Woon gelukkig aan de goede kant van de rivieren. Dus dat ga ik allemaal wel missen. Veel meer dan paar optochten was het niet. Jij?quote:Op zondag 3 maart 2019 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende: [..] En moet je weer naar de carnaval dadelijk?
Ik ga lekker wielrennen kijken ben niet gek.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Woon gelukkig aan de goede kant van de rivieren. Dus dat ga ik allemaal wel missen. Veel meer dan paar optochten was het niet. Jij?
Fixedquote:Op zondag 3 maart 2019 14:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga lekker baanwielrennen kijken ben niet gek.
Ik zat nog te denken zelf stukje te gaan, maar wat een kutweer zeg.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga lekker wielrennen kijken ben niet gek.
Daarom lekker pompen in de gym.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zat nog te denken zelf stukje te gaan, maar wat een kutweer zeg.
Rustig Knut, ga aan het bierinfuus.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GAAN WE NU DAN EENS BEGINNEN GODVERDOMME
pics?>quote:Op zondag 3 maart 2019 14:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
JAAAA
Mn bier is open.
Het is een saison van Fantome heb m zelf opgehaald bij de brouwerij haha
is er in tadzjikistan ook een rondequote:Op zondag 3 maart 2019 14:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik geef echt niks om al die kutsprintjes van groenewegen in de ronde van turkmenistan hij moet godverdomme eens werke voor zn cheld
en witte busjes?quote:Op zondag 3 maart 2019 14:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeker maar daar doen ook pick ups aan mee.
quote:Op zondag 3 maart 2019 14:44 schreef JanCees het volgende:
ik snap er geen reet van
net live maar ze hebben al 100 km gefietst??
quote:Op zondag 3 maart 2019 14:44 schreef JanCees het volgende:
ik snap er geen reet van
net live maar ze hebben al 100 km gefietst??
waarom ""quote:Op zondag 3 maart 2019 14:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Vrijwel nooit worden eerste 100 km uitgezonden die zijn alleen om het moe maken van de benen.
Moet jij wetenquote:Op zondag 3 maart 2019 14:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
waarom """""
moet ik hem weer uitzetten
Waarom twijfel je daarover?quote:Op zondag 3 maart 2019 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik twijfel altijd of JanCees niet gewoon een grote act is?
ziedend ?quote:Op zondag 3 maart 2019 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet jij weten
(zou ik niet doen want beste sport ooit)
die frozen-asasin is altijd mad op mij zonder redenquote:Op zondag 3 maart 2019 14:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Doe even normaal tegen JeeCee joh.
We hebben nieuwe fans nodig in het wielrennen.
Hij moet eerst een inburgeringscursus volgen. Dit kan je gewoon niet maken.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Doe even normaal tegen JeeCee joh.
We hebben nieuwe fans nodig in het wielrennen.
Ik verwonder me slechts. Jammer dat je me gelijk neerzet als een boze man.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
die frozen-asasin is altijd mad op mij zonder reden
Ik sta garant voor hem ik zal zorgen dat ie beetje normaal doet.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hij moet eerst een inburgeringscursus volgen. Dit kan je gewoon niet maken.
Ja daar waait het altijd.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jeecee als je vragen hebt over waaiers vraag Kaasplankje die man weet alles van waaiers omdat hij op de maasvlakte 2 woont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |