Heeft gewoon gereden voor Roest.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:26 schreef Max23 het volgende:
Kramer heeft met de handrem gereden, die is totaal niet moe.
Hege?quote:
Roest 4de na de 1500. Dit was geen PR.quote:
SPOILER: ISU World All Round - MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Nog niet. Pedersen staat nu 0,1 punt achter Bokko.quote:
schaatsen is een B-Sport in het buitenland!quote:Op zondag 3 maart 2019 23:30 schreef Handleiding het volgende:
Wat een troosteloze hal. Er zit echt niemand. Er kan ook niemand zitten.
Het is allemaal redelijk troosteloos. Als Pedersen toevallig een griepje heeft heb je geen toernooi meer.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:30 schreef Handleiding het volgende:
Wat een troosteloze hal. Er zit echt niemand. Er kan ook niemand zitten.
Joh...quote:Op zondag 3 maart 2019 23:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
schaatsen is een B-Sport in het buitenland!
Is hij ook wel volgens mij, zeker de laatste jaren. Ik snap niet helemaal waar die reputatie 'onsympathiek' vandaan komtquote:Op zondag 3 maart 2019 23:40 schreef FarandWide het volgende:
Sven best wel sympathiek in dat interview.
Een carrière van >15 jaarquote:Op zondag 3 maart 2019 23:43 schreef Jason22 het volgende:
In 2020 rijdt Sven waarschijnlijk gewoon nog een WK. Dat had ik aan het begin van dit decennium niet gedacht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |