Welke wedstrijd stond er dan eerst in de planning voor 12:15?quote:Op zondag 3 maart 2019 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De schuld van Ajax. (eigenlijk van de KNVB, maar het is altijd leuk om Ajax ergens de schuld van te geven)
Dat weet je goed te verbergen.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:40 schreef yats het volgende:
ik heb niet het iq van een goudvis zoals Klaas.
Ze vonden het jammer dat er geen deal was tussen KimGod en Trump.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mogen die kids die je daar opsluit wel TV kijken dan, Marc?
We zijn te laat.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze vonden het jammer dat er geen deal was tussen KimGod en Trump.
Niet het verschil kennen tussen internet en de werkelijke wereld :,)quote:
:,)quote:Op zondag 3 maart 2019 17:46 schreef yats het volgende:
[..]
Niet het verschil kennen tussen internet en de werkelijke wereld :,)
[..]
[..]
Je hebt FOK!'kers aan de deur gehad?quote:Op zondag 3 maart 2019 17:21 schreef yats het volgende:
[..]
En helaas ook een aantal idioten. Ik heb er jaren terug een paar aan mijn deur gehad die 'verhaal kwamen halen'. Sindsdien is me duidelijk wat voor lui het zijn.
3 TBS'ers op verlof.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:50 schreef PicoMMP het volgende:
Onlogisch, Caland en natuurlijk Klaas aan je deur
Ah, de 'maar IRL ben ik wél normaal hoor!'-post.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, anders hebben die Feyenoord fans ook niks meer om zich goed over te voelenquote:
Zo is dat.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, anders hebben die Feyenoord fans ook niks meer om zich goed over te voelen
Ja, jaren terug. Naar aanleiding van een post over Feyenoord met mijn oude account.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:49 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Je hebt FOK!'kers aan de deur gehad?
Ik ben voor Vitesse. Je bent niet normaal als je na al die jaren en al die baggerwedstrijden nog steeds voor Vitesse bent...quote:Op zondag 3 maart 2019 17:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, de 'maar IRL ben ik wél normaal hoor!'-post.
Alsof dat via internet niet doorsijpelt.
Sorry, Klaas en Helpmefok zullen het nooit meer doenquote:Op zondag 3 maart 2019 17:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, jaren terug. Naar aanleiding van een post over Feyenoord met mijn oude account.
HMF zeker.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, jaren terug. Naar aanleiding van een post over Feyenoord met mijn oude account.
Wat triest.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:58 schreef yats het volgende:
[..]
Kwamen met plastic knuppels aanzetten.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sorry, Klaas en Helpmefok zullen het nooit meer doen
HMF zeker?quote:Op zondag 3 maart 2019 17:58 schreef yats het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 maart 2019 18:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ze kunnen dat nieuwe stadion wel wat kleiner maken.
En de Open Dag.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit toch ook alleen maar vol tegen ajax
Benieuwd wat voor troep daar nu weer uitkomt. Van Geelgod.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:04 schreef fetX het volgende:
[..]
En de Open Dag.
(misschien dat iemand zijn frustraties over de helikopter nog kwijt wil)
Waarom zou je daar over liegen?quote:Op zondag 3 maart 2019 18:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet dat dit echt gebeurd is
Inderdaad, de topicstarter van dit topic zal nu ook wel doodsbang zijn.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 18:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Inderdaad, de topicstarter van dit topic zal nu ook wel doodsbang zijn.
VBL / Feyenoord is een parodie op een voetbalclub
Omdat het Yats is? Die overdrijft/liegt wel vaker om zijn punt bij te zetten.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 18:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Inderdaad, de topicstarter van dit topic zal nu ook wel doodsbang zijn.
VBL / Feyenoord is een parodie op een voetbalclub
Ja ja, praat het tokkie gedrag van Feyenoord supporters maar weer goed. Walgelijk.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat het Yats is? Die overdrijft/liegt wel vaker om zijn punt bij te zetten.
Hoe zie jij het overigens gebeurden dat leden hier het adres van Yats opzoeken om hem op te zoeken en een lesje te leren?
Het klinkt allemaal erg ongeloofwaardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |