Dan komt ze niet verder dan de barquote:Op zondag 3 maart 2019 01:44 schreef snetje het volgende:
Lotus krijgt gewoon 1 nachtje "Witte Bergen"..
Thnx trustequote:Op zondag 3 maart 2019 01:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, voor de dagdienst, welterusten ...![]()
[ afbeelding ]
Lotus vertrekt plotseling - 2 maart 2019.
x73f9ym
Hiske: Buiten rocken etcquote:Op zondag 3 maart 2019 01:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, voor de dagdienst, welterusten ...![]()
[ afbeelding ]
Lotus vertrekt plotseling - 2 maart 2019.
x73f9ym
Een grote aanname.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:52 schreef snetje het volgende:
Als je je 24 uur aan vraagt krijg je altijd nog vlak voor je vertrek alsnog een gesprek ..vandaar dat het met Mike ietwat uitliep toen ... Lotus heeft dit laatste gesprek niet gehad ..althans niet nuchter in ieder geval..Dit krijgt nog wel een staartje ...en mocht ze ..zoals we haar kennen lekker stoïcijns met 7 bier op tegen de regels aan wil gaan schoppen ...hoop ik dat ze haar na een nachtje "Witte Bergen" even heel fijn het contract wat ze (zeker ook met 7 bier op) heeft ondertekend niet alleen haar borg kwijt is maar nog veel meer...
Ik denk eerder dat er wat gaan kijken van huh? Lotus weer terug?.. Dit soort mormels gaan ff niet de regels van heel het programma aanpassen...quote:Op zondag 3 maart 2019 01:52 schreef Yaksa het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat een aantal COSsers morgenvroeg heel verbaasd wakker gaan worden.
"Huh, waar is Lotus gebleven?".
Je kan niemand verplichten te blijven. Als ze weg wil kan ze weg.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:54 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat er wat gaan kijken van huh? Lotus weer terug?.. Dit soort mormels gaan ff niet de regels van heel het programma aanpassen...Omdat ze even kut in hun vel zitten...
Met je kist de poort uit lopen is gewoon pleitos, en nooit meer terug.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:54 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat er wat gaan kijken van huh? Lotus weer terug?.. Dit soort mormels gaan ff niet de regels van heel het programma aanpassen...Omdat ze even kut in hun vel zitten...
Ga ik ook vanuit. Exit is exitquote:Op zondag 3 maart 2019 01:55 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Met je kist de poort uit lopen is gewoon pleitos, en nooit meer terug.
Absoluut ..maar er zijn regels ..je kan je 24 uur aanvragen ..die is er niet voor niets..doe je het niet raak je je borg kwijt ... en ergens zal er vast nog wel een regeltje in staan dat als je je niet aan deze regel houdt dan volgt er nog een hardere regel!! It's tv...en je meld je zelf aan voor deze inrichting ...quote:Op zondag 3 maart 2019 01:55 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Je kan niemand verplichten te blijven. Als ze weg wil kan ze weg.
Misschien heeft ze gisteren haar 24 uur wel aangevraagd en heeft ze al een gesprek gehad. Dat weet jij toch niet?quote:Op zondag 3 maart 2019 02:01 schreef snetje het volgende:
[..]
Absoluut ..maar er zijn regels ..je kan je 24 uur aanvragen ..die is er niet voor niets..doe je het niet raak je je borg kwijt ... en ergens zal er vast nog wel een regeltje in staan dat als je je niet aan deze regel houdt dan volgt er nog een hardere regel!! It's tv...en je meld je zelf aan voor deze inrichting ...
De borg ben je sowieso kwijt als je zelf weg wil, ongeacht de 24 uur. Maar die 24 kunnen ze onmogelijk verplichten, ook niet in contract. Als iemand naar huis wil mag je ze niet tegen hun wil vasthouden.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:01 schreef snetje het volgende:
[..]
Absoluut ..maar er zijn regels ..je kan je 24 uur aanvragen ..die is er niet voor niets..doe je het niet raak je je borg kwijt ... en ergens zal er vast nog wel een regeltje in staan dat als je je niet aan deze regel houdt dan volgt er nog een hardere regel!! It's tv...en je meld je zelf aan voor deze inrichting ...
Dat stond in de planning voor eind februari. Althans, dat heb ik zo begrepen.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:04 schreef mcspicy het volgende:
Wanneer ging ze de studio in om wat op te nemen?
Ze gaan straks allemaal weg.Alleen Jessie blijft nog over. Cos gaat Coss wordenquote:Op zondag 3 maart 2019 02:04 schreef Braindead2000 het volgende:
De enigen waar ik nog een beetje sympathie voor had waren Mike en Lotus.
Nu dus! Gewoon even naar de studioquote:Op zondag 3 maart 2019 02:06 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat stond in de planning voor eind februari. Althans, dat heb ik zo begrepen.
Ach kom op ..jij weet net zoals ik dat in de laatste uren die gesprekken plaats vinden ... die zijn dus bij Lotus niet geweest aangezien ze vanaf 20.00 bier ging drinken ...quote:Op zondag 3 maart 2019 02:03 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Misschien heeft ze gisteren haar 24 uur wel aangevraagd en heeft ze al een gesprek gehad. Dat weet jij toch niet?
En heel veel cossers zitten daar op te wachten.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:06 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ze gaan straks allemaal weg.Alleen Jessie blijft nog over. Cos gaat Coss worden
Commentaar op snotter streams
Misschien nog een extra boeteclausule als je je niet aan die 24 uur houdt? Even afkoelen en een gesprekje met de psycholoog lijkt me wel redelijk om te vragen van de febo.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:06 schreef Soulraven het volgende:
[..]
De borg ben je sowieso kwijt als je zelf weg wil, ongeacht de 24 uur. Maar die 24 kunnen ze onmogelijk verplichten, ook niet in contract. Als iemand naar huis wil mag je ze niet tegen hun wil vasthouden.
Dat werd in Uto 1 ook geroepen en toen kregen we 15 nieuwe en wordt het weer geroepen. Dat is iets wat wel zal blijven,quote:Op zondag 3 maart 2019 02:08 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En heel veel cossers zitten daar op te wachten.
Hoevaak ik al gelezen heb: Alle 15 er uit en nieuwe erin, honderden keren..
Ja hoor. En dan ga je vandaag om tampons vragen omdat je ongesteld bent.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:08 schreef snetje het volgende:
[..]
Ach kom op ..jij weet net zoals ik dat in de laatste uren die gesprekken plaats vinden ... die zijn dus bij Lotus niet geweest aangezien ze vanaf 20.00 bier ging drinken ...
Dit is echt een dronken actie van Lotus ...en als ze haar nu zo laten gaan dan mag het duidelijk zijn dat Mike over 8 maanden ook papa wordt..
Toch wel Soul ...in de tv wereld gaat het net iets anders...helaas..quote:Op zondag 3 maart 2019 02:06 schreef Soulraven het volgende:
[..]
De borg ben je sowieso kwijt als je zelf weg wil, ongeacht de 24 uur. Maar die 24 kunnen ze onmogelijk verplichten, ook niet in contract. Als iemand naar huis wil mag je ze niet tegen hun wil vasthouden.
in de brief aander ex schreef ze dat ze vlak voor ze utopia inging nog een g-tje had genomen, dus ze kwam ook onder invloed binnen 😉quote:Op zondag 3 maart 2019 01:52 schreef snetje het volgende:
Als je je 24 uur aan vraagt krijg je altijd nog vlak voor je vertrek alsnog een gesprek ..vandaar dat het met Mike ietwat uitliep toen ... Lotus heeft dit laatste gesprek niet gehad ..althans niet nuchter in ieder geval..Dit krijgt nog wel een staartje ...en mocht ze ..zoals we haar kennen lekker stoïcijns met 7 bier op tegen de regels aan wil gaan schoppen ...hoop ik dat ze haar na een nachtje "Witte Bergen" even heel fijn het contract wat ze (zeker ook met 7 bier op) heeft ondertekend niet alleen haar borg kwijt is maar nog veel meer...weer lekker terug kan..
quote:Op zondag 3 maart 2019 02:08 schreef snetje het volgende:
[..]
Ach kom op ..jij weet net zoals ik dat in de laatste uren die gesprekken plaats vinden ... die zijn dus bij Lotus niet geweest aangezien ze vanaf 20.00 bier ging drinken ...
Dit is echt een dronken actie van Lotus ...en als ze haar nu zo laten gaan dan mag het duidelijk zijn dat Mike over 8 maanden ook papa wordt..
Je kunt het vragen maar niet verplichten.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:09 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Misschien nog een extra boeteclausule als je je niet aan die 24 uur houdt? Even afkoelen en een gesprekje met de psycholoog lijkt me wel redelijk om te vragen van de febo.
Ik las op fb (ja ik weet het, niet betrouwbaar) dat ze geld had gestolen van BenBersquote:Op zondag 3 maart 2019 02:12 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Je kunt het vragen maar niet verplichten.
FF zegt dat ze iets zei over de politie? Tegen merel?
Dat is natuurlijk niet waar. Ook "in de tv wereld" gelden de wetten nog steeds. Ze kunnen haar nooit tegen haar wil vasthouden.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:11 schreef snetje het volgende:
[..]
Toch wel Soul ...in de tv wereld gaat het net iets anders...helaas..
Tot nu zat er in elke rls, vanaf BB1, er 1 of enkelen bewoners in die ik sympathiek vond. Dat heb ik ook nodig om ernaar te kijken. Nou helemaal niks meer.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:06 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ze gaan straks allemaal weg.Alleen Jessie blijft nog over. Cos gaat Coss worden
Commentaar op snotter streams
Ik heb daar ook een keer gelezen dat ze Mike bont en blauw had geslaanquote:Op zondag 3 maart 2019 02:13 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik las op fb (ja ik weet het, niet betrouwbaar) dat ze geld had gestolen van BenBers
Heeft ze de maanden ervoor om tampons gevraagd dan?..quote:Op zondag 3 maart 2019 02:11 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ja hoor. En dan ga je vandaag om tampons vragen omdat je ongesteld bent.
En die gesprekken vinden meestal juist niet in de laatste uren plaats.
Maar goed, jij weet alles beter.
Dat was hier ook te lezen.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:14 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik heb daar ook een keer gelezen dat ze Mike bont en blauw had geslaan
Misschien was het mike wel..quote:Op zondag 3 maart 2019 02:13 schreef Poesjuh het volgende:
Lotus zei gisteren nog tegen dr leraar dat ze het nog makkelijk maanden vol kon houden in dat huisje.
Ik vermoed ook dat er iets gebeurd is. Ieg stond er iemand aan het hek denk ik. Want Merel hoorde iemand roepen Lotus Lotus Lotus...
Gewoon fan van Tim worden.die gaat nergens heen!quote:Op zondag 3 maart 2019 02:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Tot nu zat er in elke rls, vanaf BB1, er 1 of enkelen bewoners in die ik sympathiek vond. Dat heb ik ook nodig om ernaar te kijken. Nou helemaal niks meer.
Dat hoorde ik ook zeggen, maar dat moet dan tijdens een SL gebeurd zijn.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:13 schreef Poesjuh het volgende:
Lotus zei gisteren nog tegen dr leraar dat ze het nog makkelijk maanden vol kon houden in dat huisje.
Ik vermoed ook dat er iets gebeurd is. Ieg stond er iemand aan het hek denk ik. Want Merel hoorde iemand roepen Lotus Lotus Lotus...
Er staan daar elke dag wel mensen aan het hek.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:13 schreef Poesjuh het volgende:
Ja hoor fb fantaseert er op los en Joa deed rip deals en Tim zat in de wiethokken en koperdiefstallen.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:13 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik las op fb (ja ik weet het, niet betrouwbaar) dat ze geld had gestolen van BenBers
Beter dat hij van die FB site wegblijft..uhu...quote:Op zondag 3 maart 2019 02:12 schreef Soulraven het volgende:
[..]
I know, maar dit zal maar net datgene zijn wat wel waar is.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:16 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ja hoor fb fantaseert er op los en Joa deed rip deals en Tim zat in de wiethokken en koperdiefstallen.
Oh dat laatste is dan weer wel waar
Noooooooooooooooooooooooo....quote:Op zondag 3 maart 2019 02:13 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet waar. Ook "in de tv wereld" gelden de wetten nog steeds. Ze kunnen haar nooit tegen haar wil vasthouden.
Hij heeft het zelf van het filmpje.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:16 schreef snetje het volgende:
[..]
Beter dat hij van die FB site wegblijft..uhu...
Als die er al zijn dan komen ze in het social media topic te staan.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:18 schreef Poesjuh het volgende:
Zijn er al poort foto's van vertrekkende Lotus?
Niet iedereen leest de Bouquetreeks nog ..maar ik snap je wel...quote:Op zondag 3 maart 2019 02:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Misschien was het mike wel..
En ja als de liefde dan roept, dan houdt niemand je meer tegen
Dat is sneller dan bij Mike, die heeft er nog dagenlang op gestaan.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
Lotus is ook al uit de inwonerslijst gehaald.
Brenda ook.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:23 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dat is sneller dan bij Mike, die heeft er nog dagenlang op gestaan.
Maar op de krant nog geen enkel bericht dat Lotus weg is.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
Lotus is ook al uit de inwonerslijst gehaald.
Zou wel leuk zijn ..vader dochter ..of moeder dochter..quote:Op zondag 3 maart 2019 02:22 schreef Alocanda het volgende:
De vorige keer met 2 open plekken kwamen de twins binnen. Misschien komt er nu ook een setje binnen.
Wat filmpjes terug geluisterd en ik hoor ook het woord politie als ze fluistert tegen Merelquote:Op zondag 3 maart 2019 02:12 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Daar zit ik ook aan te denken. Dat ze morgen gewoon weer terug isquote:Op zondag 3 maart 2019 02:28 schreef snetje het volgende:
Morgen hebben we Lotus mopperend terug op de streams ..nog harder aan het knorren dan Katie...
In een dronken bui ..maw ikquote:Op zondag 3 maart 2019 02:31 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Wat filmpjes terug geluisterd en ik hoor ook het woord politie als ze fluistert tegen Merel
klopt en eerder al tegen Franny.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:31 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Wat filmpjes terug geluisterd en ik hoor ook het woord politie als ze fluistert tegen Merel
quote:Op zondag 3 maart 2019 02:22 schreef Alocanda het volgende:
De vorige keer met 2 open plekken kwamen de twins binnen. Misschien komt er nu ook een setje binnen.
Andere kant. Ze is inderdaad al weggehaald bij de huidige inwoners op de Uto krantquote:Op zondag 3 maart 2019 02:32 schreef snetje het volgende:
[..]
In een dronken bui ..maw ik
ben wel meer gewend...
Overdag ook lijkt wel, 1 filmpje op zaterdag pffquote:Op zondag 3 maart 2019 02:24 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Maar op de krant nog geen enkel bericht dat Lotus weg is.
Je kan duidelijk merken dat de redactie van Talpa 's nachts nog maar uit 2 of 3 personen bestaat, misschien nog wel minder.
Aiiiquote:Op zondag 3 maart 2019 02:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Andere kant. Ze is inderdaad al weggehaald bij de huidige inwoners op de Uto krant
[ afbeelding ]
Okey ..ook zwanger dus..quote:Op zondag 3 maart 2019 02:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Andere kant. Ze is inderdaad al weggehaald bij de huidige inwoners op de Uto krant
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 maart 2019 02:22 schreef Alocanda het volgende:
wie is ze?quote:Op zondag 3 maart 2019 02:31 schreef Zeyina het volgende:
[..]
In het filmpje van stream 3 van 3:26 tot 3:34 hoor je Lotus iets tegen Merel fluisteren over de politie.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Beide streams met het vertrek van Lotus ....![]()
Ik heb geen flauw idee. FF heeft het haar ook horen zeggenquote:Op zondag 3 maart 2019 03:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Waarom zou er politie bijgehaald worden dan, der is toch geen ruzie/handgemeen geweest?
Heel speculatief want ik kan het niet goed verstaan maar het lijkt op "wat ik allemaal gejat heb" aan het begin, en "politie gebeld" aan het eind.quote:Op zondag 3 maart 2019 03:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Waarom zou er politie bijgehaald worden dan, der is toch geen ruzie/handgemeen geweest?
Misschien heeft iemand toch anoniem gemeld dat Timo Franny aan het verkrachten was, in de zin van sexuele intimidatie. Dan is de politie zowat verplicht om toch een kijkje te gaan nemen. Zelfde als je anoniem meldt dat je buurvrouw in elkaar geslagen wordt door haar ex. Dan komt de politie ook kijken.quote:Op zondag 3 maart 2019 03:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
o dat geloof ik ook wel 😁quote:Op zondag 3 maart 2019 03:10 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. FF heeft het haar ook horen zeggen
Voor zover ik kon zien was het alleen haar kist en een plastic zak. Maar meestal wordt de rest wel via achter meegegeven.quote:Op zondag 3 maart 2019 03:14 schreef Charmian het volgende:
Goh die lotus...ze klonk trouwens goed bezopen. Kan zeker de stress niet aan dat ze weer een publieksstem zou krijgen. Ze heeft toch wel alle gitaren en joekelillies meegenomen hoop ik?
De speculaties gaan schijnbaar dat ze geld van b&b gasten gestolen heeft, mja speculaties.quote:Op zondag 3 maart 2019 03:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
o dat geloof ik ook wel 😁
Maar kan zo ff niks geen reden benoemen waarom er politie bij is gehaald
Heeft ze eerder vandaag iets verteld over vroeger wat een strafbaar feit is geweest
Dit is echt giswerk hoor, maar politie komt niet zo maar, niet voor iemand die zo het lijjt vrijwillig utopia verlaat
Voor dronkenschap komt er zeker ook geen politie aan te pas, of ze moet gaan autorijden
Wat een onzinverhaal.quote:Op zondag 3 maart 2019 03:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
De speculaties gaan schijnbaar dat ze geld van b&b gasten gestolen heeft, mja speculaties.
Ukelele heeft ze meegenomen. De gitaar heeft ze achter gelaten voor Tim en Brandonquote:Op zondag 3 maart 2019 03:14 schreef Charmian het volgende:
Goh die lotus...ze klonk trouwens goed bezopen. Kan zeker de stress niet aan dat ze weer een publieksstem zou krijgen. Ze heeft toch wel alle gitaren en joekelillies meegenomen hoop ik?
Ik versta ga je naar de politiequote:Op zondag 3 maart 2019 03:10 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Of misschien iets van voor haar Utopia tijd?quote:Op zondag 3 maart 2019 03:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
De speculaties gaan schijnbaar dat ze geld van b&b gasten gestolen heeft, mja speculaties.
Ik versta ga je naar de politiequote:Op zondag 3 maart 2019 03:10 schreef Soulraven het volgende:
[..]
wasr heb je die info vandaan dan? Van hier?quote:Op zondag 3 maart 2019 03:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wie weet.quote:Op zondag 3 maart 2019 03:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Of misschien iets van voor haar Utopia tijd?
Waar de meeste speculaties vandaan komen.quote:Op zondag 3 maart 2019 03:23 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik versta ga je naar de politie
Wat
Gaan ze/we naar de politie
Maar wie wat zegt
Volgens mij zegt lotus de eerste en derde zin en merel de wat
[..]
wasr heb je die info vandaan dan? Van hier?
B&B gasten waren er toch gisteren?quote:Op zondag 3 maart 2019 03:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Oh ik beschuldig niemand. Speculaties blijven speculaties en de helft van de tijd gaan ze nergens over.quote:Op zondag 3 maart 2019 03:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
B&B gasten waren er toch gisteren?
Duurt dan toch geen 24 uur voor ze alle beeld materiaal bekeken hebben om te zien of dat echt zo is
Is ze wel in de buurt van de b&b gasten geweest?
Vind het trouwens nogal een beschuldiging zeg..
lees daar nu net ook dat ze jessie te grazen heeft genomen in de boot, klap op zijn kop ..quote:Op zondag 3 maart 2019 03:26 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wie weet.
[..]
Waar de meeste speculaties vandaan komen.Dus dar kun je met kilo's zout nemen natuurlijk.
Beter dat je ze even doorverwijst naar de google translator..quote:Op zondag 3 maart 2019 03:26 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wie weet.
[..]
Waar de meeste speculaties vandaan komen.Dus dar kun je met kilo's zout nemen natuurlijk.
lees daar nu net ook dat ze jessie te grazen heeft genomen in de boot, klap op zijn kop ..quote:Op zondag 3 maart 2019 03:26 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wie weet.
[..]
Nee bedoel van de b&b gasten om haar te beschuldigen van diefstalquote:Op zondag 3 maart 2019 03:30 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Oh ik beschuldig niemand. Speculaties blijven speculaties en de helft van de tijd gaan ze nergens over.
We weten het gewoon niet. Het is wel vaag.
Oh zo. Tja wie zal het zeggen wat er is gebeurt. Denk niet dat wij het te horen gaan krijgen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 3 maart 2019 03:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
lees daar nu net ook dat ze jessie te grazen heeft genomen in de boot, klap op zijn kop ..
Dat geloof ik dan nog eerder
[..]
Nee bedoel van de b&b gasten om haar te beschuldigen van diefstal
Nou zeg dat welquote:Op zondag 3 maart 2019 03:32 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Oh zo. Tja wie zal het zeggen wat er is gebeurt. Denk niet dat wij het te horen gaan krijgen eerlijk gezegd.
Wat een bende is utopia.
Lotus mist Mike en verlaat Utopiaquote:Op zondag 3 maart 2019 04:10 schreef chufi het volgende:
zal wel weer een slap lul verhaaal op de site worden en meer niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lotus fluistert: we gaan nu naar de politiequote:Op zondag 3 maart 2019 03:09 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
In het filmpje van stream 3 van 3:26 tot 3:34 hoor je Lotus iets tegen Merel fluisteren over de politie.
Hoi, jij bent blijquote:Op zondag 3 maart 2019 05:08 schreef danaqui het volgende:
Wat??? Smerige geit weg????? Mazzzzzzzz![]()
![]()
![]()
zo nu eerst ff terug lezen en fimpjes bekijken, mijn dag kan niet meer stuk
Nou dan moet het wel heel ernstig zijn, ik neem het met een korreltje zeezoutquote:Op zondag 3 maart 2019 05:23 schreef Poesjuh het volgende:
Of zou ze nog een straf hebben open staan? Dat ze nu meteen uitgeleverd wordt... #vrijheid
Misschien stond de Mobiele Eenheid voor de poort ?quote:Op zondag 3 maart 2019 05:23 schreef Poesjuh het volgende:
Of zou ze nog een straf hebben open staan? Dat ze nu meteen uitgeleverd wordt... #vrijheid
Geloof het ook niet zo.quote:Op zondag 3 maart 2019 03:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
B&B gasten waren er toch gisteren?
Duurt dan toch geen 24 uur voor ze alle beeld materiaal bekeken hebben om te zien of dat echt zo is
Is ze wel in de buurt van de b&b gasten geweest?
Vind het trouwens nogal een beschuldiging zeg..
Denk niets van dit alles. Ik denk gewoon script wilko van de plank gepakt.Las op haar instagram dat iemand schreef fijn dat ik de briefjes van mike heb kunnen geven aan jequote:Op zondag 3 maart 2019 05:43 schreef formule het volgende:
[..]
Misschien stond de Mobiele Eenheid voor de poort ?
Tuurlijk meen ik dat niet van ME, ze wilde gewoon naar huis, beetje vreemd tijdstip, Lotus hèquote:Op zondag 3 maart 2019 05:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk niets van dit alles. Ik denk gewoon script wilko van de plank gepakt.
Dat denk ik ook zeker na haar insta te hebben gevonden en gelezen. Staat haar filmpje van vertrek op en iets over briefjes van mike die ze heeft.gehad. En een paar schrijven daar ook dat ze tegen merel ze zei van politie komt eraan ik heb een kwartier om in te paklen. Dat gedeelte snap ik echt niet.quote:Op zondag 3 maart 2019 05:56 schreef formule het volgende:
Lotus wilde gewoon naar huis, midden in de nacht, simpel toch
Tim gaat ook wegquote:Op zondag 3 maart 2019 06:22 schreef Koos1958 het volgende:
Vind het wel sneu voor franny. Die komt nu helemaal onder invloed van Tim te staan.
Ja, gaat hard zo op deze manier, als dan ook Erik vrijwillig gaat vertrekken dan moeten ze er drie zoeken.quote:
Tim moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden, hij moet vertrekken, anders heeft hij geen leven buiten meerquote:
Ja vind het ook wel jammer. Had het ook niet verwacht.quote:
Nog meerSL, door het gemail en gebel van het schuim mogen we steeds minder zien.quote:Op zondag 3 maart 2019 06:36 schreef formule het volgende:
We krijgen een regenachtige dag, met veel SL's
Je heb productie, redactie,en regie geloof ik, ik weet niet wie er aan de touwtjes trektquote:Op zondag 3 maart 2019 06:34 schreef goldback het volgende:
Met idioten van de Febo/Talpa lijkt mij een goede reden om te vertrekken wat een idioten zijn dat.
Snap alleen niet waarom ze dat van die politie fluisterde in merel haar oor. Die roddel die ik las over stelen van geld bij b&b geloof ik niet. Maar wat ik aan het denken ben is dat ze misschien toen weg wilde werd tegen gehouden en zelf met de politie gebeld kan hebben. Dat zou een stunt zijn. Maarja speculaasjes. Is niet te zien geweest.quote:Op zondag 3 maart 2019 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vind het ook wel jammer. Had het ook niet verwacht.
Maar ze heeft het ooit eens gezegd, als ik vertrek dan is het midden in de nacht
nee die komen niet zaterdagnacht voor een (mogelijk) simpele diefstal.quote:Op zondag 3 maart 2019 06:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Snap alleen niet waarom ze dat van die politie fluisterde in merel haar oor. Die roddel die ik las over stelen van geld bij b&b geloof ik niet. Maar wat ik aan het denken ben is dat ze misschien toen weg wilde werd tegen gehouden en zelf met de politie gebeld kan hebben. Dat zou een stunt zijn. Maarja speculaasjes. Is niet te zien geweest.
Ik heb het niet gezien het hele vertrek. ik heb echt geen idee wat er aan de hand zou kunnen zijn.quote:Op zondag 3 maart 2019 06:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Snap alleen niet waarom ze dat van die politie fluisterde in merel haar oor. Die roddel die ik las over stelen van geld bij b&b geloof ik niet. Maar wat ik aan het denken ben is dat ze misschien toen weg wilde werd tegen gehouden en zelf met de politie gebeld kan hebben. Dat zou een stunt zijn. Maarja speculaasjes. Is niet te zien geweest.
Dat denk ik ook niet hoor, en eerlijk gezegd geloof ik ook niet dat ze dat gedaan heeft, want ze weet dat er tig camera's op haar staan.quote:Op zondag 3 maart 2019 06:43 schreef goldback het volgende:
[..]
nee die komen niet zaterdagnacht voor een (mogelijk) simpele diefstal.
De deelnemers en bezoekers hebben totaal geen vrijheid daar volgens mij vreselijk kijkt mij dat.quote:Op zondag 3 maart 2019 06:39 schreef formule het volgende:
[..]
Je heb productie, redactie,en regie geloof ik, ik weet niet wie er aan de touwtjes trekt
quote:
Vond die opmerking van hiske over als we eens alle stemmen op de nieuwe 3.musketiers zetten vreemd. Klonk jaloezie uit dat ze niet bij de plannen was betrokken. Vind haar steeds meer schijnheilig en met iedereen meelullen.quote:
verknipt mokkel is hetquote:Op zondag 3 maart 2019 07:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vond die opmerking van hiske over als we eens alle stemmen op de nieuwe 3.musketiers zetten vreemd. Klonk jaloezie uit dat ze niet bij de plannen was betrokken. Vind haar steeds meer schijnheilig en met iedereen meelullen.
Moet ik maar weer doen. Door longontsteking wordt ik steeds wakker van hoesten en ga er dan paar uurtjes uit.Ik lees straks weer terug.quote:
Sterktequote:Op zondag 3 maart 2019 07:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Moet ik maar weer doen. Door longontsteking wordt ik steeds wakker van hoesten en ga er dan paar uurtjes uit.Ik lees straks weer terug.
Ja en niemand probeert haar van de bank te houden.quote:Op zondag 3 maart 2019 07:01 schreef formule het volgende:
Volgens Christel wordt haar een groot onrecht aangedaan als er iemand op haar stemt , dat denk ik hè
Tja, het is wat het isquote:Op zondag 3 maart 2019 07:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en niemand probeert haar van de bank te houden.
Nee joh, dat is allemaal nepquote:Op zondag 3 maart 2019 07:05 schreef mario390 het volgende:
ben geschockt![]()
facebook staat lotus met politie weg
Ze nam wel haar ukelele meequote:Op zondag 3 maart 2019 07:05 schreef mario390 het volgende:
ben geschockt![]()
maar het is nog nie jemand vannacht naar huisquote:Op zondag 3 maart 2019 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh, dat is allemaal nep
Er staat ook berichtje bij van iemand die daar was en dat er helemaal geen politie was
Is geen politie bij Utopia geweest zo te zienquote:Op zondag 3 maart 2019 07:05 schreef mario390 het volgende:
ben geschockt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Lotus heeft ooit gezegd dat als ze vrijwillig Utopia verlaat dat midden in de nacht zal zijn.quote:Op zondag 3 maart 2019 07:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar het is nog nie jemand vannacht naar huis
Erik hikt er tegenaan, geef mij dan maar Lotus die doet het gewoonquote:Op zondag 3 maart 2019 07:17 schreef pullup het volgende:
Valt me nog mee dat het niet vaker gebeurt dat ze hem abrupt smeren
Je kunt zeggen van haar wat je wilt, maar ze heeft wel echt ballen als ze vrijwillig is gegaanquote:Op zondag 3 maart 2019 07:19 schreef formule het volgende:
[..]
Erik hikt er tegenaan, geef mij dan maar Lotus die doet het gewoon
Volgens mij niet,of Merel moet hem wakker gemaakt hebben met het nieuws van het vertrek van Lotusquote:
Ook apart om weg te gaan zonder iedereen gedag te zeggenquote:Op zondag 3 maart 2019 07:21 schreef formule het volgende:
[..]
Volgens mij niet,of Merel moet hem wakker gemaakt hebben met het nieuws van het vertrek van Lotus
Ja, ik vind het wel wat hebben, zo onaangekondigd midden in de nacht weg.quote:Op zondag 3 maart 2019 07:17 schreef pullup het volgende:
Valt me nog mee dat het niet vaker gebeurt dat ze hem abrupt smeren
Ze heeft Tim wel gedag gezegd, en ze houd van hem, zei zequote:Op zondag 3 maart 2019 07:21 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ook apart om weg te gaan zonder iedereen gedag te zeggen
Bijna iedereen was er bij hoorquote:Op zondag 3 maart 2019 07:21 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hoorde het filmpje, de vuile klootzakquote:Op zondag 3 maart 2019 07:24 schreef formule het volgende:
[..]
Ze heeft Tim wel gedag gezegd, en ze houd van hem, zei ze
sommige zijn het ook niet waard om dag tegen te zeggenquote:Op zondag 3 maart 2019 07:21 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Misschien voorbeeld doet volgen, ben het met je eens, ga gewoon als je weg wilt niet zeuren. Erik moet ook zijn biezen pakken en wegwezenquote:Op zondag 3 maart 2019 07:28 schreef BloesBloes het volgende:
Wat een heerlijkheid om zo weg te gaan. Hullde Lotus![]()
Dat je mag vinden wat je zoekt!
Goed voorbeeld, al vraag ik me af of ze echt vrijwillig weg is gegaan. Maar we horen het vast wel weer of het gaat in de grote talpa-doofpotquote:Op zondag 3 maart 2019 07:31 schreef formule het volgende:
[..]
Misschien voorbeeld doet volgen, ben het met je eens, ga gewoon als je weg wilt niet zeuren. Erik moet ook zijn biezen pakken en wegwezen
Is dat altijd s'ochtends?quote:
Soms wel, dan zijn ze laat met geluidquote:
Zelfs een veganist wordt wel eens ziekquote:Op zondag 3 maart 2019 07:40 schreef Dotteke het volgende:
Adje is ook een beetje ziek hij hoest en kucht terwijl hij fruit staat snijden voor zijn ochtendmaaltijd
Nog zo snotsnuiver er bijquote:Op zondag 3 maart 2019 07:42 schreef formule het volgende:
[..]
Zelfs een veganist wordt wel eens ziek
quote:Op zondag 3 maart 2019 07:46 schreef Dotteke het volgende:
De grappenmaker hebben samen die boomhut half afgemaakt en dikke rotzooi achter gelaten voor de rest, wat een ellendw moppert Adje
Ik denk Erik, ik hoop..... J....equote:Op zondag 3 maart 2019 07:47 schreef Poezewoes het volgende:
Wat een sensatie afgelopen nacht, heb met verbazing de Cos terug gelezen.
Nou wie volgt?
als zij en keer gaat is zij toch helemal weg?quote:Op zondag 3 maart 2019 07:46 schreef Dotteke het volgende:
De grappenmaker hebben samen die boomhut half afgemaakt en dikke rotzooi achter gelaten voor de rest, wat een ellendw moppert Adje
GM Dotteke , ik weet niet wat ik lees ???.en dit op FBquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Ja, als je gaat ga je en kom je niet meer terug...........alhoewel, ruud, bas, bil en ivan zijn ook nog een keer terug gekomen, Ruud zelfs 2xquote:Op zondag 3 maart 2019 07:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
als zij en keer gaat is zij toch helemal weg?
quote:
Tim via de stemmingenquote:Op zondag 3 maart 2019 07:47 schreef Poezewoes het volgende:
Nou wie volgt?
Ben benieuwd wie er om 8u eten gaat gevenquote:Op zondag 3 maart 2019 07:50 schreef Dotteke het volgende:
Katie sjokt verdrietig verder, zoekend naar haar vrouwtje die diep in de nacht het terrein heeft verlaten![]()
[ afbeelding ]
Die zal ik nu wel even terug gaan lezen GM Poezquote:Op zondag 3 maart 2019 07:47 schreef Poezewoes het volgende:
Nou wie volgt?
Frenniequote:Op zondag 3 maart 2019 07:52 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie er om 8u eten gaat geven
quote:Op zondag 3 maart 2019 07:51 schreef PTLe het volgende:
[..]
GM Dotteke , ik weet niet wat ik lees ???.en dit op FBDat over politie is ik lees de ene heeft het wel gehoord, de ander heeft er niets over gehoord. Er was wel politie, en er was geen politie, allemaal tegenstrijdige berichtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
De laatste paar dagen was Jens er bij, misschien dat hij dat gaat doenquote:Op zondag 3 maart 2019 07:52 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie er om 8u eten gaat geven
quote:Op zondag 3 maart 2019 07:50 schreef Dotteke het volgende:
Katie sjokt verdrietig verder, zoekend naar haar vrouwtje die diep in de nacht het terrein heeft verlaten![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 maart 2019 07:51 schreef PTLe het volgende:
[..]
GM Dotteke , ik weet niet wat ik lees ???.en dit op FBJa hoor de politie, die komt haar 's nachts ophalen want ze is dronken de weg overgestoken zonder licht op haar hoed. Ze waren bang dat als ze dat niet midden in de nacht zouden doen ze dan over het hek zou klimmen en zou vluchten door de weilanden met haar kist op haar rug. Tjonge, tjonge wat kijken er ook een hoop ééncelligen naar dit programma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op FB hebben ze zelfs een foto gezet met een paar politie wagens die haar op kwamen halenquote:Op zondag 3 maart 2019 07:56 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja hoor de politie, die komt haar 's nachts ophalen want ze is dronken de weg overgestoken zonder licht op haar hoed. Ze waren bang dat als ze dat niet midden in de nacht zouden doen ze dan over het hek zou klimmen en zou vluchten door de weilanden met haar kist op haar rug. Tjonge, tjonge wat kijken er ook een hoop ééncelligen naar dit programma.
Ik gok Timquote:Op zondag 3 maart 2019 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De laatste paar dagen was Jens er bij, misschien dat hij dat gaat doen
Franny denk ik in ieder geval wel
Ben wel benieuwd naar wie ze nu gaat trekken, denk naar Shel of weer terug naar Tim?
Da's best wel zorgelijk. sterkte daarmee!quote:Op zondag 3 maart 2019 07:53 schreef SacreCoeur het volgende:
Lotus weg?!nog nooit zo lekker wakker geworden.
dat arschloch daarquote:Op zondag 3 maart 2019 07:55 schreef Poezewoes het volgende:
Tim heeft in ieder geval zijn wipplek terug
quote:Op zondag 3 maart 2019 07:59 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Da's best wel zorgelijk. sterkte daarmee!
Dat las ik ook Mario , maar dat schijnt niet waar te zijn , ook FB niet gelovenquote:Op zondag 3 maart 2019 07:05 schreef mario390 het volgende:
ben geschockt![]()
Ow dit meen je niet , ik heb het ook niet voor waar aangenomen , praatjes gaan zo vreselijk snelquote:Op zondag 3 maart 2019 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op FB hebben ze zelfs een foto gezet met een paar politie wagens die haar op kwamen halen
Een paar nog wel, was ze vuurwapengevaarlijkquote:Op zondag 3 maart 2019 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op FB hebben ze zelfs een foto gezet met een paar politie wagens die haar op kwamen halen
als je het weggat filmpje met hoofdtelefoon luisterd hoor je haar iets zeggen wat lijkt ik ga naar de politiequote:Op zondag 3 maart 2019 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat over politie is ik lees de ene heeft het wel gehoord, de ander heeft er niets over gehoord. Er was wel politie, en er was geen politie, allemaal tegenstrijdige berichten
zou ook nog met Frutsel en Tim te maken kunnen hebben, ivm met al die aanrandingsheisa, dat ze daar iets over gehoord heeftquote:Op zondag 3 maart 2019 06:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze is toch sowieso haar borg kwijt als ze gaat zonder dat ze eruit gestemd wordt?quote:Op zondag 3 maart 2019 02:01 schreef snetje het volgende:
[..]
Het wordt steeds spannender.quote:Op zondag 3 maart 2019 08:02 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
als je het weggat filmpje met hoofdtelefoon luisterd hoor je haar iets zeggen wat lijkt ik ga naar de politie
Dan zegt merel wat
Dan zegt lotus we/ze gaan naar de politie
Dat dat gezegd is klopt
Is onduidelijk of de politie bebeld word voor of tegen haar, want er word ook gespeculeerd dat lotus aangifte ging doen van iets
Wat er daadwerkelijk gebeurd is, of er ook politie stond is onbekend
Over het waarom de politie, gaan veel geruchten op fb
1. Ze zou geld hebben gestolen van de B&B gasten
2. Ze zou jessie een klap op zijn kop hebben verkocht
3. Ze zou wiet hebben laten bezorgen
quote:Op zondag 3 maart 2019 08:02 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
als je het weggat filmpje met hoofdtelefoon luisterd hoor je haar iets zeggen wat lijkt ik ga naar de politie
Dan zegt merel wat
Dat dat gezegd is klopt
Is onduidelijk of de politie bebeld word voor of tegen haar, want er word ook gespeculeerd dat lotus aangifte ging doen van iets
quote:Op zondag 3 maart 2019 07:59 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Da's best wel zorgelijk. sterkte daarmee!
Ze zal zich heus wel aan deze regels hebben gehouden, de poort is altijd op slot en je kan er nooit zo uit lopen.quote:Op zondag 3 maart 2019 08:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ze is toch sowieso haar borg kwijt als ze gaat zonder dat ze eruit gestemd wordt?
die ben ik dan weer niet tegen gekomen en heb volgens mij heel fb afgepluist, maar er zijn vele uto 2 fb pagina'squote:Op zondag 3 maart 2019 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OMG dit is allemaal sensatiequote:Op zondag 3 maart 2019 08:02 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dan zegt merel wat
Dat dat gezegd is klopt
Wat ik al zei; eencelligen!quote:Op zondag 3 maart 2019 08:02 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dan zegt merel wat
Dat dat gezegd is klopt
ja neequote:Op zondag 3 maart 2019 08:00 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat las ik ook Mario , maar dat schijnt niet waar te zijn , ook FB niet geloven
Man, dan weet ik wel welke streams ik ga volgenquote:Op zondag 3 maart 2019 08:05 schreef pullup het volgende:
Ze zouden wat camera's op schuim moeten richten terwijl ze dit programma kijken.
Dat zou pas mooi kijkvoer opleveren
Heb de beruchte foto gezienquote:Op zondag 3 maart 2019 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 maart 2019 08:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
die ben ik dan weer niet tegen gekomen en heb volgens mij heel fb afgepluist, maar er zijn vele uto 2 fb pagina's
Inderdaad.quote:Op zondag 3 maart 2019 07:56 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja hoor de politie, die komt haar 's nachts ophalen want ze is dronken de weg overgestoken zonder licht op haar hoed. Ze waren bang dat als ze dat niet midden in de nacht zouden doen ze dan over het hek zou klimmen en zou vluchten door de weilanden met haar kist op haar rug. Tjonge, tjonge wat kijken er ook een hoop ééncelligen naar dit programma.
Hoe kunnen ze dat nu weten die mensen, die geven hun bek ook maar een duwquote:Op zondag 3 maart 2019 08:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Heb de beruchte foto gezien
Maar die is niet geloofwaardig
Zie 3 politieauto's in de nacht, maar geen lotus er bij
Alleen tekst dat de politie lotus kwam ophalen
Heb de beruchte foto gezienquote:Op zondag 3 maart 2019 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh je ziet een foto van 3 politie auto's in het donker, mer een stukje tekst lotus opgehaald, dat kan iedereen gemaakt hebbenquote:Op zondag 3 maart 2019 08:00 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat las ik ook Mario , maar dat schijnt niet waar te zijn , ook FB niet geloven
Echt he,quote:Op zondag 3 maart 2019 08:05 schreef pullup het volgende:
Ze zouden wat camera's op schuim moeten richten terwijl ze dit programma kijken.
Dat zou pas mooi kijkvoer opleveren
3 maar, niet eens de Speciale bijstandseenheid erbij ?quote:Op zondag 3 maart 2019 08:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Heb de beruchte foto gezien
Maar die is niet geloofwaardig
Zie 3 politieauto's in de nacht, maar geen lotus er bij
Alleen tekst dat de politie lotus kwam ophalen
Mag ik deze post in zijn geheel van harte ondersteunenquote:Op zondag 3 maart 2019 08:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik vind het gewoon een geweldige exit. Volgens mij heeft ze haar 24 uur aangevraagd, 's middags het laatste gesprek gehad en bedongen dat ze op deze manier weg zou mogen
Geen drama aan het hek met schijnheilige bewoners, geen drama achter het het met schijnheilige ex-bewoners, maar gewoon bier kopen bij Jessie, feestje vieren in de silo en dan opstaan en gaan
Op deze manier zet ze iedereen te kakken , geweldig
En dan nu de speculaties, dat is gewoon de kift dat men nu niet meer zich kan bemoeien met Lotus.
Komt wel goed met haar, die heeft veel geleerd in utopia, over zichzelf maar ook over de rest.
Dat gele bolletje is gewoon de icoon van een lid.quote:Op zondag 3 maart 2019 08:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
He die utopia site heb ik niet, met een geel bolletje, hoe heet die voluit?
NIets bijzonder, lotus heeft een kwartier om haar kist in te pakken.quote:
Ik moest heel hard lachen nuquote:
Dat moest ik ook toen ik het zag. Als je die verhalen allemaal weer leest wat ze er van maken.quote:
die had ik nog niet thanks!quote:Op zondag 3 maart 2019 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gele bolletje is gewoon de icoon van een lid.
deze https://www.facebook.com/groups/utopianl/
Het drama afscheid voor het hek was er gewoon. Stonden genoeg bewoners toe te kijken. Ze is niet gewoon opgestaan en weggegaan. Niks spectaculairs aan.quote:Op zondag 3 maart 2019 08:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik vind het gewoon een geweldige exit. Volgens mij heeft ze haar 24 uur aangevraagd, 's middags het laatste gesprek gehad en bedongen dat ze op deze manier weg zou mogen
Geen drama aan het hek met schijnheilige bewoners, geen drama achter het het met schijnheilige ex-bewoners, maar gewoon bier kopen bij Jessie, feestje vieren in de silo en dan opstaan en gaan
Op deze manier zet ze iedereen te kakken , geweldig
En dan nu de speculaties, dat is gewoon de kift dat men nu niet meer zich kan bemoeien met Lotus.
Komt wel goed met haar, die heeft veel geleerd in utopia, over zichzelf maar ook over de rest.
Midden in de nacht zeggen ik ga over 15 min weg en dan ook gaan vind ik wel iets hebben.quote:Op zondag 3 maart 2019 08:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het drama afscheid voor het hek was er gewoon. Stonden genoeg bewoners toe te kijken. Ze is niet gewoon opgestaan en weggegaan. Niks spectaculairs aan.
Dat dusquote:Op zondag 3 maart 2019 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Midden in de nacht zeggen ik ga over 15 min weg en dan ook gaan vind ik wel iets hebben.
die was meegekomen omdat ze wiet had besteldquote:Op zondag 3 maart 2019 08:21 schreef BloesBloes het volgende:
Als je goed naar die foto kijk, staat er achter die laatste politiewagen volgens mij ook nog een ME bus
Nee, natuurlijk niet, ze gaan allemaal zo wegquote:Op zondag 3 maart 2019 08:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het drama afscheid voor het hek was er gewoon. Stonden genoeg bewoners toe te kijken. Ze is niet gewoon opgestaan en weggegaan. Niks spectaculairs aan.
Nee joh, niks bijzondersquote:Op zondag 3 maart 2019 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Midden in de nacht zeggen ik ga over 15 min weg en dan ook gaan vind ik wel iets hebben.
Ja, en John de Mol staat er bedenkend bij te kijkenquote:Op zondag 3 maart 2019 08:21 schreef BloesBloes het volgende:
Als je goed naar die foto kijk, staat er achter die laatste politiewagen volgens mij ook nog een ME bus
yep hoorde ik ( drank in de man )quote:Op zondag 3 maart 2019 07:24 schreef formule het volgende:
[..]
Ze heeft Tim wel gedag gezegd, en ze houd van hem, zei ze
Sjips, zelfs me ene hersencel werkt niet goed dusquote:
Ja, geniet er nog maar even van, straks is ze niet meer op stream en dan ........quote:Op zondag 3 maart 2019 08:23 schreef pollewop77 het volgende:
Ach Lotus is gewoon een aandachtsorgel, altijd net ff anders dan de rest. Waar op zich niks mis mee is, maar wel als het gaat om je eigen zin door te douwen
wat kan hier nou aandachtsorgel aan zijn ?quote:Op zondag 3 maart 2019 08:23 schreef pollewop77 het volgende:
Ach Lotus is gewoon een aandachtsorgel, altijd net ff anders dan de rest. Waar op zich niks mis mee is, maar wel als het gaat om je eigen zin door te douwen
ik vond haar niet bepaald geweldig. Ze kwam redelijk fris en fruitug binnen, maar uiteindelijk paste ze goed in het zooitje dat is achtergebleven.quote:Op zondag 3 maart 2019 08:20 schreef Verida het volgende:
Het is wel jammer dat de enige met nog een beetje pit in het lijf en hoofd nu weg is.
Wat een triest zooitje is er achter gebleven.
Ik zal haar niet missenquote:Op zondag 3 maart 2019 08:24 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, geniet er nog maar even van, straks is ze niet meer op stream en dan ........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |