorige week in Heerenveen niet veel langzamer, dus dat lag ook niet direct aan de baan) en Sablikova met onmogelijke tijden op de lange afstanden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |