Het hek is alleen open als er iemand in of uit gaat. Anders had de vriend van Brenda gewoon naar binnen kunnen lopen i.p.v. over het hek te moeten klimmen.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:33 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Natuurlijk is het hek open. Ze zijn niet gevangen.
Ja en waarom zouden ze haar eruit sturen, ze heeft toch niks verschrikkelijks gedaan en zorgde aardig voor wat roering en dus tvquote:Op zondag 3 maart 2019 00:35 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Nee dan had ze gewoon overdag eruit gestuurd geworden. Denk dat het impulsieve keuze is van haarzelf.
Hij liep wel buiten voordat ze vertrok.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:38 schreef Angelique61 het volgende:
Volgens mij was Adje er ook niet bij, dus morgenochten weten Adje en Jessie van niks...
Lekker wakker worden voor ze danquote:Op zondag 3 maart 2019 00:38 schreef Angelique61 het volgende:
Volgens mij was Adje er ook niet bij, dus morgenochten weten Adje en Jessie van niks...
Ja?? nogmaals ze zitten niet gevangen. Als ze willen gaan dan mogen ze gaan. Het hek op slot is toch veel te gevaarlijk. Stel dat er brand uitbreekt.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:35 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Normaal is het altijd op slot, juist om te voorkomen dat mensen in een impulsieve actie naar buiten wandelen.
die had toch niet veel met haar op volgens mijquote:Op zondag 3 maart 2019 00:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij liep wel buiten voordat ze vertrok.
Alleen Tim leek in zijn sas, en Gerrit reageerde vrij nuchterquote:Op zondag 3 maart 2019 00:39 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Gifje met onthutste inwoners...
[ afbeelding ]
als de dierenambulance maar een sleutel heeft om de dieren te evacuerenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:39 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja?? nogmaals ze zitten niet gevangen. Als ze willen gaan dan mogen ze gaan. Het hek op slot is toch veel te gevaarlijk. Stel dat er brand uitbreekt.
Dat dacht ik ook netquote:Op zondag 3 maart 2019 00:40 schreef pecla het volgende:
Ik denk dat ik het wel weet, t zal er wel ter ore zijn gekomen dar Geile Greet haar wel wou doen, ja dan zou ik ook gillend weg rennen
Dank je welquote:Op zondag 3 maart 2019 00:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Lotus vertrekt plotseling - 2 maart 2019.
x73f9ym
Nou terrein is groot genoeg om veilig te staan hoor, en t hek is zo open natuurlijkquote:Op zondag 3 maart 2019 00:39 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja?? nogmaals ze zitten niet gevangen. Als ze willen gaan dan mogen ze gaan. Het hek op slot is toch veel te gevaarlijk. Stel dat er brand uitbreekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |