Sour. Snoer langs lopen op knikken.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:50 schreef Chloroform het volgende:
Mn laptop laadt niet meer op godverdekut
Alle mannen hier hadden even 0,4 seconden hoopquote:Op zondag 3 maart 2019 18:51 schreef Myrr het volgende:
Ook zin om voor iemand uit te kleden. Niet voor jullie uiteraard. Dat even voorop.
Ben teleurgesteld nu.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:51 schreef Myrr het volgende:
Ook zin om voor iemand uit te kleden. Niet voor jullie uiteraard. Dat even voorop.
Zit niks geks, zin om de hele rambam uit t raam te flikkerenquote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 18:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alle mannen hier hadden even 0,4 seconden hoop
Hou dan ook gewoon je muil dicht johquote:Op zondag 3 maart 2019 18:51 schreef Myrr het volgende:
Doe jij een beetje aan nudes en webcamsex?quote:
Nope.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Doe jij een beetje aan nudes en webcamsex?
Windows laptop? Zo ja dan moet je wss de ACPI drivers vernieuwenquote:Op zondag 3 maart 2019 18:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit niks geks, zin om de hele rambam uit t raam te flikkeren
Je borsten jaquote:Op zondag 3 maart 2019 18:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit niks geks, zin om de hele rambam uit t raam te flikkeren
Zo steil is het niet toch?quote:Op zondag 3 maart 2019 18:51 schreef Samzz het volgende:
Ik houd van mijn haar. Het enige, is dat ik wel krullen zou willen. Maar ach.
Doe mij maar steilquote:Op zondag 3 maart 2019 19:11 schreef Cronometer het volgende:
Vraag me af waarom mannen krullen leuk vinden
Ja where is the fun in that.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hou dan ook gewoon je muil dicht joh
Ik heb er al even last van. Ben er wel een beetje klaar mee.quote:
Geen oplossing?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er al even last van. Ben er wel een beetje klaar mee.
Hoe zie je dat precies voor je als de batterij leeg isquote:Op zondag 3 maart 2019 19:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Windows laptop? Zo ja dan moet je wss de ACPI drivers vernieuwen
Houd je bek eensquote:
Wel serieus nemen he, het wordt alleen maar erger als je denkt dat het vanzelf overgaat.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er al even last van. Ben er wel een beetje klaar mee.
Je had dat er niet bij gezegd, alleen dat hij niet meer oplaadtquote:Op zondag 3 maart 2019 19:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe zie je dat precies voor je als de batterij leeg is
Je voelt je toch goed? Waaromquote:Op zondag 3 maart 2019 19:18 schreef Myrr het volgende:
Vraag me af hoe je je voelt als je van die antidepressiva slikt. Wil wel keer proberen.
Ik weet de oorzaak niet.quote:
Ja, ik weet alleen de oorzaak niet.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel serieus nemen he, het wordt alleen maar erger als je denkt dat het vanzelf overgaat.
Moet je gaan hardlopen, dat werkt ook als een antidepressiva, en meer voordelen ook zonder de bijwerkingen/nadelen.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Soms. Lol. Nee vergeleken met een jaar geleden gaat het wel maar kan altijd beter
Ik denk dat t vooral een koude kermis is.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:21 schreef Myrr het volgende:
Ben gewoon benieuwd of er dan een soort van zonnige bril op je kijk komt en je denkt van WHOOO. I FEEL GOOD TUNUNUNUNU.
Ja dan moet je bloedonderzoek doen of gaan kletsen.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet de oorzaak niet.
[..]
Ja, ik weet alleen de oorzaak niet.
Bloedwaarden goed?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet de oorzaak niet.
[..]
Ja, ik weet alleen de oorzaak niet.
Endorfinequote:Op zondag 3 maart 2019 19:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet je gaan hardlopen, dat werkt ook als een antidepressiva, en meer voordelen ook zonder de bijwerkingen/nadelen.
Kletsen?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja dan moet je bloedonderzoek doen of gaan kletsen.
Bloedwaarden zijn keurig.quote:
Vandaar dat je hier postquote:Op zondag 3 maart 2019 19:24 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat t een mentale moeheid is die doordreunt in lichamelijke moeheid.
Wachttijd van 3 maandenquote:Op zondag 3 maart 2019 19:24 schreef scrupuleus het volgende:
Hebben ze ook al geen huisarts meer in zeeland
I know. Maar dat is een lifestyle en lukt me nooit langer dan een paar weken dat vol te houden. Beetje irritant. Kan ook alleen in de avond en dan ben ik een pussy in mijn eentje.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet je gaan hardlopen, dat werkt ook als een antidepressiva, en meer voordelen ook zonder de bijwerkingen/nadelen.
Kan je niet samen met je vriend? Is ook leuk om samen te doen. Of komt dat nooit uit.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
I know. Maar dat is een lifestyle en lukt me nooit langer dan een paar weken dat vol te houden. Beetje irritant. Kan ook alleen in de avond en dan ben ik een pussy in mijn eentje.
Nee want dan is kind alleen thuis.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je niet samen met je vriend? Is ook leuk om samen te doen. Of komt dat nooit uit.
Misschien wil je toch onbewust graag moeder wordenquote:Op zondag 3 maart 2019 19:24 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat t een mentale moeheid is die doordreunt in lichamelijke moeheid.
Ja zou het.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien wil je toch onbewust graag moeder worden
Ja okay. Maar geen zin in.quote:
Waarom ben ik labiel?quote:
Omdat je jouw eigen problemen herkent maar niet aanpakt.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zou het.
[..]
Ja okay. Maar geen zin in.
[..]
Waarom ben ik labiel?
Sinds vorige week zekerquote:Op zondag 3 maart 2019 19:33 schreef Solotov het volgende:
[..]
Weet je wat ook walgelijk en ordinair is?
Roken
Flikker nu maar weer op met die Azpi act van jequote:Op zondag 3 maart 2019 19:33 schreef Solotov het volgende:
[..]
Weet je wat ook walgelijk en ordinair is?
Roken
Okay.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Omdat je jouw eigen problemen herkent maar niet aanpakt.
Zo gek als een deur
Dit is geen act profquote:Op zondag 3 maart 2019 19:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Flikker nu maar weer op met die Azpi act van je
Hahaquote:
Ik probeer levens te redden vriend meer nietquote:Op zondag 3 maart 2019 19:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Stop dan in stilte, je komt nu over als zo'n veganmongooltje
Betrek toch eens niet zo alles op jezelf.quote:
Ik volg niks van je.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Betrek toch eens niet zo alles op jezelf.
Lach eens.
Vrij eens.
Sla chloro eens.
Dans eens.
Ren eens.
netjes goeie seriequote:Op zondag 3 maart 2019 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik volg niks van je.
Umbrella Academy kijken.
En daar had je 30 jaar voor nodig om tot deze wijsheid te komen? Je hebt jarenlang je longen verkankerd, hoe ga je vervolgens overtuigend overkomen?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:41 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ik probeer levens te redden vriend meer niet
Dit is geen kattenpis. Dit gaat om leven en dood
Volg jezelf maar eens nietquote:Op zondag 3 maart 2019 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik volg niks van je.
Umbrella Academy kijken.
quote:Op zondag 3 maart 2019 19:44 schreef Myrr het volgende:
Yahaass. Heb Myrrman weer succesvol verleid. 🕷🕷🕷🕸
Ben je zo kinky jaquote:
Je hebt je alleen uitgekleed, doe niet alsof je daar credits voor verdient.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:44 schreef Myrr het volgende:
Yahaass. Heb Myrrman weer succesvol verleid. 🕷🕷🕷🕸
Meer tuffen.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hebben jullie wel eens scheurtje in toompje?
Pls ik loop in een rokje en op hakken, subtiele doch degelijke inkijk, opgemaakt, mijn haar steil gemaakt en zo nu en dan wulpse blikken uitgedeeld. De Myrrman laat zich niet zo simpel verleiden, daar zit uitdaging in.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt je alleen uitgekleed, doe niet alsof je daar credits voor verdient.
Heb je nooit eens dat als je een spel wil opstarten maar het laden zo lang duurt dat je al geen zin meer hebt en het uitzet?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Pls ik loop in een rokje en op hakken, subtiele doch degelijke inkijk, opgemaakt, mijn haar steil gemaakt en zo nu en dan wulpse blikken uitgedeeld. De Myrrman laat zich niet zo simpel verleiden, daar zit uitdaging in.
Dat is een bijwerking van het ouderschap die je moet overwinnen.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je nooit eens dat als je een spel wil opstarten maar het laden zo lang duurt dat je al geen zin meer hebt en het uitzet?
Boeiequote:Op zondag 3 maart 2019 19:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En daar had je 30 jaar voor nodig om tot deze wijsheid te komen? Je hebt jarenlang je longen verkankerd, hoe ga je vervolgens overtuigend overkomen?
Besnijdenquote:Op zondag 3 maart 2019 19:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hier heb ik wat aan dit doet me goedquote:Op zondag 3 maart 2019 19:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Niks van aantrekken bruur. Is al een hele stap die je gedaan hebt. Je kan dit. 👏🏼
Ik ga je volgen. Weet nog niet hoe maar dit komt goed.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:57 schreef Solotov het volgende:
[..]
Hier heb ik wat aan dit doet me goed
ZIE JE DAT PROF
Ik zal het er vaak genoeg over hebben hier. Al is het maar om sommigen te irriteren.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ga je volgen. Weet nog niet hoe maar dit komt goed.
👏🏼
Hoe vaak wordt het vergoed? Schoonmoeder is echt jaren gestopt geweest erdoor.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:59 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ik zal het er vaak genoeg over hebben hier. Al is het maar om sommigen te irriteren.
Had 't gisteren wel moeilijker verwacht icm drank enz maar de behoefte was er niet tot nauwelijks
Nee zo strak en droog is ze niequote:Op zondag 3 maart 2019 19:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Moet je nu niet pijpen onderhand?quote:Op zondag 3 maart 2019 20:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hoe vaak wordt het vergoed? Schoonmoeder is echt jaren gestopt geweest erdoor.
1 keerquote:Op zondag 3 maart 2019 20:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hoe vaak wordt het vergoed? Schoonmoeder is echt jaren gestopt geweest erdoor.
quote:Op zondag 3 maart 2019 19:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is een bijwerking van het ouderschap die je moet overwinnen.
Moralisten zoals jij zouden als eerste aan de beurt zijnquote:Op zondag 3 maart 2019 20:02 schreef Solotov het volgende:
Heu the purge op netflix.
Moeten we ook hebben man
Ze heeft een wat langere lont, maar uiteindelijk zal zij er ook genoeg van hebben.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:57 schreef Solotov het volgende:
[..]
Hier heb ik wat aan dit doet me goed
ZIE JE DAT PROF
Kom maar opquote:Op zondag 3 maart 2019 20:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moralisten zoals jij zouden als eerste aan de beurt zijn
Het is een tijdelijk act. 't helpt me er ook beetje doorheen hequote:Op zondag 3 maart 2019 20:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze heeft een wat langere lont, maar uiteindelijk zal zij er ook genoeg van hebben.
quote:Op zondag 3 maart 2019 20:05 schreef Solotov het volgende:
[..]
Het is een tijdelijk act. 't helpt me er ook beetje doorheen he
Ja daar was ik me al tijden van bewust hoorquote:Op zondag 3 maart 2019 20:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier is je motivatie
WAS OMDAT HET VERLEDEN TIJD IS DAT IK BEN GESTOPTquote:Op zondag 3 maart 2019 20:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is of ben je alweer begonnen haha
Maar je bent nog steeds gestoptquote:Op zondag 3 maart 2019 20:10 schreef Solotov het volgende:
[..]
WAS OMDAT HET VERLEDEN TIJD IS DAT IK BEN GESTOPT
Nee joh. We zijn nu even op een checkpoint. Kind is net op bed, maar ligt nog te nepjanken. Ik wil nog even douchen enzo. Onderbroken worden is kut dus alle afleiding moet eerst geëlimineerd.quote:
Je vind het helemaal niet lekker. Je rookt omdat het een verslaving is.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik steek meteen even een peuk op, lekker hoor.
Ik rook niet eens.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:17 schreef Solotov het volgende:
[..]
Je vind het helemaal niet lekker. Je rookt omdat het een verslaving is.
Maar maak jezelf vooral wijs dat het lekker is
Ik vond de eerste ooit anders best lekker.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:17 schreef Solotov het volgende:
[..]
Je vind het helemaal niet lekker. Je rookt omdat het een verslaving is.
Maar maak jezelf vooral wijs dat het lekker is
zullen wij rookbuddies wordenquote:Op zondag 3 maart 2019 20:19 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik vond de eerste ooit anders best lekker.Die nicotinerush
Liever andere rushquote:Op zondag 3 maart 2019 20:19 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik vond de eerste ooit anders best lekker.Die nicotinerush
Lekker hoorquote:Op zondag 3 maart 2019 20:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee joh. We zijn nu even op een checkpoint. Kind is net op bed, maar ligt nog te nepjanken. Ik wil nog even douchen enzo. Onderbroken worden is kut dus alle afleiding moet eerst geëlimineerd.Dat op zich is al een chapter.
Ik ook nietquote:Op zondag 3 maart 2019 20:39 schreef SideEffect het volgende:
Luizenmoeder op tv maar ik ga niet kijken
Nu moeten we elkaar missenquote:Op zondag 3 maart 2019 20:41 schreef SideEffect het volgende:
Vanaf morgen weer minder tijd voor fok, jammer man
Slaap lekkerquote:Op zondag 3 maart 2019 20:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Boks.
Ik ga slapen hoor.
Succes de komende tijd.
Staat genoteerd.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:39 schreef SideEffect het volgende:
Luizenmoeder op tv maar ik ga niet kijken
heb je een der_mann dieet gehad dit weekend?quote:Op zondag 3 maart 2019 21:13 schreef Le_Professeur het volgende:
Moet al voor de derde keer poepen vandaag en het zit ook heel vast
Ja patat, pizza, chips en bier maar aan dat laatste doet hermann niet volgens mijquote:Op zondag 3 maart 2019 21:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb je een der_mann dieet gehad dit weekend?
Nog nooit gezienquote:Op zondag 3 maart 2019 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
Jullie kijken zeker allemaal naar miljoenenjacht met Linda de Mol
net zo vaak als dat ik gerookt hebquote:Op zondag 3 maart 2019 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
Jullie kijken zeker allemaal naar miljoenenjacht met Linda de Mol
hahahahaquote:Op zondag 3 maart 2019 21:36 schreef Chloroform het volgende:
Van al die depressieve mensen hier ga je vanzelf wel roken ahaha
Haha kom nou, jij hebt ook weleens het feest met de koffertjes gezien en vervolgens Gaston die een nietsvermoedende Nederlander de avond van zijn leven bezorgt thuis.quote:
wat kan die beffen die gastonquote:Op zondag 3 maart 2019 21:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha kom nou, jij hebt ook weleens het feest met de koffertjes gezien en vervolgens Gaston die een nietsvermoedende Nederlander de avond van zijn leven bezorgt thuis.
nee ben nooit een stoere jongen geweestquote:Op zondag 3 maart 2019 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Paar hijsjes om stoer te doen voor het fietsenhok zeker
Ik vind jou hier anders wel ruig overkomen hoorquote:Op zondag 3 maart 2019 21:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee ben nooit een stoere jongen geweest
Nee, poep al moeilijkquote:Op zondag 3 maart 2019 21:41 schreef Amarantha het volgende:
Mijn brownies zijn echt lekker geworden. Iemand een stukje?
dacht dat het wel duidelijk was dat iedereen hier een act had?quote:Op zondag 3 maart 2019 21:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vind jou hier anders wel ruig overkomen hoor
Alleen het idee al, hoe krijg je het uit je vingersquote:Op zondag 3 maart 2019 21:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh avond van je leven op een andere manier
Weet niet meer wat wel of niet een act is.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
dacht dat het wel duidelijk was dat iedereen hier een act had?
Ooh, brownies, jaa!quote:Op zondag 3 maart 2019 21:41 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op zondag 3 maart 2019 21:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hier meen je niks van, ik voel het.
ik niet hoorquote:Op zondag 3 maart 2019 21:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
dacht dat het wel duidelijk was dat iedereen hier een act had?
Spacecake of normale brownie?quote:Op zondag 3 maart 2019 21:41 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op zondag 3 maart 2019 21:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Emmen is een beetje uit de richting, darling.
Gewonequote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 21:43 schreef McGrath het volgende:
ik steek overigens wel eens mijn middelvinger op als iemand me bijna aanrijdt op een zebrapad
Wat stom, anders had je even berichtje moeten sturen.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een tijdje terug reed ik nog door Emmen, maar was toen niet actief op Fok!.
quote:Op zondag 3 maart 2019 21:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja, vind het een sympathieke kerel en die mag van mij alles winnen
Gewoon ff om te informeren. Denk alleen niet dat ik snel spacecake zou nemen.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 21:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja, vind het een sympathieke kerel en die mag van mij alles winnen
Ik heb mijn enige kans op spacecake ooit ook afgeslagen hoor.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon ff om te informeren. Denk alleen niet dat ik snel spacecake zou nemen.
Haha, als ik nog eens in de buurt ben wel.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat stom, anders had je even berichtje moeten sturen.
Ik ben niet eng hoor.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:50 schreef xcachet het volgende:
Het is echt al mega lang geleden dat ik iemand van Fok! heb gemeet.
Wie wil jou nou meeten.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:50 schreef xcachet het volgende:
Het is echt al mega lang geleden dat ik iemand van Fok! heb gemeet.
met je piercings en je hardstyle feestjes enzo, die act van je op dit forum heeft iedereen echt wel doorquote:
Kreeg ze geld toe voor mij? Jeetjequote:Op zondag 3 maart 2019 21:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
je dikke hoerenmoeder die voor een tientje zwanger werd van jou
Oh shit je hebt mij door.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
met je piercings en je hardstyle feestjes enzo, die act van je op dit forum heeft iedereen echt wel door
Hoezo? Had je gedronkenquote:Op zondag 3 maart 2019 21:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb mijn enige kans op spacecake ooit ook afgeslagen hoor.
Heb ik nooit gezegd doos.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit spreekt jouw roddel dat ik half Fok! zou hebben gehad wel een beetje tegen :s
Ik kerst met de famquote:Op zondag 3 maart 2019 21:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb hem al bijna de hele dag op repeat staan
quote:Op zondag 3 maart 2019 21:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
je dikke hoerenmoeder die voor een tientje zwanger werd van jou
Heeerlijk, jullie hebben patent op volleys hequote:Op zondag 3 maart 2019 21:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb hem al bijna de hele dag op repeat staan
Ik bespaar mijzelf de moeite met je negatieve gezuig.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Quote me maar dan.
Vind het nogal een beschuldiging namelijk.
WONDERFUL TIMEquote:
ja, dit proberen we trouwens wel vaker met corners, ook met mcginn, maar het is natuurlijk niet altijd feestquote:Op zondag 3 maart 2019 21:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heeerlijk, jullie hebben patent op volleys he
Ja schandalig, meestal is het namelijk doodzonde :pquote:Op zondag 3 maart 2019 22:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja, dit proberen we trouwens wel vaker met corners, ook met mcginn, maar het is natuurlijk niet altijd feest
ik las klantenquote:Op zondag 3 maart 2019 22:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er is nooit sprake geweest van interesse van een van de kanten.
Hahaquote:Op zondag 3 maart 2019 22:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met cachet hier op het forum, komt altijd een beetje afkeer naar boven.
duidelijkquote:Op zondag 3 maart 2019 22:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er is nooit sprake geweest van interesse van een van de kanten.
ik heb dat met anderen meer, noel en jimmy bijvoorbeeldquote:Op zondag 3 maart 2019 22:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met cachet hier op het forum, komt altijd een beetje afkeer naar boven.
Hahaquote:Op zondag 3 maart 2019 22:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb dat met anderen meer, noel en jimmy bijvoorbeeld
Omdat cachet een vagina heeft zekerquote:Op zondag 3 maart 2019 22:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik identificeer mijzelf niet als vrouw en heb mij daarom al lang laten ombouwen. Wat een nare aannamequote:Op zondag 3 maart 2019 22:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Omdat cachet een vagina heeft zeker
oa, maar ook dat noel bijvoorbeeld meteen moet quoten als er iets negatiefs over xcachet wordt gezegd, dat vind ik echt gigantisch kinderachtigquote:Op zondag 3 maart 2019 22:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Omdat cachet een vagina heeft zeker
Klinkt als jouw probleemquote:Op zondag 3 maart 2019 22:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je kan sleutelen tot je een ons weegt, je ademt in alles een irritant aanwezig huppelkutje uitquote:Op zondag 3 maart 2019 22:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik identificeer mijzelf niet als vrouw en heb mij daarom al lang laten ombouwen. Wat een nare aanname
Ja gebeurt ook echt altijd enzo jaquote:Op zondag 3 maart 2019 22:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
oa, maar ook dat noel bijvoorbeeld meteen moet quoten als er iets negatiefs over xcachet wordt gezegd, dat vind ik echt gigantisch kinderachtig
ik zie het niet als een probleem, ik kan wel gewoon mijn account verwijderen en wegblijven als ik dat wilquote:
Dat is jouw mening en die respecteer ik.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan sleutelen tot je een ons weegt, je ademt in alles een irritant aanwezig huppelkutje uit
Het valt wel op.quote:
Nee, dat kan je niet. Ik heb je nodig.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zie het niet als een probleem, ik kan wel gewoon mijn account verwijderen en wegblijven als ik dat wil
quote:Op zondag 3 maart 2019 22:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zie het niet als een probleem, ik kan wel gewoon mijn account verwijderen en wegblijven als ik dat wil
quote:Op zondag 3 maart 2019 22:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, dat kan je niet. Ik heb je nodig.
Jeetjequote:Op zondag 3 maart 2019 22:03 schreef Le_Professeur het volgende:
quote:Op zondag 3 maart 2019 22:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
dan wil je weinig zeker in het leven haha
Ik hoop het niet manquote:Op zondag 3 maart 2019 22:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gaat PSV een Liverpooltje doen denk je haha
Nou zo te zien ben je er maar flink mee bezigquote:Op zondag 3 maart 2019 22:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
zoals ik zei had ik liever dat je weg bleef ja, meer ben ik er niet mee bezig hoorquote:Op zondag 3 maart 2019 22:12 schreef Solotov het volgende:
[..]
Nou zo te zien ben je er maar flink mee bezig
Hoop niet dat je ook zo over mij denktquote:Op zondag 3 maart 2019 22:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
zoals ik zei had ik liever dat je weg bleef ja, meer ben ik er niet mee bezig hoor
jij hebt toch geen nieuw account aangemaakt om je ex uit te lachen en iedereen om de 5 minuten te herinneren dat je gestopt bent met roken?quote:Op zondag 3 maart 2019 22:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoop niet dat je ook zo over mij denkt
Okquote:Op zondag 3 maart 2019 22:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
zoals ik zei had ik liever dat je weg bleef ja, meer ben ik er niet mee bezig hoor
Maar je bent er niet meer mee bezig hoorquote:Op zondag 3 maart 2019 22:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij hebt toch geen nieuw account aangemaakt om je ex uit te lachen en iedereen om de 5 minuten te herinneren dat je gestopt bent met roken?
Ja lekker makkelijk nu ze weg is, als ze er is doe je weer poeslief.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:17 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb hetzelfde gevoel bij cachet als jij
omdat ik er een post aan toewijd heb ik er slapeloze nachten van? verzin ff wat beters droeftoeterquote:Op zondag 3 maart 2019 22:17 schreef Solotov het volgende:
[..]
Maar je bent er niet meer mee bezig hoor
Nietquote:Op zondag 3 maart 2019 22:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk nu ze weg is, als ze er is doe je weer poeslief.
Haha heeft villa verloren ofzo huiliequote:Op zondag 3 maart 2019 22:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
omdat ik er een post aan toewijd heb ik er slapeloze nachten van? verzin ff wat beters droeftoeter
Dit is genoeg voor mij, bedankt.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij hebt toch geen nieuw account aangemaakt om je ex uit te lachen en iedereen om de 5 minuten te herinneren dat je gestopt bent met roken?
Dat is z’n vriendin meid hahahahahahahahaquote:Op zondag 3 maart 2019 22:21 schreef Cronometer het volgende:
Heb veel gegeten. Spijt. Morgen verhongeren.
dit is een nog slechtere comeback, die steen waar je onder ligt heeft zeker die hersentjes van je aangetast?quote:
Oeleboelelekkerjankenquote:Op zondag 3 maart 2019 22:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
dit is een nog slechtere comeback, die steen waar je onder ligt heeft zeker die hersentjes van je aangetast?
Maar jij geilt op iedere vrouwelijke gebruiker, dus dat contrast is nogal snel gemaaktquote:Op zondag 3 maart 2019 22:22 schreef UitStraling het volgende:
Wat zijn jullie allemaal vrouwonvriendelijk zeg.
Wie van wiequote:Op zondag 3 maart 2019 22:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat is z’n vriendin meid hahahahahahahaha
Nja laten we zeggen dat ik precies kan lezen wie er niet een een wijfje kan komen en wie welquote:Op zondag 3 maart 2019 22:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar jij geilt op iedere vrouwelijke gebruiker, dus dat contrast is nogal snel gemaakt
jij kan niet eens aan je moeder komenquote:Op zondag 3 maart 2019 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja laten we zeggen dat ik precies kan lezen wie er niet een een wijfje kan komen en wie wel
Peil je dit aan de hand van vrouwenhaat?quote:Op zondag 3 maart 2019 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja laten we zeggen dat ik precies kan lezen wie er niet een een wijfje kan komen en wie wel
Vind mannen die te weinig wippen altijd wel de schuld daarvan neerleggen bij alle vrouwen.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Peil je dit aan de hand van vrouwenhaat?
waar zie jij daar een voorbeeld van?quote:Op zondag 3 maart 2019 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind mannen die te weinig wippen altijd wel de schuld daarvan neerleggen bij alle vrouwen.
Meer in het algemeen, er ligt wel een sausje van vrouwonvriendelijkheid hier maar ik zie dat de vrouwen daar zelf ook aan meewerken, zal wel iets 2019 zijn.quote:
Je moet het hier niet zo srs nemen allemaalquote:Op zondag 3 maart 2019 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meer in het algemeen, er ligt wel een sausje van vrouwonvriendelijkheid hier maar ik zie dat de vrouwen daar zelf ook aan meewerken, zal wel iets 2019 zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |