Heeerlijk, jullie hebben patent op volleys hequote:Op zondag 3 maart 2019 21:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb hem al bijna de hele dag op repeat staan
Ik bespaar mijzelf de moeite met je negatieve gezuig.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Quote me maar dan.
Vind het nogal een beschuldiging namelijk.
WONDERFUL TIMEquote:
ja, dit proberen we trouwens wel vaker met corners, ook met mcginn, maar het is natuurlijk niet altijd feestquote:Op zondag 3 maart 2019 21:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heeerlijk, jullie hebben patent op volleys he
Ja schandalig, meestal is het namelijk doodzonde :pquote:Op zondag 3 maart 2019 22:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja, dit proberen we trouwens wel vaker met corners, ook met mcginn, maar het is natuurlijk niet altijd feest
ik las klantenquote:Op zondag 3 maart 2019 22:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er is nooit sprake geweest van interesse van een van de kanten.
Hahaquote:Op zondag 3 maart 2019 22:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met cachet hier op het forum, komt altijd een beetje afkeer naar boven.
duidelijkquote:Op zondag 3 maart 2019 22:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er is nooit sprake geweest van interesse van een van de kanten.
ik heb dat met anderen meer, noel en jimmy bijvoorbeeldquote:Op zondag 3 maart 2019 22:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met cachet hier op het forum, komt altijd een beetje afkeer naar boven.
Hahaquote:Op zondag 3 maart 2019 22:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb dat met anderen meer, noel en jimmy bijvoorbeeld
Omdat cachet een vagina heeft zekerquote:Op zondag 3 maart 2019 22:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik identificeer mijzelf niet als vrouw en heb mij daarom al lang laten ombouwen. Wat een nare aannamequote:Op zondag 3 maart 2019 22:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Omdat cachet een vagina heeft zeker
oa, maar ook dat noel bijvoorbeeld meteen moet quoten als er iets negatiefs over xcachet wordt gezegd, dat vind ik echt gigantisch kinderachtigquote:Op zondag 3 maart 2019 22:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Omdat cachet een vagina heeft zeker
Klinkt als jouw probleemquote:Op zondag 3 maart 2019 22:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je kan sleutelen tot je een ons weegt, je ademt in alles een irritant aanwezig huppelkutje uitquote:Op zondag 3 maart 2019 22:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik identificeer mijzelf niet als vrouw en heb mij daarom al lang laten ombouwen. Wat een nare aanname
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |