Waarom twijfel je daarover?quote:Op zondag 3 maart 2019 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik twijfel altijd of JanCees niet gewoon een grote act is?
ziedend ?quote:Op zondag 3 maart 2019 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet jij weten
(zou ik niet doen want beste sport ooit)
die frozen-asasin is altijd mad op mij zonder redenquote:Op zondag 3 maart 2019 14:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Doe even normaal tegen JeeCee joh.
We hebben nieuwe fans nodig in het wielrennen.
Hij moet eerst een inburgeringscursus volgen. Dit kan je gewoon niet maken.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Doe even normaal tegen JeeCee joh.
We hebben nieuwe fans nodig in het wielrennen.
Ik verwonder me slechts. Jammer dat je me gelijk neerzet als een boze man.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
die frozen-asasin is altijd mad op mij zonder reden
Ik sta garant voor hem ik zal zorgen dat ie beetje normaal doet.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hij moet eerst een inburgeringscursus volgen. Dit kan je gewoon niet maken.
Ja daar waait het altijd.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jeecee als je vragen hebt over waaiers vraag Kaasplankje die man weet alles van waaiers omdat hij op de maasvlakte 2 woont.
Jumbo massaal afgestapt ofzo?quote:Op zondag 3 maart 2019 14:54 schreef Raap het volgende:
Gelukkig zit zjumbo normalitair altijd in de goede waaier
Colombiaanse vallen=breken-ziektequote:Op zondag 3 maart 2019 14:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Was die gisteren kapot gegaan?
quote:Op zondag 3 maart 2019 14:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://nos.nl/op3/artike(...)t-een-beperking.html
Ben jij ook een gamer met een beperking?
v Aert lijkt me een type Lars Boomquote:Op zondag 3 maart 2019 14:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Waar je m had verwacht. Niet slecht maar ook niet super.
Wind, regen, modder en sneeuw, maar op de veertiende van april schijnt het zonnetje alsof het zomer is.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hopelijk elke zondag de komende twee maanden wind en regen.
Ja, dat is een bijzonder kwalijke statistiek.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wind, regen, modder en sneeuw, maar op de veertiende van april schijnt het zonnetje alsof het zomer is.
Blijkbaar vindt Djumbo andere koersen belangrijker. Ik vind het ook jammer ja.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook wel terecht...Jumbo gooit een zo goed als zekere zege in een semiklassieker weg.
Wil jij Quintana hier over de stenen zien stuiteren?quote:Op zondag 3 maart 2019 15:03 schreef meneerfiets het volgende:
Waarom stuurt Movistar altijd een C team naar de voorjaarsklassiekers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |