Nouja, als Liverpool maar wintquote:Op zondag 3 maart 2019 17:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik gok dat het een kutwedstrijd wordt, meestal niet om aan te gluren, deze derby.
Na 10 minuten voelde het alsof je elkaar al 10 jaar kende?quote:Op zondag 3 maart 2019 17:15 schreef Flamarande het volgende:
[..]
In het begin een beetje maar dat is altijd zo eerste keer
Divock Origi in de 96e minuutquote:Op zondag 3 maart 2019 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouja, als Liverpool maar wint
Durven? Waar zou ik bang voor moeten zijn dan hahaquote:Op zondag 3 maart 2019 17:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
godverdomme, durfde je gisteren niet meer op fok! te komen?
quote:Op zondag 3 maart 2019 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouja, als Liverpool maar verliest.
quote:Op zondag 3 maart 2019 17:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Durven? Waar zou ik bang voor moeten zijn dan haha
Tijd zal het lerenquote:Op zondag 3 maart 2019 17:17 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik vrees toch dat Liverpool het op het laatste moment verneukt en City gewoon kampioen wordt.
Wat neequote:Op zondag 3 maart 2019 17:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Na 10 minuten voelde het alsof je elkaar al 10 jaar kende?
hebben ze eindelijk weer eens gewonnenquote:
quote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Misschien overkomt jou dat wonder ook.
Na 10 minuten praten, hadden we het gevoel alsof we elkaar 10 jaar kennen
Waarom geen tijd- en scoreweergave gotvertyfusquote:
heb je gisteren gequote met de 4-0, maar daar kijk je dan nietquote:Op zondag 3 maart 2019 17:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom geen tijd- en scoreweergave gotvertyfus
Even zoeken, moment.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb je gisteren gequote met de 4-0, maar daar kijk je dan niet
Zo dan, dat is lekker thuiskomen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dit is de 4-0 door onze nieuwe captain
https://streamable.com/3dail
Je bent een lieve gulle vent.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat hij je maar in extase mag brengen
Lukt altijd beter met een oudere man iddquote:Op zondag 3 maart 2019 17:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat hij je maar in extase mag brengen
grealish is terugquote:Op zondag 3 maart 2019 17:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo dan, dat is lekker thuiskomen.
En 4-0, lekker hoor. Maar hoe kan dat dan ineens?
Neem zelf het woord oud niet graag in de mond maar daar sta jij duidelijk anders in hahaquote:Op zondag 3 maart 2019 17:31 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Lukt altijd beter met een oudere man idd
Hahaha goeie weerquote:Op zondag 3 maart 2019 17:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Neem zelf het woord oud niet graag in de mond maar daar sta jij duidelijk anders in haha
Haha goeie Haagsquote:Op zondag 3 maart 2019 17:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat jij gerookte zalm zou nemen
Hey Ashquote:Op zondag 3 maart 2019 17:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Nice nice, welke sushi's heb je gegeten en waar?
Vorige keer kreeg je het ook al cadeau tegen Everton, thuis is dat niet nodig vinden ze.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb Goodison Park nog nooit zo luidruchtig gezien, ze willen ECHT niet dat we kampioen worden
quote:Op zondag 3 maart 2019 17:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vorige keer kreeg je het ook al cadeau tegen Everton, thuis is dat niet nodig vinden ze.
quote:Op zondag 3 maart 2019 18:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
de wrijving heeft ie gehad, haags is nu een en al glans
heftig meidquote:Op zondag 3 maart 2019 18:09 schreef TARDIS. het volgende:
ben ook naar de mediamarkt geweest om een chromecast ultra te kopen maar die was uitverkocht
quote:Op zondag 3 maart 2019 18:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
heb mijn haar niet gedaan, het is nu heel pluizig
Ohmygaaawd neem een of andere shampoo en haarmasker en wel leave in conditioner hoorquote:Op zondag 3 maart 2019 18:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
@Cronometerquote:Op zondag 3 maart 2019 18:15 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ohmygaaawd neem een of andere shampoo en haarmasker en wel leave in conditioner hoor
Smeer er wat kokos- of arganolie in.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hahahaha lekker scrupuquote:Op zondag 3 maart 2019 18:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Toch alleen van nut voor hemzelf.
Neem een pincet mee.
maar ik had de discussie een half uur geleden al gewonnenquote:Op zondag 3 maart 2019 18:32 schreef SideEffect het volgende:
Dik
[..]
zou zeggen dat ze een te wijde kut heeft
Heb nog geen zwaaihandje gezienquote:Op zondag 3 maart 2019 18:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar ik had de discussie een half uur geleden al gewonnen
Heb jij niet hequote:Op zondag 3 maart 2019 18:36 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Snap ik met dat vieze rattenhaar van der.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |