quote:
Vond die opmerking van hiske over als we eens alle stemmen op de nieuwe 3.musketiers zetten vreemd. Klonk jaloezie uit dat ze niet bij de plannen was betrokken. Vind haar steeds meer schijnheilig en met iedereen meelullen.quote:
verknipt mokkel is hetquote:Op zondag 3 maart 2019 07:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vond die opmerking van hiske over als we eens alle stemmen op de nieuwe 3.musketiers zetten vreemd. Klonk jaloezie uit dat ze niet bij de plannen was betrokken. Vind haar steeds meer schijnheilig en met iedereen meelullen.
Moet ik maar weer doen. Door longontsteking wordt ik steeds wakker van hoesten en ga er dan paar uurtjes uit.Ik lees straks weer terug.quote:
Sterktequote:Op zondag 3 maart 2019 07:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Moet ik maar weer doen. Door longontsteking wordt ik steeds wakker van hoesten en ga er dan paar uurtjes uit.Ik lees straks weer terug.
Ja en niemand probeert haar van de bank te houden.quote:Op zondag 3 maart 2019 07:01 schreef formule het volgende:
Volgens Christel wordt haar een groot onrecht aangedaan als er iemand op haar stemt , dat denk ik hè
Tja, het is wat het isquote:Op zondag 3 maart 2019 07:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en niemand probeert haar van de bank te houden.
Nee joh, dat is allemaal nepquote:Op zondag 3 maart 2019 07:05 schreef mario390 het volgende:
ben geschockt![]()
facebook staat lotus met politie weg
Ze nam wel haar ukelele meequote:Op zondag 3 maart 2019 07:05 schreef mario390 het volgende:
ben geschockt![]()
maar het is nog nie jemand vannacht naar huisquote:Op zondag 3 maart 2019 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh, dat is allemaal nep
Er staat ook berichtje bij van iemand die daar was en dat er helemaal geen politie was
Is geen politie bij Utopia geweest zo te zienquote:Op zondag 3 maart 2019 07:05 schreef mario390 het volgende:
ben geschockt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Lotus heeft ooit gezegd dat als ze vrijwillig Utopia verlaat dat midden in de nacht zal zijn.quote:Op zondag 3 maart 2019 07:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar het is nog nie jemand vannacht naar huis
Erik hikt er tegenaan, geef mij dan maar Lotus die doet het gewoonquote:Op zondag 3 maart 2019 07:17 schreef pullup het volgende:
Valt me nog mee dat het niet vaker gebeurt dat ze hem abrupt smeren
Je kunt zeggen van haar wat je wilt, maar ze heeft wel echt ballen als ze vrijwillig is gegaanquote:Op zondag 3 maart 2019 07:19 schreef formule het volgende:
[..]
Erik hikt er tegenaan, geef mij dan maar Lotus die doet het gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |