Precies, nu heeft ie Franny nog meer in de tang. En om zijn lul natuurlijk.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:17 schreef pecla het volgende:
[..]
Ja die springt een gat in de lucht want lotus was een pain in the ass voor hem want had veel teveel invloed op Franny
hopelijk likhutquote:Op zondag 3 maart 2019 00:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar ze ging ook stemmen krijgen en waar gaan die nu heen
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:17 schreef Alocanda het volgende:
Ik heb het gewoon met de Febo te doen. Donnie, Tim/Franny en nu weer dit....
Ah ja.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:18 schreef mootie het volgende:
[..]
‘Jluuullie hebbe allemaal deelname gehad aan een gesondere Ltotusj, jlulliee hebbe hoet leve van dit meisje gered...’
Morgen een brief dat er niemand uit gaatquote:Op zondag 3 maart 2019 00:17 schreef MariaElena2018 het volgende:
Gvd gaat dit betekenen dat Tim blijft?
Ejnnn nouww rwoll ik naarw dwe coffeeshop.....quote:Op zondag 3 maart 2019 00:18 schreef mootie het volgende:
[..]
‘Jluuullie hebbe allemaal deelname gehad aan een gesondere Ltotusj, jlulliee hebbe hoet leve van dit meisje gered...’
En een tweepersoonsbedquote:Op zondag 3 maart 2019 00:18 schreef Hagenesie het volgende:
Gisteren nog heel het huisje opgeknapt. Vreemd.
Denk echt dat Fran dr familie straks ook aan de poort komt kloppenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:17 schreef pecla het volgende:
[..]
Ja die springt een gat in de lucht want lotus was een pain in the ass voor hem want had veel teveel invloed op Franny
Nope, ze is ongesteld. Ze klaagde vandaag dat haar tampons op zijn.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:18 schreef chufi het volgende:
Ze verdwijnen 1 voor 1 ... of zou ze ook zwanger zijn ?
Wie zouden er op haar gaan dan? Tot gister nog niemand toch voor zover ik mee kreegquote:Op zondag 3 maart 2019 00:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar ze ging ook stemmen krijgen en waar gaan die nu heen
Eentje van Jessie, dacht ik.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:19 schreef pecla het volgende:
[..]
Wie zouden er op haar gaan dan? Tot gister nog niemand toch voor zover ik mee kreeg
Ze had dus stiekem willen vertrekken? ..In de hoop dat iedereen nu zou slapen ..wat ze op zich ook altijd doen...quote:Op zondag 3 maart 2019 00:11 schreef Angelique61 het volgende:
Er lagen al mensen in bed, dus niemand wist dit
Ik vrees het ook ja. Wat betreft het aantal GHB-gebruikers die terugvallen zijn de cijfers niet best.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die valt terug. Daar durf ik geld op in te zetten.
Dan klimt Erik zelf over het hek.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:19 schreef juul. het volgende:
[..]
Morgen een brief dat er niemand uit gaat
Moed in drinken?quote:Op zondag 3 maart 2019 00:20 schreef mazaru het volgende:
Ik geloof er geen bal van dat die vrijwillig is gegaan. Je zuipt je toch geen stuk in je kraag om dan om half 1 's nachts de poort uit te zwalken?
Oh ik dacht dat zij ook stemmen ging krijgen en op de bank zou komen. Maar dat was van een paar dagen geleden. Het wisselt met de dag daar.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:19 schreef pecla het volgende:
[..]
Wie zouden er op haar gaan dan? Tot gister nog niemand toch voor zover ik mee kreeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |