Oh, je bent eergisteren hard gegaan?quote:Op zondag 3 maart 2019 16:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb weinig moeten schijten gisteren, mja, je eet ook niet echt veel dingen
Met z’n tweeën?quote:Op zondag 3 maart 2019 16:39 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Wanneer pakken wij een x festivalletje
Nee, gisteren ben ik hard gegaan. Overigens vandaag ook nog niet hoeven schijten.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:45 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Oh, je bent eergisteren hard gegaan?![]()
Ja, je krijgt geen hap meer door je keel als die eenmaal goed inslaat.
Kijk uit dat je geen rugpijn krijgt gezien hoe laag die hangen.quote:
Slank IG poppetjequote:Op zondag 3 maart 2019 16:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoe was dat beeld eerst en hoe is het nu?
Sterkte morgen en overmorgen.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, gisteren ben ik hard gegaan. Overigens vandaag ook nog niet hoeven schijten.
quote:
Heerlijk jaquote:
Haha, aldus de man met extra ondersteunende kussentjes in zijn bureaustoelquote:Op zondag 3 maart 2019 16:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kijk uit dat je geen rugpijn krijgt gezien hoe laag die hangen.
Thuis tegen Emmen, dat mag je toch gvd wel hopen.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat die kakkies eens even winnen.
Bal is rondquote:Op zondag 3 maart 2019 17:00 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Thuis tegen Emmen, dat mag je toch gvd wel hopen.
Ben nooit zuur. Ben labiel en lief.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]![]()
Gelukkig is dat beeld veranderd
Jij bent veel liever dan ik dacht, minder zuur
Ik wil elke jongere dakloze hier in Maastricht in de goot altijd even aanspreken en vragen of het DP isquote:
Nee joh die is niet dakloos, die woont op zolder met zijn vriendin.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik wil elke jongere dakloze hier in Maastricht in de goot altijd even aanspreken en vragen of het DP is
Dat is de droom waarmee ik mijn hart verwarm in de koudere tijden.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee joh die is niet dakloos, die woont op zolder met zijn vriendin.
zou dat geld anders gebruikenquote:Op zondag 3 maart 2019 17:08 schreef Flamarande het volgende:
Dp heeft een zwitserse bank gehackt en zit nu elke dag stoned op de Bahama’s
Goedso, kom samen keertje sportenquote:Op zondag 3 maart 2019 17:06 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ben nooit zuur. Ben labiel en lief.
Die jongen heb se leven voor elkaar nu, drm sit hij niet meer op fokquote:Op zondag 3 maart 2019 17:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik wil elke jongere dakloze hier in Maastricht in de goot altijd even aanspreken en vragen of het DP is
peng peng carriereboyquote:Op zondag 3 maart 2019 17:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Die jongen heb se leven voor elkaar nu, drm sit hij niet meer op fok
“Hun”quote:Op zondag 3 maart 2019 17:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik vergeet alleen altijd of hun nou bij zijn ouders zitten of zijn vriendin.
Hij heeft een vriendin ama, laat hem met rust!!quote:Op zondag 3 maart 2019 17:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik vergeet alleen altijd of hun nou bij zijn ouders zitten of zijn vriendin.
Oke okequote:Op zondag 3 maart 2019 17:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin ama, laat hem met rust!!
Ja. Jij hebt het tenslotte ook niet makkelijk. Ik zal coulant zijn.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het spijt me. Kun je het mij vergeven?
Jij bent vermoeiend en daar zegt ook niemand wat vanquote:Op zondag 3 maart 2019 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deze act is een beetje vermoeiend.
quote:Op zondag 3 maart 2019 17:12 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ja. Jij hebt het tenslotte ook niet makkelijk. Ik zal coulant zijn.
Nouja, als Liverpool maar wintquote:Op zondag 3 maart 2019 17:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik gok dat het een kutwedstrijd wordt, meestal niet om aan te gluren, deze derby.
Na 10 minuten voelde het alsof je elkaar al 10 jaar kende?quote:Op zondag 3 maart 2019 17:15 schreef Flamarande het volgende:
[..]
In het begin een beetje maar dat is altijd zo eerste keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |