Franny haar enige vriendin weg.........Shelley ook nog enigzins, maar Lotus was toch wel een beetje haar maatje....Maar ach, die hele Franny boeit mij niet, mag ook wel door die poort lopen...quote:Op zondag 3 maart 2019 01:11 schreef pecla het volgende:
[..]
Ik stem voor!
Ps; wat zullen die ouders van Franny hiervan balen zeg
Dat vermoed ik ook, maar ja. De wegen des febo's zijn ondoorgrondelijkquote:Op zondag 3 maart 2019 01:13 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
ik denk dat de stemmingen wel doorgaan
na het iglo theater van deze week zal sbs zich graag van een rotte appel ontdoen
Ja das mooi knudde, begrijp dat er de laatste tijd weer 1 zit met een flink hyperactief vingertjequote:
Dat was donderdag ja. Een of andere mooiboy...nee daar schieten ze op dat terrein iets mee op.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:14 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, kwestie van castingbureaus afbellen en je hebt er zo een stuk of 10.
Gisteren nog op de COS, een of andere gozer die bij Talpa bij de casting was.
Dat is dan ook totaal niet relevantquote:Op zondag 3 maart 2019 01:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was donderdag ja. Een of andere mooiboy...nee daar schieten ze op dat terrein iets mee op.
schieten ze meer op met al die lelijke utopiaantjes dan?quote:Op zondag 3 maart 2019 01:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was donderdag ja. Een of andere mooiboy...nee daar schieten ze op dat terrein iets mee op.
Aan die foto te zien was dat meer iemand die eigenlijk voor de casting van Temptation Island bedoeld was maar toch bij Talpa was aanbeland...quote:
Echt welquote:Op zondag 3 maart 2019 00:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze sprak niet als iemand die straalbezopen is tijdens haar afscheid.
Jawel maar er zijn grenzen, en als je zag wat ze allemaal uit de kast haalde om dat aanrandingsverhaal uit de wereld te helpen zitten ze daar toch echt niet op te wachten(alleen al de zin na een romantische avond belandde ze in bed, ze hadden alleen maar ruzie gemaakt en dan die Franny die opeens verklaart het zo fijn te hebben gehad). En dat ze die zwakzinnige Franny gecast hebben die dan depressief zou zijn en zelfmoord wou plegen dat is ook niet normaal en kunnen ze ook hoop gezeik mee krijgenquote:Op zondag 3 maart 2019 01:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat hoopt ie ja.
Ik hoop het toch niet. Het is nog nooit eerder gebeurd dat een stemming niet doorgaat, maar je weet maar nooit wat de febo beslist.
Hoewel ik me toch wel voor kan stellen dat ook de febo van Tim af wil. Het lijkt me dat ze niet zitten te wachten op die storm van negatieve kritiek.
Maar goed, aan de andere kant.. Negatieve aandacht is óók aandacht.
waarmee wel danquote:Op zondag 3 maart 2019 01:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou als ze nog zwakzinniger worden dan Franny hou ik mijn hart vastquote:Op zondag 3 maart 2019 01:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De kaartenbak bij Talpa is groot zat. Er is altijd wel iemand of iemanden die er in willen.
hou 'm maar vast danquote:Op zondag 3 maart 2019 01:18 schreef pecla het volgende:
[..]
Nou als ze nog zwakzinniger worden dan Franny hou ik mijn hart vast
Het vertrek van Lotus heeft DGK al gepost.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben benieuwd naar het filmpje van DGK.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |