Zet 'm opquote:Op zondag 3 maart 2019 14:34 schreef Flamarande het volgende:
Wat doen jullie lullig ik ga wel gewoon fappen rest van de middag
Ik zeg hoi tegen je en je reageert niet eens. Wie doet er nu lullig?quote:Op zondag 3 maart 2019 14:34 schreef Flamarande het volgende:
Wat doen jullie lullig ik ga wel gewoon fappen rest van de middag
Niemand groet elkaar meer hier, dat is zoooo 2016quote:Op zondag 3 maart 2019 14:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zeg hoi tegen je en je reageert niet eens. Wie doet er nu lullig?
Heyquote:Op zondag 3 maart 2019 14:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Niemand groet elkaar meer hier, dat is zoooo 2016
Gebruik je middel- en ringvinger icm je duimquote:
‘Een hele goede morgen’, zo heet onze nieuwe campagne. Het CDA wil dat Nederland een mooie toekomst tegemoet gaat. Een land om door te geven aan onze kinderen en kleinkinderen, met zorg voor elkaar en een eerlijke economie. Én een land waarin we met respect met elkaar omgaan.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Niemand groet elkaar meer hier, dat is zoooo 2016
Tldrquote:Op zondag 3 maart 2019 14:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
‘Een hele goede morgen’, zo heet onze nieuwe campagne. Het CDA wil dat Nederland een mooie toekomst tegemoet gaat. Een land om door te geven aan onze kinderen en kleinkinderen, met zorg voor elkaar en een eerlijke economie. Én een land waarin we met respect met elkaar omgaan.
Dit laat zich vangen in één en dezelfde zin: ‘Een hele goede morgen’. Dat wensen we elkaar toe. Elke dag weer. Het CDA gaat daarin het goede voorbeeld geven.
CDAquote:Op zondag 3 maart 2019 14:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
‘Een hele goede morgen’, zo heet onze nieuwe campagne. Het CDA wil dat Nederland een mooie toekomst tegemoet gaat. Een land om door te geven aan onze kinderen en kleinkinderen, met zorg voor elkaar en een eerlijke economie. Én een land waarin we met respect met elkaar omgaan.
Dit laat zich vangen in één en dezelfde zin: ‘Een hele goede morgen’. Dat wensen we elkaar toe. Elke dag weer. Het CDA gaat daarin het goede voorbeeld geven.
Doe normaal skklquote:
Nee, jij wel?quote:Op zondag 3 maart 2019 14:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk je dat je nog een kans maakt bij haar?
Mijn stem hebben zequote:Op zondag 3 maart 2019 14:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat wordt weer zeteltjes verliezen met zo'n droevige campagne.
Hij heeft een kleine pikquote:
Lees dat vaker hierquote:Op zondag 3 maart 2019 14:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Word kurkdroog van die flaramanda
Ongeacht de campagne zou dat gewoon moeten gebeurenquote:Op zondag 3 maart 2019 14:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat wordt weer zeteltjes verliezen met zo'n droevige campagne.
Daar kan ik niks over zeggenquote:Op zondag 3 maart 2019 14:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
bron?
Dan stem ik ook niet op 'm hoor, cruciale factor.
Vorige verkiezingen heb ik nog campagne gevoerd voor het CDA op FOK!quote:Op zondag 3 maart 2019 14:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ongeacht de campagne zou dat gewoon moeten gebeuren
Ieder zijn dingquote:Op zondag 3 maart 2019 14:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vorige verkiezingen heb ik nog campagne gevoerd voor het CDA op FOK!
Gelijk 5 zetels winst toen.
Dat begrijp ik bestquote:Op zondag 3 maart 2019 15:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nu stem ik Thierry.
Jij stemt zeker VVD?
Alleen als jij een goede reden hebt haar een walgelijk mens te noemen, die ik tot dusver nog niet gelezen heb.quote:
Bekijk haar gemiddelde post, klaar. Einde discussie.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alleen als jij een goede reden hebt haar een walgelijk mens te noemen, die ik tot dusver nog niet gelezen heb.
Mss rookt ze welquote:Op zondag 3 maart 2019 15:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alleen als jij een goede reden hebt haar een walgelijk mens te noemen, die ik tot dusver nog niet gelezen heb.
Omdat ik beneden modaal verdien?quote:Op zondag 3 maart 2019 15:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vind ik jou echt zo'n figuur voor ja.
quote:Op zondag 3 maart 2019 15:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bekijk haar gemiddelde post, klaar. Einde discussie.
Bij gebrek aan een wijf in je bed, dan maar op het stembiljet.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:03 schreef HPLC het volgende:
Ik stem dit jaar gewoon maar op een lekker wijf
Sylvana?quote:Op zondag 3 maart 2019 15:03 schreef HPLC het volgende:
Ik stem dit jaar gewoon maar op een lekker wijf
maar ik heb een vriendinquote:Op zondag 3 maart 2019 15:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een wijf in je bed, dan maar op het stembiljet.
Je knuffel van my little pony telt nietquote:
Mooi rijmpjequote:Op zondag 3 maart 2019 15:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een wijf in je bed, dan maar op het stembiljet.
Flikker op met je opwindend.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:12 schreef Flamarande het volgende:
Ik vind het heel opwindend hoe prof doet alsof hij voor me opkomt
Hou op, is 2de x dat ik om je lach vandaagquote:Op zondag 3 maart 2019 15:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Cornflakes kun je beter buiten de koelkast bewaren inderdaad.
Graag gedaanquote:Op zondag 3 maart 2019 15:12 schreef Flamarande het volgende:
Ik vind het heel opwindend hoe prof doet alsof hij voor me opkomt
Is dat Nederlands ja? Gewoon een tikje egoistisch en autistisch misschien.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:35 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Zo Nederlands om niet naar de ander te vragen.
Echt gayquote:Op zondag 3 maart 2019 15:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is dat Nederlands ja? Gewoon een tikje egoistisch en autistisch misschien.
Como estas?
Aan die muziek kan je overlijdenquote:Op zondag 3 maart 2019 15:37 schreef Solotov het volgende:
Ondanks dat ik me gisteren prima vermaakt heb, vind ik carnaval echt tyfuskut
Van die kant en klare kostuums van de Hemaquote:Op zondag 3 maart 2019 15:38 schreef Myrr het volgende:
Echt een hekel aan mensen die met carnaval afgezaagd eruit zien. Alleen in het Zuiden kunnen ze dit.
quote:Op zondag 3 maart 2019 15:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Cornflakes kun je beter buiten de koelkast bewaren inderdaad.
Nee jij als blanke boy die dat zegt is gayquote:Op zondag 3 maart 2019 15:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
550 miljoen mensen zijn allemaal gay?
Lekker man, zo hoort hetquote:Op zondag 3 maart 2019 15:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
zeker, ging prima. Geen toernooiwinst, maar wel lekker kapot. Vandaag wel rustdagje verdiend
Lolquote:Op zondag 3 maart 2019 15:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is dat Nederlands ja? Gewoon een tikje egoistisch en autistisch misschien.
Como estas?
Ja dat was wel zo walgelijk slechtquote:Op zondag 3 maart 2019 15:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Aan die muziek kan je overlijden
Blanken mogen geen spaans spreken?quote:Op zondag 3 maart 2019 15:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee jij als blanke boy die dat zegt is gay
Correctquote:
Ik eet weer vlees.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:03 schreef Myrr het volgende:
Wordt tijd dat de zon even een maand lang keihard gaat shinen zodat mijn kop er normaal uitziet zonder make-up. Lijk wel zo'n dooie levenloze vegan nu.
Hoe was dat beeld eerst en hoe is het nu?quote:Op zondag 3 maart 2019 16:01 schreef Cronometer het volgende:
Mn beeld van SE is nu compleet anders man
Ik blow veel maar harddrugs doe ik niet vaak.. Ik doe ook vooral MDMA eigenlijk.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wilde tips vragen aan jou als in-house junk maar ja daar heb ik dus ook niks aan.
Saaie shit drugs zijn dat.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik blow veel maar harddrugs doe ik niet vaak.. Ik doe ook vooral MDMA eigenlijk.
Helemaal top. Instant beste en ziekste visuals ooit. 20 min later was 't wel weer klaar. Zorg wel dat je je good voelt anders kun je 't mss niet handelen en ga je huilenquote:
Dacht dat het over MDMA ging.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoe vermaak je je met wiet dan? Roken en een beetje sloom op de bank liggen?
Synthetische?quote:Op zondag 3 maart 2019 16:20 schreef Solotov het volgende:
[..]
Helemaal top. Instant beste en ziekste visuals ooit. 20 min later was 't wel weer klaar. Zorg wel dat je je good voelt anders kun je 't mss niet handelen en ga je huilen
Ik denk dat wij dezelfde mensen kennenquote:Op zondag 3 maart 2019 16:22 schreef Solotov het volgende:
[..]
We hadden 't zelf gemaakt.
Of nja mijn enige bijdrage was het roken
Lijkt me stugquote:Op zondag 3 maart 2019 16:23 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik denk dat wij dezelfde mensen kennen
Oh, je bent eergisteren hard gegaan?quote:Op zondag 3 maart 2019 16:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb weinig moeten schijten gisteren, mja, je eet ook niet echt veel dingen
Met z’n tweeën?quote:Op zondag 3 maart 2019 16:39 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Wanneer pakken wij een x festivalletje
Nee, gisteren ben ik hard gegaan. Overigens vandaag ook nog niet hoeven schijten.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:45 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Oh, je bent eergisteren hard gegaan?![]()
Ja, je krijgt geen hap meer door je keel als die eenmaal goed inslaat.
Kijk uit dat je geen rugpijn krijgt gezien hoe laag die hangen.quote:
Slank IG poppetjequote:Op zondag 3 maart 2019 16:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoe was dat beeld eerst en hoe is het nu?
Sterkte morgen en overmorgen.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, gisteren ben ik hard gegaan. Overigens vandaag ook nog niet hoeven schijten.
quote:
Heerlijk jaquote:
Haha, aldus de man met extra ondersteunende kussentjes in zijn bureaustoelquote:Op zondag 3 maart 2019 16:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kijk uit dat je geen rugpijn krijgt gezien hoe laag die hangen.
Thuis tegen Emmen, dat mag je toch gvd wel hopen.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat die kakkies eens even winnen.
Bal is rondquote:Op zondag 3 maart 2019 17:00 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Thuis tegen Emmen, dat mag je toch gvd wel hopen.
Ben nooit zuur. Ben labiel en lief.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]![]()
Gelukkig is dat beeld veranderd
Jij bent veel liever dan ik dacht, minder zuur
Ik wil elke jongere dakloze hier in Maastricht in de goot altijd even aanspreken en vragen of het DP isquote:
Nee joh die is niet dakloos, die woont op zolder met zijn vriendin.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik wil elke jongere dakloze hier in Maastricht in de goot altijd even aanspreken en vragen of het DP is
Dat is de droom waarmee ik mijn hart verwarm in de koudere tijden.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee joh die is niet dakloos, die woont op zolder met zijn vriendin.
zou dat geld anders gebruikenquote:Op zondag 3 maart 2019 17:08 schreef Flamarande het volgende:
Dp heeft een zwitserse bank gehackt en zit nu elke dag stoned op de Bahama’s
Goedso, kom samen keertje sportenquote:Op zondag 3 maart 2019 17:06 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ben nooit zuur. Ben labiel en lief.
Die jongen heb se leven voor elkaar nu, drm sit hij niet meer op fokquote:Op zondag 3 maart 2019 17:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik wil elke jongere dakloze hier in Maastricht in de goot altijd even aanspreken en vragen of het DP is
peng peng carriereboyquote:Op zondag 3 maart 2019 17:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Die jongen heb se leven voor elkaar nu, drm sit hij niet meer op fok
“Hun”quote:Op zondag 3 maart 2019 17:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik vergeet alleen altijd of hun nou bij zijn ouders zitten of zijn vriendin.
Hij heeft een vriendin ama, laat hem met rust!!quote:Op zondag 3 maart 2019 17:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik vergeet alleen altijd of hun nou bij zijn ouders zitten of zijn vriendin.
Oke okequote:Op zondag 3 maart 2019 17:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin ama, laat hem met rust!!
Ja. Jij hebt het tenslotte ook niet makkelijk. Ik zal coulant zijn.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het spijt me. Kun je het mij vergeven?
Jij bent vermoeiend en daar zegt ook niemand wat vanquote:Op zondag 3 maart 2019 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deze act is een beetje vermoeiend.
quote:Op zondag 3 maart 2019 17:12 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ja. Jij hebt het tenslotte ook niet makkelijk. Ik zal coulant zijn.
Nouja, als Liverpool maar wintquote:Op zondag 3 maart 2019 17:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik gok dat het een kutwedstrijd wordt, meestal niet om aan te gluren, deze derby.
Na 10 minuten voelde het alsof je elkaar al 10 jaar kende?quote:Op zondag 3 maart 2019 17:15 schreef Flamarande het volgende:
[..]
In het begin een beetje maar dat is altijd zo eerste keer
Divock Origi in de 96e minuutquote:Op zondag 3 maart 2019 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouja, als Liverpool maar wint
Durven? Waar zou ik bang voor moeten zijn dan hahaquote:Op zondag 3 maart 2019 17:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
godverdomme, durfde je gisteren niet meer op fok! te komen?
quote:Op zondag 3 maart 2019 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouja, als Liverpool maar verliest.
quote:Op zondag 3 maart 2019 17:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Durven? Waar zou ik bang voor moeten zijn dan haha
Tijd zal het lerenquote:Op zondag 3 maart 2019 17:17 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik vrees toch dat Liverpool het op het laatste moment verneukt en City gewoon kampioen wordt.
Wat neequote:Op zondag 3 maart 2019 17:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Na 10 minuten voelde het alsof je elkaar al 10 jaar kende?
hebben ze eindelijk weer eens gewonnenquote:
quote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Misschien overkomt jou dat wonder ook.
Na 10 minuten praten, hadden we het gevoel alsof we elkaar 10 jaar kennen
Waarom geen tijd- en scoreweergave gotvertyfusquote:
heb je gisteren gequote met de 4-0, maar daar kijk je dan nietquote:Op zondag 3 maart 2019 17:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom geen tijd- en scoreweergave gotvertyfus
Even zoeken, moment.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb je gisteren gequote met de 4-0, maar daar kijk je dan niet
Zo dan, dat is lekker thuiskomen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dit is de 4-0 door onze nieuwe captain
https://streamable.com/3dail
Je bent een lieve gulle vent.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat hij je maar in extase mag brengen
Lukt altijd beter met een oudere man iddquote:Op zondag 3 maart 2019 17:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat hij je maar in extase mag brengen
grealish is terugquote:Op zondag 3 maart 2019 17:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo dan, dat is lekker thuiskomen.
En 4-0, lekker hoor. Maar hoe kan dat dan ineens?
Neem zelf het woord oud niet graag in de mond maar daar sta jij duidelijk anders in hahaquote:Op zondag 3 maart 2019 17:31 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Lukt altijd beter met een oudere man idd
Hahaha goeie weerquote:Op zondag 3 maart 2019 17:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Neem zelf het woord oud niet graag in de mond maar daar sta jij duidelijk anders in haha
Haha goeie Haagsquote:Op zondag 3 maart 2019 17:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat jij gerookte zalm zou nemen
Hey Ashquote:Op zondag 3 maart 2019 17:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Nice nice, welke sushi's heb je gegeten en waar?
Vorige keer kreeg je het ook al cadeau tegen Everton, thuis is dat niet nodig vinden ze.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb Goodison Park nog nooit zo luidruchtig gezien, ze willen ECHT niet dat we kampioen worden
quote:Op zondag 3 maart 2019 17:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vorige keer kreeg je het ook al cadeau tegen Everton, thuis is dat niet nodig vinden ze.
quote:Op zondag 3 maart 2019 18:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
de wrijving heeft ie gehad, haags is nu een en al glans
heftig meidquote:Op zondag 3 maart 2019 18:09 schreef TARDIS. het volgende:
ben ook naar de mediamarkt geweest om een chromecast ultra te kopen maar die was uitverkocht
quote:Op zondag 3 maart 2019 18:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
heb mijn haar niet gedaan, het is nu heel pluizig
Ohmygaaawd neem een of andere shampoo en haarmasker en wel leave in conditioner hoorquote:Op zondag 3 maart 2019 18:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
@Cronometerquote:Op zondag 3 maart 2019 18:15 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ohmygaaawd neem een of andere shampoo en haarmasker en wel leave in conditioner hoor
Smeer er wat kokos- of arganolie in.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hahahaha lekker scrupuquote:Op zondag 3 maart 2019 18:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Toch alleen van nut voor hemzelf.
Neem een pincet mee.
maar ik had de discussie een half uur geleden al gewonnenquote:Op zondag 3 maart 2019 18:32 schreef SideEffect het volgende:
Dik
[..]
zou zeggen dat ze een te wijde kut heeft
Heb nog geen zwaaihandje gezienquote:Op zondag 3 maart 2019 18:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar ik had de discussie een half uur geleden al gewonnen
Heb jij niet hequote:Op zondag 3 maart 2019 18:36 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Snap ik met dat vieze rattenhaar van der.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |