Wwl mooi dat hij ondanks al het trekken en duwen bij hem, hij zijn eigen keus maakt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Klopt wel en past ook precies bij die passieve houding van Erik.
Jens ruikt een "opening"quote:
Dat zou mooi zijn als hij daardoor de halve groep tegen zich zou krijgen maar hij voet bij stuk zou houden.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wwl mooi dat hij ondanks al het trekken en duwen bij hem, hij zijn eigen keus maakt.
Opa............dat duurt nog even.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:37 schreef DKUp het volgende:
Keep your friends close but your enemies closer........
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:38 schreef QuarterBack het volgende:
Gaat leuk worden jankmuiltje Chrissie te volgen de dagen naar dinsdag, dat rancuneuze kreng zal niet rusten voor ze de hufters vind die op haar stemmen, dat deed ze al vele malen eerder
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:37 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Pottedosie, ik kom op de bank![]()
[ afbeelding ]
Nou mooi toch? Al zet het geen zoden aan de dijk, hij doet gewoon wat hij zelf wil. Ik vind dat wel geinig.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn als hij daardoor de halve groep tegen zich zou krijgen maar hij voet bij stuk zou houden.
In dit geval kiest hij gewoon de weg van de minste weerstand.
Een Hiske en een Chris die boos op hem zijn boeit hem het minst. Hiske heeft ie al niets mee en Christel heeft hem afgewezen.
Als je die 'opening' ruikt dat zou de eigenares van die 'opening' een bezoekje aan de dokter moeten brengen of er een klamme lap langs halen.quote:
kweetut.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Opa............dat duurt nog even.
Ik vind het je afzijdig houden van wat er om je heen aan de hand is.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nou mooi toch? Al zet het geen zoden aan de dijk, hij doet gewoon wat hij zelf wil. Ik vind dat wel geinig.
En ook dat is een keus en dat kan en mag.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind het je afzijdig houden van wat er om je heen aan de hand is.
ik blijf in ieder geval erbij dat timmiemie eruit gaatquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:40 schreef QuarterBack het volgende:
En geloof Gerrit nu maar "Dinsdag ochtend zal alles ineens anders zijn" en zo zal het ook nu weer zijn
Tim heeft vele malen gezegd: Als ik eruit gestemd wordt, ga ik mooi niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:42 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
ik blijf in ieder geval erbij dat timmiemie eruit gaat
na zijn theaterstukje in de iglo en de ophef erover in de telegraaf en op internet denk ik dat welke nieuwe dan ook zich daardoor laat leiden
Ah dan gaat ie een Patjequote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Tim heeft vele malen gezegd: Als ik eruit gestemd wordt, ga ik mooi niet.
Nee hoor, het is al weken aan de gang ouwe Erik gaat, Timo haalt de kranten die mag blijvenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:42 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
ik blijf in ieder geval erbij dat timmiemie eruit gaat
na zijn theaterstukje in de iglo en de ophef erover in de telegraaf en op internet denk ik dat welke nieuwe dan ook zich daardoor laat leiden
dan worden het mooie beeldenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Tim heeft vele malen gezegd: Als ik eruit gestemd wordt, ga ik mooi niet.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet noemt het niet slim van Mylene ...
Wat verbeeldt die dwaas zich?
'Ze gaat me harder nodig hebben dan ze nu denkt'
Kaaslulletje voelt zich gewoon afgewezen. Punt. Pasta.
Daar heb je het al: 'Ze is wel alle jongens aan het paaien, daar een knuffeltje en daar een knuffeltje, dat deed ze in de buitenwereld ook'
Laat de emmers stront van Mylene over Greet dan ook maar komen.
Heel veel bomen...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:45 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
dan worden het mooie beelden
gaat de cos weer eens ouderwets snel ivm uitzetting timmiemie
ik moet het nog zien wat er gebeurtquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:44 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Nee hoor, het is al weken aan de gang ouwe Erik gaat, Timo haalt de kranten die mag blijven
Misschien morgen/overmorgen nog even vlak voor de nominatie.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:48 schreef QuarterBack het volgende:
Gerrit alleen naar bed, valt me tegen van Sjellie
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:48 schreef Sambalbaai het volgende:
Christel met bibberstem: ik vind het vervelend dat ik me niet sterk voel, dat ik niet bam en zo en......
Je gevoel is goed, Christel. Je bent een labiel, deniel wijf.![]()
Ik wil eigenlijk whawha, dat ik in mijn kracht sta.
Lotus, Jens en Mileen zuipen allang veel meer dan Erik, het val alleen niet meer opquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:48 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
ik moet het nog zien wat er gebeurt
mijn vermoeden is dat het bierfustje wel blijft
anders hebben ze geen baauwert meer
Ik ben voor: Christel op de bank en Hiske een publieksstem.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik heb geen idee aan wie ik mijn publieksstem moet geven. Tim krijgt er sowieso eentje en op Jessie ga ik niet. Hiske dan maar?
Geen kruis door, maar op haar gezichtquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:49 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Misschien morgen/overmorgen nog even vlak voor de nominatie.
altijd dat eeuwige gewauwel met ik ben sterk en ik ben puur en ik ben oprecht en noem maar opquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:48 schreef Sambalbaai het volgende:
Christel met bibberstem: ik vind het vervelend dat ik me niet sterk voel, dat ik niet bam en zo en......
Je gevoel is goed, Christel. Je bent een labiel, deniel wijf.![]()
Ik wil eigenlijk whawha, dat ik in mijn kracht sta.
Doel je nu op His?quote:
Hetzelfde als mensen roepen dat ze eerlijk zijn en nooit liegen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:50 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
altijd dat eeuwige gewauwel met ik ben sterk en ik ben puur en ik ben oprecht en noem maar op
Ik vrees het ook..quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:50 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik ben voor: Christel op de bank en Hiske een publieksstem.Zet die heksen maar even op hun plaats.
![]()
Maar ik denk dat het niet gaat gebeuren.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]![]()
En His zegt dan hoe bedoel je ?![]()
quote:
Ik denk een elektrisch kacheltje.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:50 schreef Angelique61 het volgende:
Wat is dat voor een kraak geluid bij chris en His?
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Hetzelfde als mensen roepen dat ze eerlijk zijn en nooit liegen.
Die moet je juist wantrouwen.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:50 schreef Setje72 het volgende:
Christel denkt echt dat ze heel wat is daar he...mw komt eens een keer op de bank pfff
de rug van zweefteefquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:50 schreef Angelique61 het volgende:
Vreselijk geluid zeg....kan nooit goed zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik denk een elektrisch kacheltje.
Hadden ze het vanmiddag ook al over. Het golfplaten dak van het atelier maakt geluid als de wind er op staat.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:50 schreef Angelique61 het volgende:
Ohhh dat kan ook ja inderdaad, tis een te raar geluid voor dat kacheltjequote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:53 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Hadden ze het vanmiddag ook al over. Het golfplaten dak van het atelier maakt geluid als de wind er op staat.
Nee, het waait een beetje en er staat dat afdakje van golfplaat tegen die hut aan. Gerrit en Merel viel dat geluid al eerder op en hadden het erover dat het zo irritant is. Zit ook een boom doorheen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik denk een elektrisch kacheltje.
Ik doe mee.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Maar we kunnen het proberen: kom op, stem op Hiske.![]()
![]()
En waarom eigenlijk???quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:52 schreef Amphorapotje het volgende:
Cris: als Fran op mij stemt, dat is toch naaien.![]()
![]()
![]()
Nope moet je je voor registreren.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:54 schreef schizolientje het volgende:
https://krant.ad.nl/title(...)articles/864037/70/1
liefdesrelatie met een narcist, alsof het over Tim en Franny gaat. Geen idee of het hier leesbaar is zo, maar de moeite waard
Oke, tnx, lekker gebouwd. Ik zou geen oog dichtdoen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, het waait een beetje en er staat dat afdakje van golfplaat tegen die hut aan. Gerrit en Merel viel dat geluid al eerder op en hadden het erover dat het zo irritant is. Zit ook een boom doorheen.
Trannyquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik heb geen idee aan wie ik mijn publieksstem moet geven. Tim krijgt er sowieso eentje en op Jessie ga ik niet. Hiske dan maar?
quote:
Ze hebben er niet eerder zoveel last van gehad, zeiden ze eerder, dus wrs doen ze idd geen oog dichtquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oke, tnx, lekker gebouwd. Ik zou geen oog dichtdoen.
die gaat er vanzelf wel uitquote:
Mooiquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze hebben er niet eerder zoveel last van gehad, zeiden ze eerder, dus wrs doen ze idd geen oog dicht
Precies! Wat voor speciaals heeft Christel voor Franny gedaan?quote:
Ja ook. Het gekonkel in dat groepje is geweldig.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:55 schreef Jemoederniet het volgende:
Gerrit raakt in hoog tempo zijn krediet bij His en Chris kwijt.
natuurlijkquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Precies! Wat voor speciaals heeft Christel voor Franny gedaan?![]()
Ik zag afgelopen week dat Franny 2x een gesprek met Christel probeerde aan te gaan en Christel reageerde heel lauwtjes.
jahaaaaaquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:58 schreef Jemoederniet het volgende:
His.... wat zou je ervan vinden als alle stemmen naar die drie gaan? De drie nieuwe musketiers?
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:58 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
natuurlijk
beetje niks doen en beetje cupido spelen is belangrijker als dat je een ander gaat aanhoren
Wie bedoelt ze dan precies?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:59 schreef juul. het volgende:
Hiske: wat zou je er van vinden als wij de stemmen op de 3 musketiers zetten
Ik zeg: Doen!
chrisquote:Op zondag 3 maart 2019 00:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
O echt? En daar wil Hiske dan op gaan stemmen?
Ik denk niet dat ze daar het lef voor heeft, veel woorden, weinig dadenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
O echt? En daar wil Hiske dan op gaan stemmen?
Wat een gedoe in dat groepje dat zich eerst onaantastbaar voelde.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:03 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
chris
en ik zie haar er nog voor aan ook
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:03 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar het lef voor heeft, veel woorden, weinig daden
jaquote:Op zondag 3 maart 2019 00:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat een gedoe in dat groepje dat zich eerst onaantastbaar voelde.![]()
geen idee, opeens allemaal gedoe. Blijkbar gaat Lotus???quote:
en dat is 1quote:Op zondag 3 maart 2019 00:05 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
geen idee, opeens allemaal gedoe. Blijkbar gaat Lotus???![]()
![]()
hihiquote:Op zondag 3 maart 2019 00:07 schreef rowan634 het volgende:
dan ben je wel een kneus zeg
straks een gtje, Loot?
de garoetenquote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:08 schreef snetje het volgende:
Gerrit: Hoezo moet dat nu om 12 uur 's nachts?...
Ze is dan ook straallazerus.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:09 schreef spapaars het volgende:
Deze tijd naar huis?
Denk niet dat er een 24 uur is aangevraagd.
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:08 schreef tonja het volgende:
Kunnen de 3 nieuwe musketiers weer overnieuw gaan beginnen met hun stemplannetjes![]()
En uiteraard... een sl.
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:07 schreef rowan634 het volgende:
dan ben je wel een kneus zeg
straks een gtje, Loot?
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Weet Jessie dit al?
Wie gaat hem dit heugelijke nieuws vertellen?
MAAK JESSIE WAKKER, LOSERS!
minder keuzequote:Op zondag 3 maart 2019 00:09 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Bladzijden eruit scheuren en opnieuw beginnen.
Zal ik het hem zelf in zijn oor fluisteren?quote:
Met zuh 2e hands Vollukswaguh.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:11 schreef spapaars het volgende:
Ze moet ook nog thuis zien te komen als het echt plotseling is.
Maar als we de foto's zien met Mike voor de poort, weten we genoeg.
Wat een drama queen. Ga eerst maar je roes uitslapen. Morgen weer een dag.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:11 schreef pecla het volgende:
Ze wordt nu getaserd door de FEBO, niks naar huis toe
Dus dat. Het gaat allemaal wel weer met een sisser aflopen.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:12 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Wat een drama queen. Ga eerst maar je roes uitslapen. Morgen weer een dag.
Doe eens gewoon joh.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:11 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
minder keuze
dus overleg sneller klaar
mmmhh
toch het positieve uit het negatieve weten te halen
Ik hoorde haar zeggen dat het binnen 10 minuten moest gebeuren of zo?quote:Op zondag 3 maart 2019 00:10 schreef tonja het volgende:
Dit zou weleens een heeeeeele lange SL kunnen worden.
Febo op het terrein om het uit haar dronken harses te praten en zo.
het is een zwerver van originequote:Op zondag 3 maart 2019 00:11 schreef spapaars het volgende:
Ze moet ook nog thuis zien te komen als het echt plotseling is.
Maar als we de foto's zien met Mike voor de poort, weten we genoeg.
Krijg ook geen utopia melding , wat ik normaal wel krijgquote:Op zondag 3 maart 2019 00:11 schreef pecla het volgende:
Ze wordt nu getaserd door de FEBO, niks naar huis toe
Dit is retorisch ?quote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Opname loopt op vier streams, filmpje volgt ....
Ze heeft m ingeruild voor drankquote:Op zondag 3 maart 2019 00:15 schreef tonja het volgende:
Nee meisje, je onderschat je ghb verslaving schromelijk.
Ja, die is daar echt geen flikker opgeschoten.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:16 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ze heeft m ingeruild voor drank
en dat hebben zequote:Op zondag 3 maart 2019 00:15 schreef snetje het volgende:
Een bezopen Lotus: Bedankt dat jullie voor een gezonder Lotus hebben gezorgd...
Ik voelde aan mijn water dat er iets heel leuks aan de gang wasquote:
Heerlijk nieuws om zijn dag mee te beginnen.quote:
zou niet weten waaromquote:Op zondag 3 maart 2019 00:17 schreef MariaElena2018 het volgende:
Gvd gaat dit betekenen dat Tim blijft?
Ja die springt een gat in de lucht want lotus was een pain in the ass voor hem want had veel teveel invloed op Frannyquote:
Ach, alcohol is wel iets minder destructief dan GHBquote:Op zondag 3 maart 2019 00:15 schreef snetje het volgende:
Een bezopen Lotus: Bedankt dat jullie voor een gezonder Lotus hebben gezorgd...
het schuim komt door het hek straksquote:Op zondag 3 maart 2019 00:17 schreef Angelique61 het volgende:
Nou tim en frannie hebben een eigen huisje nu
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:17 schreef MariaElena2018 het volgende:
Maar ze ging ook stemmen krijgen en waar gaan die nu heenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:17 schreef pecla het volgende:
[..]
Ja die springt een gat in de lucht want lotus was een pain in the ass voor hem want had veel teveel invloed op Franny
En zich elke avond volgooien?quote:Op zondag 3 maart 2019 00:18 schreef chufi het volgende:
Ze verdwijnen 1 voor 1 ... of zou ze ook zwanger zijn ?
Bezigheidstherapie.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:18 schreef Hagenesie het volgende:
Gisteren nog heel het huisje opgeknapt. Vreemd.
‘Jluuullie hebbe allemaal deelname gehad aan een gesondere Ltotusj, jlulliee hebbe hoet leve van dit meisje gered...’quote:
Die valt terug. Daar durf ik geld op in te zetten.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Ach, alcohol is wel iets minder destructief dan GHB
Met tweepersoonsbedquote:Op zondag 3 maart 2019 00:17 schreef Angelique61 het volgende:
Nou tim en frannie hebben een eigen huisje nu
Precies, nu heeft ie Franny nog meer in de tang. En om zijn lul natuurlijk.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:17 schreef pecla het volgende:
[..]
Ja die springt een gat in de lucht want lotus was een pain in the ass voor hem want had veel teveel invloed op Franny
hopelijk likhutquote:Op zondag 3 maart 2019 00:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar ze ging ook stemmen krijgen en waar gaan die nu heen
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:17 schreef Alocanda het volgende:
Ik heb het gewoon met de Febo te doen. Donnie, Tim/Franny en nu weer dit....
Ah ja.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:18 schreef mootie het volgende:
[..]
‘Jluuullie hebbe allemaal deelname gehad aan een gesondere Ltotusj, jlulliee hebbe hoet leve van dit meisje gered...’
Morgen een brief dat er niemand uit gaatquote:Op zondag 3 maart 2019 00:17 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ejnnn nouww rwoll ik naarw dwe coffeeshop.....quote:Op zondag 3 maart 2019 00:18 schreef mootie het volgende:
[..]
‘Jluuullie hebbe allemaal deelname gehad aan een gesondere Ltotusj, jlulliee hebbe hoet leve van dit meisje gered...’
En een tweepersoonsbedquote:Op zondag 3 maart 2019 00:18 schreef Hagenesie het volgende:
Gisteren nog heel het huisje opgeknapt. Vreemd.
Denk echt dat Fran dr familie straks ook aan de poort komt kloppenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:17 schreef pecla het volgende:
[..]
Nope, ze is ongesteld. Ze klaagde vandaag dat haar tampons op zijn.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:18 schreef chufi het volgende:
Wie zouden er op haar gaan dan? Tot gister nog niemand toch voor zover ik mee kreegquote:Op zondag 3 maart 2019 00:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar ze ging ook stemmen krijgen en waar gaan die nu heen
Eentje van Jessie, dacht ik.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:19 schreef pecla het volgende:
[..]
Wie zouden er op haar gaan dan? Tot gister nog niemand toch voor zover ik mee kreeg
Ze had dus stiekem willen vertrekken? ..In de hoop dat iedereen nu zou slapen ..wat ze op zich ook altijd doen...quote:Op zondag 3 maart 2019 00:11 schreef Angelique61 het volgende:
Er lagen al mensen in bed, dus niemand wist dit
Ik vrees het ook ja. Wat betreft het aantal GHB-gebruikers die terugvallen zijn de cijfers niet best.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die valt terug. Daar durf ik geld op in te zetten.
Dan klimt Erik zelf over het hek.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:19 schreef juul. het volgende:
[..]
Morgen een brief dat er niemand uit gaat
Moed in drinken?quote:Op zondag 3 maart 2019 00:20 schreef mazaru het volgende:
Ik geloof er geen bal van dat die vrijwillig is gegaan. Je zuipt je toch geen stuk in je kraag om dan om half 1 's nachts de poort uit te zwalken?
Oh ik dacht dat zij ook stemmen ging krijgen en op de bank zou komen. Maar dat was van een paar dagen geleden. Het wisselt met de dag daar.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:19 schreef pecla het volgende:
[..]
Wie zouden er op haar gaan dan? Tot gister nog niemand toch voor zover ik mee kreeg
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:20 schreef mazaru het volgende:
Ik geloof er geen bal van dat die vrijwillig is gegaan. Je zuipt je toch geen stuk in je kraag om dan om half 1 's nachts de poort uit te zwalken?
Raar ja.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:21 schreef mootie het volgende:
Ik vind het maar raar. Na middernacht, goed aangeschoten, ineens vertrekken.
Heeft ze wel ingepakt enzo?
Ik denk dat die al elke dag aan de lijn hangen bij de FEBO jaquote:Op zondag 3 maart 2019 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk echt dat Fran dr familie straks ook aan de poort komt kloppen
Ja, zag iemand meelopen met 2 kistenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:21 schreef mootie het volgende:
Ik vind het maar raar. Na middernacht, goed aangeschoten, ineens vertrekken.
Heeft ze wel ingepakt enzo?
Je ziet nu al dat ze het vervangt voor drank. Zonde.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vrees het ook ja. Wat betreft het aantal GHB-gebruikers die terugvallen zijn de cijfers niet best.
Scheelt wel weer 3 stemmen op Jessie...quote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:19 schreef juul. het volgende:
[..]
Morgen een brief dat er niemand uit gaat
Plus dat ze nog geen dag zonder drank is geweest sinds ze binnen is. De laatste tijd zoop ze helemaal als een bootwerker.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vrees het ook ja. Wat betreft het aantal GHB-gebruikers die terugvallen zijn de cijfers niet best.
Was opeens een streamwissel volgens mij. Toen was ze troep uit het huisje aan het halen en er stonden wat bewoners bij. (Ik dacht dat ze Tim weer uit het huisje trapte)quote:Op zondag 3 maart 2019 00:22 schreef Angelique61 het volgende:
Heeft iemand meegekregen hoe ze het aangekondigd heeft?
Moed voor wat? Als je vrijwillig weg gaat dan wil je juist graag weg.quote:
Wat ik begreep wilden ze juist zoveel mogelijk stemmen op Tim om t duidelijk te maken voor de nieuwe, maar heb vandaag niet gekekenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat zij ook stemmen ging krijgen en op de bank zou komen. Maar dat was van een paar dagen geleden. Het wisselt met de dag daar.
Ging allemaal erg rap, in vorig topic hoorde iemand haar zeggen dat ze er helemaal klaar mee was, denk dat ze toen is gaan pakken?quote:Op zondag 3 maart 2019 00:22 schreef Angelique61 het volgende:
Heeft iemand meegekregen hoe ze het aangekondigd heeft?
Ik/ je weet het inderdaad niet. Deed die andere zwangere ook.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Je weet het niet ,, maar ja nee niet verstandig
Oke dat heb ik ook gezien, best raar zo uit het niks, z\e zaten allemaal bij elkaar in het huisje daarvoorquote:Op zondag 3 maart 2019 00:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was opeens een streamwissel volgens mij. Toen was ze troep uit het huisje aan het halen en er stonden wat bewoners bij. (Ik dacht dat ze Tim weer uit het huisje trapte)
Dat was ik. 'Ik kan er nog steeds niet mee leven' zei ze.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:24 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ging allemaal erg rap, in vorig topic hoorde iemand haar zeggen dat ze er helemaal klaar mee was, denk dat ze toen is gaan pakken?
Zondag 3 maart 2019 is een heuglijke dag! Nationale klotusoppleurdag!quote:
Dit dus.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:20 schreef mazaru het volgende:
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat was ik. 'Ik kan er nog steeds niet mee leven' zei ze.
Wordt dit weer een Chris (tuinman uit Utopia 1) ellende?... Dat Lotus morgen weer met een kwade kop naar binnen wandelt en alsnog haar 24 uur moet afwachten?...quote:Op zondag 3 maart 2019 00:19 schreef Kannietmissen het volgende:
Ze had haar 24 uur niet aangevraagd, maar lotus had teveel gezopen en ging naar huis. Als ze niet door het hek ging dan ging ze er over. Ze heeft de regie gedreigd....
Ze had van mij nog wel even langer mogen blijven. Alleen om Tim lekker te stangen.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zondag 3 maart 2019 is een heuglijke dag! Nationale klotusoppleurdag!![]()
zag ik nou aan het einde van dit gifje een auto buiten het hek ?quote:Op zondag 3 maart 2019 00:19 schreef spapaars het volgende:
Lange gif met geluid
https://streamable.com/an3xu
Dacht dat ze aan Tim refereerde maar met het afscheid omhelsde ze Tim innig en ze hield zoveel van hemquote:Op zondag 3 maart 2019 00:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat was ik. 'Ik kan er nog steeds niet mee leven' zei ze.
Daar was ze alweer dikke mik mee. 'Tim, klootzak, ik hou van je!'quote:Op zondag 3 maart 2019 00:27 schreef yaello het volgende:
[..]
Ze had van mij nog wel even langer mogen blijven. Alleen om Tim lekker te stangen.
Ik hoop het niet hoor. Dat gun ik niemand. Maar ik ben er zeker niet gerust op.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:27 schreef pecla het volgende:
En ik moet nog maar zien dat Mike ook echt met har door wil wat hij wel tegen haar zei op t laatst, maar een paar dgn ervoor in een interview op t terrein zei die dat het echt alleen voor daar was die relatie en er buiten niet mee door ging...nou dan valt ze helemaal terug denk ik
Ja , maar ze was ongesteld inmiddels volgens Tonjaquote:Op zondag 3 maart 2019 00:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik/ je weet het inderdaad niet. Deed die andere zwangere ook.
Ik denk dat ze in ieder geval haar borg kwijt is. En als JdM er zin in heeft kan ze nog een flinke boete krijgen voor contractbreuk.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Wordt dit weer een Chris (tuinman uit Utopia 1) ellende?... Dat Lotus morgen weer met een kwade kop naar binnen wandelt en alsnog haar 24 uur moet afwachten?...
Dat zou mij niets verbazenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:27 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
zag ik nou aan het einde van dit gifje een auto buiten het hek ?
net alsof het al op voorhand geregeld was
Daarom dacht ik de eerste paar seconden dat het een fittie wasquote:Op zondag 3 maart 2019 00:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was opeens een streamwissel volgens mij. Toen was ze troep uit het huisje aan het halen en er stonden wat bewoners bij. (Ik dacht dat ze Tim weer uit het huisje trapte)
Afleidingsmanoeuvre voor het Tim en Franny dramaquote:Op zondag 3 maart 2019 00:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in ieder geval haar borg kwijt is. En als JdM er zin in heeft kan ze nog een flinke boete krijgen voor contractbreuk.
Of ze hebben een taxi voor haar besteld waar ze zo met haar dronken hoofd in kan vallen.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:27 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
zag ik nou aan het einde van dit gifje een auto buiten het hek ?
net alsof het al op voorhand geregeld was
zo ineens fel licht van achter de bossen wegquote:
Ze was nog op zoek naar tampons maar die waren er niet dus moest ze veel wc-papier hebbenvertelde ze eerder op de avondquote:Op zondag 3 maart 2019 00:18 schreef chufi het volgende:
Emil vertrok ook gewoon.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:29 schreef yaello het volgende:
[..]
Als het goed is kan dat niet zonder 24 uur toch?
Je kan mensen ook niet gijzelen... Ik denk dat er idd wel iets van een sanctie mogelijk is, maar iemand tegen de wil vasthouden mag niet.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:29 schreef yaello het volgende:
[..]
Als het goed is kan dat niet zonder 24 uur toch?
quote:
ik bedoel maarquote:Op zondag 3 maart 2019 00:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Je kan mensen ook niet gijzelen... Ik denk dat er idd wel iets van een sanctie mogelijk is, maar iemand tegen de wil vasthouden mag niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |