moet je kijken hoe ver hij gebukt die rondjes rijd toen was zijn rug nog echt in goed in ordequote:Op zondag 3 maart 2019 23:16 schreef Remzz het volgende:
Elk jaar bekijk ik hem even, rondje 27.9 op de 10 kilometer
Als ze heel streng zijn jaquote:Op zondag 3 maart 2019 23:17 schreef Wombcat het volgende:
Kramer die overeind komt, kan dat niet DSQ Roest zijn?
Hij staat ook bijna als je hem nu ziet ronschaatsenquote:Op zondag 3 maart 2019 23:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
moet je kijken hoe ver hij gebukt die rondjes rijd toen was zijn rug nog echt in goed in orde
Dat vroeg ik me ook af jaquote:
Daar heeft Kramer wel meer ervaring mee...quote:
Dat weet ik nogquote:Op zondag 3 maart 2019 23:16 schreef Remzz het volgende:
Kramer kan altijd heerlijk spelen met zijn tegenstanderquote:Op zondag 3 maart 2019 23:16 schreef Remzz het volgende:
Ik zie die jury het nog zo interpreteren ook, terwijl dat helemaal niet de bedoeling was van Kramerquote:
Als je zelfde jury hebt die Bob in zijn laatste rit diskwalificeerdequote:Op zondag 3 maart 2019 23:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik zie die jury het nog zo interpreteren ook, terwijl dat helemaal niet de bedoeling was van Kramer
Ik denk dat Kramer even iets probeerde en voelde dat 30.3 te moeilijk was en het niet tot het einde kon volhouden.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik had het idee dat Kramer even dacht 'kan ik Pedersen niet gewoon toch pakken' maar teruggefloten werd door de coach. Maar ik ga er van uit dat ie daar te professioneel voor is.
Daarom noemde ik het ook een domme wissel. Door overeind te komen loop je de kans dat Roest een DQ krijgt.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik zie die jury het nog zo interpreteren ook, terwijl dat helemaal niet de bedoeling was van Kramer
Het was wel heel opzichtig.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daarom noemde ik het ook een domme wissel. Door overeind te komen loop je de kans dat Roest een DQ krijgt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |