quote:Op zondag 3 maart 2019 21:16 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Sjoefieeee en Deiss laatst hiero fitty
Wat heb je een modieus kapsel Donald.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:16 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Sjoefieeee en Deiss laatst hiero fitty
Welk schemaquote:Op zondag 3 maart 2019 21:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zit ik verdomme met dat nummer in mij kop....en ik heb nog zoveel te doen.....schema loopt in het honderd.
Ca marche, merci!quote:Op zondag 3 maart 2019 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
C'est tres bien!
Et comment vas tu Ploc?
Welk nummer?quote:Op zondag 3 maart 2019 21:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zit ik verdomme met dat nummer in mij kop....en ik heb nog zoveel te doen.....schema loopt in het honderd.
Ben nog ongeschoren en morgen is het weer vroeg dag.quote:
Sourtjenssss!quote:
Hou op straks weer een topic vol met YT'squote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 21:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Sourtjenssss!![]()
Je gaat toch niet je sleutel geven aan een wildvreemde?! Moordenaars hebben ook buren, hoor
In de brugklas hadden wij bij Franse les een boek en dat ging voer Ploc (een buitenaards wezen) en Martine, waarom weet ik na zoveel jaar nog?quote:
Had je helegaar gekwoot maar toen ha'k de laatste niet gezienquote:Op zondag 3 maart 2019 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou op straks weer een topic vol met YT's
Het is een wasmandquote:Op zondag 3 maart 2019 21:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Hoop de de prullenbakkenpliesie d'r eens flink aan haar oor trekt.
40+ Radioquote:Op zondag 3 maart 2019 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe jij maar geen raampjes intikkenquote:Op zondag 3 maart 2019 21:25 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Had je helegaar gekwoot maar toen ha'k de laatste niet gezien![]()
Ipv je sleutel geven aan strangers mag je mij bellen om je raampje in te tikken. Of geef ze aan Scrut, best option in town
Jajajajajaquote:Op zondag 3 maart 2019 21:25 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Had je helegaar gekwoot maar toen ha'k de laatste niet gezien![]()
Ipv je sleutel geven aan strangers mag je mij bellen om je raampje in te tikken. Of geef ze aan Scrut, best option in town
Oh jaquote:
Ik kwam wel 15 andere betekenissen tegenquote:Op zondag 3 maart 2019 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de brugklas hadden wij bij Franse les een boek en dat ging voer Ploc (een buitenaards wezen) en Martine, waarom weet ik na zoveel jaar nog?
Ik zal mij beheersen.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 maart 2019 21:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik kwam wel 15 andere betekenissen tegen![]()
Omdat je van de taal hield, denk ik..
quote:Op zondag 3 maart 2019 21:16 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Sjoefieeee en Deiss laatst hiero fittie
Het is niet heel dichtbij maar bij Bakker Hartog aan de Wibautstraat hebben ze als service van die sleutelkastjes aan de gevel hangen. Dus mocht je de buren nog niet helemaal vertrouwen ...quote:
Dwaas, welke idioot doet dat met blote handen?quote:Op zondag 3 maart 2019 21:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Die kop ik er nu wel uit met een helm op
Ik had dat getikt ja en wist dat daar opmerkingen over gingen komen, dus er toen maar examen tussen gezetquote:
Ik heb een beveiligd sleutelkastje aan de gevel hangen. Als ik binnen op de knop van een hanger druk, vraagt iemand wat er is. Is het niet goed, dan komen ze langs.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is niet heel dichtbij maar bij Bakker Hartog aan de Wibautstraat hebben ze als service van die sleutelkastjes aan de gevel hangen. Dus mocht je de buren nog niet helemaal vertrouwen ...
Dat is wel handig kun je gelijk sleutels van de hele buurt in 1 keer meenemen.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is niet heel dichtbij maar bij Bakker Hartog aan de Wibautstraat hebben ze als service van die sleutelkastjes aan de gevel hangen. Dus mocht je de buren nog niet helemaal vertrouwen ...
Maar als je geen label aan je sleutels hebt moeten inbrekers 50.000 huizen proberen of zo.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is wel handig kun je gelijk sleutels van de hele buurt in 1 keer meenemen.
Onderschat de inbrekers niet.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar als je geen label aan je sleutels hebt moeten inbrekers 50.000 huizen proberen of zo.
oh... ik wist niet eens dan dat bestond?quote:Op zondag 3 maart 2019 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar als je geen label aan je sleutels hebt moeten inbrekers 50.000 huizen proberen of zo.
Observatie en camera.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan kun je toch beter gewoon een koevoet gebruiken om de deur van een huis te openen waarvan je weet dat er wat te halen valt.quote:
Ik ga toch maar voor één van de buren wat sleutels betreftquote:Op zondag 3 maart 2019 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan kun je toch beter gewoon een koevoet gebruiken om de deur van een huis te openen waarvan je weet dat er wat te halen valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |