quote:Op zondag 3 maart 2019 21:16 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Sjoefieeee en Deiss laatst hiero fitty
Wat heb je een modieus kapsel Donald.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:16 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Sjoefieeee en Deiss laatst hiero fitty
Welk schemaquote:Op zondag 3 maart 2019 21:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zit ik verdomme met dat nummer in mij kop....en ik heb nog zoveel te doen.....schema loopt in het honderd.
Ca marche, merci!quote:Op zondag 3 maart 2019 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
C'est tres bien!
Et comment vas tu Ploc?
Welk nummer?quote:Op zondag 3 maart 2019 21:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zit ik verdomme met dat nummer in mij kop....en ik heb nog zoveel te doen.....schema loopt in het honderd.
Ben nog ongeschoren en morgen is het weer vroeg dag.quote:
Sourtjenssss!quote:
Hou op straks weer een topic vol met YT'squote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 21:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Sourtjenssss!![]()
Je gaat toch niet je sleutel geven aan een wildvreemde?! Moordenaars hebben ook buren, hoor
In de brugklas hadden wij bij Franse les een boek en dat ging voer Ploc (een buitenaards wezen) en Martine, waarom weet ik na zoveel jaar nog?quote:
Had je helegaar gekwoot maar toen ha'k de laatste niet gezienquote:Op zondag 3 maart 2019 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou op straks weer een topic vol met YT's
Het is een wasmandquote:Op zondag 3 maart 2019 21:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Hoop de de prullenbakkenpliesie d'r eens flink aan haar oor trekt.
40+ Radioquote:Op zondag 3 maart 2019 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe jij maar geen raampjes intikkenquote:Op zondag 3 maart 2019 21:25 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Had je helegaar gekwoot maar toen ha'k de laatste niet gezien![]()
Ipv je sleutel geven aan strangers mag je mij bellen om je raampje in te tikken. Of geef ze aan Scrut, best option in town
Jajajajajaquote:Op zondag 3 maart 2019 21:25 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Had je helegaar gekwoot maar toen ha'k de laatste niet gezien![]()
Ipv je sleutel geven aan strangers mag je mij bellen om je raampje in te tikken. Of geef ze aan Scrut, best option in town
Oh jaquote:
Ik kwam wel 15 andere betekenissen tegenquote:Op zondag 3 maart 2019 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de brugklas hadden wij bij Franse les een boek en dat ging voer Ploc (een buitenaards wezen) en Martine, waarom weet ik na zoveel jaar nog?
Ik zal mij beheersen.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 maart 2019 21:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik kwam wel 15 andere betekenissen tegen![]()
Omdat je van de taal hield, denk ik..
quote:Op zondag 3 maart 2019 21:16 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Sjoefieeee en Deiss laatst hiero fittie
Het is niet heel dichtbij maar bij Bakker Hartog aan de Wibautstraat hebben ze als service van die sleutelkastjes aan de gevel hangen. Dus mocht je de buren nog niet helemaal vertrouwen ...quote:
Dwaas, welke idioot doet dat met blote handen?quote:Op zondag 3 maart 2019 21:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Die kop ik er nu wel uit met een helm op
Ik had dat getikt ja en wist dat daar opmerkingen over gingen komen, dus er toen maar examen tussen gezetquote:
Ik heb een beveiligd sleutelkastje aan de gevel hangen. Als ik binnen op de knop van een hanger druk, vraagt iemand wat er is. Is het niet goed, dan komen ze langs.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is niet heel dichtbij maar bij Bakker Hartog aan de Wibautstraat hebben ze als service van die sleutelkastjes aan de gevel hangen. Dus mocht je de buren nog niet helemaal vertrouwen ...
Dat is wel handig kun je gelijk sleutels van de hele buurt in 1 keer meenemen.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is niet heel dichtbij maar bij Bakker Hartog aan de Wibautstraat hebben ze als service van die sleutelkastjes aan de gevel hangen. Dus mocht je de buren nog niet helemaal vertrouwen ...
Maar als je geen label aan je sleutels hebt moeten inbrekers 50.000 huizen proberen of zo.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is wel handig kun je gelijk sleutels van de hele buurt in 1 keer meenemen.
Onderschat de inbrekers niet.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar als je geen label aan je sleutels hebt moeten inbrekers 50.000 huizen proberen of zo.
oh... ik wist niet eens dan dat bestond?quote:Op zondag 3 maart 2019 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar als je geen label aan je sleutels hebt moeten inbrekers 50.000 huizen proberen of zo.
Observatie en camera.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan kun je toch beter gewoon een koevoet gebruiken om de deur van een huis te openen waarvan je weet dat er wat te halen valt.quote:
Ik ga toch maar voor één van de buren wat sleutels betreftquote:Op zondag 3 maart 2019 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan kun je toch beter gewoon een koevoet gebruiken om de deur van een huis te openen waarvan je weet dat er wat te halen valt.
Neem de oudstequote:Op zondag 3 maart 2019 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga toch maar voor één van de buren wat sleutels betreft
De leukstequote:
Sleutelkastjes worden ook voor sloop en verbouw bedrijven gebruiktquote:
Genoeg domme inbrekers die denken dat iemand met sleutelkluisje ook waardevolle spullen in huis heeft.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan kun je toch beter gewoon een koevoet gebruiken om de deur van een huis te openen waarvan je weet dat er wat te halen valt.
Die doet 's nacht de deur niet open of hij or zij is doofquote:
Morgenavond mag hij opgehaald worden, hij zal alleen een nierpatiënt blijven, en moet ook vocht toegediend worden in een huidplooi 2 x per week, dat kan je wel zelf doen, dus ja mijn dochter en ex gaan gewoon de komende tijd kijken, of het te doen is en of die wel happy zelf is ermee, dan kan je altijd nog een beslissing nemen.quote:
Ja, die doen vast ook aan camera-observatiequote:Op zondag 3 maart 2019 21:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Genoeg domme inbrekers die denken dat iemand met sleutelkluisje ook waardevolle spullen in huis heeft.
Nee mijn dochter heeft bij mijn ex ook een katquote:
Wie weet tref je een verrassing aan als je een keer thuis komtquote:
Ja daar zit ook weer wat in.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Die doet 's nacht de deur niet open of hij or zij is doof![]()
of heeft oodopies in![]()
Ik ben vergeten waar ik die oordoppies van jou kon kopen trouwensdie op maat gemaakt worden, weet je nog?
Ach wat sneu. Het is inderdaad maar afwachten of hij die vochttoediening accepteert, en hij zal ook wel medicijnen moeten slikken?quote:Op zondag 3 maart 2019 21:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Morgenavond mag hij opgehaald worden, hij zal alleen een nierpatiënt blijven, en moet ook vocht toegediend worden in een huidplooi 2 x per week, dat kan je wel zelf doen, dus ja mijn dochter en ex gaan gewoon de komende tijd kijken, of het te doen is en of die wel happy zelf is ermee, dan kan je altijd nog een beslissing nemen.
Nou ja, beter dan het andere scenario. Wel een gedoe.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Morgenavond mag hij opgehaald worden, hij zal alleen een nierpatiënt blijven, en moet ook vocht toegediend worden in een huidplooi 2 x per week, dat kan je wel zelf doen, dus ja mijn dochter en ex gaan gewoon de komende tijd kijken, of het te doen is en of die wel happy zelf is ermee, dan kan je altijd nog een beslissing nemen.
Oh naar. Katten zijn wat gevoeliger dan honden wat dat betreftquote:Op zondag 3 maart 2019 21:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ander voer vaak ook, lijkt me.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach wat sneu. Het is inderdaad maar afwachten of hij die vochttoediening accepteert, en hij zal ook wel medicijnen moeten slikken?
BeterHoren! ik ga het opschrijven! Thanksquote:Op zondag 3 maart 2019 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daar zit ook weer wat in.
Ik heb de mijne op maat laten maken bij BeterHoren, geweldige dingen.
Ja hoe denk je dat die moderne A'dam mafia hun afrekeningen regelen?quote:Op zondag 3 maart 2019 21:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, die doen vast ook aan camera-observatie
Ja het is een donder welquote:Op zondag 3 maart 2019 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach wat sneu. Het is inderdaad maar afwachten of hij die vochttoediening accepteert, en hij zal ook wel medicijnen moeten slikken?
Ja even aankijken maarquote:Op zondag 3 maart 2019 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, beter dan het andere scenario. Wel een gedoe.
Dat is al zo neem ik aanquote:
Ach wat zielig, nierproblemen dus. Sterkte!quote:Op zondag 3 maart 2019 21:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee mijn dochter heeft bij mijn ex ook een katdie logeert hier af en toe
Ja een hond kijkt niet op of om van een prik, die van mij nooit toenquote:Op zondag 3 maart 2019 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh naar. Katten zijn wat gevoeliger dan honden wat dat betreft
Thanksquote:Op zondag 3 maart 2019 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach wat zielig, nierproblemen dus. Sterkte!
Ja, bij Bakker Hartog. Dat is een publiek geheim.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja hoe denk je dat die moderne A'dam mafia hun afrekeningen regelen?
is je ex een man?quote:Op zondag 3 maart 2019 21:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zei tegen mijn ex dan mag je hem wel beter water geven, dan onze planten toentertijd
Ja ik heb wel eens gedacht om een huisdier te nemen, maar ik heb er geen zin meer in. Later als ik de ruimte heb, kippenquote:
kutkippen!quote:Op zondag 3 maart 2019 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb wel eens gedacht om een huisdier te nemen, maar ik heb er geen zin meer in. Later als ik de ruimte heb, kippen
Nog paar jaar en dan ga ik weer peerden fokken.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb wel eens gedacht om een huisdier te nemen, maar ik heb er geen zin meer in. Later als ik de ruimte heb, kippen
Ik vroeg wat aan GB maar zag later pas dat hij daar al op geantwoord hadquote:
Oost wordt steeds linker.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, bij Bakker Hartog. Dat is een publiek geheim.
Bakker Hartog is wel DE BAKKERquote:Op zondag 3 maart 2019 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, bij Bakker Hartog. Dat is een publiek geheim.
lol.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:53 schreef TillyB het volgende:
Whahaha er staat goorlel boven GB’s naam wie heeft dat gedaan
Ik voel me er ook gelijk thuisquote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 21:53 schreef TillyB het volgende:
Tom heeft speciaal voer van Royal Canin voor zijn blaasgruis, hij vindt het erg lekker.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Van dat smakeloze blikvoer.
Nou ja ik weet nog niet zoveel van alle ''nieuwe'' zeg maar...quote:Op zondag 3 maart 2019 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, dan was er sindsdien wel het één en ander veranderd in het leven van GB.
Hahahahahaquote:
Wat?quote:Op zondag 3 maart 2019 21:53 schreef TillyB het volgende:
Je man?quote:Op zondag 3 maart 2019 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tom heeft speciaal voer van Royal Canin voor zijn blaasgruis, hij vindt het erg lekker.
Tagjequote:
Dan heb je mazzel, ik hoor zo nu en dan dat de kat het niet lust.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tom heeft speciaal voer van Royal Canin voor zijn blaasgruis, hij vindt het erg lekker.
Ik weet niet hoe het op andere devices eruit ziet maar op mobiel staat het boven z’n naam. Zoals bij moderators moderator staat.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 21:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het op andere devices eruit ziet maar op mobiel staat het boven z’n naam. Zoals bij moderators moderator staat.
Wat jammer, denk je dat je haar alsnog gaat tekenen of laat je het zitten?quote:Op zondag 3 maart 2019 21:54 schreef Voxs het volgende:
Nou, nog niet echt aan tekenen van Annechien toegekomen, ze kletsten iets teveel en het beeld veranderde steeds van close up naar ver weg.
Annechien heeft wel een goede kop. Hola Voxz.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:54 schreef Voxs het volgende:
Nou, nog niet echt aan tekenen van Annechien toegekomen, ze kletsten iets teveel en het beeld veranderde steeds van close up naar ver weg.
Hou op, schei uit. Toen ik hier net woonde waren ze net weer de beste van Nederland geworden. Sta je daar met je duffe hoofd in de rij, roept één van die dames opeens hard "Wie is de beste bakker van Nederland?" De andere dames: "Bakker Hartog!" Daarna deden ze nog de wave met z'n vieren en heb ik er zeker een half jaar lang geen voet meer over de drempel gezetquote:
Alles bij elkaar je linker en rechter lel goor awwquote:Op zondag 3 maart 2019 21:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Nog gekker in de desktop is het rechts
quote:Op zondag 3 maart 2019 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hou op, schei uit. Toen ik hier net woonde waren ze net weer de beste van Nederland geworden. Sta je daar met je duffe hoofd in de rij, roept één van die dames opeens hard "Wie is de beste bakker van Nederland?" De andere dames: "Bakker Hartog!" Daarna deden ze nog de wave met z'n veieren en heb ik er zeker een half jaar lang geen voet meet over de drempel gezet
Bounty en Trees aten dat ook jaren maar altijd via de dierenarts rete duur maar prima te nassen voor de poezels. Het was voor Bounty maar apart voeren was geen doenquote:Op zondag 3 maart 2019 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel, ik hoor zo nu en dan dat de kat het niet lust.
Wat raarquote:Op zondag 3 maart 2019 21:54 schreef Voxs het volgende:
Ik ga het doen! Flink wat schermopnamen gemaakt en de video blijft beschikbaar.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat jammer, denk je dat je haar alsnog gaat tekenen of laat je het zitten?
Hoi Sly, ja, mooi gezicht, iets te symmetrisch naar mijn smaak..ik hoop haar niet te hard te maken.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Annechien heeft wel een goede kop. Hola Voxz.
Jeeeeeeeezus christus van nazarethquote:Op zondag 3 maart 2019 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hou op, schei uit. Toen ik hier net woonde waren ze net weer de beste van Nederland geworden. Sta je daar met je duffe hoofd in de rij, roept één van die dames opeens hard "Wie is de beste bakker van Nederland?" De andere dames: "Bakker Hartog!" Daarna deden ze nog de wave met z'n veieren en heb ik er zeker een half jaar lang geen voet meet over de drempel gezet
Ik bestel het bij Zooplus en dan valt het best mee, eigenlijk is het niet veel duurder dan het supermarktvoer, omdat het veel voedzamer is en je er daardoor ook minder van hoeft te geven.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Bounty en Trees aten dat ook jaren maar altijd via de dierenarts rete duur maar prima te nassen voor de poezels. Het was voor Bounty maar apart voeren was geen doen
Ja dat snap ik, dan krijg je dat ze uit elkaars bakje gaan staan eten.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Bounty en Trees aten dat ook jaren maar altijd via de dierenarts rete duur maar prima te nassen voor de poezels. Het was voor Bounty maar apart voeren was geen doen
Arme Tommiequote:Op zondag 3 maart 2019 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Plast inmiddels ook op een kattenbak enzo.
Oud Zuid is ook dure buurt toch?quote:Op zondag 3 maart 2019 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 maart 2019 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja flink ook, de video blijft beschikbaar en er komen ook nog foto's op de site. Ik hoop dat ik er een gecapt heb met een zweem van innerlijk uitkomend, zoiets. vage zin..quote:
Kunnen we het aanschouwen als je het af hebt?quote:Op zondag 3 maart 2019 21:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ga het doen! Flink wat schermopnamen gemaakt en de video blijft beschikbaar.
[..]
Hoi Sly, ja, mooi gezicht, iets te symmetrisch naar mijn smaak..ik hoop haar niet te hard te maken.
Ja, als ik tevreden ben.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Kunnen we het aanschouwen als je het af hebt?
Ja, leuke vrouw.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Die Annechien is best leuk trouwens, ik vond dat z'on droog mens altijd bij het nieuws, maar in dat programma is ze leuk
Van die losse pootvellen kon je zo een hele sinterklaasbaard frøbelenquote:Op zondag 3 maart 2019 21:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Mensen zouden denken dat ik een baard heb nu
Guitig?quote:Op zondag 3 maart 2019 22:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Die Annechien is best leuk trouwens, ik vond dat z'on droog mens altijd bij het nieuws, maar in dat programma is ze leuk
quote:Op zondag 3 maart 2019 22:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Van die losse pootvellen kon je zo een hele sinterklaasbaard frøbelen
Dat wordt een nootje en DMquote:Op zondag 3 maart 2019 22:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Die kut Sash gaat gewoon naar haar nest ook zeg
Haha dat zie ik nu pas wel terecht volgens mijquote:Op zondag 3 maart 2019 21:53 schreef TillyB het volgende:
Goede stok achter de deur om morgen echt te beginnenquote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 22:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Die kut Sash gaat gewoon naar haar nest ook zeg
Godverquote:Op zondag 3 maart 2019 22:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nou vind ik dingen niet snel smerig, maar déze zin.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:02 schreef TillyB het volgende:
Meeste zijn ook trots op hun tagje.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Niet klagen Nel Goorlel jij hebt als enige een speciale titel, heeeel speciaal
quote:Op zondag 3 maart 2019 22:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Goede stok achter de deur om morgen echt te beginnen
Dat past wel bij hem. Ik denk ook dat-ie altijd een kamerjas aan heeft, zo eentje als Hugh Hefner had.quote:
Nee ik haat badjassenquote:Op zondag 3 maart 2019 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat past wel bij hem. Ik denk ook dat-ie altijd een kamerjas aan heeft, zo eentje als Hugh Hefner had.
ik heb helemaal geen Abo meer, ik vind die advertenties best wel handig eigenlijkquote:
Oh je hebt de kleine jas toch aangehad?quote:Op zondag 3 maart 2019 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen Abo meer, ik vind die advertenties best wel handig eigenlijk![]()
zo heb ik mijn jas ook gevonden
Met van die bordeelsluipers eronderquote:Op zondag 3 maart 2019 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat past wel bij hem. Ik denk ook dat-ie altijd een kamerjas aan heeft, zo eentje als Hugh Hefner had.
welke?quote:Op zondag 3 maart 2019 22:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh je hebt de kleine jas toch aangehad?
Je had een jas die eigenlijk te klein was met een trui eronderquote:Op zondag 3 maart 2019 22:13 schreef FANN het volgende:
[..]
welke?![]()
ik ga hem niet laten zien.. er zit teveel Amsterdammers hiero...
Heb je niet Fann op je rug genaaid?quote:Op zondag 3 maart 2019 22:13 schreef FANN het volgende:
[..]
welke?![]()
ik ga hem niet laten zien.. er zit teveel Amsterdammers hiero...
Ik heb wel instappersquote:Op zondag 3 maart 2019 22:13 schreef TillyB het volgende:
Ik google op bordeelsluiper en kom een foto van mijn Willy tegen
quote:Op zondag 3 maart 2019 22:13 schreef TillyB het volgende:
Ik google op bordeelsluiper en kom een foto van mijn Willy tegen
dat je dat nog weetquote:Op zondag 3 maart 2019 22:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je had een jas die eigenlijk te klein was met een trui eronder
Soury namelijk wel. Niet Fann, maar Soury natuurlijk.quote:
Dit moet helemaal goed gaan komen.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb een T-shirt met "Ben jij Soury?" erop.
quote:Op zondag 3 maart 2019 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze heeft wel een button van mij....quote:Op zondag 3 maart 2019 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soury namelijk wel. Niet Fann, maar Soury natuurlijk.
Wel gelijk om de sleutel vragen.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pas als het mooi weer is.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou dat merk je snel genoeg binnenkort dan
quote:Op zondag 3 maart 2019 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En daarom heb jij dat tagje.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Kus me als je Soury bent, loop je op straat opeens een lange lap in je muil
Oh die heb ik niet meerquote:Op zondag 3 maart 2019 22:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze heeft wel een button van mij....![]()
die kan ze ook dragen maar ik zeg niet wat er op staat
En je dan nog afvragen waarom je een tagje hebtquote:Op zondag 3 maart 2019 22:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Kus me als je Soury bent, loop je op straat opeens een lange lap in je muil
Als ie al geen thee durft te drinken begint ie vast ook niet aan een vrouwen accessoirequote:
quote:
Ik heb niet eens gegeten na dat ene broodje ei...quote:Op zondag 3 maart 2019 22:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als ie al geen thee durft te drinken begint ie vast ook niet aan een vrouwen accessoire
Hummus!quote:Op zondag 3 maart 2019 22:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb niet eens gegeten na dat ene broodje ei...![]()
ik moet iets eten... maar ik weet niet wat
Boterham met pindakaas.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb niet eens gegeten na dat ene broodje ei...![]()
ik moet iets eten... maar ik weet niet wat
Ja zeker, misschien vind ik dat weer ergens in een doosquote:
als je hem vind dan herkent scrut je wel misschienquote:Op zondag 3 maart 2019 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zeker, misschien vind ik dat weer ergens in een doos
Ik dacht dat er een foto van was in mijn foboquote:Op zondag 3 maart 2019 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
als je hem vind dan herkent scrut je wel misschien
Verliebt op Mike ze miste hemquote:Op zondag 3 maart 2019 22:25 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
weet je al wat met de weggelopene meid is?
Ohquote:Op zondag 3 maart 2019 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een choker voor een man is een zijden sjaaltje, hč?
*morgen lezen.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:27 schreef sly-nl het volgende:
https://www.nytimes.com/2(...)nion&pgtype=Homepage
Aardig opiniestuk van een moderator
Hadden ze afgesproken denk ik, ze staan samen blij op Instagramquote:Op zondag 3 maart 2019 22:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
deswegen lopt zij toch niet vannacht nach huis
Willy’s invloedquote:Op zondag 3 maart 2019 22:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja Till showt gelijk haar hele SM collectie
Wat een nare baan.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:27 schreef sly-nl het volgende:
https://www.nytimes.com/2(...)nion&pgtype=Homepage
Aardig opiniestuk van een moderator
wat vor aktion man manquote:Op zondag 3 maart 2019 22:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hadden ze afgesproken denk ik, ze staan samen blij op Instagram
quote:
Sacha heeft een betere strategie gevonden dan die nieuwe policyquote:Op zondag 3 maart 2019 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beter letten we wat beter op onze woorden, voor je het weet heb je een tagje.
Die hebben we aangewezenquote:Op zondag 3 maart 2019 22:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Sacha heeft een betere strategie gevonden dan die nieuwe policy
Sacha gaat haar eigen wegquote:Op zondag 3 maart 2019 22:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Sacha heeft een betere strategie gevonden dan die nieuwe policy
*gelezenquote:Op zondag 3 maart 2019 22:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Echt heel naar. Wel 'mooie' conclusies..
Die gaat ook niet zo ver toch?quote:Op zondag 3 maart 2019 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tilly heeft ook geen TomTom op haar brommer.
Je kunt de omgeving toch uit je hoofd kennen?quote:Op zondag 3 maart 2019 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die is nog maar 28. Net als mootie en sacha.
ja jaquote:Op zondag 3 maart 2019 22:51 schreef mario390 het volgende:
der polizei hebben wel metgekregen wat en theather gemakt worden is over lotus,maar het was niet wahrde polizei heeft en email naar de produktie gezendet
Welke versie? Die Braziliaanse?quote:Op zondag 3 maart 2019 22:51 schreef mario390 het volgende:
der polizei hebben wel metgekregen wat en theather gemakt worden is over lotus,maar het was niet wahrde polizei heeft en email naar de produktie gezendet
Wel een idee.. ik verdwaal nog weleensquote:Op zondag 3 maart 2019 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tilly heeft ook geen TomTom op haar brommer.
die weet ik niet meerquote:Op zondag 3 maart 2019 22:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Trippytrippy was ook zo'n bijzonder geval wel.
héél bijzonderquote:Op zondag 3 maart 2019 22:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Trippytrippy was ook zo'n bijzonder geval wel.
Als er lucky in te lezen valt kan je er het beste met een grote boog omheen gaan.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:59 schreef FANN het volgende:
Leuk die advertenties..![]()
https://eu.lucky-today.com/wingames/electronic-med01/NL/step1
Ik 'oefen' altijd de route op street view.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb wel keer rotonde gemist omdat ik gewend was dat het kruising was.
Een rotonde zonder afslagquote:Op zondag 3 maart 2019 23:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb wel keer rotonde gemist omdat ik gewend was dat het kruising was.
oh... ik klik hem meteen wegquote:Op zondag 3 maart 2019 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als er lucky in te lezen valt kan je er het beste met een grote boog omheen gaan.
Ik ging rechtdoor, gelukkig alleen het plantsoen plat.quote:
Om een tagje te verdienen denk ik.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:05 schreef mario390 het volgende:
waarom moet man soms altijd op fok op anale cookies klicken?
Jij hebt altijd vreemde dingen met PCquote:Op zondag 3 maart 2019 23:05 schreef mario390 het volgende:
wat?quote:Op zondag 3 maart 2019 23:05 schreef mario390 het volgende:
Zit je nu nog cake weg te schoffelen dan?quote:Op zondag 3 maart 2019 23:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Die roomboter cake van Den App is ook best zeg
Ja ik ga maar even naar FBquote:Op zondag 3 maart 2019 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is 'daar' weer gezellig, las ik
Nou geen completequote:Op zondag 3 maart 2019 23:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zit je nu nog cake weg te schoffelen dan?
Goeie bonussen komende week.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Die roomboter cake van Den App is ook best zeg
Nee Maar ik ga slapen nu. Grote dag morgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |