quote:Op zondag 3 maart 2019 21:53 schreef TillyB het volgende:
Whahaha er staat goorlel boven GB’s naam wie heeft dat gedaan
Hahahahahaquote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 21:53 schreef TillyB het volgende:
Wat?quote:Op zondag 3 maart 2019 21:53 schreef TillyB het volgende:
Je man?quote:Op zondag 3 maart 2019 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tom heeft speciaal voer van Royal Canin voor zijn blaasgruis, hij vindt het erg lekker.
Tagjequote:
Dan heb je mazzel, ik hoor zo nu en dan dat de kat het niet lust.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tom heeft speciaal voer van Royal Canin voor zijn blaasgruis, hij vindt het erg lekker.
Ik weet niet hoe het op andere devices eruit ziet maar op mobiel staat het boven z’n naam. Zoals bij moderators moderator staat.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 21:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het op andere devices eruit ziet maar op mobiel staat het boven z’n naam. Zoals bij moderators moderator staat.
Wat jammer, denk je dat je haar alsnog gaat tekenen of laat je het zitten?quote:Op zondag 3 maart 2019 21:54 schreef Voxs het volgende:
Nou, nog niet echt aan tekenen van Annechien toegekomen, ze kletsten iets teveel en het beeld veranderde steeds van close up naar ver weg.
Annechien heeft wel een goede kop. Hola Voxz.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:54 schreef Voxs het volgende:
Nou, nog niet echt aan tekenen van Annechien toegekomen, ze kletsten iets teveel en het beeld veranderde steeds van close up naar ver weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |