Ja hoor fb fantaseert er op los en Joa deed rip deals en Tim zat in de wiethokken en koperdiefstallen.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:13 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik las op fb (ja ik weet het, niet betrouwbaar) dat ze geld had gestolen van BenBers
Beter dat hij van die FB site wegblijft..uhu...quote:Op zondag 3 maart 2019 02:12 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Je kunt het vragen maar niet verplichten.
FF zegt dat ze iets zei over de politie? Tegen merel?
I know, maar dit zal maar net datgene zijn wat wel waar is.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:16 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ja hoor fb fantaseert er op los en Joa deed rip deals en Tim zat in de wiethokken en koperdiefstallen.
Oh dat laatste is dan weer wel waar
Noooooooooooooooooooooooo....quote:Op zondag 3 maart 2019 02:13 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet waar. Ook "in de tv wereld" gelden de wetten nog steeds. Ze kunnen haar nooit tegen haar wil vasthouden.
Hij heeft het zelf van het filmpje.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:16 schreef snetje het volgende:
[..]
Beter dat hij van die FB site wegblijft..uhu...
Als die er al zijn dan komen ze in het social media topic te staan.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:18 schreef Poesjuh het volgende:
Zijn er al poort foto's van vertrekkende Lotus?
Niet iedereen leest de Bouquetreeks nog ..maar ik snap je wel...quote:Op zondag 3 maart 2019 02:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Misschien was het mike wel..
En ja als de liefde dan roept, dan houdt niemand je meer tegen
Dat is sneller dan bij Mike, die heeft er nog dagenlang op gestaan.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
Lotus is ook al uit de inwonerslijst gehaald.
Brenda ook.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:23 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dat is sneller dan bij Mike, die heeft er nog dagenlang op gestaan.
Maar op de krant nog geen enkel bericht dat Lotus weg is.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
Lotus is ook al uit de inwonerslijst gehaald.
Zou wel leuk zijn ..vader dochter ..of moeder dochter..quote:Op zondag 3 maart 2019 02:22 schreef Alocanda het volgende:
De vorige keer met 2 open plekken kwamen de twins binnen. Misschien komt er nu ook een setje binnen.
Wat filmpjes terug geluisterd en ik hoor ook het woord politie als ze fluistert tegen Merelquote:Op zondag 3 maart 2019 02:12 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Je kunt het vragen maar niet verplichten.
FF zegt dat ze iets zei over de politie? Tegen merel?
Daar zit ik ook aan te denken. Dat ze morgen gewoon weer terug isquote:Op zondag 3 maart 2019 02:28 schreef snetje het volgende:
Morgen hebben we Lotus mopperend terug op de streams ..nog harder aan het knorren dan Katie...
In een dronken bui ..maw ikquote:Op zondag 3 maart 2019 02:31 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Wat filmpjes terug geluisterd en ik hoor ook het woord politie als ze fluistert tegen Merel
klopt en eerder al tegen Franny.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:31 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Wat filmpjes terug geluisterd en ik hoor ook het woord politie als ze fluistert tegen Merel
quote:Op zondag 3 maart 2019 02:22 schreef Alocanda het volgende:
De vorige keer met 2 open plekken kwamen de twins binnen. Misschien komt er nu ook een setje binnen.
Andere kant. Ze is inderdaad al weggehaald bij de huidige inwoners op de Uto krantquote:Op zondag 3 maart 2019 02:32 schreef snetje het volgende:
[..]
In een dronken bui ..maw ik
ben wel meer gewend...
Overdag ook lijkt wel, 1 filmpje op zaterdag pffquote:Op zondag 3 maart 2019 02:24 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Maar op de krant nog geen enkel bericht dat Lotus weg is.
Je kan duidelijk merken dat de redactie van Talpa 's nachts nog maar uit 2 of 3 personen bestaat, misschien nog wel minder.
Aiiiquote:Op zondag 3 maart 2019 02:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Andere kant. Ze is inderdaad al weggehaald bij de huidige inwoners op de Uto krant
[ afbeelding ]
Okey ..ook zwanger dus..quote:Op zondag 3 maart 2019 02:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Andere kant. Ze is inderdaad al weggehaald bij de huidige inwoners op de Uto krant
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 maart 2019 02:22 schreef Alocanda het volgende:
wie is ze?quote:Op zondag 3 maart 2019 02:31 schreef Zeyina het volgende:
[..]
In het filmpje van stream 3 van 3:26 tot 3:34 hoor je Lotus iets tegen Merel fluisteren over de politie.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Beide streams met het vertrek van Lotus ....![]()
Ik heb geen flauw idee. FF heeft het haar ook horen zeggenquote:Op zondag 3 maart 2019 03:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Waarom zou er politie bijgehaald worden dan, der is toch geen ruzie/handgemeen geweest?
Heel speculatief want ik kan het niet goed verstaan maar het lijkt op "wat ik allemaal gejat heb" aan het begin, en "politie gebeld" aan het eind.quote:Op zondag 3 maart 2019 03:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Waarom zou er politie bijgehaald worden dan, der is toch geen ruzie/handgemeen geweest?
Misschien heeft iemand toch anoniem gemeld dat Timo Franny aan het verkrachten was, in de zin van sexuele intimidatie. Dan is de politie zowat verplicht om toch een kijkje te gaan nemen. Zelfde als je anoniem meldt dat je buurvrouw in elkaar geslagen wordt door haar ex. Dan komt de politie ook kijken.quote:Op zondag 3 maart 2019 03:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
o dat geloof ik ook wel 😁quote:Op zondag 3 maart 2019 03:10 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. FF heeft het haar ook horen zeggen
Voor zover ik kon zien was het alleen haar kist en een plastic zak. Maar meestal wordt de rest wel via achter meegegeven.quote:Op zondag 3 maart 2019 03:14 schreef Charmian het volgende:
Goh die lotus...ze klonk trouwens goed bezopen. Kan zeker de stress niet aan dat ze weer een publieksstem zou krijgen. Ze heeft toch wel alle gitaren en joekelillies meegenomen hoop ik?
De speculaties gaan schijnbaar dat ze geld van b&b gasten gestolen heeft, mja speculaties.quote:Op zondag 3 maart 2019 03:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
o dat geloof ik ook wel 😁
Maar kan zo ff niks geen reden benoemen waarom er politie bij is gehaald
Heeft ze eerder vandaag iets verteld over vroeger wat een strafbaar feit is geweest
Dit is echt giswerk hoor, maar politie komt niet zo maar, niet voor iemand die zo het lijjt vrijwillig utopia verlaat
Voor dronkenschap komt er zeker ook geen politie aan te pas, of ze moet gaan autorijden
Wat een onzinverhaal.quote:Op zondag 3 maart 2019 03:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
De speculaties gaan schijnbaar dat ze geld van b&b gasten gestolen heeft, mja speculaties.
Ukelele heeft ze meegenomen. De gitaar heeft ze achter gelaten voor Tim en Brandonquote:Op zondag 3 maart 2019 03:14 schreef Charmian het volgende:
Goh die lotus...ze klonk trouwens goed bezopen. Kan zeker de stress niet aan dat ze weer een publieksstem zou krijgen. Ze heeft toch wel alle gitaren en joekelillies meegenomen hoop ik?
Ik versta ga je naar de politiequote:Op zondag 3 maart 2019 03:10 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Of misschien iets van voor haar Utopia tijd?quote:Op zondag 3 maart 2019 03:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
De speculaties gaan schijnbaar dat ze geld van b&b gasten gestolen heeft, mja speculaties.
Ik versta ga je naar de politiequote:Op zondag 3 maart 2019 03:10 schreef Soulraven het volgende:
[..]
wasr heb je die info vandaan dan? Van hier?quote:Op zondag 3 maart 2019 03:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wie weet.quote:Op zondag 3 maart 2019 03:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Of misschien iets van voor haar Utopia tijd?
Waar de meeste speculaties vandaan komen.quote:Op zondag 3 maart 2019 03:23 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik versta ga je naar de politie
Wat
Gaan ze/we naar de politie
Maar wie wat zegt
Volgens mij zegt lotus de eerste en derde zin en merel de wat
[..]
wasr heb je die info vandaan dan? Van hier?
B&B gasten waren er toch gisteren?quote:Op zondag 3 maart 2019 03:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Oh ik beschuldig niemand. Speculaties blijven speculaties en de helft van de tijd gaan ze nergens over.quote:Op zondag 3 maart 2019 03:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
B&B gasten waren er toch gisteren?
Duurt dan toch geen 24 uur voor ze alle beeld materiaal bekeken hebben om te zien of dat echt zo is
Is ze wel in de buurt van de b&b gasten geweest?
Vind het trouwens nogal een beschuldiging zeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |