Zal nog eens kijken kan ook beveiliging zijn?quote:Op zondag 3 maart 2019 00:29 schreef opabakema2 het volgende: [..] zo ineens fel licht van achter de bossen weg leken mij lichten van een auto
Maar dan ga je toch niet om 24u snachts weg??? En ze zat tot t laatste moment stemmingsafspraken te maken volgens mij, in ieder geval vannacht nogquote:
Ik krijg de indruk dat ze eruit is gegooid.quote:
Dat hek is in 5min open natuurlijkquote:Op zondag 3 maart 2019 00:33 schreef Jemoederniet het volgende:
Maar het hek was wel open, dus ze wisten al dat Lotus wegging.
Natuurlijk is het hek open. Ze zijn niet gevangen.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:33 schreef Jemoederniet het volgende:
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:33 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
nee hoor
ik open nooit
deze is mij goed genoeg
mogelijkheid bestaat dat hij wat in dimtquote:Op zondag 3 maart 2019 00:33 schreef yaello het volgende:
Weer één minder van KampTim, is ook wel mooi natuurlijk. Al was ze weinig kampTim meer.
Ze zou juist op Tim gaan stemmen zei ze nog.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:33 schreef yaello het volgende:
Weer één minder van KampTim, is ook wel mooi natuurlijk. Al was ze weinig kampTim meer.
Ik krijg de indruk dat ze tegen haar hebben gezegd dat ze tien minuten had om haar spullen bij elkaar te zoeken en dan wegwezen.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:33 schreef Jemoederniet het volgende:
Het kamp is aardig aan het aangroeienquote:Op zondag 3 maart 2019 00:33 schreef yaello het volgende:
Nee idd ik vond het juist zo mooi dat ze lekker een wig aan t drijven was tussen Franny en Tim en die ook geen slaapplek meer hadden samenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:33 schreef yaello het volgende:
Nee dan had ze gewoon overdag eruit gestuurd geworden. Denk dat het impulsieve keuze is van haarzelf.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat ze eruit is gegooid.
Ze loopt bloednerveus haar spullen bij elkaar te graaien en zegt 'ik werk ook onder stress mensen'
Als ze haar 24 uur zou hebben aangevraagd dan was die kist allang gepakt geweest.
Normaal is het altijd op slot, juist om te voorkomen dat mensen in een impulsieve actie naar buiten wandelen.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:33 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Natuurlijk is het hek open. Ze zijn niet gevangen.
13 zwijnen jaquote:
Bedankt topper ❤️quote:Op zondag 3 maart 2019 00:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Lotus vertrekt plotseling - 2 maart 2019.
x73f9ym
Het hek is alleen open als er iemand in of uit gaat. Anders had de vriend van Brenda gewoon naar binnen kunnen lopen i.p.v. over het hek te moeten klimmen.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:33 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Natuurlijk is het hek open. Ze zijn niet gevangen.
Ja en waarom zouden ze haar eruit sturen, ze heeft toch niks verschrikkelijks gedaan en zorgde aardig voor wat roering en dus tvquote:Op zondag 3 maart 2019 00:35 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Nee dan had ze gewoon overdag eruit gestuurd geworden. Denk dat het impulsieve keuze is van haarzelf.
Hij liep wel buiten voordat ze vertrok.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:38 schreef Angelique61 het volgende:
Volgens mij was Adje er ook niet bij, dus morgenochten weten Adje en Jessie van niks...
Lekker wakker worden voor ze danquote:Op zondag 3 maart 2019 00:38 schreef Angelique61 het volgende:
Volgens mij was Adje er ook niet bij, dus morgenochten weten Adje en Jessie van niks...
Ja?? nogmaals ze zitten niet gevangen. Als ze willen gaan dan mogen ze gaan. Het hek op slot is toch veel te gevaarlijk. Stel dat er brand uitbreekt.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:35 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Normaal is het altijd op slot, juist om te voorkomen dat mensen in een impulsieve actie naar buiten wandelen.
die had toch niet veel met haar op volgens mijquote:Op zondag 3 maart 2019 00:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij liep wel buiten voordat ze vertrok.
Alleen Tim leek in zijn sas, en Gerrit reageerde vrij nuchterquote:Op zondag 3 maart 2019 00:39 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Gifje met onthutste inwoners...
[ afbeelding ]
als de dierenambulance maar een sleutel heeft om de dieren te evacuerenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:39 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja?? nogmaals ze zitten niet gevangen. Als ze willen gaan dan mogen ze gaan. Het hek op slot is toch veel te gevaarlijk. Stel dat er brand uitbreekt.
Dat dacht ik ook netquote:Op zondag 3 maart 2019 00:40 schreef pecla het volgende:
Ik denk dat ik het wel weet, t zal er wel ter ore zijn gekomen dar Geile Greet haar wel wou doen, ja dan zou ik ook gillend weg rennen
Dank je welquote:Op zondag 3 maart 2019 00:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Lotus vertrekt plotseling - 2 maart 2019.
x73f9ym
Nou terrein is groot genoeg om veilig te staan hoor, en t hek is zo open natuurlijkquote:Op zondag 3 maart 2019 00:39 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja?? nogmaals ze zitten niet gevangen. Als ze willen gaan dan mogen ze gaan. Het hek op slot is toch veel te gevaarlijk. Stel dat er brand uitbreekt.
Ik heb heel sterk de indruk dat ze geen keus hadquote:Op zondag 3 maart 2019 00:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Deze zag ik niet aankomen..........Maar wel ballen getoond om zonder een Petertje te vertrekken....
Als iemand ineens wil verdwijnen staat iedereen erbij, tuurlijk hahahahahaquote:Op zondag 3 maart 2019 00:39 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Gifje met onthutste inwoners...
[ afbeelding ]
En Erik had het over een leegloop..quote:Op zondag 3 maart 2019 00:46 schreef Juud79 het volgende:
Wie riep vanochtend ook alweer dat het vandaag een bijzondere dag zou worden, Lotus toch?
Dus dat...quote:Op zondag 3 maart 2019 00:45 schreef Silves het volgende:
Alleen meegekregen dat ze zo dronken was als een Erik...ze heeft meer ballen dan die hufter no balls.
Zo ik ook!!.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb heel sterk de indruk dat ze geen keus had
Het was impulsief en met de nodige alcoholquote:Op zondag 3 maart 2019 00:45 schreef freaky40 het volgende:
Wie vertrekt er nu in de nacht. Dan moet ze op zijn minst haar 24 uur hebben aangevraagd.
tjaquote:Op zondag 3 maart 2019 00:46 schreef freaky40 het volgende:
Er is een mega vacature ontstaan voor nieuwe bewoners ineens....
Die indruk krijg ik ook, want dit is wel heel plotseling....quote:Op zondag 3 maart 2019 00:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb heel sterk de indruk dat ze geen keus had
Kan ik me niet voorstellen dan vertrek je niet om 24u snachts met een flink stuk in je kraag lijkt me.\quote:Op zondag 3 maart 2019 00:45 schreef freaky40 het volgende:
Wie vertrekt er nu in de nacht. Dan moet ze op zijn minst haar 24 uur hebben aangevraagd.
Ik ben benieuwd hoe het nu met de stemmingen gaat lopen.........Twee nieuwen die allebei blijven?...Kan toch niet....quote:Op zondag 3 maart 2019 00:46 schreef freaky40 het volgende:
Er is een mega vacature ontstaan voor nieuwe bewoners ineens....
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:47 schreef juul. het volgende:
[..]
Het was impulsief en met de nodige alcohol
erik zit er nog hoorquote:Op zondag 3 maart 2019 00:49 schreef freaky40 het volgende:
Wellicht opdracht van de Febo om te vertrekken vanwege overmatig drankgebruik en weet wat niet meer...maar ja...
Ik gun het haar welquote:Op zondag 3 maart 2019 00:48 schreef Juud79 het volgende:
En de rest van de nacht bomen.....
Mij verbaasd het niet echt hoor, ik zag het wel aankomen, die twee waren veels te dik met elkaar om zo lang zonder elkaar te kunnen.
Heb ook het kwartiertje voordat ze vertrok, ga ik zo monteren ...quote:Op zondag 3 maart 2019 00:47 schreef mootie het volgende:
Hmm de streams werden er van weggehouden. Dan zou het best kunnen zijn dat Lotus heel agressief is geworden door de drank. En in bescherming werd genomen.
Dan kunnen ze er nog wel een paar uit flikkerenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:49 schreef freaky40 het volgende:
Wellicht opdracht van de Febo om te vertrekken vanwege overmatig drankgebruik en weet wat niet meer...maar ja...
nauuw mot erik wel blijvuhquote:Op zondag 3 maart 2019 00:48 schreef Juud79 het volgende:
En de rest van de nacht bomen.....
Mij verbaasd het niet echt hoor, ik zag het wel aankomen, die twee waren veels te dik met elkaar om zo lang zonder elkaar te kunnen.
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik gun het haar wel
Er was toch ook niets meer over voor haar, behalve de dieren. Lekker weer eruit.
Ze is wegquote:Op zondag 3 maart 2019 00:49 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zou het zo jammer vinden als Lotus weg is.
Ze is weg ...quote:Op zondag 3 maart 2019 00:49 schreef Chanel5 het volgende:
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:49 schreef pecla het volgende:
[..]
Als ik op Lotus zou lijken had ik t graag voor je over hoor,maar helaas
Die is weg, komt niet meer terug...quote:Op zondag 3 maart 2019 00:49 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom moet je er ballen voor hebben om op dit tijdstip te vertrekken.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:49 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Op instagram van MIke reageert iemand dat de moeder van Lotus op haar stond te wachten.
Ik vind het ballen hebben, om op dit tijdstip weg te gaan en Jessie die ligt te pitten
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb ook het kwartiertje voordat ze vertrok, ga ik zo monteren ...
Jaaaa die hebben we gemistquote:Op zondag 3 maart 2019 00:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb ook het kwartiertje voordat ze vertrok, ga ik zo monteren ...
Zal ze hem wakker gemaakt hebben?quote:
vastquote:Op zondag 3 maart 2019 00:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zal ze hem wakker gemaakt hebben?
Omdat dit bij haar past, en niet de dag dag iedereen ineens poeslief voor je is....op moment dat ze het niet aan zien komen gaan, ja de ballenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom moet je er ballen voor hebben om op dit tijdstip te vertrekken.
Heb nu meer de indruk dat ze de hele avond moed aan het indrinken is geweest.
wat een feestelijke UIquote:Op zondag 3 maart 2019 00:52 schreef mazaru het volgende:
Jessie gelooft er ook geen hol van dat ze haar 24 uur heeft aangevraagd
In ieder geval geen Petertje....quote:Op zondag 3 maart 2019 00:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom moet je er ballen voor hebben om op dit tijdstip te vertrekken.
Heb nu meer de indruk dat ze de hele avond moed aan het indrinken is geweest.
zekerquote:Op zondag 3 maart 2019 00:51 schreef Yaksa het volgende:
Misschien kwam Lotus tot de ontdekking dat ze te makkelijk aan drank kon komen in Utopia en dat ze niet verder wilde afglijden.
En dat ze daarom is vertrokken voordat het erger werd.
Nou thuis kom je nog veel makkelijker aan drank(en nog ergere dingen ook)quote:Op zondag 3 maart 2019 00:51 schreef Yaksa het volgende:
Misschien kwam Lotus tot de ontdekking dat ze te makkelijk aan drank kon komen in Utopia en dat ze niet verder wilde afglijden.
En dat ze daarom is vertrokken voordat het erger werd.
Tranny is dol op poep.quote:
dat dus.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:52 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Omdat dit bij ahar past, en niet de dag dag iedereen ineens poeslief voor je is....op moment dat ze het niet aan zien komen gaan, ja de ballen![]()
![]()
Met een zwarte stem voor over 2 maandenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:50 schreef Silves het volgende:
3 minder stemmen..zo weer 13 inwoners, hoop toch niet op een stemming dat niemand na huis gaat..
Brenda en Mike weg is al een aardige leegloopquote:Op zondag 3 maart 2019 00:53 schreef Chanel5 het volgende:
Eric had het over een leegloop.....
Waar haalt hij die vooruitziende blik vandaan?
Mike baalt vast ook...hij heeft nog geen week alleen gehad nuquote:Op zondag 3 maart 2019 00:53 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
zeker
volgende week zit ze weer aan de ghb nadat ze ontdekt dat niemand in nederland op haar zit te wachten op maaik na dan
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:52 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Omdat dit bij haar past, en niet de dag dag iedereen ineens poeslief voor je is....op moment dat ze het niet aan zien komen gaan, ja de ballen![]()
![]()
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:54 schreef Verida het volgende:
[..]
dat dus.
Geen dramaqueens bij het weggaan, Gewoon bier gaan kopen bij Jessie, leuk met een groepje in de silo zitten en zingen en lol hebben en dan ervandoor
En geen slijmerig welkomscommittee van oud bewoners aan de poort,
gewoon lekker gaan.
die zit misschien al op een onderduikadresquote:Op zondag 3 maart 2019 00:54 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Mike baalt vast ook...hij heeft nog geen week alleen gehad nu
En dat laatste moet ik ook nog maar zien gezien zijn uitlatingen een paar dgn voor hij wegging nog. Sowieso zie ik het niet zo lang goed gaan eerlijk gezegdquote:Op zondag 3 maart 2019 00:53 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
zeker
volgende week zit ze weer aan de ghb nadat ze ontdekt dat niemand in nederland op haar zit te wachten op maaik na dan
Samen carnaval vieren is toch ook leuk?quote:Op zondag 3 maart 2019 00:54 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Mike baalt vast ook...hij heeft nog geen week alleen gehad nu
Die gaan niet door( aanname)quote:Op zondag 3 maart 2019 00:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Dit is echt verrassend, niet rouwig om, maar zo niet zien aankomen dit......Ben echt benieuwd wat ze nu met die stemmingen gaan doen....
En komt alsnog terug....nee nee, weg is weg...toch...quote:Op zondag 3 maart 2019 00:54 schreef Setje72 het volgende:
Ze was straalbezopen...die heeft morgen spijt
wat een mooie laatste beeldenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:55 schreef mazaru het volgende:
Dit ziet er niet uit als iemand die van plan is om weg te gaan
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:54 schreef Setje72 het volgende:
Zo tekenend voor waar zij in Utopia voor heeft gestaan.quote:
Nou het is natuurlijk een aanname, maar die kans zit er dik in en dat er een envelop komt morgen......quote:
Of juist wel.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:55 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Onzin, er zijn wel vaker stemmingen geweest waar er geen 15 inwoners waren.quote:
Jawel, haar eigen afscheidsfeestje geregeldquote:Op zondag 3 maart 2019 00:55 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo tekenend voor waar zij in Utopia voor heeft gestaan.
Zie het gebeuren....quote:Op zondag 3 maart 2019 00:57 schreef freaky40 het volgende:
Iedereen door, op naar de volgende 2 maanden.
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:57 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Onzin, er zijn wel vaker stemmingen geweest waar er geen 15 inwoners waren.
Een keer zelfs met maar 12 inwoners (correct me if I am wrong).
het ziet er uit alsof iemand een feest gaat houden omdat die gaat vertrekkenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:55 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat diegene meer doelde op waar ze die nieuwe inwoners vandaan moeten halenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:57 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Onzin, er zijn wel vaker stemmingen geweest waar er geen 15 inwoners waren.
Een keer zelfs met maar 12 inwoners (correct me if I am wrong).
Ze sprak niet als iemand die straalbezopen is tijdens haar afscheid.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:54 schreef Setje72 het volgende:
Dat jij dit niet wist, gohquote:Op zondag 3 maart 2019 00:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En komt alsnog terug....nee nee, weg is weg...toch...
Die zijn er nog genoeg.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:58 schreef pecla het volgende:
[..]
Denk dat diegene meer doelde op waar ze die nieuwe inwoners vandaan moeten halen
Nou ik vond dat je duidelijk merkte dat ze aardig in de olie was(straalbezopen is overdreven ja)quote:Op zondag 3 maart 2019 00:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze sprak niet als iemand die straalbezopen is tijdens haar afscheid.
Zolang Robert Donkers niet binnenloopt hebben ze nog de keuze.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:58 schreef pecla het volgende:
[..]
Denk dat diegene meer doelde op waar ze die nieuwe inwoners vandaan moeten halen
Ze waren toch ook wel erg bezig met de stemmingen.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:54 schreef Verida het volgende:
[..]
dat dus.
Geen dramaqueens bij het weggaan, Gewoon bier gaan kopen bij Jessie, leuk met een groepje in de silo zitten en zingen en lol hebben en dan ervandoor
En geen slijmerig welkomscommittee van oud bewoners aan de poort,
gewoon lekker gaan.
Aangeschoten en emotioneelquote:Op zondag 3 maart 2019 01:00 schreef pecla het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 3 maart 2019 00:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
[/quote(
Nou ik vond dat je duidelijk merkte dat ze aardig in de olie was(straalbezopen is overdreven ja)
Echt wel, verbaasde me nog dat ze het zo lang uithield zonder Mikequote:Op zondag 3 maart 2019 00:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Dit is echt verrassend, niet rouwig om, maar zo niet zien aankomen dit......Ben echt benieuwd wat ze nu met die stemmingen gaan doen....
Tja zo kan ik ook nog wel iets verzinnen.....de 2 nieuwe , bewoners iemand kiezen die blijft....denken dat de ander gaat, verrassing! ook die mag blijven, diegene die van hun mocht blijven heeft alsnog wel de rechten om iemand naar huis te sturen. Mooie nog niet voorgekomen beeldenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:59 schreef freaky40 het volgende:
In andere spelshows gaat er ook wel eens een eliminatie niet door, ER, WIDM. Dus ja waarom niet in Utopia...
minimaal 4 hebben ze nodig danquote:
Verre van nuchter, er kwam nogal wat vreemds uit.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor Mike in de plaats zal het niet lang meer duren ga ik vanuit. En de rest is afwachten nu.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:01 schreef pecla het volgende:
[..]
Nou t duurt aardig lang(en steeds langer lijkt het) voor ze nieuwe inwoners hebben elke keer
Of ze wachten tot het einde.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:59 schreef freaky40 het volgende:
In andere spelshows gaat er ook wel eens een eliminatie niet door, ER, WIDM. Dus ja waarom niet in Utopia...
Jawel, wel iemand weg hoorquote:Op zondag 3 maart 2019 01:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of ze wachten tot het einde.
De 2 nieuwe kandidaten mogen allebei blijven, en er gaat niemand weg.
Heb je er weer 15
Kan allemaal.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb je er weer 15
Vergis je niet in de tijd die nodig is voor de redacteuren om de hele verhaallijn aan te passen en geloofwaardig te maken voor de kijkers. Dit akkefietje hadden ze waarschijnlijk ook niet aan zien komen.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:01 schreef pecla het volgende:
[..]
Nou t duurt aardig lang(en steeds langer lijkt het) voor ze nieuwe inwoners hebben elke keer
Psies dat bedoel ikquote:Op zondag 3 maart 2019 01:01 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
minimaal 4 hebben ze nodig dan
2 voor de lege plekken en 2 voor de nominaties
zijn er wel veel aangezien ze op tv alweer schooien om deelnemers en dat er al zogenaamde exen worden geronseld voor deelname
jaaaaa er zijn genoeg
dat zou dan jammer zijnquote:Op zondag 3 maart 2019 01:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb je er weer 15
Er zijn vast zat aanmeldingen, maar lang niet iedereen is geschikt.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:01 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
minimaal 4 hebben ze nodig dan
2 voor de lege plekken en 2 voor de nominaties
zijn er wel veel aangezien ze op tv alweer schooien om deelnemers en dat er al zogenaamde exen worden geronseld voor deelname
jaaaaa er zijn genoeg
'Technische storing'...quote:Op zondag 3 maart 2019 01:04 schreef Juud79 het volgende:
En toen was er een hele lange Streamlock......
geeft niksquote:Op zondag 3 maart 2019 01:04 schreef Juud79 het volgende:
En toen was er een hele lange Streamlock......
Denk dat dat allemaal wel los loopt. Zeker als ze zat kandidaten hebben dan kunnen ze die al van tevoren grotendeels invullenquote:Op zondag 3 maart 2019 01:04 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Vergis je niet in de tijd die nodig is voor de redacteuren om de hele verhaallijn aan te passen en geloofwaardig te maken voor de kijkers. Dit akkefietje hadden ze waarschijnlijk ook niet aan zien komen.
weet je dat wel zeker ?quote:Op zondag 3 maart 2019 01:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zijn vast zat aanmeldingen, maar lang niet iedereen is geschikt.
ze blijven maar vragen om je aan te melden als bewoner.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:03 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Jawel, wel iemand weg hoordan houd het leuk
en meteen 3 nieuwe erin, weg met de nietsnutten
Die heeft het niet allemaal begrepen...............quote:Op zondag 3 maart 2019 01:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Tim: 4 maanden een relatie hier staat aan 4 jaar in de buitenwereld.
die ligt vannacht niet meer in de igloquote:Op zondag 3 maart 2019 01:07 schreef Yaksa het volgende:
Vieze vuile Timoteef zit alweer te glunderen. Kan nu lekker bij Franny kruipen en zijn nekklem aanleggen.
Komt hem allemaal heel goed uitquote:Op zondag 3 maart 2019 01:07 schreef Yaksa het volgende:
Vieze vuile Timoteef zit alweer te glunderen. Kan nu lekker bij Franny kruipen en zijn nekklem aanleggen.
Ja geen normaal denkend mens gaat zich toch voor dit zooitje aan melden, is geen eer te behalen voor je als je nog carierre wil makenquote:Op zondag 3 maart 2019 01:07 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
weet je dat wel zeker ?
in uto1 had ik al twijfels bij sommige inwoners
maar na het zien van dit weet ik het vrij zeker dat elke downie er goed genoeg voor is
Tim zegt nu, misschien gaat het stemmen niet door en mogen wij allemaal wel blijven. Nou Tim ik hoop van nietquote:Op zondag 3 maart 2019 01:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
ze blijven maar vragen om je aan te melden als bewoner.
Daarom is het raar dat met 2 nieuwe kandidaten die uitvoerig getest zijn er elke keer 1 zomaar weg wordt gegooid.
Of ze brengen er 1 die niet geschikt is, en voor de show een paar dagen daar wordt gebracht.
Dus die blijft weten ze al.
niet vreemdquote:Op zondag 3 maart 2019 01:08 schreef DaniqueV het volgende:
Pfffff Erik weet niety eens maer wanneer hijzelf in Utopia is gegaan.....Franny moet hem zeggen wanneer hij erin kwam,
quote:Op zondag 3 maart 2019 01:09 schreef juul. het volgende:
Tim denkt dat de stemmingen nu niet meer door gaan
Als de Febo niet van die Tim af wil doen ze dat ja. Zo niet dan moeten ze nog even een list verzinnen.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:09 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Tim zegt nu, misschien gaat het stemmen niet door en mogen wij allemaal wel blijven. Nou Tim ik hoop van niet
preciesquote:Op zondag 3 maart 2019 01:08 schreef pecla het volgende:
[..]
Ja geen normaal denkend mens gaat zich toch voor dit zooitje aan melden, is geen eer te behalen voor je als je nog carierre wil maken
Dat dus, die hersencellen stompen aardig af., heb ik nog niet eens over zijn lever en de restquote:Op zondag 3 maart 2019 01:09 schreef rowan634 het volgende:
[..]
niet vreemd
die man is 90% van de tijd onder invloed
Die ziet het al gebeuren, hij er straks uit en 3 knappe kerels er terug in.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:09 schreef juul. het volgende:
altijd dronken is ook een geregeld levenquote:Op zondag 3 maart 2019 01:09 schreef rowan634 het volgende:
[..]
niet vreemd
die man is 90% van de tijd onder invloed
Ik stem voor!quote:Op zondag 3 maart 2019 01:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Als de stemmingen doorgaan, dan Tim nog wieberen en 3 nieuwen erin,....Nieuw bloed doet wonderen....
Dat hoopt ie ja.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:09 schreef juul. het volgende:
De kaartenbak bij Talpa is groot zat. Er is altijd wel iemand of iemanden die er in willen.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:12 schreef yaello het volgende:
Ben wel benieuwd hoe ze dit gaan opvangen qua bewoners, kan mij niet voorstellen dat er een wachtlijst is van mensen die daar willen wonen. Los van Robert
Je hebt met Lotus 2 keuzes...of eerst maar rustig de poort openen en dan een gesprek met haar aangaan ...of ze vliegt eigenhandig met haar dronken kop over het hek heen...quote:Op zondag 3 maart 2019 00:33 schreef Jemoederniet het volgende:
ik denk dat de stemmingen wel doorgaanquote:Op zondag 3 maart 2019 01:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat hoopt ie ja.
Ik hoop het toch niet. Het is nog nooit eerder gebeurd dat een stemming niet doorgaat, maar je weet maar nooit wat de febo beslist.
Hoewel ik me toch wel voor kan stellen dat ook de febo van Tim af wil. Het lijkt me dat ze niet zitten te wachten op die storm van negatieve kritiek.
Maar goed, aan de andere kant.. Negatieve aandacht is óók aandacht.
Voorlopig voornamelijk die kutbomenquote:Op zondag 3 maart 2019 01:13 schreef DaniqueV het volgende:
Sjellie ook bij Gerrit, lijkt ook te huilen? Lotus heeft het wel voor elkaar......het blijft nog lang een onrustige nacht in Utopia|Ik hou ervan
Tuurlijk wel, kwestie van castingbureaus afbellen en je hebt er zo een stuk of 10.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:12 schreef yaello het volgende:
Ben wel benieuwd hoe ze dit gaan opvangen qua bewoners, kan mij niet voorstellen dat er een wachtlijst is van mensen die daar willen wonen. Los van Robert
Franny haar enige vriendin weg.........Shelley ook nog enigzins, maar Lotus was toch wel een beetje haar maatje....Maar ach, die hele Franny boeit mij niet, mag ook wel door die poort lopen...quote:Op zondag 3 maart 2019 01:11 schreef pecla het volgende:
[..]
Ik stem voor!
Ps; wat zullen die ouders van Franny hiervan balen zeg
Dat vermoed ik ook, maar ja. De wegen des febo's zijn ondoorgrondelijkquote:Op zondag 3 maart 2019 01:13 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
ik denk dat de stemmingen wel doorgaan
na het iglo theater van deze week zal sbs zich graag van een rotte appel ontdoen
Ja das mooi knudde, begrijp dat er de laatste tijd weer 1 zit met een flink hyperactief vingertjequote:
Dat was donderdag ja. Een of andere mooiboy...nee daar schieten ze op dat terrein iets mee op.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:14 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, kwestie van castingbureaus afbellen en je hebt er zo een stuk of 10.
Gisteren nog op de COS, een of andere gozer die bij Talpa bij de casting was.
Dat is dan ook totaal niet relevantquote:Op zondag 3 maart 2019 01:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was donderdag ja. Een of andere mooiboy...nee daar schieten ze op dat terrein iets mee op.
schieten ze meer op met al die lelijke utopiaantjes dan?quote:Op zondag 3 maart 2019 01:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was donderdag ja. Een of andere mooiboy...nee daar schieten ze op dat terrein iets mee op.
Aan die foto te zien was dat meer iemand die eigenlijk voor de casting van Temptation Island bedoeld was maar toch bij Talpa was aanbeland...quote:
Echt welquote:Op zondag 3 maart 2019 00:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jawel maar er zijn grenzen, en als je zag wat ze allemaal uit de kast haalde om dat aanrandingsverhaal uit de wereld te helpen zitten ze daar toch echt niet op te wachten(alleen al de zin na een romantische avond belandde ze in bed, ze hadden alleen maar ruzie gemaakt en dan die Franny die opeens verklaart het zo fijn te hebben gehad). En dat ze die zwakzinnige Franny gecast hebben die dan depressief zou zijn en zelfmoord wou plegen dat is ook niet normaal en kunnen ze ook hoop gezeik mee krijgenquote:Op zondag 3 maart 2019 01:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat hoopt ie ja.
Ik hoop het toch niet. Het is nog nooit eerder gebeurd dat een stemming niet doorgaat, maar je weet maar nooit wat de febo beslist.
Hoewel ik me toch wel voor kan stellen dat ook de febo van Tim af wil. Het lijkt me dat ze niet zitten te wachten op die storm van negatieve kritiek.
Maar goed, aan de andere kant.. Negatieve aandacht is óók aandacht.
waarmee wel danquote:Op zondag 3 maart 2019 01:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou als ze nog zwakzinniger worden dan Franny hou ik mijn hart vastquote:Op zondag 3 maart 2019 01:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De kaartenbak bij Talpa is groot zat. Er is altijd wel iemand of iemanden die er in willen.
hou 'm maar vast danquote:Op zondag 3 maart 2019 01:18 schreef pecla het volgende:
[..]
Nou als ze nog zwakzinniger worden dan Franny hou ik mijn hart vast
Het vertrek van Lotus heeft DGK al gepost.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben benieuwd naar het filmpje van DGK.....
Moeder van Lotus kent haar dochter ...die zal er al wel vaker hebben gestaan...quote:Op zondag 3 maart 2019 00:49 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Op instagram van MIke reageert iemand dat de moeder van Lotus op haar stond te wachten.
Ik vind het ballen hebben, om op dit tijdstip weg te gaan en Jessie die ligt te pitten
dus was het al geregeldquote:Op zondag 3 maart 2019 01:20 schreef DaniqueV het volgende:
Ze had tegen Shelly vandaag gezegd dat ze dit zou gaan doen, alleen niet wanneer
Klopt, maar voorafgaand nog niet....Was hij nog aan het monteren...quote:Op zondag 3 maart 2019 01:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Het vertrek van Lotus heeft DGK al gepost.
Hmz, voorafgaand aan haar vertrek was er een lange SL.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Klopt, maar voorafgaand nog niet....Was hij nog aan het monteren...
Ben er ook bang voor ja, die Jens en Mylene lopen de ook de hele dag als blije kleuters rond en kinderliedjes te zingen, en dan slaapt het nog met een teddybeer. T nivo wordt steeds triester jaquote:
die klopt de mast al onder tegen zijn buik aanquote:Op zondag 3 maart 2019 01:22 schreef Jemoederniet het volgende:
Gerr... wil je liever bij mij slapen of in je eigen bedje
Voor maximaal shock effect.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:21 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
dus was het al geregeld
24 uur aangevraagd en omdat het op een ludieke actie moest lijken ging ze er om middernacht uit
Geen ideequote:Op zondag 3 maart 2019 01:21 schreef snetje het volgende:
[..]
Moeder van Lotus kent haar dochter ...die zal er al wel vaker hebben gestaan...
jessie en brandon waren net gewoon wakkerquote:Op zondag 3 maart 2019 01:23 schreef Yaksa het volgende:
Wie weten er niet van het vertrek van Lotus?
Ik kom op Jessie, Adriaan en Brandon.
Ja die indruk heb ik welquote:Op zondag 3 maart 2019 01:21 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
dus was het al geregeld
24 uur aangevraagd en omdat het op een ludieke actie moest lijken ging ze er om middernacht uit
Brandon stond ook bij het hek met zijn lange nek zie ik net...quote:Op zondag 3 maart 2019 01:23 schreef Yaksa het volgende:
Wie weten er niet van het vertrek van Lotus?
Ik kom op Jessie, Adriaan en Brandon.
quote:Op zondag 3 maart 2019 01:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Even geduld, ben nu aan het monteren ....
quote:
die gaat er zo achteraanquote:Op zondag 3 maart 2019 01:26 schreef Setje72 het volgende:
Dalijk Tim weg...heeft die depriemuts niemand meer
Ja lullo ligt er al weer klaar voor.......quote:
welneequote:Op zondag 3 maart 2019 01:26 schreef Jemoederniet het volgende:
Gerrit over de stemmingen.... Christel en Jessie zijn de l*l.
kaasstengel al aan het masserenquote:Op zondag 3 maart 2019 01:28 schreef snetje het volgende:
Zow! Heel wat lege blikjes bier ...en ja hoor daar ligt meneer al...![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Tel ik daar nu 7 blikjes bier die Lotus pok pok pok achterover heeft getikt? ...20.00 gehaald bij Jessie en naar wat ik lees was ze om 21.30 al lam...quote:Op zondag 3 maart 2019 01:28 schreef snetje het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik was net ook te laat met cap te maken maar volgens mij kwam die ook alweer met handen vol met spullen dat huisje binnen, zag hem nog net wat dingen op de grond doen.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:28 schreef snetje het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Franny zegt ook niet: "Wat geeft jou nou het recht om 1 uur na het vertrek van Lotus hier te komen liggen. Je hebt je slaapplek toch in de Yurt, ga daar maar naar toe".quote:Op zondag 3 maart 2019 01:28 schreef snetje het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jas die heeft zich meteen dat huisje toegeëigend bahquote:Op zondag 3 maart 2019 01:31 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Franny zegt ook niet: "Wat geeft jou nou het recht om 1 uur na het vertrek van Lotus hier te komen liggen. Je hebt je slaapplek toch in de Yurt, ga daar maar naar toe".
had jij wat anders verwacht dan ?quote:Op zondag 3 maart 2019 01:31 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Franny zegt ook niet: "Wat geeft jou nou het recht om 1 uur na het vertrek van Lotus hier te komen liggen. Je hebt je slaapplek toch in de Yurt, ga daar maar naar toe".
En misschien ook nog eens de teleurstelling van ongesteld...quote:
misschien heeft hij wel een euforisch gevoel nu zijn grootste plaaggeest weg isquote:Op zondag 3 maart 2019 01:34 schreef DaniqueV het volgende:
Ja Jessy daar lig je dan....flink wakker te wezen en te knipperen
[ afbeelding ]
Hij was aardig in shock wel geloof ikquote:Op zondag 3 maart 2019 01:35 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
misschien heeft hij wel een euforisch gevoel nu zijn grootste plaaggeest weg is
Denk eerder dat hij dan denkt, ow die meid heeft toch wel ballen om zo weg te gaan, ze heeft mij helemaal geen gedag gezegdquote:Op zondag 3 maart 2019 01:35 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
misschien heeft hij wel een euforisch gevoel nu zijn grootste plaaggeest weg is
Nou hij blijft knipperen..? Is dat wel goed?..quote:Op zondag 3 maart 2019 01:34 schreef DaniqueV het volgende:
Ja Jessy daar lig je dan....flink wakker te wezen en te knipperen
[ afbeelding ]
Ja apart om zo snel te zien knipperenquote:Op zondag 3 maart 2019 01:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Nou hij blijft knipperen..? Is dat wel goed?..
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 maart 2019 01:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, derde filmpje komt zo online, Lotus weg ...
Ja, ben benieuwd wie haar op stonden te wachten ...quote:Op zondag 3 maart 2019 01:40 schreef Vinamp het volgende:
Er gaan toch zo laat geen bussen meer voor Lotus
Taxiquote:Op zondag 3 maart 2019 01:40 schreef Vinamp het volgende:
Er gaan toch zo laat geen bussen meer voor Lotus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |