Ja hoor fb fantaseert er op los en Joa deed rip deals en Tim zat in de wiethokken en koperdiefstallen.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:13 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik las op fb (ja ik weet het, niet betrouwbaar) dat ze geld had gestolen van BenBers
Beter dat hij van die FB site wegblijft..uhu...quote:Op zondag 3 maart 2019 02:12 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Je kunt het vragen maar niet verplichten.
FF zegt dat ze iets zei over de politie? Tegen merel?
I know, maar dit zal maar net datgene zijn wat wel waar is.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:16 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ja hoor fb fantaseert er op los en Joa deed rip deals en Tim zat in de wiethokken en koperdiefstallen.
Oh dat laatste is dan weer wel waar
Noooooooooooooooooooooooo....quote:Op zondag 3 maart 2019 02:13 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet waar. Ook "in de tv wereld" gelden de wetten nog steeds. Ze kunnen haar nooit tegen haar wil vasthouden.
Hij heeft het zelf van het filmpje.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:16 schreef snetje het volgende:
[..]
Beter dat hij van die FB site wegblijft..uhu...
Als die er al zijn dan komen ze in het social media topic te staan.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:18 schreef Poesjuh het volgende:
Zijn er al poort foto's van vertrekkende Lotus?
Niet iedereen leest de Bouquetreeks nog ..maar ik snap je wel...quote:Op zondag 3 maart 2019 02:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Misschien was het mike wel..
En ja als de liefde dan roept, dan houdt niemand je meer tegen
Dat is sneller dan bij Mike, die heeft er nog dagenlang op gestaan.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
Lotus is ook al uit de inwonerslijst gehaald.
Brenda ook.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:23 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dat is sneller dan bij Mike, die heeft er nog dagenlang op gestaan.
Maar op de krant nog geen enkel bericht dat Lotus weg is.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
Lotus is ook al uit de inwonerslijst gehaald.
Zou wel leuk zijn ..vader dochter ..of moeder dochter..quote:Op zondag 3 maart 2019 02:22 schreef Alocanda het volgende:
De vorige keer met 2 open plekken kwamen de twins binnen. Misschien komt er nu ook een setje binnen.
Wat filmpjes terug geluisterd en ik hoor ook het woord politie als ze fluistert tegen Merelquote:Op zondag 3 maart 2019 02:12 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Je kunt het vragen maar niet verplichten.
FF zegt dat ze iets zei over de politie? Tegen merel?
Daar zit ik ook aan te denken. Dat ze morgen gewoon weer terug isquote:Op zondag 3 maart 2019 02:28 schreef snetje het volgende:
Morgen hebben we Lotus mopperend terug op de streams ..nog harder aan het knorren dan Katie...
In een dronken bui ..maw ikquote:Op zondag 3 maart 2019 02:31 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Wat filmpjes terug geluisterd en ik hoor ook het woord politie als ze fluistert tegen Merel
klopt en eerder al tegen Franny.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:31 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Wat filmpjes terug geluisterd en ik hoor ook het woord politie als ze fluistert tegen Merel
quote:Op zondag 3 maart 2019 02:22 schreef Alocanda het volgende:
De vorige keer met 2 open plekken kwamen de twins binnen. Misschien komt er nu ook een setje binnen.
Andere kant. Ze is inderdaad al weggehaald bij de huidige inwoners op de Uto krantquote:Op zondag 3 maart 2019 02:32 schreef snetje het volgende:
[..]
In een dronken bui ..maw ik
ben wel meer gewend...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |