Welke wedstrijd stond er dan eerst in de planning voor 12:15?quote:Op zondag 3 maart 2019 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De schuld van Ajax. (eigenlijk van de KNVB, maar het is altijd leuk om Ajax ergens de schuld van te geven)
Dat weet je goed te verbergen.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:40 schreef yats het volgende:
ik heb niet het iq van een goudvis zoals Klaas.
Ze vonden het jammer dat er geen deal was tussen KimGod en Trump.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mogen die kids die je daar opsluit wel TV kijken dan, Marc?
We zijn te laat.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze vonden het jammer dat er geen deal was tussen KimGod en Trump.
Niet het verschil kennen tussen internet en de werkelijke wereld :,)quote:
:,)quote:Op zondag 3 maart 2019 17:46 schreef yats het volgende:
[..]
Niet het verschil kennen tussen internet en de werkelijke wereld :,)
[..]
[..]
Je hebt FOK!'kers aan de deur gehad?quote:Op zondag 3 maart 2019 17:21 schreef yats het volgende:
[..]
En helaas ook een aantal idioten. Ik heb er jaren terug een paar aan mijn deur gehad die 'verhaal kwamen halen'. Sindsdien is me duidelijk wat voor lui het zijn.
3 TBS'ers op verlof.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:50 schreef PicoMMP het volgende:
Onlogisch, Caland en natuurlijk Klaas aan je deur
Ah, de 'maar IRL ben ik wél normaal hoor!'-post.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, anders hebben die Feyenoord fans ook niks meer om zich goed over te voelenquote:
Zo is dat.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, anders hebben die Feyenoord fans ook niks meer om zich goed over te voelen
Ja, jaren terug. Naar aanleiding van een post over Feyenoord met mijn oude account.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:49 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Je hebt FOK!'kers aan de deur gehad?
Ik ben voor Vitesse. Je bent niet normaal als je na al die jaren en al die baggerwedstrijden nog steeds voor Vitesse bent...quote:Op zondag 3 maart 2019 17:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, de 'maar IRL ben ik wél normaal hoor!'-post.
Alsof dat via internet niet doorsijpelt.
Sorry, Klaas en Helpmefok zullen het nooit meer doenquote:Op zondag 3 maart 2019 17:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, jaren terug. Naar aanleiding van een post over Feyenoord met mijn oude account.
HMF zeker.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, jaren terug. Naar aanleiding van een post over Feyenoord met mijn oude account.
Wat triest.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:58 schreef yats het volgende:
[..]
Kwamen met plastic knuppels aanzetten.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sorry, Klaas en Helpmefok zullen het nooit meer doen
HMF zeker?quote:Op zondag 3 maart 2019 17:58 schreef yats het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 maart 2019 18:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ze kunnen dat nieuwe stadion wel wat kleiner maken.
En de Open Dag.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit toch ook alleen maar vol tegen ajax
Benieuwd wat voor troep daar nu weer uitkomt. Van Geelgod.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:04 schreef fetX het volgende:
[..]
En de Open Dag.
(misschien dat iemand zijn frustraties over de helikopter nog kwijt wil)
Waarom zou je daar over liegen?quote:Op zondag 3 maart 2019 18:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet dat dit echt gebeurd is
Inderdaad, de topicstarter van dit topic zal nu ook wel doodsbang zijn.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 18:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Inderdaad, de topicstarter van dit topic zal nu ook wel doodsbang zijn.
VBL / Feyenoord is een parodie op een voetbalclub
Omdat het Yats is? Die overdrijft/liegt wel vaker om zijn punt bij te zetten.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 18:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Inderdaad, de topicstarter van dit topic zal nu ook wel doodsbang zijn.
VBL / Feyenoord is een parodie op een voetbalclub
Ja ja, praat het tokkie gedrag van Feyenoord supporters maar weer goed. Walgelijk.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat het Yats is? Die overdrijft/liegt wel vaker om zijn punt bij te zetten.
Hoe zie jij het overigens gebeurden dat leden hier het adres van Yats opzoeken om hem op te zoeken en een lesje te leren?
Het klinkt allemaal erg ongeloofwaardig.
Ja, dat is inderdaad wat hij doet.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ja, praat het tokkie gedrag van Feyenoord supporters maar weer goed. Walgelijk.
quote:
quote:
Geen idee, ondanks dat het vast lieve jongens waren heb ik ze niet op een theekransje uitgenodigd. En zichzelf voorstellen deden ze niet. Het is dat een van hen later zich een keer op fok versprak...quote:
Echt hequote:
Noem je me nou een leugenaar? Ik heb er netjes aangifte van gedaan bij de vrienden in het blauw. Je weet dat een valse aangifte dien strafbaar is?quote:Op zondag 3 maart 2019 18:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat het Yats is? Die overdrijft/liegt wel vaker om zijn punt bij te zetten.
Hoe zie jij het overigens gebeurden dat leden hier het adres van Yats opzoeken om hem op te zoeken en een lesje te leren?
Het klinkt allemaal erg ongeloofwaardig.
Heb je de kakkerlakkenbestrijdingsdienst niet gebeld?quote:Op zondag 3 maart 2019 18:14 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
[..]
Geen idee, ondanks dat het vast lieve jongens waren heb ik ze niet op een theekransje uitgenodigd. En zichzelf voorstellen deden ze niet. Het is dat een van hen later zich een keer op fok versprak...
En ja, dat is dus waarom ik Feyenoorders niet echt hoog heb zitten.
Je hoeft in ieder geval niet in het stadion te zoeken, hahahquote:Op zondag 3 maart 2019 18:16 schreef yats het volgende:
[..]
Noem je me nou een leugenaar? Ik heb er netjes aangifte van gedaan bij de vrienden in het blauw. Je weet dat een valse aangifte dien strafbaar is?
Verder is het niet zo moeilijk om een Vitessefan te vinden, die zijn er immers bijna niet. Toch?
Ik hoor hem het ook niet veroordelen. Sterker nog, hij noemt me gewoon een leugenaar...quote:
Dan lees je niet zo goed.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:17 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hoor hem het ook niet veroordelen. Sterker nog, hij noemt me gewoon een leugenaar...
Daar valt anders nooit wat van te merken.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:18 schreef GGMM het volgende:
Ik mocht van een dikke dame ooit niet voor in de wachtrij van een supermarkt, ondanks dat zij een heel boodschappenwagentje vol had en ik slechts één pak melk.
Sindsdien haat ik dikzakken.
Terecht natuurlijk. Dat zal ze leren! Die verderfelijke Belgen...quote:Op zondag 3 maart 2019 18:16 schreef fetX het volgende:
Ik ben weleens uitgescholden door een Belg. Ik haat nu alle Belgen.
Real Madrid > Ajaxquote:Op zondag 3 maart 2019 18:30 schreef GGMM het volgende:
Ajax > Feyenoord
Feyenoord > Emmen
Conclusie:
Ajax > Emmen
quote:Op zondag 3 maart 2019 18:30 schreef GGMM het volgende:
Ajax > Feyenoord
Feyenoord > Emmen
Conclusie:
Ajax > Emmen
quote:Op zondag 3 maart 2019 18:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hoeft in ieder geval niet in het stadion te zoeken, hahah
Emmen -> Amsterdamquote:Op zondag 3 maart 2019 18:30 schreef GGMM het volgende:
Ajax > Feyenoord
Feyenoord > Emmen
Conclusie:
Ajax > Emmen
quote:Op zondag 3 maart 2019 17:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ja leuk.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:40 schreef Zipportal het volgende: SittardGoden. Op naar het @:Dagoduck topic.
Barça > Real Madridquote:Op zondag 3 maart 2019 18:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Real Madrid > Ajax
Conclusie
Real Madrid > Emmen
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kijkt er iemand mee naar Ado-Heerenveen?
Ik steek nog liever twee vorken in mijn ogenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kijkt er iemand mee naar Ado-Heerenveen?
Moet lekker vertrouwd voelen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ok, dan kijk ik in mijn eentje.
Waarom kijk jij nog naar die onzin?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ok, dan kijk ik in mijn eentje.
Het blijft toch je clubje hequote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom kijk jij nog naar die onzin?
Waarschijnlijk is hij fan van ADO. Gokje maar.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijf je wel wakker?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het blijft toch je clubje he
Hij is denk ik geen successupporterquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij dat wel hè, Davyquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij is denk ik geen successupporter
Spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij dat wel hè, Davy
Ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij dat wel hè, Davy
wat zijn die boeren stilquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Minuutje stilte. Niets mis mee.
Hm, omdat ik daar nu woon moet ik voor die club wordenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik spreek ook voor jou, anders was jij ook wel voor TOP Oss geweest.
Dat lijkt mij ook bij jou best heftig.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, de 'maar IRL ben ik wél normaal hoor!'-post.
Alsof dat via internet niet doorsijpelt.
Voor Ajax waren 2005-2010 dat ook niet echt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hm, omdat ik daar nu woon moet ik voor die club worden
2009-2014 waren niet echt succesvolle jaren.
Ik roep toch niet dat je een successupporter bent?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor Ajax waren 2005-2010 dat ook niet echt.
Als NAC met 1-4 in Eindhoven wint eet ik vanavond 14 broodjes kNACworst.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:49 schreef WethouderHekking het volgende:
Als Ajax bij Madrid kan winnen kan Nac ook bij PSV winnen.
Doe dit maar niet meer.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als NAC met 1-4 in Eindhoven wint eet ik vanavond 14 broodjes kNACworst.
Jij hebt wel graag meerdere worsten in je mond hé!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is een liedje van.quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij hebt wel graag meerdere worsten in je mond hé!
Gloryhunterquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is wel weer eens tijd voor een 6-0 ofzo
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar is een liedje van.
0-0 Den Haag, mooie stad achter de duinen
Jullie hebben in drie seizoenen Europees alleen maar 2x gewonnen van BATE Borisov.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan er toch niets aan doen dat er veel glory is bij PSV
Doe dit maar niet meer.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ernstige zaakquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie hebben in drie seizoenen Europees alleen maar 2x gewonnen van BATE Borisov.
Wat is jouw mening hierover?
Twee keer kernafval in het jaar voor die provencialen. Grappig wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan er toch niets aan doen dat er veel glory is bij PSV
provencialenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Twee keer kernafval in het jaar voor die provencialen. Grappig wel.
Vetklepquote:
Daar kom ik voorquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zie veel haxballers hier. Laat het toevallig bijna rust zijn
Hoe moeilijk kan het zijn?quote:
Dat kan NAC helemaal niet, zelfs als ze hem voor een leeg doel mogen inschieten.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:22 schreef Zorro het volgende:
PSV oppermachtig maar maakt de 2-0 niet.
Dus dan zal het zo wel 1-1 worden.
Daar heeft nac echt te slechte spelers voorquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:22 schreef Zorro het volgende:
PSV oppermachtig maar maakt de 2-0 niet.
Dus dan zal het zo wel 1-1 worden.
Mwha NAC staat steeds met 10 man voor de balquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV is eigenlijk ook heel slecht, maar NAC is zo slecht dat dat niet eens heel erg opvalt
Gezellig!quote:
Nouja NAC is zo slecht dat je zelfs dan nog wel kansen moet creerenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha NAC staat steeds met 10 man voor de bal
Tweede helft prikken jullie er wel genoeg in.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja NAC is zo slecht dat je zelfs dan nog wel kansen moet creeren
Wat zouden @Max23 en @Wazaaaaa aan het doen zijn?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:30 schreef GGMM het volgende:
Zou fijn zijn als @:chevycaprice @:scrummie2.0 of @:onlogisch ook toevallig langs komt
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:32 schreef FireFox1 het volgende:
HAXBALL IN DE RUST
https://www.haxball.com/play?c=W0XoqOyU8cg
Oh je kan nu klikken op de mentions voor het profiel, wat leukquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat zouden @:max23 en @:Wazaaaaa aan het doen zijn?
Je zat ook geen enkele keer bij mijquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:50 schreef S0nic het volgende:
Ik heb net letterlijk elk potje Haxball verloren
Leuk, ik ga meteen joinen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:32 schreef FireFox1 het volgende:
HAXBALL IN DE RUST
https://www.haxball.com/play?c=W0XoqOyU8cg
Waar blijf je dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuk, ik ga meteen joinen.
(lol)
Huh hij is gesloten. Host heeft zeker ge-rq't.quote:
Niemand, maar de VAR vindt van wel.quote:
tegernquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Na een half uur maar 1-0 tegern fucking NAC.
Eens, morgen gaat Ajax laten zien hoe je aan het doelsaldo werkt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het zou echt bizar zijn als Ajax onder dit armoedige PSV gaat eindigen.
Als ik dit zo zie mogen we 31 maart aan het doelsaldo werken.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
Eens, morgen gaat Ajax laten zien hoe je aan het doelsaldo werkt.
Gaan ze weerquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik dit zo zie mogen we 31 maart aan het doelsaldo werken.
Al kan dat bij jou volgende week weer helemaal anders zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maak me voorlopig niet zo'n zorgen dat we dan winnen nee
rustigquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik dit zo zie mogen we 31 maart aan het doelsaldo werken.
Dit PSV lijkt ook totaal niet meer op het PSV van voor de winterstop.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het zou echt bizar zijn als Ajax onder dit armoedige PSV gaat eindigen.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al kan dat bij jou volgende week weer helemaal anders zijn.
Beweer jij nu dat ik een opportunist ben?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al kan dat bij jou volgende week weer helemaal anders zijn.
Dat heb ik voor de wedstrijd tegen Feyenoord ook wel eens gelezen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maak me voorlopig niet zo'n zorgen dat we dan winnen nee
Beetje.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beweer jij nu dat ik een opportunist ben?
Toen waren ze ook vaak zat matig natuurlijk. Ontsnappingen bij Fortuna, PEC, Groningen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit PSV lijkt ook totaal niet meer op het PSV van voor de winterstop.
Lijkt me sterk dat Ajax dit thuis gaat overkomen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat heb ik voor de wedstrijd tegen Feyenoord ook wel eens gelezen.
Heel klein beetje dan.quote:
Crisisquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:09 schreef WethouderHekking het volgende:
Zou wat zijn als NAC gelijk maakt. Poppen aan het dansen in Eindhoven.
Zeiden ze bij Real en PSG ookquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Ajax dit thuis gaat overkomen.[..]
Ja, maar dan wel met altijd weer de doorslaggevende goal. Zo zijn vaker ploegen kampioen geworden. Hebben ook nog steeds een prima doelsaldo.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen waren ze ook vaak zat matig natuurlijk. Ontsnappingen bij Fortuna, PEC, Groningen.
Wacht te lang en geeft dan zo'n bal, hij kan er echt geen kut meer van.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:13 schreef Zorro het volgende:
Goede aanval. al was de pass van Dumfries gewoon slecht, achter Malen.
Een vos of een hert.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:13 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Je kan iets anders opzetten.
Bedankt Marcel.quote:
Sussudioquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:13 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Je kan iets anders opzetten.
Ze staan wel erg ontspannen te verdedigen, maar nuttig is het niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:16 schreef Zorro het volgende:
NAC is natuurlijk wel een ploeg van Nooit opgeven, altijd doorgaan.
NAC thuis is ook wel een ideaal wedstrijdje om je talenten de kans te geven en wat vertrouwen te tanken.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze staan wel erg ontspannen te verdedigen, maar nuttig is het niet.
Van Bommel doet het gewoon liever met jeugdspelers.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:23 schreef Zorro het volgende:
Die Guti moet toch wel iets heel fouts gedaan hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |