Je hebt je alleen uitgekleed, doe niet alsof je daar credits voor verdient.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:44 schreef Myrr het volgende:
Yahaass. Heb Myrrman weer succesvol verleid. 🕷🕷🕷🕸
Meer tuffen.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hebben jullie wel eens scheurtje in toompje?
Pls ik loop in een rokje en op hakken, subtiele doch degelijke inkijk, opgemaakt, mijn haar steil gemaakt en zo nu en dan wulpse blikken uitgedeeld. De Myrrman laat zich niet zo simpel verleiden, daar zit uitdaging in.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt je alleen uitgekleed, doe niet alsof je daar credits voor verdient.
Heb je nooit eens dat als je een spel wil opstarten maar het laden zo lang duurt dat je al geen zin meer hebt en het uitzet?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Pls ik loop in een rokje en op hakken, subtiele doch degelijke inkijk, opgemaakt, mijn haar steil gemaakt en zo nu en dan wulpse blikken uitgedeeld. De Myrrman laat zich niet zo simpel verleiden, daar zit uitdaging in.
Dat is een bijwerking van het ouderschap die je moet overwinnen.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je nooit eens dat als je een spel wil opstarten maar het laden zo lang duurt dat je al geen zin meer hebt en het uitzet?
Boeiequote:Op zondag 3 maart 2019 19:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En daar had je 30 jaar voor nodig om tot deze wijsheid te komen? Je hebt jarenlang je longen verkankerd, hoe ga je vervolgens overtuigend overkomen?
Besnijdenquote:Op zondag 3 maart 2019 19:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hier heb ik wat aan dit doet me goedquote:Op zondag 3 maart 2019 19:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Niks van aantrekken bruur. Is al een hele stap die je gedaan hebt. Je kan dit. 👏🏼
Ik ga je volgen. Weet nog niet hoe maar dit komt goed.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:57 schreef Solotov het volgende:
[..]
Hier heb ik wat aan dit doet me goed
ZIE JE DAT PROF
Ik zal het er vaak genoeg over hebben hier. Al is het maar om sommigen te irriteren.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ga je volgen. Weet nog niet hoe maar dit komt goed.
👏🏼
Hoe vaak wordt het vergoed? Schoonmoeder is echt jaren gestopt geweest erdoor.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:59 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ik zal het er vaak genoeg over hebben hier. Al is het maar om sommigen te irriteren.
Had 't gisteren wel moeilijker verwacht icm drank enz maar de behoefte was er niet tot nauwelijks
Nee zo strak en droog is ze niequote:Op zondag 3 maart 2019 19:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Moet je nu niet pijpen onderhand?quote:Op zondag 3 maart 2019 20:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hoe vaak wordt het vergoed? Schoonmoeder is echt jaren gestopt geweest erdoor.
1 keerquote:Op zondag 3 maart 2019 20:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hoe vaak wordt het vergoed? Schoonmoeder is echt jaren gestopt geweest erdoor.
quote:Op zondag 3 maart 2019 19:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is een bijwerking van het ouderschap die je moet overwinnen.
Moralisten zoals jij zouden als eerste aan de beurt zijnquote:Op zondag 3 maart 2019 20:02 schreef Solotov het volgende:
Heu the purge op netflix.
Moeten we ook hebben man
Ze heeft een wat langere lont, maar uiteindelijk zal zij er ook genoeg van hebben.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:57 schreef Solotov het volgende:
[..]
Hier heb ik wat aan dit doet me goed
ZIE JE DAT PROF
Kom maar opquote:Op zondag 3 maart 2019 20:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moralisten zoals jij zouden als eerste aan de beurt zijn
Het is een tijdelijk act. 't helpt me er ook beetje doorheen hequote:Op zondag 3 maart 2019 20:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze heeft een wat langere lont, maar uiteindelijk zal zij er ook genoeg van hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |