Woon gelukkig aan de goede kant van de rivieren. Dus dat ga ik allemaal wel missen. Veel meer dan paar optochten was het niet. Jij?quote:Op zondag 3 maart 2019 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende: [..] En moet je weer naar de carnaval dadelijk?
Ik ga lekker wielrennen kijken ben niet gek.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Woon gelukkig aan de goede kant van de rivieren. Dus dat ga ik allemaal wel missen. Veel meer dan paar optochten was het niet. Jij?
Fixedquote:Op zondag 3 maart 2019 14:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga lekker baanwielrennen kijken ben niet gek.
Ik zat nog te denken zelf stukje te gaan, maar wat een kutweer zeg.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga lekker wielrennen kijken ben niet gek.
Daarom lekker pompen in de gym.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zat nog te denken zelf stukje te gaan, maar wat een kutweer zeg.
Rustig Knut, ga aan het bierinfuus.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GAAN WE NU DAN EENS BEGINNEN GODVERDOMME
pics?>quote:Op zondag 3 maart 2019 14:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
JAAAA
Mn bier is open.
Het is een saison van Fantome heb m zelf opgehaald bij de brouwerij haha
is er in tadzjikistan ook een rondequote:Op zondag 3 maart 2019 14:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik geef echt niks om al die kutsprintjes van groenewegen in de ronde van turkmenistan hij moet godverdomme eens werke voor zn cheld
en witte busjes?quote:Op zondag 3 maart 2019 14:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeker maar daar doen ook pick ups aan mee.
quote:Op zondag 3 maart 2019 14:44 schreef JanCees het volgende:
ik snap er geen reet van
net live maar ze hebben al 100 km gefietst??
quote:Op zondag 3 maart 2019 14:44 schreef JanCees het volgende:
ik snap er geen reet van
net live maar ze hebben al 100 km gefietst??
waarom ""quote:Op zondag 3 maart 2019 14:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Vrijwel nooit worden eerste 100 km uitgezonden die zijn alleen om het moe maken van de benen.
Moet jij wetenquote:Op zondag 3 maart 2019 14:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
waarom """""
moet ik hem weer uitzetten
Waarom twijfel je daarover?quote:Op zondag 3 maart 2019 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik twijfel altijd of JanCees niet gewoon een grote act is?
ziedend ?quote:Op zondag 3 maart 2019 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet jij weten
(zou ik niet doen want beste sport ooit)
die frozen-asasin is altijd mad op mij zonder redenquote:Op zondag 3 maart 2019 14:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Doe even normaal tegen JeeCee joh.
We hebben nieuwe fans nodig in het wielrennen.
Hij moet eerst een inburgeringscursus volgen. Dit kan je gewoon niet maken.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Doe even normaal tegen JeeCee joh.
We hebben nieuwe fans nodig in het wielrennen.
Ik verwonder me slechts. Jammer dat je me gelijk neerzet als een boze man.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
die frozen-asasin is altijd mad op mij zonder reden
Ik sta garant voor hem ik zal zorgen dat ie beetje normaal doet.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hij moet eerst een inburgeringscursus volgen. Dit kan je gewoon niet maken.
Ja daar waait het altijd.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jeecee als je vragen hebt over waaiers vraag Kaasplankje die man weet alles van waaiers omdat hij op de maasvlakte 2 woont.
Jumbo massaal afgestapt ofzo?quote:Op zondag 3 maart 2019 14:54 schreef Raap het volgende:
Gelukkig zit zjumbo normalitair altijd in de goede waaier
Colombiaanse vallen=breken-ziektequote:Op zondag 3 maart 2019 14:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Was die gisteren kapot gegaan?
quote:Op zondag 3 maart 2019 14:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://nos.nl/op3/artike(...)t-een-beperking.html
Ben jij ook een gamer met een beperking?
v Aert lijkt me een type Lars Boomquote:Op zondag 3 maart 2019 14:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Waar je m had verwacht. Niet slecht maar ook niet super.
Wind, regen, modder en sneeuw, maar op de veertiende van april schijnt het zonnetje alsof het zomer is.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hopelijk elke zondag de komende twee maanden wind en regen.
Ja, dat is een bijzonder kwalijke statistiek.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wind, regen, modder en sneeuw, maar op de veertiende van april schijnt het zonnetje alsof het zomer is.
Blijkbaar vindt Djumbo andere koersen belangrijker. Ik vind het ook jammer ja.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook wel terecht...Jumbo gooit een zo goed als zekere zege in een semiklassieker weg.
Wil jij Quintana hier over de stenen zien stuiteren?quote:Op zondag 3 maart 2019 15:03 schreef meneerfiets het volgende:
Waarom stuurt Movistar altijd een C team naar de voorjaarsklassiekers?
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 3 maart 2019 15:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wil jij Quintana hier over de stenen zien stuiteren?
Dat zou wel leuk zijn voor dit topic. Dan kunnen alle stokpaardjes weer van stal worden gehaald, hé.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Betancur zit er anders nog wel bij toch/quote:Op zondag 3 maart 2019 15:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die heeft wel de perfecte bouw voor deze koersen, net als Conteras, maar Astana stuurt die naar Rwanda. Zonde.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:05 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Betancur zit er anders nog wel bij toch/
Omdat ze in Spanje vooral etappekoersen rijden.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:03 schreef meneerfiets het volgende:
Waarom stuurt Movistar altijd een C team naar de voorjaarsklassiekers?
Door Rellende ben ik sinds gisteren fan van Garciaquote:Op zondag 3 maart 2019 15:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Omdat ze in Spanje vooral etappekoersen rijden.
Was Jij ook fan van Flecha?quote:Op zondag 3 maart 2019 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Door Rellende ben ik sinds gisteren fan van Garcia
Als jonge wielerfan was ik altijd gefrustreerd dat mn favorieten bijna nooit wonnen.quote:
Danny gewoon voorop, maar ze hebben meer vertrouwen in Groenewegen (wel logisch uiteraard)quote:Op zondag 3 maart 2019 15:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar Jumbo-Visma heeft dus zitten falen vandaag?
Ik hou alle belgen buiten Renaat niet meer uit elkaarquote:
Eindelijk weer Kunnen zeiken op Jan Boven.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar Jumbo-Visma heeft dus zitten falen vandaag?
Er is een tijd geweest dat ik Krek graag een keer zag winnen...quote:Op zondag 3 maart 2019 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als jonge wielerfan was ik altijd gefrustreerd dat mn favorieten bijna nooit wonnen.
Tegenwoordig weet ik dat ze ook vooral favoriet zijn omdat ze niet altijd winnen.
Ze moeten gewoon elke week Extra Time Koers doen.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stel je voor VI wielrennen met Jose als Jan en Wiggo als Gijp
Wtf blijf van mn usernaam af man.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Eindelijk weer Kunnen zeiken op Jan Boven.(als hij de ploegleider nu is dan)
Wat flik je me nou Knut. De Ronde van Rwanda is geweldig.quote:
Op de startlijst staat Nic0 Verhoeven.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Eindelijk weer Kunnen zeiken op Jan Boven.(als hij de ploegleider nu is dan)
Is dat een soort mariokart met landmijnen als bananen zeg maar?quote:Op zondag 3 maart 2019 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat flik je me nou Knut. De Ronde van Rwanda is geweldig.
R_R's droom is wonen, trouwen en kinderen verwekken in Afrika. Het gelukzalige moment dat hij zijn Afrikaanse kind een eerste fiets kan geven.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dat een soort mariokart met landmijnen als bananen zeg maar?
Lekke bandquote:Op zondag 3 maart 2019 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
LAngeveld ziet er goed uit.
Wordt het valpartij of lekke band zeg het maar
R_R houdt teveel van bier om naar afrika te verhuizen dus dit wordt helemaal niks.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
R_R's droom is wonen, trouwen en kinderen verwekken in Afrika. Het gelukzalige moment dat hij zijn Afrikaanse kind een eerste fiets kan geven.
Een wedstrijd met beter geasfalteerde wegen dan in België en in acht dagen tijd in totaal drie miljoen mensen langs de kant van de weg. Beetje respect tonen Knut.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 maart 2019 15:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
SPT / [Wielrennen] #388 Het seizoen begint nu echtquote:“In vergelijking met alle andere Afrikaanse wielerrondes is Rwanda een klasse apart. Dit is van hetzelfde niveau als een wielerwedstrijd in Europa. De wegen zijn beter geasfalteerd dan in België. Hier vind je geen enkel putje in de baan. De organisatie is in handen van een aantal Fransen die ook bij de Ronde van Frankrijk betrokken zijn.
Die mensen zien voor het eerst in hun leven een fiets.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een wedstrijd met beter geasfalteerde wegen dan in België en in acht dagen tijd in totaal drie miljoen mensen langs de kant van de weg. Beetje respect tonen Knut.
quote:Op zondag 3 maart 2019 15:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een wedstrijd met beter geasfalteerde wegen dan in België en in acht dagen tijd in totaal drie miljoen mensen langs de kant van de weg. Beetje respect tonen Knut.
En bevoorradingszones.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Die mensen zien voor het eerst in hun leven een fiets.
quote:Op zondag 3 maart 2019 15:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wtf blijf van mn usernaam af man.
Wat is dit nu weer
Moet altijd aan De helaasheid der dingen denken. Heeft wel iets treurigs.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zouden jullie in zo'n Belgisch dorp willen wonen?
Ik wel mits er een kroeg is.
Het is daar zo depressief daar kun je niet tegen aan drinkenquote:Op zondag 3 maart 2019 15:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is helemaal niets aan.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Blijven proberenquote:Op zondag 3 maart 2019 15:23 schreef Momo... het volgende:
[..]
Het is daar zo depressief daar kun je niet tegen aan drinken
Stamgasten van 80+, en dan Jupiler drinkenquote:Op zondag 3 maart 2019 15:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat een verhaal is dat jaquote:Op zondag 3 maart 2019 15:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Moet altijd aan De helaasheid der dingen denken. Heeft wel iets treurigs.
Daar zal zijn bankrekening anders over denkenquote:Op zondag 3 maart 2019 15:25 schreef TargaFlorio het volgende:
VDB3 had nooit weg moeten gaan bij Lefevere.
Dat is het enige positieve voor hem.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:26 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Daar zal zijn bankrekening anders over denken
Helaasheid der dingen wel gelezen of gezien?quote:Op zondag 3 maart 2019 15:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh ik moest aan het verdriet van belgie denken trouwens.
Mijn fout
Aanslag gezien?quote:Op zondag 3 maart 2019 15:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Casper van Uden wint de juniorenrace.
twitter:WielerFlitsBE twitterde op zondag 03-03-2019 om 15:22:35Het blijft lastig kiezen tussen het gas- en rempedaal! #kbkjuniors (via Streetjump-Forte) https://t.co/lOcfQXnjJ5 reageer retweet
quote:Op zondag 3 maart 2019 15:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
Aanslag gezien?twitter:WielerFlitsBE twitterde op zondag 03-03-2019 om 15:22:35Het blijft lastig kiezen tussen het gas- en rempedaal! #kbkjuniors (via Streetjump-Forte) https://t.co/lOcfQXnjJ5 reageer retweet
Nee, eigenlijk niet.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Helaasheid der dingen wel gelezen of gezien?
[..]
Aanslag gezien?twitter:WielerFlitsBE twitterde op zondag 03-03-2019 om 15:22:35Het blijft lastig kiezen tussen het gas- en rempedaal! #kbkjuniors (via Streetjump-Forte) https://t.co/lOcfQXnjJ5 reageer retweet
[..]
Absoluut. Het boek iig. De film ken ik nietquote:Op zondag 3 maart 2019 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.
Een aanrader dus?
Ja, dat gaat dus vooral over opgroeien in zo'n marginaal Belgisch dorp. Ook veel wielerreferenties.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.
Een aanrader dus?
Ik ga gelijk even kijken op bolquote:Op zondag 3 maart 2019 15:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dus vooral over opgroeien in zo'n marginaal Belgisch dorp. Ook veel wielerreferenties.
Waar koop je dat voor 3 euro?quote:Op zondag 3 maart 2019 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Rellende.
3 euro voor fles Fantome.
Waarom betalen we zo veel voor een vaak genoeg twijfelachtig blikje uit amerika?
Echt he.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kan niet wachten tot Mathieu hier over twee weken gaat winnen.
Ja dat is daar nog wel eens twijfelachtig. Ik had vooraf gemaild voor een afspraak.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:34 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Die was dicht toen ik voor de deur stond....
Home of Cyclingtwitter:ammattipyoraily twitterde op zondag 03-03-2019 om 15:32:48Ronde van Vlaanderen and Paris-Roubaix live on Eurosport from start to finish. (Source: Finnish Eurosport) reageer retweet
Genotquote:Op zondag 3 maart 2019 15:38 schreef Pino112 het volgende:
Home of Cyclingtwitter:ammattipyoraily twitterde op zondag 03-03-2019 om 15:32:48Ronde van Vlaanderen and Paris-Roubaix live on Eurosport from start to finish. (Source: Finnish Eurosport) reageer retweet
ja maar die eerste 100km is alleen om warm te rijden daar kijkt niemand naarquote:Op zondag 3 maart 2019 15:38 schreef Pino112 het volgende:
Thijs bestelt gelijk een nieuwe voorraad Westmallequote:Op zondag 3 maart 2019 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat wordt om half 11 de eerste bier open trekken jongens
En elke 10 minuten een nieuwe pakken tijdens reclamequote:Op zondag 3 maart 2019 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat wordt om half 11 de eerste bier open trekken jongens
Geen Kwaremont drinkenquote:Op zondag 3 maart 2019 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Thijs bestelt gelijk een nieuwe voorraad Westmalle
De echte fans kijken wel JeeCee. Als je eenmaal de rode pil hebt geslikt is zelfs het warmrijden een ware opera aan cultureel genot.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja maar die eerste 100km is alleen om warm te rijden daar kijkt niemand naar
waarom zenden ze het niet uit dan dat begin hierquote:Op zondag 3 maart 2019 15:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De echte fans kijken wel JeeCee. Als je eenmaal de rode pil hebt geslikt is zelfs het warmrijden een ware opera aan cultureel genot.
Te weinig kijkers kost teveel geldquote:Op zondag 3 maart 2019 15:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
waarom zenden ze het niet uit dan dat begin hier
jepquote:Op zondag 3 maart 2019 15:14 schreef franklop het volgende:
RIjdt een Katusha over fietspad, die moet uit koers lijkt me?
Dat zag ik dus goedquote:Op zondag 3 maart 2019 15:14 schreef franklop het volgende:
RIjdt een Katusha over fietspad, die moet uit koers lijkt me?
Mooi gedaan makkerquote:Op zondag 3 maart 2019 15:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zag ik dus goed
Jammer dat het mijn renner is alleen
Het droomplan ontvouwt zich.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Van Poppel wordt dus gespaard voor de leadout
Spannendquote:Op zondag 3 maart 2019 15:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Van Poppel wordt dus gespaard voor de leadout
Hij heeft archiefbeelden van Jose de Cauwer bestudeerdquote:Op zondag 3 maart 2019 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Langeveld zit wel echt mooi op de fiets zeg
ook live op l'equipe vandaagquote:Op zondag 3 maart 2019 15:55 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.directvelo.co(...)d-drome-classic-2019
56 zegt hij toch?quote:Op zondag 3 maart 2019 16:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oke dit gaat nergens over. Wie heeft getakt?
Rustig johquote:Op zondag 3 maart 2019 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nederlander geld dus premi
JOSE VUILE KLOOTZAK
Stijn leuk verhaalquote:
Traantje weggepinkt.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stijn leuk verhaal
Ik was vrijdag wel naar carnaval he.
Dus ik zie zo 4 marokanen lopen met biertje in hun handen. Dus ik HEEE wat doen jullie godverdomme beetje bier zuipen?!
Bleken het Italiaanse Belgen te zijn waarvan hun opa 3 generaties hiervoor in de mijn was komen werken. En die families waren dus nog steeds een groepje samen. Bijzonder is dat he?
Moet kunnen, het is tenslotte zondagquote:Op zondag 3 maart 2019 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het begon leuk maar het laatste halfuur was ik ingedut.
Typische KBKquote:Op zondag 3 maart 2019 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Binnekort ga ik baby maken maar ik ben nu dus al het geluid van koers op dit soort momtenten aan het opnemen. Helicopter geluid. Draaiende wielen. Het zwoele Vlaams van Jose. Dat is echt een wondermiddelquote:Op zondag 3 maart 2019 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Baby pangang?quote:Op zondag 3 maart 2019 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Binnekort ga ik baby maken maar ik ben nu dus al het geluid van koers op dit soort momtenten aan het opnemen. Helicopter geluid. Draaiende wielrennen. Het zwoele Vlaams van Jose. Dat is echt een wondermiddel
Tjeu was allang over finish geweestquote:Op zondag 3 maart 2019 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
vd Poel gaat dit peloton echt helemaal de vernieling in rijden trouwens.
Samen met assistent-wegkapitein Sterke Stijn.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
vd Poel gaat dit peloton echt helemaal de vernieling in rijden trouwens.
Lekker Sebastwitter:KuurneBxlKuurne twitterde op zondag 03-03-2019 om 16:03:51First crossing of the finish line with a ‘sprint’ for the Plastibac Sprint Trophee, worth 2500¤. @sebaslangeveld takes the money home but it wasn’t even a real sprint. #KBK19 2 laps to go. reageer retweet
Als woutje al subtop is dan rijdt mathieu het helemaal naar de vinkenteringquote:Op zondag 3 maart 2019 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tjeu was allang over finish geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |