quote:Op zondag 3 maart 2019 07:59 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Da's best wel zorgelijk. sterkte daarmee!
Ze zal zich heus wel aan deze regels hebben gehouden, de poort is altijd op slot en je kan er nooit zo uit lopen.quote:Op zondag 3 maart 2019 08:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ze is toch sowieso haar borg kwijt als ze gaat zonder dat ze eruit gestemd wordt?
die ben ik dan weer niet tegen gekomen en heb volgens mij heel fb afgepluist, maar er zijn vele uto 2 fb pagina'squote:Op zondag 3 maart 2019 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op FB hebben ze zelfs een foto gezet met een paar politie wagens die haar op kwamen halen
OMG dit is allemaal sensatiequote:Op zondag 3 maart 2019 08:02 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
als je het weggat filmpje met hoofdtelefoon luisterd hoor je haar iets zeggen wat lijkt ik ga naar de politie
Dan zegt merel wat
Dan zegt lotus we/ze gaan naar de politie
Dat dat gezegd is klopt
Is onduidelijk of de politie bebeld word voor of tegen haar, want er word ook gespeculeerd dat lotus aangifte ging doen van iets
Wat er daadwerkelijk gebeurd is, of er ook politie stond is onbekend
Over het waarom de politie, gaan veel geruchten op fb
1. Ze zou geld hebben gestolen van de B&B gasten
2. Ze zou jessie een klap op zijn kop hebben verkocht
3. Ze zou wiet hebben laten bezorgen
Wat ik al zei; eencelligen!quote:Op zondag 3 maart 2019 08:02 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
als je het weggat filmpje met hoofdtelefoon luisterd hoor je haar iets zeggen wat lijkt ik ga naar de politie
Dan zegt merel wat
Dan zegt lotus we/ze gaan naar de politie
Dat dat gezegd is klopt
Is onduidelijk of de politie bebeld word voor of tegen haar, want er word ook gespeculeerd dat lotus aangifte ging doen van iets
Wat er daadwerkelijk gebeurd is, of er ook politie stond is onbekend
Over het waarom de politie, gaan veel geruchten op fb
1. Ze zou geld hebben gestolen van de B&B gasten
2. Ze zou jessie een klap op zijn kop hebben verkocht
3. Ze zou wiet hebben laten bezorgen
ja neequote:Op zondag 3 maart 2019 08:00 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat las ik ook Mario , maar dat schijnt niet waar te zijn , ook FB niet geloven
Man, dan weet ik wel welke streams ik ga volgenquote:Op zondag 3 maart 2019 08:05 schreef pullup het volgende:
Ze zouden wat camera's op schuim moeten richten terwijl ze dit programma kijken.
Dat zou pas mooi kijkvoer opleveren
Heb de beruchte foto gezienquote:Op zondag 3 maart 2019 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op FB hebben ze zelfs een foto gezet met een paar politie wagens die haar op kwamen halen
quote:Op zondag 3 maart 2019 08:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
die ben ik dan weer niet tegen gekomen en heb volgens mij heel fb afgepluist, maar er zijn vele uto 2 fb pagina's
Inderdaad.quote:Op zondag 3 maart 2019 07:56 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja hoor de politie, die komt haar 's nachts ophalen want ze is dronken de weg overgestoken zonder licht op haar hoed. Ze waren bang dat als ze dat niet midden in de nacht zouden doen ze dan over het hek zou klimmen en zou vluchten door de weilanden met haar kist op haar rug. Tjonge, tjonge wat kijken er ook een hoop ééncelligen naar dit programma.
Hoe kunnen ze dat nu weten die mensen, die geven hun bek ook maar een duwquote:Op zondag 3 maart 2019 08:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Heb de beruchte foto gezien
Maar die is niet geloofwaardig
Zie 3 politieauto's in de nacht, maar geen lotus er bij
Alleen tekst dat de politie lotus kwam ophalen
Heb de beruchte foto gezienquote:Op zondag 3 maart 2019 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh je ziet een foto van 3 politie auto's in het donker, mer een stukje tekst lotus opgehaald, dat kan iedereen gemaakt hebbenquote:Op zondag 3 maart 2019 08:00 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat las ik ook Mario , maar dat schijnt niet waar te zijn , ook FB niet geloven
Echt he,quote:Op zondag 3 maart 2019 08:05 schreef pullup het volgende:
Ze zouden wat camera's op schuim moeten richten terwijl ze dit programma kijken.
Dat zou pas mooi kijkvoer opleveren
3 maar, niet eens de Speciale bijstandseenheid erbij ?quote:Op zondag 3 maart 2019 08:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Heb de beruchte foto gezien
Maar die is niet geloofwaardig
Zie 3 politieauto's in de nacht, maar geen lotus er bij
Alleen tekst dat de politie lotus kwam ophalen
Mag ik deze post in zijn geheel van harte ondersteunenquote:Op zondag 3 maart 2019 08:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik vind het gewoon een geweldige exit. Volgens mij heeft ze haar 24 uur aangevraagd, 's middags het laatste gesprek gehad en bedongen dat ze op deze manier weg zou mogen
Geen drama aan het hek met schijnheilige bewoners, geen drama achter het het met schijnheilige ex-bewoners, maar gewoon bier kopen bij Jessie, feestje vieren in de silo en dan opstaan en gaan
Op deze manier zet ze iedereen te kakken , geweldig
En dan nu de speculaties, dat is gewoon de kift dat men nu niet meer zich kan bemoeien met Lotus.
Komt wel goed met haar, die heeft veel geleerd in utopia, over zichzelf maar ook over de rest.
Dat gele bolletje is gewoon de icoon van een lid.quote:Op zondag 3 maart 2019 08:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
He die utopia site heb ik niet, met een geel bolletje, hoe heet die voluit?
NIets bijzonder, lotus heeft een kwartier om haar kist in te pakken.quote:
Ik moest heel hard lachen nuquote:
Dat moest ik ook toen ik het zag. Als je die verhalen allemaal weer leest wat ze er van maken.quote:
die had ik nog niet thanks!quote:Op zondag 3 maart 2019 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gele bolletje is gewoon de icoon van een lid.
deze https://www.facebook.com/groups/utopianl/
Het drama afscheid voor het hek was er gewoon. Stonden genoeg bewoners toe te kijken. Ze is niet gewoon opgestaan en weggegaan. Niks spectaculairs aan.quote:Op zondag 3 maart 2019 08:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik vind het gewoon een geweldige exit. Volgens mij heeft ze haar 24 uur aangevraagd, 's middags het laatste gesprek gehad en bedongen dat ze op deze manier weg zou mogen
Geen drama aan het hek met schijnheilige bewoners, geen drama achter het het met schijnheilige ex-bewoners, maar gewoon bier kopen bij Jessie, feestje vieren in de silo en dan opstaan en gaan
Op deze manier zet ze iedereen te kakken , geweldig
En dan nu de speculaties, dat is gewoon de kift dat men nu niet meer zich kan bemoeien met Lotus.
Komt wel goed met haar, die heeft veel geleerd in utopia, over zichzelf maar ook over de rest.
Midden in de nacht zeggen ik ga over 15 min weg en dan ook gaan vind ik wel iets hebben.quote:Op zondag 3 maart 2019 08:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het drama afscheid voor het hek was er gewoon. Stonden genoeg bewoners toe te kijken. Ze is niet gewoon opgestaan en weggegaan. Niks spectaculairs aan.
Dat dusquote:Op zondag 3 maart 2019 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Midden in de nacht zeggen ik ga over 15 min weg en dan ook gaan vind ik wel iets hebben.
die was meegekomen omdat ze wiet had besteldquote:Op zondag 3 maart 2019 08:21 schreef BloesBloes het volgende:
Als je goed naar die foto kijk, staat er achter die laatste politiewagen volgens mij ook nog een ME bus
Nee, natuurlijk niet, ze gaan allemaal zo wegquote:Op zondag 3 maart 2019 08:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het drama afscheid voor het hek was er gewoon. Stonden genoeg bewoners toe te kijken. Ze is niet gewoon opgestaan en weggegaan. Niks spectaculairs aan.
Nee joh, niks bijzondersquote:Op zondag 3 maart 2019 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Midden in de nacht zeggen ik ga over 15 min weg en dan ook gaan vind ik wel iets hebben.
Ja, en John de Mol staat er bedenkend bij te kijkenquote:Op zondag 3 maart 2019 08:21 schreef BloesBloes het volgende:
Als je goed naar die foto kijk, staat er achter die laatste politiewagen volgens mij ook nog een ME bus
yep hoorde ik ( drank in de man )quote:Op zondag 3 maart 2019 07:24 schreef formule het volgende:
[..]
Ze heeft Tim wel gedag gezegd, en ze houd van hem, zei ze
Sjips, zelfs me ene hersencel werkt niet goed dusquote:
Ja, geniet er nog maar even van, straks is ze niet meer op stream en dan ........quote:Op zondag 3 maart 2019 08:23 schreef pollewop77 het volgende:
Ach Lotus is gewoon een aandachtsorgel, altijd net ff anders dan de rest. Waar op zich niks mis mee is, maar wel als het gaat om je eigen zin door te douwen
wat kan hier nou aandachtsorgel aan zijn ?quote:Op zondag 3 maart 2019 08:23 schreef pollewop77 het volgende:
Ach Lotus is gewoon een aandachtsorgel, altijd net ff anders dan de rest. Waar op zich niks mis mee is, maar wel als het gaat om je eigen zin door te douwen
ik vond haar niet bepaald geweldig. Ze kwam redelijk fris en fruitug binnen, maar uiteindelijk paste ze goed in het zooitje dat is achtergebleven.quote:Op zondag 3 maart 2019 08:20 schreef Verida het volgende:
Het is wel jammer dat de enige met nog een beetje pit in het lijf en hoofd nu weg is.
Wat een triest zooitje is er achter gebleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |